Una congressista estatunidenca confon a la Gestapo per la Policia del gaspatxo

La parlamentària ultradretana Marjorie Taylor Greene s’ha convertit en punt de mira dels últims acudits en la política nord-americana en confondre a la policia nazi de la Gestapo i batejar-la com la «Policia del gaspatxo».

La congressista coneguda per les seues postures intolerants i fomentar les faules sobre la covid, li ha portat a ser expulsada de la xarxa social Twitter, però en les últimes hores ha saltat a l’estrellat per la cascada de mems i acudits que ha desencadenat per la seua intervenció durant una entrevista.

Va ser en el canal conservador One America News Network, en el que parlava de la suposada extrema vigilància a la qual estaven sotmesos els congressistes republicans per part dels demòcrates. Greene afirmà que «no sols tenim la presó de DC, que és el gulag de DC, sinó que ara tenim a la Policia gaspatxo de Nancy Pelosi espiant als membres del Congrés, espiant el treball legislatiu que fem, espiant al nostre personal i espiant als ciutadans estatunidencs».

Fins i tot el conegut xef José Andrés, amb nombrosos restaurants en Washington DC ha fet ús de la ironia per riure’s del lapsus de la parlamentària. «La Policia del gaspatxo la vaig crear jo en 1993 perquè ningú li posara tabasco, ni jalalpeños, ni coses rares a la meua benvolguda sopa! Per favor, no culpes a ningú més que a mi… passa per una copa quan vulgues. No oblides la teua màscara i carnet de vacunes!», ha piulat.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.