L’anunci de Susanna Griso que ha sigut molt aplaudit

 

La presentadora Susanna Griso ha sorprés de bona manera als seus seguidors en les xarxes socials confessant un secret molt emotiu, que no ha passat desapercebut. La cara més coneguda d”Espejo Público’ ha anunciat de forma inesperada que ha ampliat la família, tot i que no estem parlant ni d’una adopció ni tampoc d’un nou embaràs, sinó d’un «fillol».

 

La germana de Susanna Griso ha acollit a un xiquet immigrant

En una entrevista en la revista ‘Hola’, la periodista ha explicat que es tracta d’un xiquet immigrant. La seua germana, Marta, va saber que el jove es voria obligat a abandonar un centre de menors i que va voler que passara a formar part de la seua família. «Marta em va cridar per telèfon per a dir-me que hi havia un xiquet africà a punt d’abandonar un centre de menors i que es quedava al carrer. Ara forma part de la nostra família», ha relatat Griso. 

 

 

En este sentit, la presentadora ha especificat que el xiquet viu amb la seua germana, però que els caps de setmana està amb ella. «Li estic pagant els estudis. És un xiquet fantàstic, amb moltes ganes d’estudiar i treballar», ha destacat. 

 

«No és exactament una adopció»

Segons Susanna Griso, l’acollida ha sigut, per a ella, una experiència molt enriquidora, que recomana a tot el món. «No és exactament una adopció», ha aclarit, però ha explicat que el jove els està donant «moltes alegries». «En un moment en el que es parla tant dels MENA, jo dic que este és un menor molt ben acompanyat. Perquè ens té a tota la família», ha assegurat la periodista.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.