Bertín Osborne tanca el seu restaurant ‘La casa de Bertín’

El tancament del local de Bertín Osborne es produeix un any després de la seva inauguració

El tancament del local de Bertín Osborne es produïx un any després de la seua inauguració | Instagram

 

Bertín Osborne no acaba de tindre sort amb els negocis d’hostaleria que obri, ja que finalment tots acaben tancant. El cantant, conegut actualment per la seua faceta de presentador en el programa ‘Mi casa es la tuya’ i per la malaltia que arrossega des de fa anys el seu fill Kike, té una faceta més desconeguda com a empresari d’hostaleria. De fet, ja ha obert diferents locals de restauració, en localitats com Madrid i Valladolid i, l’últim, el va obrir en Saragossa i duia el nom de ‘La casa de Bertín’.

 

Precisament, este últim és el que ha hagut de tancar recentment després d’un any de vida, de la mateixa manera que va passar amb els altres negocis que va intentar encetar. El restaurant ‘La casa de Bertín’ va ser inaugurat en febrer de l’any passat i es tractava d’un local molt ben situat en la zona cèntrica de Saragossa, amb una superfície de 220 metres quadrats i que estava format per una zona de bar tradicional, una altra d’estil andalús amb objectes personals de Bertín i una última destinada als menús diaris.

 

Bertin Osborne ha hagut de tancar el seu restaurant

Bertin Osborne ha hagut de tancar el seu restaurant | INSTAGRAM

 

Segons publica el diari ‘El Heraldo de Aragón’, el restaurant ha hagut de tancar perquè Bertín Osborne s’havia desentés per complet del seu negoci, de tal manera que no s’havia acostat al citat restaurant ni en alguna de les ocasions que havia estat de visita per Saragossa. En el tancament del local també hauria influït el fet que l’empresari que el portava no podia dedicar el temps necessari al restaurant, ja que també regentava altres negocis. Finalment, el restaurant ha hagut de posar el punt final a la seua aventura i fer fora els 9 empleats que formaven part de la plantilla.

 

També et pot interessar… 

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.