L’aniversari més trist d’Isabel Pantoja, distanciada dels seus dos fills

 

 

Aquest dilluns, 2 d’agost, María Isabel Pantoja Martín, coneguda artísticament com Isabel Pantoja celebra el seu 65 aniversari enmig d’un conflicte familiar que, sens dubte, marcarà aquesta jornada que s’antulla molt diferent dels seus anteriors aniversaris.

 

Isabel Pantoja té davant sí un aniversari atípic no sols per les circumstàncies derivades de la pandèmia del coronavirus, sinó per la situació que travessa en l’àmbit personal. La relació amb els seus dos fills –Kiko Rivera i Isa Pantoja– no és bona. L’artista no es parla amb el seu fill Kiko des de fa quasi un any i amb Isa, la relació és freda. Afortunadament, Cantora continua sent el seu refugi, però sense les festes d’antany, allí festejarà la seua nova volta al sol acompanyada per la seua mare, donya Ana i els seus germans: Juan i Agustín. 

 

En solo uns mesos, la vida de la cantant ha donat un gir radical i ara viu un complicat aniversari perquè no té relació amb els seus fills ni tampoc sembla que vagen a acostar postures amb motiu d’aquesta assenyalada data. 

 

L’origen del conflicte

Per a situar-nos en l’origen dels problemes entre l’autora de temes tan coneguts com Mariner de Llums o Francisco Alegre hem de retrocedir just un any. El passat 2 d’agost de 2020 Kiko Rivera es va traslladar a Cantora ajunte la seua dona, Irene Rosales i les seues dues filles, -Carlota i Ana-, per a felicitar personalment la seua mare i, segons les seues paraules, va trobar per casualitat l’habitació del seu pare- Paquirri- oberta.

 

En aqueix moment, el ‘DJ’ va veure que allí estaven les pertinences del seu pare que corresponien als seus germans Francisco i Cayetano, els fills majors del torero. Arran de llavors la seua vida va canviar i va començar a allunyar-se a poc a poc de la cançonetista. A l’octubre, Kiko Rivera va fer pública la mala relació que mantenia amb la seua mare i va començar a destapar els suposats draps bruts d’Isabel Pantoja i el seu oncle, Agustín.

 

El marit d’Irene Rosales ha posat en venda la seua part de Cantora i ha pres mesures legals contra el seu oncle Agustín, gran suport de la cantant. Kiko Rivera acusa el germà de la seua mare de diversos delictes: estafa i apropiació indeguda. Isabel Pantoja ha declarat com a testimoni en el judici que es va celebrar al començament de juliol. Per part seua, Agustín Pantoja ha denunciat al seu nebot per haver vulnerat el seu dret a l’honor i a la intimitat amb les seues declaracions en les seues últimes entrevistes. 

 

La relació d’Isabel Pantoja i la seua filla Isa

Quan va esclatar el conflicte entre Isabel Pantoja i el seu fill, Isa Pantoja es trobava concursant en el reality ‘La casa fuerte’ de Telecinco. En eixir del concurs, la jove es va assabentar de tot el que havia passat en el seu nucli familiar i va apostar per la neutralitat. No obstant això, tot va canviar.

 

A pesar que durant aquests mesos la germana de Kiko Rivera s’ha mantingut al marge i ha intentat contactar amb la seua mare després del concurs, ella tampoc té actualment un contacte freqüent amb la cantant, a qui si vol felicitar. 

 

«La cridaré, però sí clar, és el seu aniversari. Enguany que jo sàpia no és res, no m’he posat en contacte amb ella encara, m’alegraria un munt. Tant de bo i puga parlar amb ella perquè jo no tinc problema amb ningú», explicava aquesta mateixa setmana en El programa del verano

 

La felicitació de la seua nevoda, Anabel Pantoja

Anabel Pantoja ha sigut la primera a felicitar la seua tia Isabel Pantoja. Per a la neboda de la cantant, aquest 2 d’agost és un dia dur. No sols no podrà celebrar l’aniversari a casa de la seua tia envoltada dels seus cosins, sinó que tampoc veu en l’horitzó una reconciliació entre l’artista i Kiko i Isa. “Aquest any només se celebra continuar vivint”, ha escrit una afectadíssima Anabel en el seu compte de instagram.

 

Des que esclatarà el conflicte entre Isabel Pantoja i el seu fill Kiko tot ha canviat en el ‘clan Pantoja‘. La família s’ha trencat i fins s’han hagut de veure en els tribunals. Durant els últims mesos, Isabel no s’ha deixat veure pràcticament a excepció dels seus compromisos laborals com a jurat en el concurs de Mediaset, ‘Idol Kids’, una aventura televisiva que tampoc ha tingut un bon final. 

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.