El Corte Inglés promou la Gran Recollida ‘virtual’ dels Bancs d’Aliments

 

El Grup El Corte Inglés se suma, per nové any consecutiu, a la Gran Recollida a favor dels 54 Bancs d’Aliments associats a la Federació Espanyola de Bancs d’Aliments (FESBAL) que se celebrarà del 19 al 25 de novembre a tot Espanya, i que es fa a benefici de les persones més desafavorides i en risc d’exclusió social.

En línia amb el model virtual i pioner de l’any passat, la donació serà monetària en caixa o a través del web www.elcorteingles.es i fins i tot de l’App, substituint la tradicional compra física d’aliments.

Este canvi, adoptat com a conseqüència de la situació sanitària derivada de la pandèmia per la Covid-19, permetrà millorar l’operativitat dels 54 Bancs d’Aliments associats a FESBAL.

Després de l’èxit de l’Operació Kilo i la Gran Recollida ‘virtuals’ de l’any passat, la companyia torna a convidar els seus clients a fer una aportació econòmica que es traduirà en el lliurament de productes d’alimentació i de primera necessitat. Les donacions que realitze cada client es destinaran al Banc d’Aliments de la seua zona geogràfica i seran els propis bancs els qui aniran sol·licitant el tipus de producte que necessiten a cada moment.

Tots els supermercats de El Corte Inglés, Hipercor, Supercor i Supercor Express, així com el supermercat online participaran en esta campanya, que estarà recolzada per cartelleria i megafonia als centres i presència a les xarxes socials. Així, cada persona podrà fer una aportació podent optar entre 1, 3, 5, 10, 25 o 50 euros, o bé aportar la quantitat que desitge.

A més de les donacions que durant estos dies facen empleats i clients, el Grup El Corte Inglés també col·laborarà amb els Bancs d’Aliments aportant l’equivalent al 10% del total recollit en productes de primera necessitat.

La línia d’actuació conjunta amb FESBAL i els seus 54 Bancs d’Aliments associats respon al compromís d’El Corte Inglés amb les necessitats de la societat, especialment del seu entorn més proper, així com a la seua vocació per participar en aquelles accions encaminades a ajudar els més desafavorits.

La crisi provocada per la Covid-19 ha fet créixer la demanda als Bancs d’Aliments agrupats a FESBAL un 50% respecte a les xifres anteriors de la pandèmia, fins a atendre al nostre país 1.560.000 persones en risc d’exclusió social que hui reben ajuda alimentària a través de 7.955 entitats benèfiques.

 

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.