Alfafar llança la seua campanya d’ajudes al transport per a estudiants

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Joventut, ha convocat ajudes al transport públic per als estudiants, residents en el municipi, que cursen els seus estudis l’any 2022-2023. Aquesta beca es podrà sol·licitar des del 6 i fins al 30 d’octubre.

Aquestes ajudes estan dirigides a joves d’Alfafar, d’entre 16 i 35 anys, que cursen presencialment estudis universitaris de grau, enginyeria o màster en un centre educatiu fora d’Alfafar. També poden optar a aquestes ajudes estudiants de cicles formatius de grau bàsic, mitjà o superior, o equivalent en ensenyaments artístics superiors, en aquesta franja d’edat, que cursen els estudis fora del municipi.

La quantia de l’ajuda podrà variar entre 60 i 100 euros, segons criteris de situació de desocupació en la unitat familiar, sol·licitants o familiars de primer grau amb diversitat funcional, o família nombrosa o monoparental.

L’objectiu d’aquestes ajudes econòmiques és garantir una vertadera igualtat d’accés als estudis superiors, amb independència del lloc d’estudi, i alleujar l’impacte que aquestes despeses suposen en l’economia familiar.

Les beques de mobilitat les podran sol·licitar les persones que reunisquen els requisits que recullen les bases de la convocatòria. Es pot consultar tota la informació en l’apartat de joventut de la web municipal www.alfafar.com.

Les sol·licituds i la resta de documentació a aportar s’han de presentar a través de la seu electrònica de l’Ajuntament d’Alfafar. Per a més informació es pot acudir a l’Espai Jove o trucar al telèfon 963182438.
L’Ajuntament d’Alfafar, amb el desenvolupament d’una nova convocatòria d’ajudes al transport, continua apostant per millorar la formació i capacitació tècnica de la joventut del municipi.

Últimes notícies

Sant Vicent Màrtir i Sant Vicent Ferrer, festius locals proposats a València per a 2027

La Comissió de Benestar Social de València ha proposat com a festius locals de 2027 el 22 de gener, dia de Sant Vicent Màrtir, i el 5 d’abril, dia de Sant Vicent Ferrer. La decisió encara necessita l’aprovació definitiva del ple municipal.

24 detinguts per drogues i armes en festivals de música de València i Gandia

La Policia Nacional ha detingut 24 persones en dos festivals de música a València i Gandia en dispositius contra el tràfic de drogues i la tinença il·lícita d’armes, i ha alçat prop de 300 actes per drogues.

24 detinguts per drogues i armes en festivals de música de València i Gandia

La Policia Nacional ha detingut 24 persones en dos festivals de música a València i Gandia en un dispositiu contra el tràfic de drogues i la tinença il·lícita d’armes.

Un any després de la DANA: 68 mesures del Pla Endavant ja estan acabades i 251 continuen en marxa

Un any després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Pla Endavant ha activat les 343 iniciatives previstes, amb 68 actuacions ja finalitzades i 4.412 milions d’euros mobilitzats.

Nou València de Corberán amb nou joves del planter en la pretemporada a Girona

Carlos Corberán ha convocat nou jugadors del planter per a la concentració de pretemporada del València CF a Girona, mentre el central Cenk Özkacar continua a València pendent del seu futur.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,5 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2,59 milions d’euros del Govern central dins d’un fons de 35 milions per a reforçar l’acollida de menors migrants no acompanyats. Els diners es destinaran a informació, suport psicosocial, escolarització, inserció sociolaboral i ampliació de places d’acollida.

La matrícula universitària arranca amb preus congelats i més de 51 milions en beques

La Generalitat ha obert el període de matrícula universitària amb preus públics congelats per quart curs i un rècord de més de 51 milions en beques, amb noves ajudes per a premiar l’esforç i facilitar l’accés als estudis superiors.

Matrícula universitària 2026 amb preus congelats i més de 51 milions en beques al País Valencià

La matriculació universitària del curs 2026 al País Valencià arranca esta setmana amb els preus públics congelats per quart any seguit i un pressupost rècord de més de 51 milions en beques i ajudes.