La carta de la presidenta d’una comunitat de veïns que s’ha fet viral en xarxes

És habitual que en les diferents comunitats de veïns hi hagen cartells en diferents parets. Avisos de reunions, possibles talls d’aigua o de llum per revisió i, fins i tot, per a advertir que algun objecte s’ha perdut. Solen passar desapercebuts més enllà d’este grup de persones als quals van dirigits, però, este cartell que està pegat en una comunitat de veïns de Barcelona, s’ha fet viral en xarxes socials.

Un missatge que crida l’atenció

Què pot tindre este missatge signat per Míriam Murillo, la presidenta del bloc d’estos habitatges?, i que tant ha cridat l’atenció. Sembla que este cartell conté un consell molt cridaner. En ell, Murillo informa els seus veïns dels beneficis que la comunitat ha experimentat en els últims anys per haver-se canviat de companyia elèctrica. Concretament, a la municipal Barcelona-Energia.

Fa dos anys es va fer el canvi dels contractes d’esta comunitat a esta empresa (el de l’escala, així com el de l’ascensor) i la diferència de la despesa anual del 2020 respecte al 2019 ha estat de 712,51 euros menys“, explica la presidenta en el cartell. Amb esta quantitat, s’utilitzaran per a cobrir despeses com el canvi de fluorescents i per al manteniment de l’ascensor.

La presidenta dona uns consells

El que ha fet la presidenta d’esta comunitat ha agradat molt en les xarxes socials, i és que, després d’informar d’este estalvi, Murillo no ha dubtat a donar un consell a tots els seus veïns. Els recomana que es canvien a esta empresa pública també a les seues cases. Les raons? Les deixa molt clares i subratllades en negreta.

La primera és perquè és pública i així no donem diners a empreses privades que es lucren amb un bé bàsic. La segona és que tenen un servei d’assessorament que et permet estalvia molts diners (en ser pública no tenir ànim de lucre) i la tercera és que l’electricitat que venen, és ecològica i renovable“, justifica la presidenta.

Juan Antonio Delgado, guàrdia civil i exdiputat d’Unides Podemos, va publicar este cartell en el seu compte personal de Twitter i ja acumula més de 9.400 m’agrada i 3.300 retuits.

<

>

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.