Els àudios que demostren l»affaire’ entre Froilà i una famosa de Telecinco

 

Fa una setmana que ‘Sálvame‘ ha posat tots els seus esforços per a intentar demostrar que entre la seua col·laboradora esporàdica Míriam Saavedra i el nebot del rei, Froilà, existix alguna cosa més que una bonica amistat.

 

Uns rumors que Saavedra ja ha negat per activa i per passiva però que els seus companys es neguen a acceptar. És per això que els col·laboradors estan intentant aportar evidències que demostren que la col·laboradora i Froilà mantenen una relació. Tot això hauria comportat que Míriam s’haja enfadat amb la seua exparella, Carlos Lozano, amb qui s’ha estat veient estes últimes setmanes.

 

Mar Torres, molt molesta

Per la seua part, Rafa Mora va explicar en ‘Sálvame’ que este romanç, que hauria eixit esporàdicament durant una festa nocturna, entre Froilà i Míriam Saavedra hauria molestat moltíssim a Mar Torres, ara ja exnòvia del nebot del rei, ja que hauria desaprovat des del primer moment esta relació. 

 

Antonio Moreno també ha volgut dir la seua i ha assenyalat que unes fotos entre Saavedra i Froilà podrien ser molt buscades per qualsevol revista del cor que podrien arribar a pagar el desorbitat preu d’entre 20.000 i 30.000 euros per elles.

 

D’altra banda, Mar Torres entrava ahir en directe en ‘Sálvame’, a través d’una telefonada, per a negar públicament haver protagonitzat una baralla amb Míriam en una discoteca. De fet, l’ex de Froilà assegurava no haver-la vist mai en persona i assenyalava que tampoc ho hauria fet Froilà, ja que posaria la mà al foc que tampoc coneix la col·laboradora de ‘Sálvame’.

 

Carlos Lozano escolta uns àudios entre la seua ex i Froilán

Enmig de la telefonada de Mar Torres, Gemma López va rebre una telefonada de Carlos Lozano a on admetia que havia escoltat uns àudios del mòbil de Saavedra i que li havia enviat un tal Froilà. En l’àudio ell li deia que li encantava i que li agradaria tornar-la a vore per a repetir-ho.

 

Míriam es va defensar de les declaracions de Lozano tot assenyalant que podria tractar-se de qualsevol Froilà, ja que este no havia de ser necessàriament el nebot del rei.

Últimes notícies

València celebrarà els Premis Rei Jaume I amb un espectacle pirotècnic en la plaça de l’Ajuntament

L'Ajuntament de València organitzarà l'1 de juny un espectacle pirotècnic de cinc minuts en la plaça de l'Ajuntament per a acompanyar la reunió dels jurats dels Premis Rei Jaume I.

Aemet activa l’avís groc en el litoral de València per màximes de 36 graus este divendres

Aemet activa este divendres l'avís groc en el litoral de la província de València per temperatures màximes de fins a 36 graus, amb una probabilitat d'entre el 40 i el 70 per cent.

Presó per a tres hòmens que van intentar assaltar un caixer a Benifairó de la Valldigna

Tres hòmens han ingressat a la presó després de ser sorpresos per la Guàrdia Civil quan manipulaven la part posterior d'un caixer automàtic a Benifairó de la Valldigna. Estan acusats de robatori en grau de temptativa, falsedat documental, furt i pertinença a grup criminal.

El Consell aprovarà el divendres els Pressupostos de 2026 després de tancar un nou acord amb Vox

El Govern valencià aprovarà este divendres el projecte de Pressupostos de la Generalitat per a 2026, els primers de Juanfran Pérez Llorca, gràcies al suport de Vox i a un calendari parlamentari ampliat fins a juliol.

Entra a la presó per estafar 30.000 euros amb una falsa empresa de tendals a Santa Pola

Un home de 45 anys ha ingressat a la presó acusat d'estafar 30.000 euros a sis clients a Santa Pola mitjançant una empresa de muntatge de tendals els treballs dels quals mai arribava a realitzar.

Rafa Mir i Pablo Jara se senten en la banqueta a València per presumpta agressió sexual a dos dones

Rafa Mir i Pablo Jara compareixen en l'Audiència Provincial de València acusats d'agredir sexualment i lesionar a dos dones a Bétera en 2024, amb la Fiscalia demanant fins a 10,5 anys de presó.

Detingut a Vinaròs per robar patinets elèctrics i revendre’ls de segona mà

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a un home de 44 anys pel presumpte robatori de diversos patinets elèctrics i ha investigat a una dona per receptació després de localitzar un dels vehicles i retornar-lo al seu amo.

La vaga docent encadena 14 dies a l’espera d’una octava negociació decisiva

La vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana complix 14 dies mentres la Conselleria d'Educació intenta tancar un acord en l'octava taula de negociació.