L’aniversari més trist d’Isabel Pantoja, distanciada dels seus dos fills

 

 

Aquest dilluns, 2 d’agost, María Isabel Pantoja Martín, coneguda artísticament com Isabel Pantoja celebra el seu 65 aniversari enmig d’un conflicte familiar que, sens dubte, marcarà aquesta jornada que s’antulla molt diferent dels seus anteriors aniversaris.

 

Isabel Pantoja té davant sí un aniversari atípic no sols per les circumstàncies derivades de la pandèmia del coronavirus, sinó per la situació que travessa en l’àmbit personal. La relació amb els seus dos fills –Kiko Rivera i Isa Pantoja– no és bona. L’artista no es parla amb el seu fill Kiko des de fa quasi un any i amb Isa, la relació és freda. Afortunadament, Cantora continua sent el seu refugi, però sense les festes d’antany, allí festejarà la seua nova volta al sol acompanyada per la seua mare, donya Ana i els seus germans: Juan i Agustín. 

 

En solo uns mesos, la vida de la cantant ha donat un gir radical i ara viu un complicat aniversari perquè no té relació amb els seus fills ni tampoc sembla que vagen a acostar postures amb motiu d’aquesta assenyalada data. 

 

L’origen del conflicte

Per a situar-nos en l’origen dels problemes entre l’autora de temes tan coneguts com Mariner de Llums o Francisco Alegre hem de retrocedir just un any. El passat 2 d’agost de 2020 Kiko Rivera es va traslladar a Cantora ajunte la seua dona, Irene Rosales i les seues dues filles, -Carlota i Ana-, per a felicitar personalment la seua mare i, segons les seues paraules, va trobar per casualitat l’habitació del seu pare- Paquirri- oberta.

 

En aqueix moment, el ‘DJ’ va veure que allí estaven les pertinences del seu pare que corresponien als seus germans Francisco i Cayetano, els fills majors del torero. Arran de llavors la seua vida va canviar i va començar a allunyar-se a poc a poc de la cançonetista. A l’octubre, Kiko Rivera va fer pública la mala relació que mantenia amb la seua mare i va començar a destapar els suposats draps bruts d’Isabel Pantoja i el seu oncle, Agustín.

 

El marit d’Irene Rosales ha posat en venda la seua part de Cantora i ha pres mesures legals contra el seu oncle Agustín, gran suport de la cantant. Kiko Rivera acusa el germà de la seua mare de diversos delictes: estafa i apropiació indeguda. Isabel Pantoja ha declarat com a testimoni en el judici que es va celebrar al començament de juliol. Per part seua, Agustín Pantoja ha denunciat al seu nebot per haver vulnerat el seu dret a l’honor i a la intimitat amb les seues declaracions en les seues últimes entrevistes. 

 

La relació d’Isabel Pantoja i la seua filla Isa

Quan va esclatar el conflicte entre Isabel Pantoja i el seu fill, Isa Pantoja es trobava concursant en el reality ‘La casa fuerte’ de Telecinco. En eixir del concurs, la jove es va assabentar de tot el que havia passat en el seu nucli familiar i va apostar per la neutralitat. No obstant això, tot va canviar.

 

A pesar que durant aquests mesos la germana de Kiko Rivera s’ha mantingut al marge i ha intentat contactar amb la seua mare després del concurs, ella tampoc té actualment un contacte freqüent amb la cantant, a qui si vol felicitar. 

 

“La cridaré, però sí clar, és el seu aniversari. Enguany que jo sàpia no és res, no m’he posat en contacte amb ella encara, m’alegraria un munt. Tant de bo i puga parlar amb ella perquè jo no tinc problema amb ningú”, explicava aquesta mateixa setmana en El programa del verano

 

La felicitació de la seua nevoda, Anabel Pantoja

Anabel Pantoja ha sigut la primera a felicitar la seua tia Isabel Pantoja. Per a la neboda de la cantant, aquest 2 d’agost és un dia dur. No sols no podrà celebrar l’aniversari a casa de la seua tia envoltada dels seus cosins, sinó que tampoc veu en l’horitzó una reconciliació entre l’artista i Kiko i Isa. “Aquest any només se celebra continuar vivint”, ha escrit una afectadíssima Anabel en el seu compte de instagram.

 

Des que esclatarà el conflicte entre Isabel Pantoja i el seu fill Kiko tot ha canviat en el ‘clan Pantoja‘. La família s’ha trencat i fins s’han hagut de veure en els tribunals. Durant els últims mesos, Isabel no s’ha deixat veure pràcticament a excepció dels seus compromisos laborals com a jurat en el concurs de Mediaset, ‘Idol Kids’, una aventura televisiva que tampoc ha tingut un bon final. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022

Puente destaca la inversió en els ports espanyols per a reforçar la seua competitivitat

Óscar Puente ha posat en valor el pla Horitzó 2030 de Ports de l'Estat, amb 7.000 milions fins a 2029. Dos terços aniran a modernitzar infraestructures i a millorar accessos, sostenibilitat i digitalització.

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.