Una congressista estatunidenca confon a la Gestapo per la Policia del gaspatxo

La parlamentària ultradretana Marjorie Taylor Greene s’ha convertit en punt de mira dels últims acudits en la política nord-americana en confondre a la policia nazi de la Gestapo i batejar-la com la «Policia del gaspatxo».

La congressista coneguda per les seues postures intolerants i fomentar les faules sobre la covid, li ha portat a ser expulsada de la xarxa social Twitter, però en les últimes hores ha saltat a l’estrellat per la cascada de mems i acudits que ha desencadenat per la seua intervenció durant una entrevista.

Va ser en el canal conservador One America News Network, en el que parlava de la suposada extrema vigilància a la qual estaven sotmesos els congressistes republicans per part dels demòcrates. Greene afirmà que «no sols tenim la presó de DC, que és el gulag de DC, sinó que ara tenim a la Policia gaspatxo de Nancy Pelosi espiant als membres del Congrés, espiant el treball legislatiu que fem, espiant al nostre personal i espiant als ciutadans estatunidencs».

Fins i tot el conegut xef José Andrés, amb nombrosos restaurants en Washington DC ha fet ús de la ironia per riure’s del lapsus de la parlamentària. «La Policia del gaspatxo la vaig crear jo en 1993 perquè ningú li posara tabasco, ni jalalpeños, ni coses rares a la meua benvolguda sopa! Per favor, no culpes a ningú més que a mi… passa per una copa quan vulgues. No oblides la teua màscara i carnet de vacunes!», ha piulat.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.