Cristina Pedroche, cansada que li pregunten si vol ser mare

Cristina Pedroche, cansada de respondre a preguntes sobre maternitat  | ANTENA 3

 

Cristina Pedroche, un dels rostres més famosos del grup de comunicació Atresmedia, és coneguda per no tindre pèls en la llengua quan expressa les seues opinions. La seua actitud extravertida i directa va ser protagonista de la seua última aparició com a ambaixadora de la nova campanya de Pepsi Max.

 

La veritat és que Cristina Pedroche s’ha mostrat sempre reticent a parlar sobre les seues intencions de ser mare. Els mitjans de comunicació han estat insistint molt sobre eixa qüestió des que la col·laboradora va contraure matrimoni amb el cèlebre xef Dabiz Muñoz. Fruit d’eixa situació, Pedroche ha perdut la paciència i es mostra cansada per esta classe de preguntes.

 

«És que tinc 30 anys, és que no n’hi ha necessitat. M’agradaria saber si fora el meu home el que estiguera ací assentat si li faríeu la mateixa pregunta, si això és una pregunta que se li fa només a les dones, em pareix que a Dabiz no li ho preguntaríeu tant. Si el veus algun dia, li ho preguntes. Però et dirà el mateix», respon Pedroche.

 

Pedroche i el seu marit, el xef Dabiz Muñoz

Pedroche i el seu home, el xef Dabiz Muñoz | ANTENA 3

 

Pareix que, de moment, Pedroche no té present ser mare i recorre a la ironia per parlar d’este tema: «Ara mateix estem molt centrats en els projectes professionals, i és que ens prenen la vida. Els nostres restaurants ja són els nostres fills, els cuidem i els donem tota l’atenció del món. Ara mateix no entra en els nostres plans», afirma contundentment.

 

La fama no sempre porta coses bones, i és que Cristina Pedroche ha hagut de defendre’s de les numeroses crítiques que li arriben per la seua manera d’expressar-se, a voltes, massa directa i impertinent. La val·lisoletana és conscient d’això i ho assumix amb sinceritat: «Crec que amb mi com que tot s’hi val i a mi se’m critica tot, ja que tot servix. Quan compartisc que me menge un gelat o me menge jo què sé què, ningú diu res. Però ací, com que pareix que és una promoció [de Pepsi Max], ja molesta més», criticava Pedroche.

 

La presentadora és íntegra amb ella mateixa i sap com comportar-se per a enfrontar-se al dia a dia: «A mi és que em té igual la veritat, jo faig el que vullc, intente ser millor persona i dona cada dia», explica Cristina Pedroche.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.