Aprovades les bases de la borsa de treball de mestres d’educació primària a València

 

La Junta de Govern Local ha aprovat hui les bases de la convocatòria per a la constitució d’una borsa de treball de mestres d’educació primària i el nomenament com a funcionariat de huit tècnics i tècniques de participació ciutadana i transparència, segons ha informat el vicealcalde, Sergi Campillo.

Sobre la borsa de treball de mestres d’educació primària per a nomenaments interins i per millora d’ocupació, Campillo ha detallat els requisits per inscriure’s: estar en possessió del títol de mestre o mestra en l’especialitat d’educació primària, el títol de grau corresponent o les titulacions que es declaren equivalents o homologades per l’administració educativa (o estar en condicions d’obtenir-les en la data en què finalitze el termini de presentació d’instàncies); tindre el certificat de capacitació de llengua estrangera d’anglés nivell B2, i el certificat de capacitació per a l’ensenyament en valencià.

El vicealcalde ha explicat que “la borsa actual de mestre d’educació primària, que també va fer el nostre govern, s’ha esgotat, i ara iniciem el procediment per constituir una nova borsa per cobrir baixes i jubilacions amb personal interí”.

Campillo ha recordat que “este govern, fins a l’any passat, ja havia fet més d’una vintena de contractacions de mestres d’educació infantil, llengua estrangera, educació física i musical per reforçar la plantilla dels tres centres d’educació primària i infantil (CEIP) i les escoletes infantils de gestió directa de l’Ajuntament”, a la qual cosa s’ha d’afegir “la contractació de tres persones subalternes més per a estos centres, la incorporació de tres mestres d’educació infantil, a més de la constitució d’una borsa d’educadors i educadores infantils durant esta época de covid”.

L’òrgan col·legiat també ha acordat el nomenament com a funcionariat en pràctiques i de carrera a les persones que han superat la convocatòria de huit tècnics i tècniques de participació ciutadana i transparència.

De les places, derivades de l’Oferta Pública d’Ocupació (OPE) de 2016, una s’incorporarà al servici de Transparència i Govern Obert, mentre que la resta ho farà al servici de Descentralització Ciutadana i Transparència.

El vicealcalde ha destacat “el treball fet per este equip de govern per dotar la plantilla dels efectius necessaris per a donar el millor servici públic a la ciutadania, concretament en una àrea prioritària per al govern de Joan Ribó, com és la de transparència i participació ciutadana”.

Campillo ha assenyalat que l’OPE de 2016 “va ser la primera que va fer este govern” i, “a banda de la gran novetat que vam introduir places d’agent de Policia Local per primera volta en una dècada, es van contemplar perfils que mancaven en la plantilla municipal”, com ara les figures d’agent i tècnic d’igualtat —el procés selectiu de les quals està ara en marxa—, tècnic de cooperació al desenvolupament o tècnic de participació ciutadana i transparència.
 

Este és l’enllaç per accedir a la informació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià ennuegat en un restaurant de Cullera

Dos guàrdies civils reanimen a un home de 86 anys que va deixar de respirar després d'ennuegar-se mentres menjava en un restaurant de Cullera. L'ús ràpid de la maniobra de Heimlich va permetre que l'ancià expulsara el menjar i recuperara la respiració abans de ser traslladat a l'hospital.

Cinc persones ateses per inhalació de fum en un incendi en una vivenda de Pedralba

Un incendi declarat de matinada en una vivenda de Pedralba ha obligat a atendre cinc persones per inhalació de fum, una d'elles traslladada a l'Hospital de Llíria.

Obres entre Puçol i Vila-real obliguen a Renfe a substituir 72 trens per autobusos este diumenge

Les obres d'Adif entre Puçol i Vila-real tallaran la circulació ferroviària des de la nit del dissabte fins al migdia del diumenge, i Renfe substituirà 72 trens per autobusos en Rodalia i Mitjana distància.

L’hostaleria de València eleva un 7,8% la seua facturació en les Falles 2026 i millora les previsions

Els bars i restaurants de València tanquen les Falles 2026 amb un increment mitjà de facturació del 7,78% respecte a 2025 i un balanç millor del que es preveu pel sector.