Els àudios que demostren l»affaire’ entre Froilà i una famosa de Telecinco

 

Fa una setmana que ‘Sálvame‘ ha posat tots els seus esforços per a intentar demostrar que entre la seua col·laboradora esporàdica Míriam Saavedra i el nebot del rei, Froilà, existix alguna cosa més que una bonica amistat.

 

Uns rumors que Saavedra ja ha negat per activa i per passiva però que els seus companys es neguen a acceptar. És per això que els col·laboradors estan intentant aportar evidències que demostren que la col·laboradora i Froilà mantenen una relació. Tot això hauria comportat que Míriam s’haja enfadat amb la seua exparella, Carlos Lozano, amb qui s’ha estat veient estes últimes setmanes.

 

Mar Torres, molt molesta

Per la seua part, Rafa Mora va explicar en ‘Sálvame’ que este romanç, que hauria eixit esporàdicament durant una festa nocturna, entre Froilà i Míriam Saavedra hauria molestat moltíssim a Mar Torres, ara ja exnòvia del nebot del rei, ja que hauria desaprovat des del primer moment esta relació. 

 

Antonio Moreno també ha volgut dir la seua i ha assenyalat que unes fotos entre Saavedra i Froilà podrien ser molt buscades per qualsevol revista del cor que podrien arribar a pagar el desorbitat preu d’entre 20.000 i 30.000 euros per elles.

 

D’altra banda, Mar Torres entrava ahir en directe en ‘Sálvame’, a través d’una telefonada, per a negar públicament haver protagonitzat una baralla amb Míriam en una discoteca. De fet, l’ex de Froilà assegurava no haver-la vist mai en persona i assenyalava que tampoc ho hauria fet Froilà, ja que posaria la mà al foc que tampoc coneix la col·laboradora de ‘Sálvame’.

 

Carlos Lozano escolta uns àudios entre la seua ex i Froilán

Enmig de la telefonada de Mar Torres, Gemma López va rebre una telefonada de Carlos Lozano a on admetia que havia escoltat uns àudios del mòbil de Saavedra i que li havia enviat un tal Froilà. En l’àudio ell li deia que li encantava i que li agradaria tornar-la a vore per a repetir-ho.

 

Míriam es va defensar de les declaracions de Lozano tot assenyalant que podria tractar-se de qualsevol Froilà, ja que este no havia de ser necessàriament el nebot del rei.

Últimes notícies

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.

Investiguen la mort d’una dona de 64 anys trobada en la platja de Puçol

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona de 64 anys trobada flotant en la platja de Puçol, sense signes aparents de violència. Els agents esperen confirmar la identitat i no descarten cap hipòtesi, inclosa la del suïcidi.