7.5 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

La Comunitat Valenciana crea un programa per a oferir treball a 1.600 joves

Labora, el Servei Públic d’Ocupació i Formació de la Comunitat Valenciana, ha iniciat un programa per a oferir ocupació a 1.600 joves.

Es tracta d’un programa encunyat com Avalem Joves Plus amb la finalitat d’oferir l’opció a entitats locals per a contractar 1.600 persones menors de 30 anys, amb ajudes als ajuntaments.

De tal manera que, les entitats locals poden demanar les ajudes de la convocatòria Empuju 2021, publicada en la pàgina web de Labora.

La convocatòria de 2021 s’eleva a 30 milions d’euros. S’estima que 1.600 joves puguen optar a les contractacions. Estos contractes permetran a les entitats locals comptar amb major nombre de treballadors.

 

Característiques

 

• Contribuir a la implantació d’un nou model productiu que compte amb la implicació de les empreses i les persones treballadores.

• Generar noves oportunitats d’ocupació i formació per a les persones joves.

• Promoure la contractació de les persones joves en les PIMES i el Tercer Sector i, per tant, facilitar l’aportació de talent.

• Estimular el compromís social de les persones joves amb la participació en iniciatives socials de la mà del Tercer Sector.

Objectiu de Labora a la Comunitat Valenciana

 

L’estratègia Labora contra l’atur juvenil, secundada per la Conselleria d’Economia, està formada per accions transversals en matèria d’orientació, formació i ocupació.

A través d’Avalem Joves, el Servei d’Ocupació Pública Valenciana facilita subvencions per a les empreses que contracten persones joves qualificades.

Últimes notícies

Víctimes de la DANA increpen a Pradas i Cuenca en el jutjat amb crits de ‘assassins’

Diverses desenes de membres d'associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat en el jutjat de Catarroja i han rebut a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca amb crits de 'assassins'. La protesta ha precedit a l'acarament entre els dos, acordat per la jutgessa per a aclarir contradiccions sobre la gestió de l'emergència.

Associacions de víctimes reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat de Catarroja

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans de l'acarament.

La supervivent del naufragi a Indonèsia agraïx el viscut i promet honrar als seus 4 àngels

Andrea Ortuño ha compartit un missatge en xarxes en el qual agraïx el viscut amb els seus 4 àngels i afirma que seguirà avant per a honrar-los. La busca del xiquet que seguix desaparegut es va donar per finalitzada este divendres després de 15 dies.

La setmana arranca amb cel poc nuvolós, màximes a l’alça i vent fluix en la Comunitat Valenciana

Dilluns amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, màximes en ascens excepte en el litoral de Castelló i el sud d'Alacant. El dimarts a penes canviarà la situació.

Un camió bolca i tala l’AP-7 a Benicàssim cap a Barcelona

La bolcada d'un camió ha obligat a tallar l'AP-7 a Benicàssim en sentit Barcelona. El trànsit es desvia per la N-340, amb retencions i sense víctimes.

Pradas i l’excap de gabinet de Mazón confronten les seues versions davant la jutgessa de la dana

La magistrada celebra este dilluns un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir les contradiccions sobre el confinament durant la dana. Un informe de l'Advocacia i noves testificals busquen fixar l'origen de les indicacions i la seua cobertura legal.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.