Cristina Pedroche, cansada que li pregunten si vol ser mare

Cristina Pedroche, cansada de respondre a preguntes sobre maternitat  | ANTENA 3

 

Cristina Pedroche, un dels rostres més famosos del grup de comunicació Atresmedia, és coneguda per no tindre pèls en la llengua quan expressa les seues opinions. La seua actitud extravertida i directa va ser protagonista de la seua última aparició com a ambaixadora de la nova campanya de Pepsi Max.

 

La veritat és que Cristina Pedroche s’ha mostrat sempre reticent a parlar sobre les seues intencions de ser mare. Els mitjans de comunicació han estat insistint molt sobre eixa qüestió des que la col·laboradora va contraure matrimoni amb el cèlebre xef Dabiz Muñoz. Fruit d’eixa situació, Pedroche ha perdut la paciència i es mostra cansada per esta classe de preguntes.

 

«És que tinc 30 anys, és que no n’hi ha necessitat. M’agradaria saber si fora el meu home el que estiguera ací assentat si li faríeu la mateixa pregunta, si això és una pregunta que se li fa només a les dones, em pareix que a Dabiz no li ho preguntaríeu tant. Si el veus algun dia, li ho preguntes. Però et dirà el mateix», respon Pedroche.

 

Pedroche i el seu marit, el xef Dabiz Muñoz

Pedroche i el seu home, el xef Dabiz Muñoz | ANTENA 3

 

Pareix que, de moment, Pedroche no té present ser mare i recorre a la ironia per parlar d’este tema: «Ara mateix estem molt centrats en els projectes professionals, i és que ens prenen la vida. Els nostres restaurants ja són els nostres fills, els cuidem i els donem tota l’atenció del món. Ara mateix no entra en els nostres plans», afirma contundentment.

 

La fama no sempre porta coses bones, i és que Cristina Pedroche ha hagut de defendre’s de les numeroses crítiques que li arriben per la seua manera d’expressar-se, a voltes, massa directa i impertinent. La val·lisoletana és conscient d’això i ho assumix amb sinceritat: «Crec que amb mi com que tot s’hi val i a mi se’m critica tot, ja que tot servix. Quan compartisc que me menge un gelat o me menge jo què sé què, ningú diu res. Però ací, com que pareix que és una promoció [de Pepsi Max], ja molesta més», criticava Pedroche.

 

La presentadora és íntegra amb ella mateixa i sap com comportar-se per a enfrontar-se al dia a dia: «A mi és que em té igual la veritat, jo faig el que vullc, intente ser millor persona i dona cada dia», explica Cristina Pedroche.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Últim cap de setmana de juliol amb més calor i tronades a la vista

La Comunitat Valenciana encadena un nou cap de setmana d’ona de calor, amb màximes molt altes a l’interior i sud de València i possibilitat de tronades amb granís dissabte i diumenge.

AMDComVal denuncia el tercer requeriment de Política Lingüística als mitjans digitals valencians

AMDComVal denuncia que Política Lingüística ha exigit per tercera vegada documentació als mitjans digitals valencians, ara amb un termini de deu dies hàbils en ple agost.

El foc de la Vall d’Uixó continua actiu una setmana després però permet el retorn de 2.800 veïns

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó encadena set dies actiu i encara no s'ha estabilitzat, però els avanços han permés que 2.800 persones de nou municipis hagen tornat a casa mentre 5.200 continuen desallotjades.

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.
FILMOTECA D'ESTIU