Carla Vigo, neboda de Letícia, trenca el silenci i posa contra les cordes Elionor

 

La neboda més díscola de la reina torna a ser notícia, i esta és la frase que més terroritza Letícia. Carla Vigo s’ha mostrat sempre molt oposada a tots els costums de la Casa Reial, ja que s’ha desmarcat completament de tot el que té a vore amb la monarquia. De fet, la jove vol arribar a ser algú sense l’ajuda de la seua tia, la reina d’Espanya.

 

Recentment, Carla ha decidit anar-se’n a l’estranger per aprendre idiomes i per treure’s un salari com a ‘au pair‘. Així, està molt centrada en els seus estudis i en tot l’aprenentatge que està conseguint. La neboda de la reina vol ser algú important en el món de l’art i la interpretació. 

 

De moment, la xica està conscienciada en la importància del seu futur acadèmic i per a això, Carla Vigo va decidir en el seu dia estar al marge de la Família Reial. Encara que pareix que ha conseguit allunyar-se de la Casa Reial, no ha pogut evitar ser un personatge conegut, i fins i tot polèmic. No obstant això, de moment mai l’hem vist asseguda en un plató de televisió, i segur que ofertes no li han faltat.

 

Ara, Carla ha tornat a ser notícia en diferents mitjans per un fet que Letícia segur que no esperava. La neboda de la reina ha rebut una pregunta a través d’Instagram, a on els seus seguidors han volgut saber tot el que ella opina sobre la Casa Reial i la monarquia en general. Una molt bona pregunta que segur que molts mitjans pagarien una gran quantitat de diners per saber la resposta.

 

Lluny de no contestar, Carla Vigo s’ha mostrat transparent i ha contestat als seus seguidors. La seua resposta ha generat moltes reaccions, ja que ha sigut un poc ambigua, però contundent alhora.

 

La dona de Felip segur que ha estat molt atenta a les xarxes socials de la seua neboda per saber què opina al respecte. «La meua resposta és òbvia, passo paraula», ha contestat Carla Vigo. Tot i haver dit això, la jove ha volgut afegir alguna cosa més.

 

Carla Vigo posa en un compromís a la Casa Reial

«Per favor, no em pregunteu coses així que em poseu entre l’espasa i la paret i no és còmode», ha tancat Carla Vigo. Estes paraules han generat els dubtes, encara que ella mateixa ha confessat que la seua resposta és òbvia. Tot apunta que la jove passa olímpicament de la Casa Reial, tot i que té cert respecte per la seua tia, ja que a la fi és família directa.

 

La seua resposta ha generat molt debat en les xarxes, ja que, a pesar de no haver estat massa explícita, ha quedat clar que té una «opinió òbvia». Ella no vol saber res de tot el que relaciona amb la monarquia espanyola.

 

Carla Vigo preferix seguir amb la seua vida al marge de la Casa Reial. Fa molt de temps que no veu la seua tia Letícia per motius obvis com la pandèmia. No obstant això, tampoc no han estat molt unides.

 

És evident que amb estes paraules ha posat en dificultats a la seua cosina Elionor, ja que serà la futura reina d’Espanya, i la relació que té amb la primogènita dels reis és estranya.

 

Fa uns quants mesos van eixir a la llum unes confessions de l’entorn de Carla Vigo que afirmaven que la jove li van denegar poder fer-se qualsevol fotografia al costat de les seues cosines per por que estes veren la llum en alguna xarxa social.

 

Cal recordar que cap membre de la Casa Reial té comptes a les xarxes socials i totes les fotografies d’actes eixen publicades en el perfil oficial de la institució.

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU