Les confessions d’Irene Rosales sobre el moment més complicat de Kiko Rivera

Irene Rosales agafant de la mà Kiko Rivera en un plató de televisió

Irene Rosales ha parlat per primera volta dels problemes de Kiko Rivera | Telecinco

 

Sofía Cristo i Irene Rosales, la dona de Kiko Rivera, es van unir per a fer un directe en Instagram a on van parlar de les addiccions. La filla de Bárbara Rey va superar recentment este problema, de la mateixa manera que el fill d’Isabel Pantoja. Rosales ha parlat per primera volta de manera totalment oberta de les addiccions que va patir el seu home en el passat, una situació derivada dels conflictes viscuts en sa casa.

 

«Kiko mai va arribar a robar per a consumir»

«Et deixa fregit, et forada el cap. Jo per la nit em despertava set o huit voltes, quan estava en algun espectacle i li escrivia dient-li que m’enviara un àudio … I deia: ‘Què estic fent?! Crec que fa ja dos o tres anys, ja no ho recorde, que dorm com ningú‘», ha explicat Irene Rosales en Instagram. La col·laboradora de ‘Viva la vida’ va patir moltíssim per Kiko.

 

«Veia mentides i ell seguia fins al fons amb la seua mentida», comentava Irene, ja que segons Sofía Cristo els símptomes de l’addicte són mentir, manipular i robar. «Kiko Rivera mai va arribar a robar diners per a consumir, perquè ell era una persona que tenia diners sempre, però sí que ha sigut un malgastador», ha afegit la sevillana.

 

Irene Rosales, al costat de Kiko des del primer moment

Cal recordar que Kiko Rivera va confessar haver patit addiccions en  ‘Gran Hermano DUO‘, en la famosa corba de la vida. El fet de reconéixer públicament este problema va causar un gran alleujament per a la parella. «Em va prometre mil voltes deixar les drogues, però jo no li creia. Ell no ho veia perquè no volia deixar-ho i d’eixa forma s’evadia», ha confessat la nora d’Isabel Pantoja.

 

Amb estes declaracions, la sevillana ha explicat per primera volta el veritable patiment que van travessar tant ella com Kiko, cosa que ha intentat explicar a tots els seguidors d’una manera divulgativa. «Vos anime a tots, que si es vol, es pot», sentenciaven Sofía Cristo i Irene Rosales.

 

La sevillana ha confessat que fins i tot li ha arribat a espiar el mòbil per a buscar converses. «Quan em va dir que volia deixar-ho li vaig donar tota la meua confiança absoluta», ha assegurat abans de tancar el tema la col·laboradora de ‘Viva la vida‘, destacant la importància d’ajudar la persona que patix un problema com este.

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.