9.2 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Atento necessita personal a València per a cobrir 60 llocs de treball

Atento, una de les empreses líders a nivell mundial de BPO i outsourcing, ha decidit apostar per València per a posar en marxa un projecte de la mà d’un gran proveïdor d’energia.

La Companyia acaba d’obrir un procés de selecció de més de 60 persones per a cobrir diversos llocs, des d’agents multilingües (anglés, alemany, italià, romanés, francés, català o portugués) fins a personal per a estructura, operacions, etc. Les persones reclutades haurien de parlar anglés i almenys un altre idioma.

És el primer servei multilingüe que la companyia oferirà a Espanya, i han triat València per al seu desplegament. L’objectiu final és que Espanya es convertisca en un hub per a l’atenció multilingüe, i que aquest projecte s’estenga a moltes més persones i idiomes.

L’oferta d’ocupació és per a aquelles persones que vulguen formar part de l’equip d’Atento i continuar impulsant la generació d’ocupació en la Comunitat Valenciana.

Els candidats poden manar els seus CV directament al següent correu: Maria.maestre@atento.com

Últimes notícies

Héctor Fort serà baixa a l’Elx després de ser operat del muscle

El lateral cedit pel Barcelona es perdrà els pròxims partits després d'una intervenció exitosa en el muscle esquerre. El termini dependrà de la seua evolució.

El temporal ha deixat almenys 23.000 hectàrees de cultiu afectades i 80 intervencions a València

La Diputació xifra de manera provisional més de 23.000 hectàrees de cultiu afectades i el Consorci de Bombers ha gestionat 306 avisos, amb 80 intervencions. Tretze de les 14 carreteres tallades ja han reobert i es preveu l'obertura de la CV-543 entre hui i demà.

El Consell exigix al Govern obres hidràuliques i anuncia mesures d’urgència després de les pluges

Els vicepresidents del Consell han recorregut municipis de València per a avaluar els efectes del temporal i reclamar infraestructures que reduïsquen els riscos. També han avançat actuacions transitòries mentres la CHJ definix solucions definitives.

Queralt Casas, primera a arribar a 300 partits amb el València Basket

La capitana taronja s'ha convertit en la primera jugadora a firmar 300 partits amb el València Basket. El registre va arribar en la jornada 13 davant el Joventut.

El Vila-real oficialitza l’eixida d’Adrià Altimira amb carta de llibertat

El lateral s'ha desvinculat del club i queda lliure per a firmar en el mercat hivernal després de tres temporades. Esta campanya només ha disputat tres partits de Copa i un de Lliga.

La Generalitat defén que la simplificació administrativa generarà ocupació i riquesa

El Consell ha defés el seu decret de simplificació per a accelerar projectes i atraure inversió, mentres Govern i Compromís alerten de menys controls i riscos ambientals. El debat s'ha intensificat malgrat que la norma encara no s'ha publicat oficialment.

El PSOE avisa que Feijóo oferirà racisme i masclisme institucional si governa

Diana Morant ha vinculat el projecte del PP als seus pactes amb Vox i ha denunciat exemples de 'racisme institucional' i 'masclisme institucional' en diverses autonomies. També ha acusat a Feijóo de mancar de projecte propi, de normalitzar a Vox i ha defés que el PSOE ha expulsat als qui van incórrer en conductes reprotxables.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres de protecció davant danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per urgència obres en llits i barrancs després de pluges que han superat els 200 l/m². Ha demanat agilitzar projectes com el Pedrís, la Saleta o el Magre i ha avançat un balanç de danys, amb la taronja afectada en plena temporada.