Anuncios

Cristina Pedroche, cansada que li pregunten si vol ser mare

Cristina Pedroche, cansada de respondre a preguntes sobre maternitat  | ANTENA 3

 

Cristina Pedroche, un dels rostres més famosos del grup de comunicació Atresmedia, és coneguda per no tindre pèls en la llengua quan expressa les seues opinions. La seua actitud extravertida i directa va ser protagonista de la seua última aparició com a ambaixadora de la nova campanya de Pepsi Max.

 

Anuncios

La veritat és que Cristina Pedroche s’ha mostrat sempre reticent a parlar sobre les seues intencions de ser mare. Els mitjans de comunicació han estat insistint molt sobre eixa qüestió des que la col·laboradora va contraure matrimoni amb el cèlebre xef Dabiz Muñoz. Fruit d’eixa situació, Pedroche ha perdut la paciència i es mostra cansada per esta classe de preguntes.

 

«És que tinc 30 anys, és que no n’hi ha necessitat. M’agradaria saber si fora el meu home el que estiguera ací assentat si li faríeu la mateixa pregunta, si això és una pregunta que se li fa només a les dones, em pareix que a Dabiz no li ho preguntaríeu tant. Si el veus algun dia, li ho preguntes. Però et dirà el mateix», respon Pedroche.

 

Pedroche i el seu marit, el xef Dabiz Muñoz

Pedroche i el seu home, el xef Dabiz Muñoz | ANTENA 3

 

Pareix que, de moment, Pedroche no té present ser mare i recorre a la ironia per parlar d’este tema: «Ara mateix estem molt centrats en els projectes professionals, i és que ens prenen la vida. Els nostres restaurants ja són els nostres fills, els cuidem i els donem tota l’atenció del món. Ara mateix no entra en els nostres plans», afirma contundentment.

 

La fama no sempre porta coses bones, i és que Cristina Pedroche ha hagut de defendre’s de les numeroses crítiques que li arriben per la seua manera d’expressar-se, a voltes, massa directa i impertinent. La val·lisoletana és conscient d’això i ho assumix amb sinceritat: «Crec que amb mi com que tot s’hi val i a mi se’m critica tot, ja que tot servix. Quan compartisc que me menge un gelat o me menge jo què sé què, ningú diu res. Però ací, com que pareix que és una promoció [de Pepsi Max], ja molesta més», criticava Pedroche.

 

La presentadora és íntegra amb ella mateixa i sap com comportar-se per a enfrontar-se al dia a dia: «A mi és que em té igual la veritat, jo faig el que vullc, intente ser millor persona i dona cada dia», explica Cristina Pedroche.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dimitrievski i Fran Pérez es retroben amb Mestalla en un dol especial

Stole Dimitrievski es mesura per primera vegada al Raig com a porter titular del València a Mestalla, mentres que Fran Pérez torna a l'estadi valencianista després de la seua eixida al club vallecano.

Nuria Oliver alerta dels riscos de la intel·ligència artificial i del fals mite de la gratuïtat

Nuria Oliver advertix que la intel·ligència artificial no és gratis i que paguem amb dades, temps i atenció, i insistix en la necessitat de regulació i educació digital crítica.

L’aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández supera els 1,9 milions de passatgers a l’abril i creix un 11%

L'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández frega els 1,9 milions de passatgers a l'abril, amb un creixement pròxim a l'11% impulsat pel trànsit internacional i el lideratge del mercat britànic.

València reduïx el trànsit a l’abril i dispara l’ús de la bici i el transport públic

Els accessos a València registren 6.000 vehicles menys al dia i el trànsit interior cau un 4% a l'abril, mentres puja un 10% l'ús dels carrils bici i augmenta la demanda de l'EMT.

Dos xiquets de 6 i 9 anys resulten ferits en xocar el seu patinet de joguet amb un cotxe a Alborache

Dos menors de 6 i 9 anys van patir un traumatisme cranioencefàlic en col·lidir el patinet de joguet en el qual circulaven amb un cotxe en un carrer d'Alborache. Els dos van ser atesos en el lloc i traslladats a l'Hospital La Fe de València.

Baldoví reivindica que el canvi polític en la Comunitat és possible i crida als decebuts del PSOE

Joan Baldoví sosté que el canvi polític en la Comunitat Valenciana és possible i anima als qui se senten decebuts amb el PSOE a optar per Compromís, que presenta com a alternativa útil per a governar.

La professora de la UPV Elena Pinilla, triada entre les 50 dones líders emergents del món

La investigadora de la UPV Elena Pinilla ha sigut seleccionada per al programa Santander SW50 Emerging Leaders 2026, que reconeix a 50 dones líders emergents de tot el món. La seua trajectòria combina excel·lència científica, docència i divulgació en nanofotònica i física.

Detingut un home per mesos d’assetjament homòfob a una companya en un centre comercial

La Policia Nacional deté a un home de 59 anys per un presumpte delicte d'odi després de mesos de comentaris homòfobs i conductes intimidatòries contra una companya de treball en un centre comercial de València.
Anuncios