El Corte Inglés promou la Gran Recollida ‘virtual’ dels Bancs d’Aliments

 

El Grup El Corte Inglés se suma, per nové any consecutiu, a la Gran Recollida a favor dels 54 Bancs d’Aliments associats a la Federació Espanyola de Bancs d’Aliments (FESBAL) que se celebrarà del 19 al 25 de novembre a tot Espanya, i que es fa a benefici de les persones més desafavorides i en risc d’exclusió social.

En línia amb el model virtual i pioner de l’any passat, la donació serà monetària en caixa o a través del web www.elcorteingles.es i fins i tot de l’App, substituint la tradicional compra física d’aliments.

Este canvi, adoptat com a conseqüència de la situació sanitària derivada de la pandèmia per la Covid-19, permetrà millorar l’operativitat dels 54 Bancs d’Aliments associats a FESBAL.

Després de l’èxit de l’Operació Kilo i la Gran Recollida ‘virtuals’ de l’any passat, la companyia torna a convidar els seus clients a fer una aportació econòmica que es traduirà en el lliurament de productes d’alimentació i de primera necessitat. Les donacions que realitze cada client es destinaran al Banc d’Aliments de la seua zona geogràfica i seran els propis bancs els qui aniran sol·licitant el tipus de producte que necessiten a cada moment.

Tots els supermercats de El Corte Inglés, Hipercor, Supercor i Supercor Express, així com el supermercat online participaran en esta campanya, que estarà recolzada per cartelleria i megafonia als centres i presència a les xarxes socials. Així, cada persona podrà fer una aportació podent optar entre 1, 3, 5, 10, 25 o 50 euros, o bé aportar la quantitat que desitge.

A més de les donacions que durant estos dies facen empleats i clients, el Grup El Corte Inglés també col·laborarà amb els Bancs d’Aliments aportant l’equivalent al 10% del total recollit en productes de primera necessitat.

La línia d’actuació conjunta amb FESBAL i els seus 54 Bancs d’Aliments associats respon al compromís d’El Corte Inglés amb les necessitats de la societat, especialment del seu entorn més proper, així com a la seua vocació per participar en aquelles accions encaminades a ajudar els més desafavorits.

La crisi provocada per la Covid-19 ha fet créixer la demanda als Bancs d’Aliments agrupats a FESBAL un 50% respecte a les xifres anteriors de la pandèmia, fins a atendre al nostre país 1.560.000 persones en risc d’exclusió social que hui reben ajuda alimentària a través de 7.955 entitats benèfiques.

 

Últimes notícies

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.

Alerta taronja este dimecres per fortes pluges a la província de València

Emergències ha activat per a este dimecres l’alerta taronja en tota la província de València per fortes pluges i tempestes, amb fins a 80 l/m2 en poques hores i possibilitat de granís de fins a quatre centímetres.

El PP exigeix explicacions per les ajudes a UGT i Vox acusa el PSOE de suposada “màfia organitzada”

PP, Vox, Compromís i PSPV han reaccionat a la investigació de l’Agència Valenciana Antifrau sobre 255.000 euros en subvencions a un congrés d’UGT en 2021. Els partits es creuen acusacions per les ajudes al sindicat i per altres casos que reclamen investigar.