Les confessions d’Irene Rosales sobre el moment més complicat de Kiko Rivera

Irene Rosales agafant de la mà Kiko Rivera en un plató de televisió

Irene Rosales ha parlat per primera volta dels problemes de Kiko Rivera | Telecinco

 

Sofía Cristo i Irene Rosales, la dona de Kiko Rivera, es van unir per a fer un directe en Instagram a on van parlar de les addiccions. La filla de Bárbara Rey va superar recentment este problema, de la mateixa manera que el fill d’Isabel Pantoja. Rosales ha parlat per primera volta de manera totalment oberta de les addiccions que va patir el seu home en el passat, una situació derivada dels conflictes viscuts en sa casa.

 

«Kiko mai va arribar a robar per a consumir»

«Et deixa fregit, et forada el cap. Jo per la nit em despertava set o huit voltes, quan estava en algun espectacle i li escrivia dient-li que m’enviara un àudio … I deia: ‘Què estic fent?! Crec que fa ja dos o tres anys, ja no ho recorde, que dorm com ningú‘», ha explicat Irene Rosales en Instagram. La col·laboradora de ‘Viva la vida’ va patir moltíssim per Kiko.

 

«Veia mentides i ell seguia fins al fons amb la seua mentida», comentava Irene, ja que segons Sofía Cristo els símptomes de l’addicte són mentir, manipular i robar. «Kiko Rivera mai va arribar a robar diners per a consumir, perquè ell era una persona que tenia diners sempre, però sí que ha sigut un malgastador», ha afegit la sevillana.

 

Irene Rosales, al costat de Kiko des del primer moment

Cal recordar que Kiko Rivera va confessar haver patit addiccions en  ‘Gran Hermano DUO‘, en la famosa corba de la vida. El fet de reconéixer públicament este problema va causar un gran alleujament per a la parella. «Em va prometre mil voltes deixar les drogues, però jo no li creia. Ell no ho veia perquè no volia deixar-ho i d’eixa forma s’evadia», ha confessat la nora d’Isabel Pantoja.

 

Amb estes declaracions, la sevillana ha explicat per primera volta el veritable patiment que van travessar tant ella com Kiko, cosa que ha intentat explicar a tots els seguidors d’una manera divulgativa. «Vos anime a tots, que si es vol, es pot», sentenciaven Sofía Cristo i Irene Rosales.

 

La sevillana ha confessat que fins i tot li ha arribat a espiar el mòbil per a buscar converses. «Quan em va dir que volia deixar-ho li vaig donar tota la meua confiança absoluta», ha assegurat abans de tancar el tema la col·laboradora de ‘Viva la vida‘, destacant la importància d’ajudar la persona que patix un problema com este.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Lucas Beltrán es retroba amb Demichelis, el tècnic que va impulsar la seua explosió en River

Lucas Beltrán es mesura de nou a Martín Demichelis, l'entrenador amb el qual va firmar la seua temporada més brillant en River abans de fer el salt a Europa i arribar al València.

València reforça la Policia de Barri i preveu sumar 100 agents més en 2026

L'Ajuntament de València ha duplicat en dos anys els efectius de la Policia de Barri, ampliat el seu desplegament a nous barris i preveu convocar 100 places més en 2026, a més d'estrenar una app de contacte directe amb els agents.

El Skyline Benidorm Film Festival celebra la seua desena edició amb un homenatge a Fele Martínez

La desena edició del Skyline Benidorm Film Festival s'inaugura este dissabte amb una gala en el Centre Cultural en la qual Fele Martínez rebrà el Premi Skyliner i s'estrenarà el curtmetratge 'Cremar al pare'.

Sindicats denuncien la suspensió d’operacions en l’Arnau pel trasllat d’anestesistes a la Fe

CSIF i SIMAP alerten que el trasllat forçós d'anestesistes des de l'Arnau de Vilanova-Llíria a la Fe està provocant suspensions de quiròfans, retards en operacions i un augment de les llistes d'espera.

La Generalitat mostra el treball dels servicis d’emergències en una jornada de portes obertes

La XXII jornada de portes obertes del Centre de Coordinació d'Emergències 112 Comunitat Valenciana reunix a l'Eliana a onze organismes i més de cent professionals per a acostar la seua labor a la ciutadania i fomentar l'autoprotecció.

Nova protesta a València el 26 d’abril amb el lema ‘Mazón a presó’

Els moviments socials i les associacions de víctimes de la dana de 2024 convoquen una nova concentració el 26 d'abril a València amb el lema 'Mazón a presó', enfront del Palau de la Generalitat.

La Generalitat crearà una base de dades única de protocols per a totes les policies locals

La Conselleria d'Emergències i Interior impulsarà una base de dades centralitzada de protocols per a unificar criteris d'actuació de les policies locals i reforçar la seua formació i capacitat de resposta.

Guido Rodríguez confia en la reacció del València i a acabar la Lliga amb calma

Guido Rodríguez es mostra convençut que el València reaccionarà després de la derrota davant l'Elx, transformarà la brega en motivació i afrontarà els set últims partits de Lliga amb l'ambició d'assegurar una recta final tranquil·la.