27.5 C
València
Divendres, 18 juliol, 2025

La mala notícia que ha rebut Roberto Leal a pocs dies de donar les campanades

Roberto Leal durante una gala de 'Operación Triunfo'

Roberto Leal en una imatge del concurs ‘OT’ | RTVE

 

- Advertisement -Telegram València Diari

El presentador estrella de TVE, Roberto Leal, acaba de rebre una de les pitjors notícies possibles, la mort de son pare. La cadena ha sigut la primera en donar suport al presentador, que enguany tornarà a presentar les campanades en un dia que serà molt emotiu per a ell, després d’esta trista notícia.

 

RTVE anuncia la mort en les xarxes socials

A escassos dies de presentar les Campanades, s’ha conegut la mort del pare de Roberto Leal, un colp molt dur pel presentador, que sempre ha manifestat ser una persona molt familiar. Els seus companys de RTVE han sigut els primers a escriure un missatge d’ànim en les xarxes socials. La notícia arriba poc després de la confirmació de la data de l’inici de la nova edició d’Operación Triunfo, que començarà el diumenge 12 de gener.

 

  

El presentador estava molt unit a son pare, de qui ha presumit en més d’una ocasió en xarxes socials. Desafortunadament, Roberto Leal s’ha de despedir d’ell per a sempre, en unes dates nadalenques que sempre les passaven junts i en família. L’equip de RTVE de moment no ha anunciat la seua baixa en les campanades i segur que la cadena li farà un emotiu homenatge al seu presentador estrella.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mi calvito preferido. Mi pare. Don Pepe Leal. No, no heredé su flequillo pero tampoco sus ojos. #papa #daddy #flequillasso #ojosmar

Una publicación compartida de Roberto Leal (@robertolealg) el

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Intensa calor i risc de tempestes marquen el penúltim cap de setmana de juliol en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana amb temperatures molt elevades, especialment a València i Alacant, i possibilitat de tempestes en el nord. Aemet activa avisos per calor i tempestes aïllades.

Vicent Mompó nega haver parlat amb Carlos Mazón sobre l’ÉS-Alert durant la DANA del 29 d’octubre

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, declara davant la jutgessa que no va tractar el sistema d'alerta ÉS-Alert amb el president Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre, assenyalant que este missatge va començar a considerar-se rellevant a partir de les 19.00 hores, quan es va alertar sobre el possible col·lapse de la presa de Forata.

Àmplies concentracions a València, Alacant i Castelló contra les retallades del Consell

Entitats socials i sindicats es mobilitzen a València, Alacant i Castelló per a protestar contra les polítiques de retallades del Consell, denunciant afectar drets culturals, socials i servicis públics.

Vicent Mompó assegura que no va parlar amb Carlos Mazón sobre l’ÉS-Alert el dia de la DANA

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, va declarar que el 29 d'octubre no va parlar amb el president Carlos Mazón sobre el sistema d'alerta ÉS-Alert, que per a ell va començar a existir a les 19.00 hores durant la DANA.

Protestes a València, Alacant i Castelló contra les retallades del Consell en servicis públics

Entitats socials i sindicats es manifesten a València, Alacant i Castelló contra les retallades en drets i servicis públics aprovats pel Consell amb suport de l'extrema dreta.

Detingut un conductor després d’atropellar a un pare i els seus dos fills a Xàbia

Un conductor de 50 anys va ser detingut a Xàbia després d'atropellar a un pare i els seus fills de 2 i 5 anys en un pas de zebra, amb ferides de diversa gravetat.

Vicent Mompó assegura davant la jutgessa no haver parlat amb Carlos Mazón sobre ES-Alert el dia de la DANA

Vicent Mompó, president de la Diputació de València, va declarar que no va parlar amb Carlos Mazón sobre el sistema ÉS-Alert fins que es va alertar del possible col·lapse de la presa de Forata el 29 d'octubre, dia de la DANA.

Darius Thompson s’incorpora al València Basket després de la negativa del Baskonia a igualar l’oferta

Darius Thompson jugarà a València Basket després que el Baskonia no igualara l'oferta de 9,5 milions d'euros per tres anys presentada per l'equip valencià.