El Corte Inglés promou la Gran Recollida ‘virtual’ dels Bancs d’Aliments

 

El Grup El Corte Inglés se suma, per nové any consecutiu, a la Gran Recollida a favor dels 54 Bancs d’Aliments associats a la Federació Espanyola de Bancs d’Aliments (FESBAL) que se celebrarà del 19 al 25 de novembre a tot Espanya, i que es fa a benefici de les persones més desafavorides i en risc d’exclusió social.

En línia amb el model virtual i pioner de l’any passat, la donació serà monetària en caixa o a través del web www.elcorteingles.es i fins i tot de l’App, substituint la tradicional compra física d’aliments.

Este canvi, adoptat com a conseqüència de la situació sanitària derivada de la pandèmia per la Covid-19, permetrà millorar l’operativitat dels 54 Bancs d’Aliments associats a FESBAL.

Després de l’èxit de l’Operació Kilo i la Gran Recollida ‘virtuals’ de l’any passat, la companyia torna a convidar els seus clients a fer una aportació econòmica que es traduirà en el lliurament de productes d’alimentació i de primera necessitat. Les donacions que realitze cada client es destinaran al Banc d’Aliments de la seua zona geogràfica i seran els propis bancs els qui aniran sol·licitant el tipus de producte que necessiten a cada moment.

Tots els supermercats de El Corte Inglés, Hipercor, Supercor i Supercor Express, així com el supermercat online participaran en esta campanya, que estarà recolzada per cartelleria i megafonia als centres i presència a les xarxes socials. Així, cada persona podrà fer una aportació podent optar entre 1, 3, 5, 10, 25 o 50 euros, o bé aportar la quantitat que desitge.

A més de les donacions que durant estos dies facen empleats i clients, el Grup El Corte Inglés també col·laborarà amb els Bancs d’Aliments aportant l’equivalent al 10% del total recollit en productes de primera necessitat.

La línia d’actuació conjunta amb FESBAL i els seus 54 Bancs d’Aliments associats respon al compromís d’El Corte Inglés amb les necessitats de la societat, especialment del seu entorn més proper, així com a la seua vocació per participar en aquelles accions encaminades a ajudar els més desafavorits.

La crisi provocada per la Covid-19 ha fet créixer la demanda als Bancs d’Aliments agrupats a FESBAL un 50% respecte a les xifres anteriors de la pandèmia, fins a atendre al nostre país 1.560.000 persones en risc d’exclusió social que hui reben ajuda alimentària a través de 7.955 entitats benèfiques.

 

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.