Aprovades les bases de la borsa de treball de mestres d’educació primària a València

 

La Junta de Govern Local ha aprovat hui les bases de la convocatòria per a la constitució d’una borsa de treball de mestres d’educació primària i el nomenament com a funcionariat de huit tècnics i tècniques de participació ciutadana i transparència, segons ha informat el vicealcalde, Sergi Campillo.

Sobre la borsa de treball de mestres d’educació primària per a nomenaments interins i per millora d’ocupació, Campillo ha detallat els requisits per inscriure’s: estar en possessió del títol de mestre o mestra en l’especialitat d’educació primària, el títol de grau corresponent o les titulacions que es declaren equivalents o homologades per l’administració educativa (o estar en condicions d’obtenir-les en la data en què finalitze el termini de presentació d’instàncies); tindre el certificat de capacitació de llengua estrangera d’anglés nivell B2, i el certificat de capacitació per a l’ensenyament en valencià.

El vicealcalde ha explicat que “la borsa actual de mestre d’educació primària, que també va fer el nostre govern, s’ha esgotat, i ara iniciem el procediment per constituir una nova borsa per cobrir baixes i jubilacions amb personal interí”.

Campillo ha recordat que “este govern, fins a l’any passat, ja havia fet més d’una vintena de contractacions de mestres d’educació infantil, llengua estrangera, educació física i musical per reforçar la plantilla dels tres centres d’educació primària i infantil (CEIP) i les escoletes infantils de gestió directa de l’Ajuntament”, a la qual cosa s’ha d’afegir “la contractació de tres persones subalternes més per a estos centres, la incorporació de tres mestres d’educació infantil, a més de la constitució d’una borsa d’educadors i educadores infantils durant esta época de covid”.

L’òrgan col·legiat també ha acordat el nomenament com a funcionariat en pràctiques i de carrera a les persones que han superat la convocatòria de huit tècnics i tècniques de participació ciutadana i transparència.

De les places, derivades de l’Oferta Pública d’Ocupació (OPE) de 2016, una s’incorporarà al servici de Transparència i Govern Obert, mentre que la resta ho farà al servici de Descentralització Ciutadana i Transparència.

El vicealcalde ha destacat “el treball fet per este equip de govern per dotar la plantilla dels efectius necessaris per a donar el millor servici públic a la ciutadania, concretament en una àrea prioritària per al govern de Joan Ribó, com és la de transparència i participació ciutadana”.

Campillo ha assenyalat que l’OPE de 2016 “va ser la primera que va fer este govern” i, “a banda de la gran novetat que vam introduir places d’agent de Policia Local per primera volta en una dècada, es van contemplar perfils que mancaven en la plantilla municipal”, com ara les figures d’agent i tècnic d’igualtat —el procés selectiu de les quals està ara en marxa—, tècnic de cooperació al desenvolupament o tècnic de participació ciutadana i transparència.
 

Este és l’enllaç per accedir a la informació.

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.