Els àudios que demostren l”affaire’ entre Froilà i una famosa de Telecinco

 

Fa una setmana que ‘Sálvame‘ ha posat tots els seus esforços per a intentar demostrar que entre la seua col·laboradora esporàdica Míriam Saavedra i el nebot del rei, Froilà, existix alguna cosa més que una bonica amistat.

 

Uns rumors que Saavedra ja ha negat per activa i per passiva però que els seus companys es neguen a acceptar. És per això que els col·laboradors estan intentant aportar evidències que demostren que la col·laboradora i Froilà mantenen una relació. Tot això hauria comportat que Míriam s’haja enfadat amb la seua exparella, Carlos Lozano, amb qui s’ha estat veient estes últimes setmanes.

 

Mar Torres, molt molesta

Per la seua part, Rafa Mora va explicar en ‘Sálvame’ que este romanç, que hauria eixit esporàdicament durant una festa nocturna, entre Froilà i Míriam Saavedra hauria molestat moltíssim a Mar Torres, ara ja exnòvia del nebot del rei, ja que hauria desaprovat des del primer moment esta relació. 

 

Antonio Moreno també ha volgut dir la seua i ha assenyalat que unes fotos entre Saavedra i Froilà podrien ser molt buscades per qualsevol revista del cor que podrien arribar a pagar el desorbitat preu d’entre 20.000 i 30.000 euros per elles.

 

D’altra banda, Mar Torres entrava ahir en directe en ‘Sálvame’, a través d’una telefonada, per a negar públicament haver protagonitzat una baralla amb Míriam en una discoteca. De fet, l’ex de Froilà assegurava no haver-la vist mai en persona i assenyalava que tampoc ho hauria fet Froilà, ja que posaria la mà al foc que tampoc coneix la col·laboradora de ‘Sálvame’.

 

Carlos Lozano escolta uns àudios entre la seua ex i Froilán

Enmig de la telefonada de Mar Torres, Gemma López va rebre una telefonada de Carlos Lozano a on admetia que havia escoltat uns àudios del mòbil de Saavedra i que li havia enviat un tal Froilà. En l’àudio ell li deia que li encantava i que li agradaria tornar-la a vore per a repetir-ho.

 

Míriam es va defensar de les declaracions de Lozano tot assenyalant que podria tractar-se de qualsevol Froilà, ja que este no havia de ser necessàriament el nebot del rei.

Últimes notícies

Vega Gimeno fixa com a meta portar al 3×3 espanyol als Jocs de Los Angeles 2028

Vega Gimeno inicia la seua etapa com a coordinadora del bàsquet 3x3 en la FEB amb l'objectiu de classificar als equips absoluts per a Los Angeles 2028 i reforçar el treball de base.

Les autòpsies confirmen el crim masclista en la caserna de Dolores

Les autòpsies dels tres cossos trobats en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores confirmen la principal línia d'investigació per crim masclista.

El València Basket repta el domini del Reial Madrid en les semifinals ACB de l’Eurolliga

El València Basket debutarà en una Final a Quatre mesurant-se al Reial Madrid, que ha guanyat totes les semifinals ACB disputades en l'Eurolliga i aspira a mantindre la seua hegemonia.

Alacant serà seu en 2027 del gran congrés internacional de turisme de golf

Alacant acogera en 2027 la Convencion Europea Anual de la IAGTO, una cita clau del turisme de golf que reunira a uns 1.000 delegats i reforçara el lideratge de la Comunitat Valenciana.

Hugo Duro es cola en el top 25 de golejadors del València en Lliga

Hugo Duro aconseguix els 42 gols en Lliga amb el València, entra en el top 25 històric del club i es manté com a màxim golejador espanyol de les tres últimes temporades.

Un Llevant de ritme Champions frega la salvació en LaLiga

El Llevant arriba a l'última jornada amb 42 punts i només necessita un empat per a assegurar la permanència després d'una remuntada en 2026 amb números de Lliga de Campions.

El Consell exigix a Diana Morant que aclarisca la seua relació política amb Zapatero després de la seua imputació

El Govern valencià i el PP pressionen a Diana Morant perquè es pronuncie sobre la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero, a qui va definir com el seu pare polític.

Barrachina defén com a esforç gegant l’oferta del Consell al professorat en vaga

Miguel Barrachina sosté que la proposta econòmica i organitzativa del Consell als docents en vaga suposa un esforç gegant per al conjunt de la ciutadania i confia que l'accepten els sindicats.