La Comunitat Valenciana crea un programa per a oferir treball a 1.600 joves

Labora, el Servei Públic d’Ocupació i Formació de la Comunitat Valenciana, ha iniciat un programa per a oferir ocupació a 1.600 joves.

Es tracta d’un programa encunyat com Avalem Joves Plus amb la finalitat d’oferir l’opció a entitats locals per a contractar 1.600 persones menors de 30 anys, amb ajudes als ajuntaments.

De tal manera que, les entitats locals poden demanar les ajudes de la convocatòria Empuju 2021, publicada en la pàgina web de Labora.

La convocatòria de 2021 s’eleva a 30 milions d’euros. S’estima que 1.600 joves puguen optar a les contractacions. Estos contractes permetran a les entitats locals comptar amb major nombre de treballadors.

 

Característiques

 

• Contribuir a la implantació d’un nou model productiu que compte amb la implicació de les empreses i les persones treballadores.

• Generar noves oportunitats d’ocupació i formació per a les persones joves.

• Promoure la contractació de les persones joves en les PIMES i el Tercer Sector i, per tant, facilitar l’aportació de talent.

• Estimular el compromís social de les persones joves amb la participació en iniciatives socials de la mà del Tercer Sector.

Objectiu de Labora a la Comunitat Valenciana

 

L’estratègia Labora contra l’atur juvenil, secundada per la Conselleria d’Economia, està formada per accions transversals en matèria d’orientació, formació i ocupació.

A través d’Avalem Joves, el Servei d’Ocupació Pública Valenciana facilita subvencions per a les empreses que contracten persones joves qualificades.

Últimes notícies

Allegri i Rafa Marín avisen d’un duel molt dur a La Ceràmica entre Villarreal i Nàpols

Massimiliano Allegri i Rafa Marín han remarcat la dificultat del partit de Champions a La Ceràmica davant un Villarreal que arriba en creixement i concedeix poques ocasions. El tècnic i el central del Nàpols demanen ordre, concentració i pocs errors per a traure un bon resultat.

Rescatat en helicòpter un home de 80 anys després de caure en un camí de Vilamarxant

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat en helicòpter un home duns 80 anys que ha caigut en un camí de Vilamarxant i no podia continuar caminant. La víctima, amb una lesió en una cama, ha sigut traslladada a lHospital La Fe de València.

Setembre de 2026, el més càlid a la Comunitat Valenciana des de 1950

Setembre de 2026 ha sigut el mes de setembre més càlid a la Comunitat Valenciana des de, com a mínim, 1950, amb més de 23 graus de mitjana, segons Aemet. També ha sigut el segon setembre més càlid del món i el tercer d’Europa registrat fins ara.

Moleiro confia en el Villarreal per a reaccionar en la Champions contra el Nàpols

Alberto Moleiro ha assegurat que el Villarreal arriba amb confiança i idees clares al duel de Champions contra el Nàpols a Vila-real, marcat pel desig de refer-se de l’última temporada. El migcampista ha avisat que en esta competició no hi ha marge per a la relaxació des del primer partit.

El Vila-real apel·la a la ment i a l’autoestima per al duel clau amb el Nàpols

Iñigo Pérez i Alberto Moleiro han reivindicat la importància de la fortalesa mental, la il·lusió i el bon moment físic per a rebre el Nàpols en un duel de Champions que el Vila-real vol aprofitar per a dissipar dubtes. Tots dos han apel·lat a l’experiència recent i a l’aprenentatge europeu per afrontar el partit amb més ambició.

El PP acusa el PSPV de usar la sanitat privada per atacar el Consell

El PP acusa el PSPV de ignorar els avanços en sanitat a la Comunitat Valenciana i d’usar la sanitat privada per desacreditar el Consell. Els populars defenen que les derivacions a centres privats són una ferramenta legal i ja regulada pel Botànic.

Fira València es consolida com a gran motor del turisme de negocis

Fira València ha reforçat el seu lideratge en el turisme MICE a la Comunitat Valenciana després de l’èxit de 'València Inspira Diseño', que ha reunit més de 54.000 visites professionals i ha generat una injecció econòmica estimada en més de 12 milions d’euros.

Bernabé destaca el paper de la Guàrdia Civil com a clau per a la democràcia

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha remarcat en València el paper de la Guàrdia Civil com a garantia de convivència, seguretat i funcionament democràtic, i ha posat en valor el sacrifici dels agents en la dana de 2024 i en la lluita contra la violència masclista i el crim organitzat.