La carta de la presidenta d’una comunitat de veïns que s’ha fet viral en xarxes

És habitual que en les diferents comunitats de veïns hi hagen cartells en diferents parets. Avisos de reunions, possibles talls d’aigua o de llum per revisió i, fins i tot, per a advertir que algun objecte s’ha perdut. Solen passar desapercebuts més enllà d’este grup de persones als quals van dirigits, però, este cartell que està pegat en una comunitat de veïns de Barcelona, s’ha fet viral en xarxes socials.

Un missatge que crida l’atenció

Què pot tindre este missatge signat per Míriam Murillo, la presidenta del bloc d’estos habitatges?, i que tant ha cridat l’atenció. Sembla que este cartell conté un consell molt cridaner. En ell, Murillo informa els seus veïns dels beneficis que la comunitat ha experimentat en els últims anys per haver-se canviat de companyia elèctrica. Concretament, a la municipal Barcelona-Energia.

«Fa dos anys es va fer el canvi dels contractes d’esta comunitat a esta empresa (el de l’escala, així com el de l’ascensor) i la diferència de la despesa anual del 2020 respecte al 2019 ha estat de 712,51 euros menys«, explica la presidenta en el cartell. Amb esta quantitat, s’utilitzaran per a cobrir despeses com el canvi de fluorescents i per al manteniment de l’ascensor.

La presidenta dona uns consells

El que ha fet la presidenta d’esta comunitat ha agradat molt en les xarxes socials, i és que, després d’informar d’este estalvi, Murillo no ha dubtat a donar un consell a tots els seus veïns. Els recomana que es canvien a esta empresa pública també a les seues cases. Les raons? Les deixa molt clares i subratllades en negreta.

«La primera és perquè és pública i així no donem diners a empreses privades que es lucren amb un bé bàsic. La segona és que tenen un servei d’assessorament que et permet estalvia molts diners (en ser pública no tenir ànim de lucre) i la tercera és que l’electricitat que venen, és ecològica i renovable«, justifica la presidenta.

Juan Antonio Delgado, guàrdia civil i exdiputat d’Unides Podemos, va publicar este cartell en el seu compte personal de Twitter i ja acumula més de 9.400 m’agrada i 3.300 retuits.

<

>

 

 

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.