15.8 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

La Comunitat Valenciana crea un programa per a oferir treball a 1.600 joves

Labora, el Servei Públic d’Ocupació i Formació de la Comunitat Valenciana, ha iniciat un programa per a oferir ocupació a 1.600 joves.

Es tracta d’un programa encunyat com Avalem Joves Plus amb la finalitat d’oferir l’opció a entitats locals per a contractar 1.600 persones menors de 30 anys, amb ajudes als ajuntaments.

De tal manera que, les entitats locals poden demanar les ajudes de la convocatòria Empuju 2021, publicada en la pàgina web de Labora.

La convocatòria de 2021 s’eleva a 30 milions d’euros. S’estima que 1.600 joves puguen optar a les contractacions. Estos contractes permetran a les entitats locals comptar amb major nombre de treballadors.

 

Característiques

 

• Contribuir a la implantació d’un nou model productiu que compte amb la implicació de les empreses i les persones treballadores.

• Generar noves oportunitats d’ocupació i formació per a les persones joves.

• Promoure la contractació de les persones joves en les PIMES i el Tercer Sector i, per tant, facilitar l’aportació de talent.

• Estimular el compromís social de les persones joves amb la participació en iniciatives socials de la mà del Tercer Sector.

Objectiu de Labora a la Comunitat Valenciana

 

L’estratègia Labora contra l’atur juvenil, secundada per la Conselleria d’Economia, està formada per accions transversals en matèria d’orientació, formació i ocupació.

A través d’Avalem Joves, el Servei d’Ocupació Pública Valenciana facilita subvencions per a les empreses que contracten persones joves qualificades.

Últimes notícies

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.

Els Arts estrena Luisa Miller de Verdi amb el debut operístic de sir Mark Elder

El Palau de les Arts presenta el 10 de desembre Luisa Miller de Verdi, amb el debut operístic de sir Mark Elder i direcció escènica de Valentina Carrasco. La producció forma part del 20 aniversari del coliseu valencià.

El sector hoteler de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació del 77% en el pont

La Comunitat Valenciana anticipa una ocupació mitjana del 77% en el pont de la Constitució i la Immaculada. València frega el 'ple tècnic' per la Marató i l'interior registra bones xifres.

Jorge Suárez entrega a la jutgessa notes manuscrites seues i de Pradas del Cecopi

El subdirector d'Emergències ha aportat a la instrucció els seus apunts i les notes manuscrites de Salomé Pradas de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre. Els documents reflectixen recomanacions considerades per a l'És-Alert que no van arribar a l'avís final.

La Diputació de València presenta ‘La teua fas gran el nostre Nadal’ per a la seua campanya de Nadal

La corporació ha presentat la campanya nadalenca amb el lema 'El teu fas gran el nostre Nadal'. La programació inclourà la 'Vila del Nadal', concerts, tallers, circ i una exposició de pesebres.

Paiporta ha condecorat a la ciutadania i a 900 agents per la seua ajuda en la DANA

Paiporta ha condecorat a la ciutadania i a més de 900 agents per la seua labor durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. La cerimònia ha reunit un miler de persones i ha posat en valor la coordinació entre administracions i cossos de seguretat.