Carla Vigo, neboda de Letícia, trenca el silenci i posa contra les cordes Elionor

 

La neboda més díscola de la reina torna a ser notícia, i esta és la frase que més terroritza Letícia. Carla Vigo s’ha mostrat sempre molt oposada a tots els costums de la Casa Reial, ja que s’ha desmarcat completament de tot el que té a vore amb la monarquia. De fet, la jove vol arribar a ser algú sense l’ajuda de la seua tia, la reina d’Espanya.

 

Recentment, Carla ha decidit anar-se’n a l’estranger per aprendre idiomes i per treure’s un salari com a ‘au pair‘. Així, està molt centrada en els seus estudis i en tot l’aprenentatge que està conseguint. La neboda de la reina vol ser algú important en el món de l’art i la interpretació. 

 

De moment, la xica està conscienciada en la importància del seu futur acadèmic i per a això, Carla Vigo va decidir en el seu dia estar al marge de la Família Reial. Encara que pareix que ha conseguit allunyar-se de la Casa Reial, no ha pogut evitar ser un personatge conegut, i fins i tot polèmic. No obstant això, de moment mai l’hem vist asseguda en un plató de televisió, i segur que ofertes no li han faltat.

 

Ara, Carla ha tornat a ser notícia en diferents mitjans per un fet que Letícia segur que no esperava. La neboda de la reina ha rebut una pregunta a través d’Instagram, a on els seus seguidors han volgut saber tot el que ella opina sobre la Casa Reial i la monarquia en general. Una molt bona pregunta que segur que molts mitjans pagarien una gran quantitat de diners per saber la resposta.

 

Lluny de no contestar, Carla Vigo s’ha mostrat transparent i ha contestat als seus seguidors. La seua resposta ha generat moltes reaccions, ja que ha sigut un poc ambigua, però contundent alhora.

 

La dona de Felip segur que ha estat molt atenta a les xarxes socials de la seua neboda per saber què opina al respecte. «La meua resposta és òbvia, passo paraula», ha contestat Carla Vigo. Tot i haver dit això, la jove ha volgut afegir alguna cosa més.

 

Carla Vigo posa en un compromís a la Casa Reial

«Per favor, no em pregunteu coses així que em poseu entre l’espasa i la paret i no és còmode», ha tancat Carla Vigo. Estes paraules han generat els dubtes, encara que ella mateixa ha confessat que la seua resposta és òbvia. Tot apunta que la jove passa olímpicament de la Casa Reial, tot i que té cert respecte per la seua tia, ja que a la fi és família directa.

 

La seua resposta ha generat molt debat en les xarxes, ja que, a pesar de no haver estat massa explícita, ha quedat clar que té una «opinió òbvia». Ella no vol saber res de tot el que relaciona amb la monarquia espanyola.

 

Carla Vigo preferix seguir amb la seua vida al marge de la Casa Reial. Fa molt de temps que no veu la seua tia Letícia per motius obvis com la pandèmia. No obstant això, tampoc no han estat molt unides.

 

És evident que amb estes paraules ha posat en dificultats a la seua cosina Elionor, ja que serà la futura reina d’Espanya, i la relació que té amb la primogènita dels reis és estranya.

 

Fa uns quants mesos van eixir a la llum unes confessions de l’entorn de Carla Vigo que afirmaven que la jove li van denegar poder fer-se qualsevol fotografia al costat de les seues cosines per por que estes veren la llum en alguna xarxa social.

 

Cal recordar que cap membre de la Casa Reial té comptes a les xarxes socials i totes les fotografies d’actes eixen publicades en el perfil oficial de la institució.

Últimes notícies

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.