Aprovades les bases de la borsa de treball de mestres d’educació primària a València

 

La Junta de Govern Local ha aprovat hui les bases de la convocatòria per a la constitució d’una borsa de treball de mestres d’educació primària i el nomenament com a funcionariat de huit tècnics i tècniques de participació ciutadana i transparència, segons ha informat el vicealcalde, Sergi Campillo.

Sobre la borsa de treball de mestres d’educació primària per a nomenaments interins i per millora d’ocupació, Campillo ha detallat els requisits per inscriure’s: estar en possessió del títol de mestre o mestra en l’especialitat d’educació primària, el títol de grau corresponent o les titulacions que es declaren equivalents o homologades per l’administració educativa (o estar en condicions d’obtenir-les en la data en què finalitze el termini de presentació d’instàncies); tindre el certificat de capacitació de llengua estrangera d’anglés nivell B2, i el certificat de capacitació per a l’ensenyament en valencià.

El vicealcalde ha explicat que “la borsa actual de mestre d’educació primària, que també va fer el nostre govern, s’ha esgotat, i ara iniciem el procediment per constituir una nova borsa per cobrir baixes i jubilacions amb personal interí”.

Campillo ha recordat que “este govern, fins a l’any passat, ja havia fet més d’una vintena de contractacions de mestres d’educació infantil, llengua estrangera, educació física i musical per reforçar la plantilla dels tres centres d’educació primària i infantil (CEIP) i les escoletes infantils de gestió directa de l’Ajuntament”, a la qual cosa s’ha d’afegir “la contractació de tres persones subalternes més per a estos centres, la incorporació de tres mestres d’educació infantil, a més de la constitució d’una borsa d’educadors i educadores infantils durant esta época de covid”.

L’òrgan col·legiat també ha acordat el nomenament com a funcionariat en pràctiques i de carrera a les persones que han superat la convocatòria de huit tècnics i tècniques de participació ciutadana i transparència.

De les places, derivades de l’Oferta Pública d’Ocupació (OPE) de 2016, una s’incorporarà al servici de Transparència i Govern Obert, mentre que la resta ho farà al servici de Descentralització Ciutadana i Transparència.

El vicealcalde ha destacat “el treball fet per este equip de govern per dotar la plantilla dels efectius necessaris per a donar el millor servici públic a la ciutadania, concretament en una àrea prioritària per al govern de Joan Ribó, com és la de transparència i participació ciutadana”.

Campillo ha assenyalat que l’OPE de 2016 “va ser la primera que va fer este govern” i, “a banda de la gran novetat que vam introduir places d’agent de Policia Local per primera volta en una dècada, es van contemplar perfils que mancaven en la plantilla municipal”, com ara les figures d’agent i tècnic d’igualtat —el procés selectiu de les quals està ara en marxa—, tècnic de cooperació al desenvolupament o tècnic de participació ciutadana i transparència.
 

Este és l’enllaç per accedir a la informació.

Últimes notícies

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.