16 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Alfafar llança la seua campanya d’ajudes al transport per a estudiants

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Joventut, ha convocat ajudes al transport públic per als estudiants, residents en el municipi, que cursen els seus estudis l’any 2022-2023. Aquesta beca es podrà sol·licitar des del 6 i fins al 30 d’octubre.

Aquestes ajudes estan dirigides a joves d’Alfafar, d’entre 16 i 35 anys, que cursen presencialment estudis universitaris de grau, enginyeria o màster en un centre educatiu fora d’Alfafar. També poden optar a aquestes ajudes estudiants de cicles formatius de grau bàsic, mitjà o superior, o equivalent en ensenyaments artístics superiors, en aquesta franja d’edat, que cursen els estudis fora del municipi.

La quantia de l’ajuda podrà variar entre 60 i 100 euros, segons criteris de situació de desocupació en la unitat familiar, sol·licitants o familiars de primer grau amb diversitat funcional, o família nombrosa o monoparental.

L’objectiu d’aquestes ajudes econòmiques és garantir una vertadera igualtat d’accés als estudis superiors, amb independència del lloc d’estudi, i alleujar l’impacte que aquestes despeses suposen en l’economia familiar.

Les beques de mobilitat les podran sol·licitar les persones que reunisquen els requisits que recullen les bases de la convocatòria. Es pot consultar tota la informació en l’apartat de joventut de la web municipal www.alfafar.com.

Les sol·licituds i la resta de documentació a aportar s’han de presentar a través de la seu electrònica de l’Ajuntament d’Alfafar. Per a més informació es pot acudir a l’Espai Jove o trucar al telèfon 963182438.
L’Ajuntament d’Alfafar, amb el desenvolupament d’una nova convocatòria d’ajudes al transport, continua apostant per millorar la formació i capacitació tècnica de la joventut del municipi.

Últimes notícies

Víctimes de la DANA demanen citar a Feijóo com a testimoni per estar informat ‘en temps real’

L'Associació de Víctimes Mortals Dana 29-O ha sol·licitat al jutjat que instruïx la causa penal per la gestió de la DANA del 29-O citar a Alberto Núñez Feijóo com a testimoni. La petició es recolza en una declaració del 31 d'octubre en la qual va afirmar que Carlos Mazón l'informava 'en temps real' i en el requeriment del vídeo d'RTVE.

Per l’Horta aconseguix que el Suprem torne a revisar el Pla de la ZAL del Port de València

El TSJCV ha admés a tràmit el recurs de cassació de Per l'Horta, la qual cosa permetrà que el Tribunal Suprem torne a revisar el Pla Especial de la ZAL. L'associació al·lega indefensió i vulneració de normativa europea en la legalització del pla de 2018.

Detingut un jove de 18 anys a Piles per maltractaments a la seua mare i tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a Piles a un jove de 18 anys després d'una denúncia per maltractaments a la seua mare i ha desarticulat un punt de venda de drogues. En el registre es van intervindre marihuana, dosi de cocaïna, una bàscula i diners en efectiu.

Revisar el lloguer en 2026 suposarà 1.735 € més a l’any; en la Comunitat Valenciana puja a 2.686

En 2026 venceran 632.369 contractes de lloguer i renovar costaria 1.735 € més a l'any de mitjana. Balears encapçala l'impacte i la Comunitat Valenciana aconseguix 2.686 €.

Pérez Llorca ha qualificat de greu el possible encobriment de Bernabé i Torró en el cas Salazar

El president de la Generalitat ha qüestionat que Pilar Bernabé i Rebeca Torró no hagen portat a la Fiscalia el suposat assetjament de Paco Salazar a dos militants. Ha parlat d'un fet greu i reprotxable.

Elena Congost es reivindica amb el rècord d’Europa a València després d’un any dur

Quinze mesos després de la seua desqualificació a París, Elena Congost va batre a València el rècord d'Europa (2h54:36) i va recuperar impuls en un any marcat per la salut.

26 detinguts per grafitis en trens en tota Espanya, un a València

La Policia Nacional ha detingut a 26 persones per pintar trens i metres en diverses comunitats. El perjuí supera els 900.000 euros i l'activitat era itinerant.

Pérez Llorca demana esperar a la jutgessa de la DANA abans de decidir sobre Mazón

El president ha reclamat prudència i respecte als temps judicials i als estatuts del partit abans d'abordar el futur de Carlos Mazón, que manté la seua acta de diputat.