La carta de la presidenta d’una comunitat de veïns que s’ha fet viral en xarxes

És habitual que en les diferents comunitats de veïns hi hagen cartells en diferents parets. Avisos de reunions, possibles talls d’aigua o de llum per revisió i, fins i tot, per a advertir que algun objecte s’ha perdut. Solen passar desapercebuts més enllà d’este grup de persones als quals van dirigits, però, este cartell que està pegat en una comunitat de veïns de Barcelona, s’ha fet viral en xarxes socials.

Un missatge que crida l’atenció

Què pot tindre este missatge signat per Míriam Murillo, la presidenta del bloc d’estos habitatges?, i que tant ha cridat l’atenció. Sembla que este cartell conté un consell molt cridaner. En ell, Murillo informa els seus veïns dels beneficis que la comunitat ha experimentat en els últims anys per haver-se canviat de companyia elèctrica. Concretament, a la municipal Barcelona-Energia.

Fa dos anys es va fer el canvi dels contractes d’esta comunitat a esta empresa (el de l’escala, així com el de l’ascensor) i la diferència de la despesa anual del 2020 respecte al 2019 ha estat de 712,51 euros menys“, explica la presidenta en el cartell. Amb esta quantitat, s’utilitzaran per a cobrir despeses com el canvi de fluorescents i per al manteniment de l’ascensor.

La presidenta dona uns consells

El que ha fet la presidenta d’esta comunitat ha agradat molt en les xarxes socials, i és que, després d’informar d’este estalvi, Murillo no ha dubtat a donar un consell a tots els seus veïns. Els recomana que es canvien a esta empresa pública també a les seues cases. Les raons? Les deixa molt clares i subratllades en negreta.

La primera és perquè és pública i així no donem diners a empreses privades que es lucren amb un bé bàsic. La segona és que tenen un servei d’assessorament que et permet estalvia molts diners (en ser pública no tenir ànim de lucre) i la tercera és que l’electricitat que venen, és ecològica i renovable“, justifica la presidenta.

Juan Antonio Delgado, guàrdia civil i exdiputat d’Unides Podemos, va publicar este cartell en el seu compte personal de Twitter i ja acumula més de 9.400 m’agrada i 3.300 retuits.

<

>

 

 

Anuncios

Últimes notícies

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.