Cristina Pedroche, cansada que li pregunten si vol ser mare

Cristina Pedroche, cansada de respondre a preguntes sobre maternitat  | ANTENA 3

 

Cristina Pedroche, un dels rostres més famosos del grup de comunicació Atresmedia, és coneguda per no tindre pèls en la llengua quan expressa les seues opinions. La seua actitud extravertida i directa va ser protagonista de la seua última aparició com a ambaixadora de la nova campanya de Pepsi Max.

 

La veritat és que Cristina Pedroche s’ha mostrat sempre reticent a parlar sobre les seues intencions de ser mare. Els mitjans de comunicació han estat insistint molt sobre eixa qüestió des que la col·laboradora va contraure matrimoni amb el cèlebre xef Dabiz Muñoz. Fruit d’eixa situació, Pedroche ha perdut la paciència i es mostra cansada per esta classe de preguntes.

 

«És que tinc 30 anys, és que no n’hi ha necessitat. M’agradaria saber si fora el meu home el que estiguera ací assentat si li faríeu la mateixa pregunta, si això és una pregunta que se li fa només a les dones, em pareix que a Dabiz no li ho preguntaríeu tant. Si el veus algun dia, li ho preguntes. Però et dirà el mateix», respon Pedroche.

 

Pedroche i el seu marit, el xef Dabiz Muñoz

Pedroche i el seu home, el xef Dabiz Muñoz | ANTENA 3

 

Pareix que, de moment, Pedroche no té present ser mare i recorre a la ironia per parlar d’este tema: «Ara mateix estem molt centrats en els projectes professionals, i és que ens prenen la vida. Els nostres restaurants ja són els nostres fills, els cuidem i els donem tota l’atenció del món. Ara mateix no entra en els nostres plans», afirma contundentment.

 

La fama no sempre porta coses bones, i és que Cristina Pedroche ha hagut de defendre’s de les numeroses crítiques que li arriben per la seua manera d’expressar-se, a voltes, massa directa i impertinent. La val·lisoletana és conscient d’això i ho assumix amb sinceritat: «Crec que amb mi com que tot s’hi val i a mi se’m critica tot, ja que tot servix. Quan compartisc que me menge un gelat o me menge jo què sé què, ningú diu res. Però ací, com que pareix que és una promoció [de Pepsi Max], ja molesta més», criticava Pedroche.

 

La presentadora és íntegra amb ella mateixa i sap com comportar-se per a enfrontar-se al dia a dia: «A mi és que em té igual la veritat, jo faig el que vullc, intente ser millor persona i dona cada dia», explica Cristina Pedroche.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.