Alfafar llança la seua campanya d’ajudes al transport per a estudiants

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la regidoria de Joventut, ha convocat ajudes al transport públic per als estudiants, residents en el municipi, que cursen els seus estudis l’any 2022-2023. Aquesta beca es podrà sol·licitar des del 6 i fins al 30 d’octubre.

Aquestes ajudes estan dirigides a joves d’Alfafar, d’entre 16 i 35 anys, que cursen presencialment estudis universitaris de grau, enginyeria o màster en un centre educatiu fora d’Alfafar. També poden optar a aquestes ajudes estudiants de cicles formatius de grau bàsic, mitjà o superior, o equivalent en ensenyaments artístics superiors, en aquesta franja d’edat, que cursen els estudis fora del municipi.

La quantia de l’ajuda podrà variar entre 60 i 100 euros, segons criteris de situació de desocupació en la unitat familiar, sol·licitants o familiars de primer grau amb diversitat funcional, o família nombrosa o monoparental.

L’objectiu d’aquestes ajudes econòmiques és garantir una vertadera igualtat d’accés als estudis superiors, amb independència del lloc d’estudi, i alleujar l’impacte que aquestes despeses suposen en l’economia familiar.

Les beques de mobilitat les podran sol·licitar les persones que reunisquen els requisits que recullen les bases de la convocatòria. Es pot consultar tota la informació en l’apartat de joventut de la web municipal www.alfafar.com.

Les sol·licituds i la resta de documentació a aportar s’han de presentar a través de la seu electrònica de l’Ajuntament d’Alfafar. Per a més informació es pot acudir a l’Espai Jove o trucar al telèfon 963182438.
L’Ajuntament d’Alfafar, amb el desenvolupament d’una nova convocatòria d’ajudes al transport, continua apostant per millorar la formació i capacitació tècnica de la joventut del municipi.

Últimes notícies

Moleiro somia amb el Mundial i reivindica la seua plaça per rendiment i no per lesions

Alberto Moleiro confia a guanyar-se un lloc en la llista definitiva d'Espanya per al Mundial pel seu bon any al Vila-real i no per la lesió d'altres jugadors, i afronta amb ambició el tancament de la temporada davant l'Atlètic i el comiat de Marcelino.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb fins a nou possibles comiats

El València tanca la temporada a Mestalla davant el Barcelona en un dol directe per la Lliga Conferència marcat pel final de contracte o cessió de fins a nou futbolistes.

El València Basket perseguix una Eurolliga històrica en la seua primera Final a Quatre

El València Basket disputa este divendres la seua primera Final a Quatre de l'Eurolliga, un format en el qual només dos debutants van aconseguir proclamar-se campions fa mes de dos decadas.

El professorat manté la pressió davant Educació en una jornada clau per a la vaga indefinida

El professorat torna a concentrar-se davant la Conselleria d'Educació en l'octau dia de vaga indefinida, mentres els sindicats valoren l'última oferta de l'administració amb una pujada salarial progressiva i canvis en plantilles i valencià.

Quasi 40 directors d’instituts de Castelló donen suport a la vaga indefinida i advertixen de possibles dimissions

Quasi quaranta directors i directores d'instituts públics de Castelló recolzen la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana i avisen que podrien dimitir si l'administració no desbloqueja la situació en els centres.

Detinguts a Dolores i Rojales amb quasi 30 quilos de cocaïna, armes i cotxes amb caletas

La Policia Nacional ha detingut a Dolores i Rojales a dos hòmens acusats de distribuir cocaïna i ha intervingut quasi 30 quilos de droga, armes, diners en efectiu i vehicles amb caletas.

L’excap d’informatius d’À Punt defén que la ràdio va salvar vides durant la dana

L'excap d'informatius d'À Punt sosté davant el jutge que moltes persones van ser rescatades gràcies a les seues anomenades a la ràdio pública i critica la falta de compareixences oficials durant la dana.

El professorat vota si accepta l’oferta d’Educació i definix el futur de la vaga indefinida

Els sindicats docents consulten a la seua afiliació sobre l'última proposta de la Conselleria d'Educació per a frenar la vaga indefinida i decidir si es manté, es modifica o se substituïx per altres formes de protesta.