Una congressista estatunidenca confon a la Gestapo per la Policia del gaspatxo

La parlamentària ultradretana Marjorie Taylor Greene s’ha convertit en punt de mira dels últims acudits en la política nord-americana en confondre a la policia nazi de la Gestapo i batejar-la com la «Policia del gaspatxo».

La congressista coneguda per les seues postures intolerants i fomentar les faules sobre la covid, li ha portat a ser expulsada de la xarxa social Twitter, però en les últimes hores ha saltat a l’estrellat per la cascada de mems i acudits que ha desencadenat per la seua intervenció durant una entrevista.

Va ser en el canal conservador One America News Network, en el que parlava de la suposada extrema vigilància a la qual estaven sotmesos els congressistes republicans per part dels demòcrates. Greene afirmà que «no sols tenim la presó de DC, que és el gulag de DC, sinó que ara tenim a la Policia gaspatxo de Nancy Pelosi espiant als membres del Congrés, espiant el treball legislatiu que fem, espiant al nostre personal i espiant als ciutadans estatunidencs».

Fins i tot el conegut xef José Andrés, amb nombrosos restaurants en Washington DC ha fet ús de la ironia per riure’s del lapsus de la parlamentària. «La Policia del gaspatxo la vaig crear jo en 1993 perquè ningú li posara tabasco, ni jalalpeños, ni coses rares a la meua benvolguda sopa! Per favor, no culpes a ningú més que a mi… passa per una copa quan vulgues. No oblides la teua màscara i carnet de vacunes!», ha piulat.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.