La Comunitat és la primera autonomia en consignació de loteria per a ‘El Niño’ 2022

El sorteig de la ‘Lotería del Niño’ té un rànquing en consignació de bitllets venuts liderat per la Comunitat Valenciana, Andalusia, Madrid, Catalunya i Castella-Lleó.

Per al sorteig del dia 6 de gener s’han consignat per a la Comunitat Valenciana 628.158,2 bitllets de loteria, valorats en 125.631.640 euros, davant dels 498.009,9 bitllets venuts el 2021 amb un valor total de 99.601.980 euros i una despesa mitjana per habitant de 19,69 euros.

Per províncies, destaca València per ser la que més consignació té per al sorteig de la ‘Lotería del Niño’de 2022, en concret, 70.763.620 euros i 353.818,1 bitllets. En segon lloc, hi ha la província d’Alacant, amb 43.994.220 euros i 219.971,1 bitllets, i finalment, la província de Castelló, amb 10.873.800 euros i 54.369 bitllets.

D’esta manera, els valencians juguen per habitant una mitjana de 27,30 euros; 23,40 els alacantins i 18,57 els castellonencs, segons les dades de consignació. La Comunitat Valenciana se situa, en el conjunt d’Espanya, en tercer lloc en compra de ‘Lotería del Niño’ per habitant.

Últimes notícies

Barcala es nega a comparéixer en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala (PP), ha comunicat que no acudirà este divendres a la comissió municipal sobre les vivendes públiques de Les Naus, al·legant que no aportaria res nou i que hi ha una causa judicial oberta. L’oposició l’acusa d’evitar donar explicacions sobre el que qualifica com el major escàndal polític del seu mandat.

Greenpeace alerta de quasi 200 punts crítics al litoral espanyol per la seua fragilitat extrema

Un informe de Greenpeace alerta que el litoral espanyol viu una fragilitat sense precedents pel canvi climàtic i la urbanització, amb 194 punts crítics i fortes conseqüències econòmiques i ambientals.

El tercer dia de l’ona de calor deixa fins a 44 graus a València i activa l’avís roig

La tercera ona de calor de l’estiu tanca este dijous amb fins a 44 ºC i avís roig a la Comunitat Valenciana, especialment a València i Alacant, i risc extrem d’incendis.

Les autonomies del PP boicotegen la reunió sobre la regularització extraordinària de migrants

Els governs autonòmics del PP han decidit no participar en la Conferència Sectorial de la Immigració convocada per analitzar la regularització extraordinària, fet que ha impedit la celebració de la reunió. La ministra Elma Saiz ha acusat el PP de comportar-se com un partit antisistema, mentres les comunitats populars denuncien manca d’informació i una política migratòria que qualifiquen d’opaca i irresponsable.

Risc de reventons càlids i ratxes de vent molt fortes esta vesprada a Alacant

Aemet ha activat l’avís roig per calor extrema i alerta de possibles reventons càlids amb ratxes de vent de més de 90 km/h, sobretot a la província d’Alacant.

El cap de RRHH tancà la Diputació per la DANA en només 10 minuts

El director de Recursos Humans de la Diputació de València en la DANA de 2024, Javier Bolinches, ha explicat que va ordenar el tancament de l’edifici en 10 minuts, sense protocol previ ni consultar el president. La decisió es basa en l’alerta roja d’Aemet i en la greu situació a Utiel.

Porcelanosa impulsa a Vila-real la seua major planta solar per a autoconsum

Porcelanosa ha posat en marxa a Vila-real una planta fotovoltaica de 19.000 metres quadrats, la més gran del grup, destinada a autoconsum industrial i a reduir emissions de CO₂.

L’Elx continua la pretemporada davant el Johor encara sense fitxatges

L’Elx disputa este divendres a La Nucia el segon amistós de pretemporada davant el Johor malaisi, encara sense reforços i amb una llista plena de canterans.