Cepeda, en el centre de la polèmica per una broma sobre la parella d’Aitana

El cantant Cepeda | Europa Press

 

Pareix que Cepeda encara no ha passat pàgina amb la història d’amor que va viure amb la seua companya d»Operación triunfo’, Aitana Ocaña. Tot i que ell ha dit públicament que no vol saber res del passat i ha exigit als seguidors del concurs que no s’aferraren a temps passats, ara és ell el que no consegueix digerir els records i les seues ganes de fer reviure el passat s’han fet visibles amb una publicació en les seues xarxes socials.

 

El cantant, en un moment d’avorriment, ha decidit emular una fotografia de l’actor d»Élite’ Miguel Bernardeau. En esta imatge, l’actor apareix publicitant un perfum en una actitud molt elegant i això li ha valgut a Cepeda per a imitar-lo acompanyat d’un plàtan. Han calgut pocs minuts per a que els seguidors del cantant començaren a fer circular la imatge, fet que ha fet enfadar molt als fans d’Aitana i de la seua parella.

Aitana no l’escolta

No és la primera volta que Cepeda intenta captar l’atenció de la seua ex, ja ho va intentar fent una versió d’un dels temes d’Aitana, però la repercussió va ser mínima. Ara pareix que esta provocació també passarà desapercebuda per a la cantant i la seua actual parella.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aemet desactiva l’avís taronja però manté el groc a la costa fins a les 15.00 hores

Aemet ha desactivat l’avís taronja per pluges al litoral d’Alacant, però manté el nivell groc a tota la costa alacantina i al litoral sud de València fins a les 15.00 hores per possibles ruixats i tronades.

Uns falsos policies roben un tràiler amb roba d’Inditex en un polígon d’Alacant

La Policia Nacional investiga el robatori d’un tràiler carregat amb roba d’Inditex en el polígon El Espartal, a les afores d’Alacant. Els lladres es van fer passar per policies amb vehicles de gran cilindrada i encara no hi ha detinguts.

Villarreal i Levante es juguen a La Ceràmica confirmar la seua arrancada

Villarreal i Levante s’enfronten este diumenge a La Ceràmica en un derbi autonòmic, amb els groguets alliberats per la seua primera victòria i un Levante físicament més fresc.

Óscar Sánchez vol encendre Mestalla perquè el valencianisme recupere la fe

Óscar Sánchez, tècnic interí del València, apel·la a l’ambient de Mestalla per consolidar la reacció de l’equip contra la Real Sociedad i demana que l’afició recupere la fe després d’un inici tens de temporada.

València busca consolidar el seu despertar davant una Real plena de dubtes

El València rep diumenge la Real Sociedad a Mestalla amb l’objectiu d’encadenar la segona victòria i eixir del descens, davant un rival europeu que arriba ple de dubtes i amb el retorn de Carlos Soler i Gonçalo Guedes.

Mor una jove i una dona queda ferida greu en un accident a l’AP-7 a Crevillent

Una jove ha mort i una altra dona ha resultat ferida greu en un accident de trànsit este dissabte a l’AP-7, a l’eixida de Crevillent, després d’envair un vehicle avariat aturat en l’arcén.

Castro assegura que el Vila-real ja està prop del seu millor nivell

Luís Castro, tècnic del Levante, destaca que el Vila-real, malgrat un inici discret en LALIGA, ja s’acosta al seu nivell habitual i alerta de la seua qualitat abans del derbi a La Cerámica.

Morant crida a no resignar-se davant la dreta en l’inici de la conferència del PSPV a Alacant

Diana Morant reivindica a Alacant un PSPV que ‘no es resigna’ davant la dreta i fixa com a objectiu recuperar el Consell i les alcaldies de València i Alacant. Rebeca Torró i Trini Amorós reforcen el missatge amb crítiques al PP, a Vox i a la gestió de la dana a la Comunitat Valenciana.