La carta de la presidenta d’una comunitat de veïns que s’ha fet viral en xarxes

És habitual que en les diferents comunitats de veïns hi hagen cartells en diferents parets. Avisos de reunions, possibles talls d’aigua o de llum per revisió i, fins i tot, per a advertir que algun objecte s’ha perdut. Solen passar desapercebuts més enllà d’este grup de persones als quals van dirigits, però, este cartell que està pegat en una comunitat de veïns de Barcelona, s’ha fet viral en xarxes socials.

Un missatge que crida l’atenció

Què pot tindre este missatge signat per Míriam Murillo, la presidenta del bloc d’estos habitatges?, i que tant ha cridat l’atenció. Sembla que este cartell conté un consell molt cridaner. En ell, Murillo informa els seus veïns dels beneficis que la comunitat ha experimentat en els últims anys per haver-se canviat de companyia elèctrica. Concretament, a la municipal Barcelona-Energia.

«Fa dos anys es va fer el canvi dels contractes d’esta comunitat a esta empresa (el de l’escala, així com el de l’ascensor) i la diferència de la despesa anual del 2020 respecte al 2019 ha estat de 712,51 euros menys«, explica la presidenta en el cartell. Amb esta quantitat, s’utilitzaran per a cobrir despeses com el canvi de fluorescents i per al manteniment de l’ascensor.

La presidenta dona uns consells

El que ha fet la presidenta d’esta comunitat ha agradat molt en les xarxes socials, i és que, després d’informar d’este estalvi, Murillo no ha dubtat a donar un consell a tots els seus veïns. Els recomana que es canvien a esta empresa pública també a les seues cases. Les raons? Les deixa molt clares i subratllades en negreta.

«La primera és perquè és pública i així no donem diners a empreses privades que es lucren amb un bé bàsic. La segona és que tenen un servei d’assessorament que et permet estalvia molts diners (en ser pública no tenir ànim de lucre) i la tercera és que l’electricitat que venen, és ecològica i renovable«, justifica la presidenta.

Juan Antonio Delgado, guàrdia civil i exdiputat d’Unides Podemos, va publicar este cartell en el seu compte personal de Twitter i ja acumula més de 9.400 m’agrada i 3.300 retuits.

<

>

 

 

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.