L’aniversari més trist d’Isabel Pantoja, distanciada dels seus dos fills

 

 

Aquest dilluns, 2 d’agost, María Isabel Pantoja Martín, coneguda artísticament com Isabel Pantoja celebra el seu 65 aniversari enmig d’un conflicte familiar que, sens dubte, marcarà aquesta jornada que s’antulla molt diferent dels seus anteriors aniversaris.

 

Isabel Pantoja té davant sí un aniversari atípic no sols per les circumstàncies derivades de la pandèmia del coronavirus, sinó per la situació que travessa en l’àmbit personal. La relació amb els seus dos fills –Kiko Rivera i Isa Pantoja– no és bona. L’artista no es parla amb el seu fill Kiko des de fa quasi un any i amb Isa, la relació és freda. Afortunadament, Cantora continua sent el seu refugi, però sense les festes d’antany, allí festejarà la seua nova volta al sol acompanyada per la seua mare, donya Ana i els seus germans: Juan i Agustín. 

 

En solo uns mesos, la vida de la cantant ha donat un gir radical i ara viu un complicat aniversari perquè no té relació amb els seus fills ni tampoc sembla que vagen a acostar postures amb motiu d’aquesta assenyalada data. 

 

L’origen del conflicte

Per a situar-nos en l’origen dels problemes entre l’autora de temes tan coneguts com Mariner de Llums o Francisco Alegre hem de retrocedir just un any. El passat 2 d’agost de 2020 Kiko Rivera es va traslladar a Cantora ajunte la seua dona, Irene Rosales i les seues dues filles, -Carlota i Ana-, per a felicitar personalment la seua mare i, segons les seues paraules, va trobar per casualitat l’habitació del seu pare- Paquirri- oberta.

 

En aqueix moment, el ‘DJ’ va veure que allí estaven les pertinences del seu pare que corresponien als seus germans Francisco i Cayetano, els fills majors del torero. Arran de llavors la seua vida va canviar i va començar a allunyar-se a poc a poc de la cançonetista. A l’octubre, Kiko Rivera va fer pública la mala relació que mantenia amb la seua mare i va començar a destapar els suposats draps bruts d’Isabel Pantoja i el seu oncle, Agustín.

 

El marit d’Irene Rosales ha posat en venda la seua part de Cantora i ha pres mesures legals contra el seu oncle Agustín, gran suport de la cantant. Kiko Rivera acusa el germà de la seua mare de diversos delictes: estafa i apropiació indeguda. Isabel Pantoja ha declarat com a testimoni en el judici que es va celebrar al començament de juliol. Per part seua, Agustín Pantoja ha denunciat al seu nebot per haver vulnerat el seu dret a l’honor i a la intimitat amb les seues declaracions en les seues últimes entrevistes. 

 

La relació d’Isabel Pantoja i la seua filla Isa

Quan va esclatar el conflicte entre Isabel Pantoja i el seu fill, Isa Pantoja es trobava concursant en el reality ‘La casa fuerte’ de Telecinco. En eixir del concurs, la jove es va assabentar de tot el que havia passat en el seu nucli familiar i va apostar per la neutralitat. No obstant això, tot va canviar.

 

A pesar que durant aquests mesos la germana de Kiko Rivera s’ha mantingut al marge i ha intentat contactar amb la seua mare després del concurs, ella tampoc té actualment un contacte freqüent amb la cantant, a qui si vol felicitar. 

 

«La cridaré, però sí clar, és el seu aniversari. Enguany que jo sàpia no és res, no m’he posat en contacte amb ella encara, m’alegraria un munt. Tant de bo i puga parlar amb ella perquè jo no tinc problema amb ningú», explicava aquesta mateixa setmana en El programa del verano

 

La felicitació de la seua nevoda, Anabel Pantoja

Anabel Pantoja ha sigut la primera a felicitar la seua tia Isabel Pantoja. Per a la neboda de la cantant, aquest 2 d’agost és un dia dur. No sols no podrà celebrar l’aniversari a casa de la seua tia envoltada dels seus cosins, sinó que tampoc veu en l’horitzó una reconciliació entre l’artista i Kiko i Isa. “Aquest any només se celebra continuar vivint”, ha escrit una afectadíssima Anabel en el seu compte de instagram.

 

Des que esclatarà el conflicte entre Isabel Pantoja i el seu fill Kiko tot ha canviat en el ‘clan Pantoja‘. La família s’ha trencat i fins s’han hagut de veure en els tribunals. Durant els últims mesos, Isabel no s’ha deixat veure pràcticament a excepció dels seus compromisos laborals com a jurat en el concurs de Mediaset, ‘Idol Kids’, una aventura televisiva que tampoc ha tingut un bon final. 

Últimes notícies

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.

Mercadona estrena en Guadalajara la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa amb una inversió de 2,9 milions

Mercadona ha reformat un supermercat de Guadalajara amb 2,9 milions d’euros per convertir-lo en la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa, amb més espai per a frescos i estalvi d’energia i aigua. La cadena preveu arribar a 60 establiments d’este nou model a Espanya abans que acabe 2026.

Josep Puerto rebaixa la pressió al València Basket: Les expectatives són cosa dels altres

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha assegurat en l’inici dels entrenaments que l’equip se centra en treballar i competir, i que les expectatives pel triplet de la passada temporada corresponen a l’entorn.

Arcadi España insta el PP a revisar la jurisprudència del Suprem sobre l’expulsió de menors

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el PP a llegir la jurisprudència del Tribunal Suprem sobre expulsions de menors després del recurs presentat pels populars pel plant dels ministres al Senat. Ha defensat que el Govern actuarà dins de l’Estat de dret amb criteris humanitaris davant la crisi migratòria de Ceuta.

El Villarreal afronta l’Atlético pendent de la cessió de Kambwala i amb la baixa de Diatta

El Villarreal prepara el partit de diumenge contra l’Atlético de Madrid amb la baixa per sanció d’Alassane Diatta i a l’espera de concretar la cessió de Willy Kambwala, amb Osasuna i el Como com a opcions.

Arcadi España defensa l’enviament de trens vells de Madrid a València com una millora necessària

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, defensa que l’enviament de trens de Madrid a València permetrà augmentar la capacitat de les línies de Cercanies, i qualifica les critiques d’altres partits de ‘conflicte i soroll’.

Mestalla enceta la seua última temporada com a casa del València CF

Mestalla viu esta temporada 2026-27 la seua última campanya com a estadi del València CF, abans del trasllat definitiu al Nou Mestalla previst per a l’estiu de 2027.