Alfafar llança la seua campanya d’ajudes al transport per a estudiants

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Joventut, ha convocat ajudes al transport públic per als estudiants, residents en el municipi, que cursen els seus estudis l’any 2022-2023. Aquesta beca es podrà sol·licitar des del 6 i fins al 30 d’octubre.

Aquestes ajudes estan dirigides a joves d’Alfafar, d’entre 16 i 35 anys, que cursen presencialment estudis universitaris de grau, enginyeria o màster en un centre educatiu fora d’Alfafar. També poden optar a aquestes ajudes estudiants de cicles formatius de grau bàsic, mitjà o superior, o equivalent en ensenyaments artístics superiors, en aquesta franja d’edat, que cursen els estudis fora del municipi.

La quantia de l’ajuda podrà variar entre 60 i 100 euros, segons criteris de situació de desocupació en la unitat familiar, sol·licitants o familiars de primer grau amb diversitat funcional, o família nombrosa o monoparental.

L’objectiu d’aquestes ajudes econòmiques és garantir una vertadera igualtat d’accés als estudis superiors, amb independència del lloc d’estudi, i alleujar l’impacte que aquestes despeses suposen en l’economia familiar.

Les beques de mobilitat les podran sol·licitar les persones que reunisquen els requisits que recullen les bases de la convocatòria. Es pot consultar tota la informació en l’apartat de joventut de la web municipal www.alfafar.com.

Les sol·licituds i la resta de documentació a aportar s’han de presentar a través de la seu electrònica de l’Ajuntament d’Alfafar. Per a més informació es pot acudir a l’Espai Jove o trucar al telèfon 963182438.
L’Ajuntament d’Alfafar, amb el desenvolupament d’una nova convocatòria d’ajudes al transport, continua apostant per millorar la formació i capacitació tècnica de la joventut del municipi.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022

Puente destaca la inversió en els ports espanyols per a reforçar la seua competitivitat

Óscar Puente ha posat en valor el pla Horitzó 2030 de Ports de l'Estat, amb 7.000 milions fins a 2029. Dos terços aniran a modernitzar infraestructures i a millorar accessos, sostenibilitat i digitalització.

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.

Abascal compara el cas de la regidora del PP de Palència amb el d’Alacant i el titlla de ‘horrible’

Abascal ha equiparat la compra d'una VPO per una regidora del PP a Palència amb les adjudicacions d'Alacant i l'ha titllat de 'horrible'. Ha carregat contra el 'bipartidisme' i les ajudes en campanya que interpreta com 'comprar vots'.

El Llevant atribuïx a l’ajust de 16,2 milions la caiguda del seu límit de gasto a 17,4 milions

LaLiga ha retallat el topall de gasto del Llevant de 35,5 a 17,4 milions després d'aflorar 16,2 milions en pèrdues no registrades. El club queda amb el menor marge de Primera.

Més de 650 assistents analitzen a València els reptes del sector portuari

Més de 650 assistents han participat en la inauguració del primer Congrés Nacional Portuari a València, que durant tres dies aborda els reptes del sector. El pla preveu 7.000 milions fins a 2029 amb focus en descarbonització, connectivitat ferroviària i modernització.

Alacant acollirà a l’octubre tres conferències iberoamericanes de ciència i innovació

El 21 i 22 d'octubre se celebraran a Alacant tres conferències iberoamericanes sobre ciència, tecnologia, innovació i educació superior en el marc de la XXX Cimera.