17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Atento necessita personal a València per a cobrir 60 llocs de treball

Atento, una de les empreses líders a nivell mundial de BPO i outsourcing, ha decidit apostar per València per a posar en marxa un projecte de la mà d’un gran proveïdor d’energia.

La Companyia acaba d’obrir un procés de selecció de més de 60 persones per a cobrir diversos llocs, des d’agents multilingües (anglés, alemany, italià, romanés, francés, català o portugués) fins a personal per a estructura, operacions, etc. Les persones reclutades haurien de parlar anglés i almenys un altre idioma.

És el primer servei multilingüe que la companyia oferirà a Espanya, i han triat València per al seu desplegament. L’objectiu final és que Espanya es convertisca en un hub per a l’atenció multilingüe, i que aquest projecte s’estenga a moltes més persones i idiomes.

L’oferta d’ocupació és per a aquelles persones que vulguen formar part de l’equip d’Atento i continuar impulsant la generació d’ocupació en la Comunitat Valenciana.

Els candidats poden manar els seus CV directament al següent correu: [email protected]

Últimes notícies

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.

La gigafactoria de PowerCo acaba el primer bloc i començarà a produir en 2026

La planta de cel·les de Sagunt finalitzarà l'obra civil del primer bloc abans de tancar l'any i instal·larà les sales blanques per a iniciar la producció al setembre de 2026. La logística per tren i carretera quedarà preparada i el segon bloc avança cap a 2027.

Valenciaport obri el Port de Gandia a la ciutat amb una reurbanització de 6,8 milions

Valenciaport i l'Ajuntament de Gandia impulsen una reurbanització de 24.987 m² i 6,8 milions per a obrir el port a la ciutat amb passejos, zones verdes i ombra. La licitació arrancarà en breu i la comissió municipal abordarà abans de cap d'any l'ús dels embulls.

La grip puja un 144% i la covid cau un 80% en la Comunitat Valenciana

La vigilància de la setmana 46 mostra un fort repunt de la grip i un descens acusat de la COVID-19, amb el VRS també a l'alça. La incidència total d'IRA ha augmentat.