El Corte Inglés promou la Gran Recollida ‘virtual’ dels Bancs d’Aliments

 

El Grup El Corte Inglés se suma, per nové any consecutiu, a la Gran Recollida a favor dels 54 Bancs d’Aliments associats a la Federació Espanyola de Bancs d’Aliments (FESBAL) que se celebrarà del 19 al 25 de novembre a tot Espanya, i que es fa a benefici de les persones més desafavorides i en risc d’exclusió social.

En línia amb el model virtual i pioner de l’any passat, la donació serà monetària en caixa o a través del web www.elcorteingles.es i fins i tot de l’App, substituint la tradicional compra física d’aliments.

Este canvi, adoptat com a conseqüència de la situació sanitària derivada de la pandèmia per la Covid-19, permetrà millorar l’operativitat dels 54 Bancs d’Aliments associats a FESBAL.

Després de l’èxit de l’Operació Kilo i la Gran Recollida ‘virtuals’ de l’any passat, la companyia torna a convidar els seus clients a fer una aportació econòmica que es traduirà en el lliurament de productes d’alimentació i de primera necessitat. Les donacions que realitze cada client es destinaran al Banc d’Aliments de la seua zona geogràfica i seran els propis bancs els qui aniran sol·licitant el tipus de producte que necessiten a cada moment.

Tots els supermercats de El Corte Inglés, Hipercor, Supercor i Supercor Express, així com el supermercat online participaran en esta campanya, que estarà recolzada per cartelleria i megafonia als centres i presència a les xarxes socials. Així, cada persona podrà fer una aportació podent optar entre 1, 3, 5, 10, 25 o 50 euros, o bé aportar la quantitat que desitge.

A més de les donacions que durant estos dies facen empleats i clients, el Grup El Corte Inglés també col·laborarà amb els Bancs d’Aliments aportant l’equivalent al 10% del total recollit en productes de primera necessitat.

La línia d’actuació conjunta amb FESBAL i els seus 54 Bancs d’Aliments associats respon al compromís d’El Corte Inglés amb les necessitats de la societat, especialment del seu entorn més proper, així com a la seua vocació per participar en aquelles accions encaminades a ajudar els més desafavorits.

La crisi provocada per la Covid-19 ha fet créixer la demanda als Bancs d’Aliments agrupats a FESBAL un 50% respecte a les xifres anteriors de la pandèmia, fins a atendre al nostre país 1.560.000 persones en risc d’exclusió social que hui reben ajuda alimentària a través de 7.955 entitats benèfiques.

 

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.