14.5 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Alessandro Lequio explota i explica com es troba el seu fill

Alessandro Lequio y su hijo, diciembre de 2019

Álex Lequio arrossega un càncer des de fa dos anys | Instagram (@alessandrolequiosr)

 

La salut d’Alex Lequio està a l’ordre del dia. El fill d’Ana Obregón va patir el passat mes de setembre una recaiguda en el càncer que arrossega des de fa ara dos anys. Fa uns dies es podia tornar a vore al xic ingressant de nou en la Clínica Ruber de Madrid i a una Obregón amb una cara preocupant.

 

Sa mare no se separa un moment d’ell, només en comptades ocasions, mentres que son pare no ha deixat de banda els seus compromisos oficials per la nova entrada del jove Lequio a l’hospital, i això no ha acabat d’agradar a l’actriu.

 

Alessandro explica la salut del seu fill

Si bé en altres ocasions havia sigut Ana Obregón qui havia trencat el silenci sobre la salut del seu fill, pareix que ara no té forces per a contestar. També cal recordar que la mare de l’actriu va ser ingressada en la mateixa clínica de Madrid, tot i que va eixir al cap de pocs dies.

 

Alessandro Lequio ha seguit treballant com a col·laborador en ‘El programa d’Ana Rosa’ durant estos dies, però no ha sigut allà a on ha parlat sobre el delicat estat de salut del seu fill. Fora de Telecinco l’estaven esperant els periodistes i allà ha sigut a on ha contestat finalment allò que tots esperaven.

 

Afirma que no es tracta d’una recaiguda 

D’esta manera, el col·laborador ha assegurat que no es tracta d’una recaiguda en el càncer: «No hi ha res a dir, el meu fill està bé, està tranquil i ja està. No té res a vore amb una recaiguda. Ana està meravellosa com sempre. Estem bé, tots bé. No puc dir res més, moltes gràcies».

 

Amb este missatge, molt contrari a la preocupació que expressa Obregón durant estos últims dies. A pesar d’això, estes paraules donen un poc d’esperança per a Álex Lequio, qui ha demostrat que ni la pitjor de les malalties pot llevar-li el somriure i la positivitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.

Micó exigix a Mazón explicar què va passar amb la DANA i entregar la seua acta

Àgueda Micó ha exigit a Carlos Mazón que deixe la seua acta i acudisca al jutjat per a aclarir el seu paper durant la DANA. Basa la seua petició en la cronologia del pàrquing i l'hora de l'avís d'emergències.

Mor una agent mediambiental en caure més de 40 metres en una cala de Moraira

Una agent mediambiental ha mort en precipitar-se des de 40-50 metres en la cala del Pessebret, a Teulada-Moraira, durant treballs en altura. El vent va impedir l'accés en helicòpter i el rescat es va realitzar a peu.

El Govern es dona fins a març de 2026 per a presentar el nou finançament autonòmic

Hisenda amplia el termini i situa la proposta de nou model en el primer trimestre de 2026. Montero defén una reforma integral i el PP l'acusa al Senat.