La Comunitat Valenciana crea un programa per a oferir treball a 1.600 joves

Labora, el Servei Públic d’Ocupació i Formació de la Comunitat Valenciana, ha iniciat un programa per a oferir ocupació a 1.600 joves.

Es tracta d’un programa encunyat com Avalem Joves Plus amb la finalitat d’oferir l’opció a entitats locals per a contractar 1.600 persones menors de 30 anys, amb ajudes als ajuntaments.

De tal manera que, les entitats locals poden demanar les ajudes de la convocatòria Empuju 2021, publicada en la pàgina web de Labora.

La convocatòria de 2021 s’eleva a 30 milions d’euros. S’estima que 1.600 joves puguen optar a les contractacions. Estos contractes permetran a les entitats locals comptar amb major nombre de treballadors.

 

Característiques

 

• Contribuir a la implantació d’un nou model productiu que compte amb la implicació de les empreses i les persones treballadores.

• Generar noves oportunitats d’ocupació i formació per a les persones joves.

• Promoure la contractació de les persones joves en les PIMES i el Tercer Sector i, per tant, facilitar l’aportació de talent.

• Estimular el compromís social de les persones joves amb la participació en iniciatives socials de la mà del Tercer Sector.

Objectiu de Labora a la Comunitat Valenciana

 

L’estratègia Labora contra l’atur juvenil, secundada per la Conselleria d’Economia, està formada per accions transversals en matèria d’orientació, formació i ocupació.

A través d’Avalem Joves, el Servei d’Ocupació Pública Valenciana facilita subvencions per a les empreses que contracten persones joves qualificades.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.