El Corte Inglés promou la Gran Recollida ‘virtual’ dels Bancs d’Aliments

 

El Grup El Corte Inglés se suma, per nové any consecutiu, a la Gran Recollida a favor dels 54 Bancs d’Aliments associats a la Federació Espanyola de Bancs d’Aliments (FESBAL) que se celebrarà del 19 al 25 de novembre a tot Espanya, i que es fa a benefici de les persones més desafavorides i en risc d’exclusió social.

En línia amb el model virtual i pioner de l’any passat, la donació serà monetària en caixa o a través del web www.elcorteingles.es i fins i tot de l’App, substituint la tradicional compra física d’aliments.

Este canvi, adoptat com a conseqüència de la situació sanitària derivada de la pandèmia per la Covid-19, permetrà millorar l’operativitat dels 54 Bancs d’Aliments associats a FESBAL.

Després de l’èxit de l’Operació Kilo i la Gran Recollida ‘virtuals’ de l’any passat, la companyia torna a convidar els seus clients a fer una aportació econòmica que es traduirà en el lliurament de productes d’alimentació i de primera necessitat. Les donacions que realitze cada client es destinaran al Banc d’Aliments de la seua zona geogràfica i seran els propis bancs els qui aniran sol·licitant el tipus de producte que necessiten a cada moment.

Tots els supermercats de El Corte Inglés, Hipercor, Supercor i Supercor Express, així com el supermercat online participaran en esta campanya, que estarà recolzada per cartelleria i megafonia als centres i presència a les xarxes socials. Així, cada persona podrà fer una aportació podent optar entre 1, 3, 5, 10, 25 o 50 euros, o bé aportar la quantitat que desitge.

A més de les donacions que durant estos dies facen empleats i clients, el Grup El Corte Inglés també col·laborarà amb els Bancs d’Aliments aportant l’equivalent al 10% del total recollit en productes de primera necessitat.

La línia d’actuació conjunta amb FESBAL i els seus 54 Bancs d’Aliments associats respon al compromís d’El Corte Inglés amb les necessitats de la societat, especialment del seu entorn més proper, així com a la seua vocació per participar en aquelles accions encaminades a ajudar els més desafavorits.

La crisi provocada per la Covid-19 ha fet créixer la demanda als Bancs d’Aliments agrupats a FESBAL un 50% respecte a les xifres anteriors de la pandèmia, fins a atendre al nostre país 1.560.000 persones en risc d’exclusió social que hui reben ajuda alimentària a través de 7.955 entitats benèfiques.

 

Últimes notícies

Corberán promet que el València ho donarà tot per Europa davant el Barcelona

Carlos Corberán assegura que el València ho donarà tot per a aconseguir la classificació a la Lliga Conferència, encara que reconeix que no depenen de si mateixos i han de guanyar al Barcelona i esperar altres resultats.

Castro afronta davant el Betis el partit decisiu per a la permanència del Llevant

Luís Castro reconeix que el Llevant arriba a l'escenari que desitjava, depenent de si mateix davant el Betis per a certificar la permanència, i exigix al seu equip màxima concentració.

El València es juga la Conference davant un Barcelona ja campió

El València necessita guanyar a un Barcelona ja sense objectius i esperar les ensopegades de Getafe i Raig per a aconseguir la plaça de Lliga Conferència en l'última jornada.

Morant acusa a Pérez Llorca d’absentar-se de la crisi educativa i compara la seua actitud amb la de Mazón en la dana

Diana Morant retrau a Juanfran Pérez Llorca que no s'implique en la vaga del professorat i li critica per no revertir beneficis fiscals ni subvencions, mentres exigix explicacions pel cas de les vivendes públiques dels Naus a Alacant.

Set de cada deu directives valencianes treballen en empreses liderades per dones

Quasi el 70% de les empresàries i directives de la Comunitat Valenciana desenrotllen la seua carrera en companyies encapçalades per dones, un entorn que impulsa noves oportunitats i referents femenins.

Un milió d’euros per a modernitzar el regadiu del nispro a Callosa d’en Sarrià

El Govern destina un milió d'euros a implantar tecnologia de reg de precisió en els cultius de nispro i alvocat de Callosa d'en Sarrià, amb l'objectiu d'optimitzar l'ús de l'aigua i reforçar la sostenibilitat del camp valencià.

Morant qüestiona la Justícia per no citar a Mazón ni com investigat ni com a testimoni per la DANA

Diana Morant critica que la Justícia no cite a Carlos Mazón ni com investigat ni com a testimoni per la DANA d'octubre de 2024 i es pregunta si eixa decisió suposa impunitat.