Una congressista estatunidenca confon a la Gestapo per la Policia del gaspatxo

La parlamentària ultradretana Marjorie Taylor Greene s’ha convertit en punt de mira dels últims acudits en la política nord-americana en confondre a la policia nazi de la Gestapo i batejar-la com la «Policia del gaspatxo».

La congressista coneguda per les seues postures intolerants i fomentar les faules sobre la covid, li ha portat a ser expulsada de la xarxa social Twitter, però en les últimes hores ha saltat a l’estrellat per la cascada de mems i acudits que ha desencadenat per la seua intervenció durant una entrevista.

Va ser en el canal conservador One America News Network, en el que parlava de la suposada extrema vigilància a la qual estaven sotmesos els congressistes republicans per part dels demòcrates. Greene afirmà que «no sols tenim la presó de DC, que és el gulag de DC, sinó que ara tenim a la Policia gaspatxo de Nancy Pelosi espiant als membres del Congrés, espiant el treball legislatiu que fem, espiant al nostre personal i espiant als ciutadans estatunidencs».

Fins i tot el conegut xef José Andrés, amb nombrosos restaurants en Washington DC ha fet ús de la ironia per riure’s del lapsus de la parlamentària. «La Policia del gaspatxo la vaig crear jo en 1993 perquè ningú li posara tabasco, ni jalalpeños, ni coses rares a la meua benvolguda sopa! Per favor, no culpes a ningú més que a mi… passa per una copa quan vulgues. No oblides la teua màscara i carnet de vacunes!», ha piulat.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.