Les confessions d’Irene Rosales sobre el moment més complicat de Kiko Rivera

Irene Rosales agafant de la mà Kiko Rivera en un plató de televisió

Irene Rosales ha parlat per primera volta dels problemes de Kiko Rivera | Telecinco

 

Sofía Cristo i Irene Rosales, la dona de Kiko Rivera, es van unir per a fer un directe en Instagram a on van parlar de les addiccions. La filla de Bárbara Rey va superar recentment este problema, de la mateixa manera que el fill d’Isabel Pantoja. Rosales ha parlat per primera volta de manera totalment oberta de les addiccions que va patir el seu home en el passat, una situació derivada dels conflictes viscuts en sa casa.

 

«Kiko mai va arribar a robar per a consumir»

«Et deixa fregit, et forada el cap. Jo per la nit em despertava set o huit voltes, quan estava en algun espectacle i li escrivia dient-li que m’enviara un àudio … I deia: ‘Què estic fent?! Crec que fa ja dos o tres anys, ja no ho recorde, que dorm com ningú‘», ha explicat Irene Rosales en Instagram. La col·laboradora de ‘Viva la vida’ va patir moltíssim per Kiko.

 

«Veia mentides i ell seguia fins al fons amb la seua mentida», comentava Irene, ja que segons Sofía Cristo els símptomes de l’addicte són mentir, manipular i robar. «Kiko Rivera mai va arribar a robar diners per a consumir, perquè ell era una persona que tenia diners sempre, però sí que ha sigut un malgastador», ha afegit la sevillana.

 

Irene Rosales, al costat de Kiko des del primer moment

Cal recordar que Kiko Rivera va confessar haver patit addiccions en  ‘Gran Hermano DUO‘, en la famosa corba de la vida. El fet de reconéixer públicament este problema va causar un gran alleujament per a la parella. «Em va prometre mil voltes deixar les drogues, però jo no li creia. Ell no ho veia perquè no volia deixar-ho i d’eixa forma s’evadia», ha confessat la nora d’Isabel Pantoja.

 

Amb estes declaracions, la sevillana ha explicat per primera volta el veritable patiment que van travessar tant ella com Kiko, cosa que ha intentat explicar a tots els seguidors d’una manera divulgativa. «Vos anime a tots, que si es vol, es pot», sentenciaven Sofía Cristo i Irene Rosales.

 

La sevillana ha confessat que fins i tot li ha arribat a espiar el mòbil per a buscar converses. «Quan em va dir que volia deixar-ho li vaig donar tota la meua confiança absoluta», ha assegurat abans de tancar el tema la col·laboradora de ‘Viva la vida‘, destacant la importància d’ajudar la persona que patix un problema com este.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.