Els àudios que demostren l»affaire’ entre Froilà i una famosa de Telecinco

 

Fa una setmana que ‘Sálvame‘ ha posat tots els seus esforços per a intentar demostrar que entre la seua col·laboradora esporàdica Míriam Saavedra i el nebot del rei, Froilà, existix alguna cosa més que una bonica amistat.

 

Uns rumors que Saavedra ja ha negat per activa i per passiva però que els seus companys es neguen a acceptar. És per això que els col·laboradors estan intentant aportar evidències que demostren que la col·laboradora i Froilà mantenen una relació. Tot això hauria comportat que Míriam s’haja enfadat amb la seua exparella, Carlos Lozano, amb qui s’ha estat veient estes últimes setmanes.

 

Mar Torres, molt molesta

Per la seua part, Rafa Mora va explicar en ‘Sálvame’ que este romanç, que hauria eixit esporàdicament durant una festa nocturna, entre Froilà i Míriam Saavedra hauria molestat moltíssim a Mar Torres, ara ja exnòvia del nebot del rei, ja que hauria desaprovat des del primer moment esta relació. 

 

Antonio Moreno també ha volgut dir la seua i ha assenyalat que unes fotos entre Saavedra i Froilà podrien ser molt buscades per qualsevol revista del cor que podrien arribar a pagar el desorbitat preu d’entre 20.000 i 30.000 euros per elles.

 

D’altra banda, Mar Torres entrava ahir en directe en ‘Sálvame’, a través d’una telefonada, per a negar públicament haver protagonitzat una baralla amb Míriam en una discoteca. De fet, l’ex de Froilà assegurava no haver-la vist mai en persona i assenyalava que tampoc ho hauria fet Froilà, ja que posaria la mà al foc que tampoc coneix la col·laboradora de ‘Sálvame’.

 

Carlos Lozano escolta uns àudios entre la seua ex i Froilán

Enmig de la telefonada de Mar Torres, Gemma López va rebre una telefonada de Carlos Lozano a on admetia que havia escoltat uns àudios del mòbil de Saavedra i que li havia enviat un tal Froilà. En l’àudio ell li deia que li encantava i que li agradaria tornar-la a vore per a repetir-ho.

 

Míriam es va defensar de les declaracions de Lozano tot assenyalant que podria tractar-se de qualsevol Froilà, ja que este no havia de ser necessàriament el nebot del rei.

Últimes notícies

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.