Carla Vigo, neboda de Letícia, trenca el silenci i posa contra les cordes Elionor

 

La neboda més díscola de la reina torna a ser notícia, i esta és la frase que més terroritza Letícia. Carla Vigo s’ha mostrat sempre molt oposada a tots els costums de la Casa Reial, ja que s’ha desmarcat completament de tot el que té a vore amb la monarquia. De fet, la jove vol arribar a ser algú sense l’ajuda de la seua tia, la reina d’Espanya.

 

Recentment, Carla ha decidit anar-se’n a l’estranger per aprendre idiomes i per treure’s un salari com a ‘au pair‘. Així, està molt centrada en els seus estudis i en tot l’aprenentatge que està conseguint. La neboda de la reina vol ser algú important en el món de l’art i la interpretació. 

 

De moment, la xica està conscienciada en la importància del seu futur acadèmic i per a això, Carla Vigo va decidir en el seu dia estar al marge de la Família Reial. Encara que pareix que ha conseguit allunyar-se de la Casa Reial, no ha pogut evitar ser un personatge conegut, i fins i tot polèmic. No obstant això, de moment mai l’hem vist asseguda en un plató de televisió, i segur que ofertes no li han faltat.

 

Ara, Carla ha tornat a ser notícia en diferents mitjans per un fet que Letícia segur que no esperava. La neboda de la reina ha rebut una pregunta a través d’Instagram, a on els seus seguidors han volgut saber tot el que ella opina sobre la Casa Reial i la monarquia en general. Una molt bona pregunta que segur que molts mitjans pagarien una gran quantitat de diners per saber la resposta.

 

Lluny de no contestar, Carla Vigo s’ha mostrat transparent i ha contestat als seus seguidors. La seua resposta ha generat moltes reaccions, ja que ha sigut un poc ambigua, però contundent alhora.

 

La dona de Felip segur que ha estat molt atenta a les xarxes socials de la seua neboda per saber què opina al respecte. «La meua resposta és òbvia, passo paraula», ha contestat Carla Vigo. Tot i haver dit això, la jove ha volgut afegir alguna cosa més.

 

Carla Vigo posa en un compromís a la Casa Reial

«Per favor, no em pregunteu coses així que em poseu entre l’espasa i la paret i no és còmode», ha tancat Carla Vigo. Estes paraules han generat els dubtes, encara que ella mateixa ha confessat que la seua resposta és òbvia. Tot apunta que la jove passa olímpicament de la Casa Reial, tot i que té cert respecte per la seua tia, ja que a la fi és família directa.

 

La seua resposta ha generat molt debat en les xarxes, ja que, a pesar de no haver estat massa explícita, ha quedat clar que té una «opinió òbvia». Ella no vol saber res de tot el que relaciona amb la monarquia espanyola.

 

Carla Vigo preferix seguir amb la seua vida al marge de la Casa Reial. Fa molt de temps que no veu la seua tia Letícia per motius obvis com la pandèmia. No obstant això, tampoc no han estat molt unides.

 

És evident que amb estes paraules ha posat en dificultats a la seua cosina Elionor, ja que serà la futura reina d’Espanya, i la relació que té amb la primogènita dels reis és estranya.

 

Fa uns quants mesos van eixir a la llum unes confessions de l’entorn de Carla Vigo que afirmaven que la jove li van denegar poder fer-se qualsevol fotografia al costat de les seues cosines per por que estes veren la llum en alguna xarxa social.

 

Cal recordar que cap membre de la Casa Reial té comptes a les xarxes socials i totes les fotografies d’actes eixen publicades en el perfil oficial de la institució.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.