18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Les confessions d’Irene Rosales sobre el moment més complicat de Kiko Rivera

Irene Rosales agafant de la mà Kiko Rivera en un plató de televisió

Irene Rosales ha parlat per primera volta dels problemes de Kiko Rivera | Telecinco

 

Sofía Cristo i Irene Rosales, la dona de Kiko Rivera, es van unir per a fer un directe en Instagram a on van parlar de les addiccions. La filla de Bárbara Rey va superar recentment este problema, de la mateixa manera que el fill d’Isabel Pantoja. Rosales ha parlat per primera volta de manera totalment oberta de les addiccions que va patir el seu home en el passat, una situació derivada dels conflictes viscuts en sa casa.

 

«Kiko mai va arribar a robar per a consumir»

«Et deixa fregit, et forada el cap. Jo per la nit em despertava set o huit voltes, quan estava en algun espectacle i li escrivia dient-li que m’enviara un àudio … I deia: ‘Què estic fent?! Crec que fa ja dos o tres anys, ja no ho recorde, que dorm com ningú‘», ha explicat Irene Rosales en Instagram. La col·laboradora de ‘Viva la vida’ va patir moltíssim per Kiko.

 

«Veia mentides i ell seguia fins al fons amb la seua mentida», comentava Irene, ja que segons Sofía Cristo els símptomes de l’addicte són mentir, manipular i robar. «Kiko Rivera mai va arribar a robar diners per a consumir, perquè ell era una persona que tenia diners sempre, però sí que ha sigut un malgastador», ha afegit la sevillana.

 

Irene Rosales, al costat de Kiko des del primer moment

Cal recordar que Kiko Rivera va confessar haver patit addiccions en  ‘Gran Hermano DUO‘, en la famosa corba de la vida. El fet de reconéixer públicament este problema va causar un gran alleujament per a la parella. «Em va prometre mil voltes deixar les drogues, però jo no li creia. Ell no ho veia perquè no volia deixar-ho i d’eixa forma s’evadia», ha confessat la nora d’Isabel Pantoja.

 

Amb estes declaracions, la sevillana ha explicat per primera volta el veritable patiment que van travessar tant ella com Kiko, cosa que ha intentat explicar a tots els seguidors d’una manera divulgativa. «Vos anime a tots, que si es vol, es pot», sentenciaven Sofía Cristo i Irene Rosales.

 

La sevillana ha confessat que fins i tot li ha arribat a espiar el mòbil per a buscar converses. «Quan em va dir que volia deixar-ho li vaig donar tota la meua confiança absoluta», ha assegurat abans de tancar el tema la col·laboradora de ‘Viva la vida‘, destacant la importància d’ajudar la persona que patix un problema com este.

Últimes notícies

Matt Costello, baixa diversos partits per molèsties en el genoll esquerre

València Basket no comptarà amb Matt Costello en les pròximes trobades per molèsties en el genoll esquerre. És baixa d'última hora davant el Maccabi i el seu retorn queda pendent d'evolució.

Prop de 200 tractors prenen el centre d’Alacant contra l’acord UE-Mercosur i pel Tajo-Segura

Prop de 200 tractors recorren el centre d'Alacant en una protesta de Asaja contra l'acord UE-Mercosur, les retallades de la PAC i en defensa del transvasament Tajo-Segura. El sector reclama igualtat de condicions i aigua suficient i preveu tancar la jornada amb una concentració i lectura de manifest.

Ábalos anuncia la seua jubilació després de renunciar a l’escó i quedar sense ingressos

José Luis Ábalos ha anunciat que es retira i s'acull a la jubilació després de renunciar a l'escó i quedar sense ingressos i funcions per la seua suspensió. Ho explica en X amb el missatge 'Objectiu aconseguit!' i un retret als 'grans interpretadors'.

Pérez Llorca reconeix el treball de Tragsa després de la dana d’octubre

Pérez Llorca ha reconegut el treball de Tragsa després de la dana del 29 d'octubre de 2024. En una reunió amb Jesús Casas han repassat obres i suport tècnic en la Comunitat.

Rafa Marín demana perdó després del 3-0 i admet que el Vila-real va estar per davall de l’esperat

El central del Vila-real va assumir la derrota 3-0 davant el Bayer Leverkusen i el tancament en la Lliga de Campions amb set derrotes i un empat. Va cridar a centrar-se en LaLiga i a preparar el dol davant Osasuna.

València i la Generalitat acceleren 188 vivendes públiques amb 75 pisos assequibles en Tarongers

Ajuntament i Generalitat impulsen 188 vivendes públiques a la ciutat i ultimen 75 pisos de lloguer assequible en l'avinguda dels Tarongers, amb lliurament previst este estiu.

Unai Núñez confia a canviar la dinàmica del València: queda molt per jugar

El central es va presentar com a nou jugador del València convençut que encara hi ha marge per a revertir la dinàmica. Arriba cedit pel Celta, es veu llest i espera la inscripció.

Sanitat ha posat en marxa un seguiment de tres anys per a mesurar l’impacte mental de la dana

El Ministeri de Sanitat, la Conselleria i el ISCIII han iniciat un estudi pilot de cohort per a avaluar durant tres anys l'impacte de la dana en la salut mental. La investigació mesurarà depressió, ansietat i estrés posttraumàtic segons el nivell d'exposició i servirà per a planificar recursos.