Les confessions d’Irene Rosales sobre el moment més complicat de Kiko Rivera

Irene Rosales agafant de la mà Kiko Rivera en un plató de televisió

Irene Rosales ha parlat per primera volta dels problemes de Kiko Rivera | Telecinco

 

Sofía Cristo i Irene Rosales, la dona de Kiko Rivera, es van unir per a fer un directe en Instagram a on van parlar de les addiccions. La filla de Bárbara Rey va superar recentment este problema, de la mateixa manera que el fill d’Isabel Pantoja. Rosales ha parlat per primera volta de manera totalment oberta de les addiccions que va patir el seu home en el passat, una situació derivada dels conflictes viscuts en sa casa.

 

«Kiko mai va arribar a robar per a consumir»

«Et deixa fregit, et forada el cap. Jo per la nit em despertava set o huit voltes, quan estava en algun espectacle i li escrivia dient-li que m’enviara un àudio … I deia: ‘Què estic fent?! Crec que fa ja dos o tres anys, ja no ho recorde, que dorm com ningú‘», ha explicat Irene Rosales en Instagram. La col·laboradora de ‘Viva la vida’ va patir moltíssim per Kiko.

 

«Veia mentides i ell seguia fins al fons amb la seua mentida», comentava Irene, ja que segons Sofía Cristo els símptomes de l’addicte són mentir, manipular i robar. «Kiko Rivera mai va arribar a robar diners per a consumir, perquè ell era una persona que tenia diners sempre, però sí que ha sigut un malgastador», ha afegit la sevillana.

 

Irene Rosales, al costat de Kiko des del primer moment

Cal recordar que Kiko Rivera va confessar haver patit addiccions en  ‘Gran Hermano DUO‘, en la famosa corba de la vida. El fet de reconéixer públicament este problema va causar un gran alleujament per a la parella. «Em va prometre mil voltes deixar les drogues, però jo no li creia. Ell no ho veia perquè no volia deixar-ho i d’eixa forma s’evadia», ha confessat la nora d’Isabel Pantoja.

 

Amb estes declaracions, la sevillana ha explicat per primera volta el veritable patiment que van travessar tant ella com Kiko, cosa que ha intentat explicar a tots els seguidors d’una manera divulgativa. «Vos anime a tots, que si es vol, es pot», sentenciaven Sofía Cristo i Irene Rosales.

 

La sevillana ha confessat que fins i tot li ha arribat a espiar el mòbil per a buscar converses. «Quan em va dir que volia deixar-ho li vaig donar tota la meua confiança absoluta», ha assegurat abans de tancar el tema la col·laboradora de ‘Viva la vida‘, destacant la importància d’ajudar la persona que patix un problema com este.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.