L’aniversari més trist d’Isabel Pantoja, distanciada dels seus dos fills

 

 

Aquest dilluns, 2 d’agost, María Isabel Pantoja Martín, coneguda artísticament com Isabel Pantoja celebra el seu 65 aniversari enmig d’un conflicte familiar que, sens dubte, marcarà aquesta jornada que s’antulla molt diferent dels seus anteriors aniversaris.

 

Isabel Pantoja té davant sí un aniversari atípic no sols per les circumstàncies derivades de la pandèmia del coronavirus, sinó per la situació que travessa en l’àmbit personal. La relació amb els seus dos fills –Kiko Rivera i Isa Pantoja– no és bona. L’artista no es parla amb el seu fill Kiko des de fa quasi un any i amb Isa, la relació és freda. Afortunadament, Cantora continua sent el seu refugi, però sense les festes d’antany, allí festejarà la seua nova volta al sol acompanyada per la seua mare, donya Ana i els seus germans: Juan i Agustín. 

 

En solo uns mesos, la vida de la cantant ha donat un gir radical i ara viu un complicat aniversari perquè no té relació amb els seus fills ni tampoc sembla que vagen a acostar postures amb motiu d’aquesta assenyalada data. 

 

L’origen del conflicte

Per a situar-nos en l’origen dels problemes entre l’autora de temes tan coneguts com Mariner de Llums o Francisco Alegre hem de retrocedir just un any. El passat 2 d’agost de 2020 Kiko Rivera es va traslladar a Cantora ajunte la seua dona, Irene Rosales i les seues dues filles, -Carlota i Ana-, per a felicitar personalment la seua mare i, segons les seues paraules, va trobar per casualitat l’habitació del seu pare- Paquirri- oberta.

 

En aqueix moment, el ‘DJ’ va veure que allí estaven les pertinences del seu pare que corresponien als seus germans Francisco i Cayetano, els fills majors del torero. Arran de llavors la seua vida va canviar i va començar a allunyar-se a poc a poc de la cançonetista. A l’octubre, Kiko Rivera va fer pública la mala relació que mantenia amb la seua mare i va començar a destapar els suposats draps bruts d’Isabel Pantoja i el seu oncle, Agustín.

 

El marit d’Irene Rosales ha posat en venda la seua part de Cantora i ha pres mesures legals contra el seu oncle Agustín, gran suport de la cantant. Kiko Rivera acusa el germà de la seua mare de diversos delictes: estafa i apropiació indeguda. Isabel Pantoja ha declarat com a testimoni en el judici que es va celebrar al començament de juliol. Per part seua, Agustín Pantoja ha denunciat al seu nebot per haver vulnerat el seu dret a l’honor i a la intimitat amb les seues declaracions en les seues últimes entrevistes. 

 

La relació d’Isabel Pantoja i la seua filla Isa

Quan va esclatar el conflicte entre Isabel Pantoja i el seu fill, Isa Pantoja es trobava concursant en el reality ‘La casa fuerte’ de Telecinco. En eixir del concurs, la jove es va assabentar de tot el que havia passat en el seu nucli familiar i va apostar per la neutralitat. No obstant això, tot va canviar.

 

A pesar que durant aquests mesos la germana de Kiko Rivera s’ha mantingut al marge i ha intentat contactar amb la seua mare després del concurs, ella tampoc té actualment un contacte freqüent amb la cantant, a qui si vol felicitar. 

 

«La cridaré, però sí clar, és el seu aniversari. Enguany que jo sàpia no és res, no m’he posat en contacte amb ella encara, m’alegraria un munt. Tant de bo i puga parlar amb ella perquè jo no tinc problema amb ningú», explicava aquesta mateixa setmana en El programa del verano

 

La felicitació de la seua nevoda, Anabel Pantoja

Anabel Pantoja ha sigut la primera a felicitar la seua tia Isabel Pantoja. Per a la neboda de la cantant, aquest 2 d’agost és un dia dur. No sols no podrà celebrar l’aniversari a casa de la seua tia envoltada dels seus cosins, sinó que tampoc veu en l’horitzó una reconciliació entre l’artista i Kiko i Isa. “Aquest any només se celebra continuar vivint”, ha escrit una afectadíssima Anabel en el seu compte de instagram.

 

Des que esclatarà el conflicte entre Isabel Pantoja i el seu fill Kiko tot ha canviat en el ‘clan Pantoja‘. La família s’ha trencat i fins s’han hagut de veure en els tribunals. Durant els últims mesos, Isabel no s’ha deixat veure pràcticament a excepció dels seus compromisos laborals com a jurat en el concurs de Mediaset, ‘Idol Kids’, una aventura televisiva que tampoc ha tingut un bon final. 

Últimes notícies

La falta de personal i de suport psicològic en residències de majors colpeja més les nits i els festius

Un estudi de l OCU assenyala que moltes residències de majors funcionen amb poc personal, especialment de nit i en festius, i que més d un terç dels residents no rep atenció psicològica setmanal.

L’economia d’Alacant esquiva l’impacte dels aranzels de Trump gràcies a la venda a la UE

Un informe de la Cambra de Comerç d’Alacant conclou que l’impacte dels aranzels dels Estats Units ha sigut limitat perquè les empreses han impulsat les exportacions a la Unió Europea i el sector servicis.

Set pingüins saltarroques del nord arriben a l’Oceanogràfic de València

L’Oceanogràfic de València ha incorporat set pingüins saltarroques del nord, una de les espècies de pingüí més amenaçades del món i catalogada en perill per la UICN.

Sergio de Larrea encara les semifinals amb el València Basket sense decidir encara el seu futur a la NBA

El base del València Basket Sergio de Larrea assegura que encara no ha decidit si mantindrà la seua candidatura al draft de la NBA i recalca que està centrat en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.

Sergio de Larrea aparca el somni NBA per a centrar-se en les semifinals amb el València Basket

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea ha admés que encara no sap si mantindrà la seua inscripció en el draft de la NBA i assegura que ara només pensa en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.

Bautista s’acomiada a la primera ronda de Stuttgart davant Marcos Giron

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha quedat eliminat en la primera ronda del torne sobre herba de Stuttgart en perdre en dos sets contra l’estatunidenc Marcos Giron, que s’enfrontarà ara al primer cap de sèrie, Ben Shelton.

Huit claus per a entendre la vaga indefinida del professorat valencià que ja fa 30 dies

La vaga indefinida del professorat no universitari de la pública valenciana complix 30 dies amb mobilitzacions massives, una sola pujada salarial acordada i huit grans reivindicacions sobre la taula.

La mostra immersiva sobre Frida Kahlo arriba a València per a descobrir la seua cara més emocional

L’experiència ‘Frida Kahlo by Woman Experiences’ ha aterrat a l’Ateneo Mercantil de València després de passar per la seu de l’ONU a Nova York, amb cartes originals, fotografies inèdites i un recorregut teatralitzat que acosta al públic la dimensió més humana de l’artista mexicana.