La carta de la presidenta d’una comunitat de veïns que s’ha fet viral en xarxes

És habitual que en les diferents comunitats de veïns hi hagen cartells en diferents parets. Avisos de reunions, possibles talls d’aigua o de llum per revisió i, fins i tot, per a advertir que algun objecte s’ha perdut. Solen passar desapercebuts més enllà d’este grup de persones als quals van dirigits, però, este cartell que està pegat en una comunitat de veïns de Barcelona, s’ha fet viral en xarxes socials.

Un missatge que crida l’atenció

Què pot tindre este missatge signat per Míriam Murillo, la presidenta del bloc d’estos habitatges?, i que tant ha cridat l’atenció. Sembla que este cartell conté un consell molt cridaner. En ell, Murillo informa els seus veïns dels beneficis que la comunitat ha experimentat en els últims anys per haver-se canviat de companyia elèctrica. Concretament, a la municipal Barcelona-Energia.

Fa dos anys es va fer el canvi dels contractes d’esta comunitat a esta empresa (el de l’escala, així com el de l’ascensor) i la diferència de la despesa anual del 2020 respecte al 2019 ha estat de 712,51 euros menys“, explica la presidenta en el cartell. Amb esta quantitat, s’utilitzaran per a cobrir despeses com el canvi de fluorescents i per al manteniment de l’ascensor.

La presidenta dona uns consells

El que ha fet la presidenta d’esta comunitat ha agradat molt en les xarxes socials, i és que, després d’informar d’este estalvi, Murillo no ha dubtat a donar un consell a tots els seus veïns. Els recomana que es canvien a esta empresa pública també a les seues cases. Les raons? Les deixa molt clares i subratllades en negreta.

La primera és perquè és pública i així no donem diners a empreses privades que es lucren amb un bé bàsic. La segona és que tenen un servei d’assessorament que et permet estalvia molts diners (en ser pública no tenir ànim de lucre) i la tercera és que l’electricitat que venen, és ecològica i renovable“, justifica la presidenta.

Juan Antonio Delgado, guàrdia civil i exdiputat d’Unides Podemos, va publicar este cartell en el seu compte personal de Twitter i ja acumula més de 9.400 m’agrada i 3.300 retuits.

<

>

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.