Desmentixen que David Bisbal es porte malament amb la seua família, com va dir Elena Tablada

David Bisbal junto a sus padres, en una fotografía de hace varios años.

David Bisbal al costat dels seus pares, en una fotografia de fa diversos anys. | València Diari
 

Algú proper a David Bisbal es va encarregar de negar les paraules d’Elena Tablado i la seua mare, els qui asseguraven que el caràcter del cantant era tan complicat que ja ni amb la seua família es portava bé.

  

Fins i tot van assegurar que és una persona preocupada per compartir amb la seua gent. A més van manifestar que estan feliços amb la presència de Rosanna Zanetti en la seua vida i pels projectes que tenen junts.

 

Aquestes reaccions han eixit després de les recents declaracions que l’ex del d’Almeria va donar al programa ‘Viva la vida’ i a les quals van seguir altres paraules de la seua mare. David Bisbal no s’ha quedat de braços creuats i també els ha enviat un missatge.

 

Rosanna Zanetti junto a su pareja, el cantante David Bisbal.

Rosanna Zanetti al costat de la seua parella, el cantant David Bisbal. | València Diari
 

Elena Tablada diu que la relació amb David és «insostenible»

Al programa de Toñi Moreno, la dissenyadora va dir que la relació amb el pare de la seua filla Ella no anava per bon camí i que era tal la seua actitud amb tot món que fins es portava malament amb la seua família. També va assegurar que aquest mal moment s’havia iniciat per la publicació en Instagram d’una foto de Rosanna Zanetti al costat de la xiqueta.

    

En poc temps el mateix David Bisbal li va respondre: «Si hem tingut una mala relació és perquè jo sempre he defensat la no comercialització amb la meua filla… És incert que tinguem mala relació per culpa de Rosanna, ella sempre s’ha mantingut al marge i ha estat educada i generosa».

    

Després va aprofitar per dir-li al seu exparella guanyara diners «d’una altra forma i no fent mal a la seua família» i que si les coses seguien malament entre els dos, com a pares, era per «la personalitat d’Elena i per la seua educació».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rosanna Zanetti (@rosannazanetti) on

 

La relació de David Bisbal amb la seua família

La revista ‘Jaleos’ va publicar aquest dimecres les paraules de una persona de l’entorn de David Bisbal, qui va dir que estan molests per les afirmacions de les Tablada en les quals parlen de la relació amb la família.

  

«L’entorn està dolgut i indignat. És mentida que David no es parle amb la seua família. Es porta igual de bé que sempre. David és una persona molt familiar i ho demostra quan pugues, qui es va a creure això?», va dir.

  

Després d’aclarir que aquests atacs són «inadmissibles», va assegurar que en la família estan contents amb l’arribada de Rosanna Zanetti a la vida del cantant i que estan feliços de veure’ls junts construint la seua nova casa a Almeria, «tenen una il·lusió tremenda. David és molt dels seus i de la seua terra», va aclarir.

Últimes notícies

Tres dones majors ferides en un atropellament a Torreblanca per un cotxe en sentit contrari

Tres dones d’avançada edat han resultat ferides a Torreblanca després de ser atropellades quan estaven assegudes a la vorera. El conductor circulava en sentit contrari i es va negar a fer-se la prova d’alcoholèmia.

Les penyes de Bous al Carrer porten al TSJCV el nou reglament de festejos taurins

La Federació de Penyes de Bous al Carrer ha presentat un recurs contenciós administratiu davant del TSJCV contra el nou reglament autonòmic de festejos taurins, que entrarà en vigor l’1 de gener de 2027, sobretot per la major intervenció dels ajuntaments i el cost de les inspeccions tècniques.

Estabilitat i cels clars demà divendres, amb calor forta en punts del Mediterrani

L’anticicló mantindrà demà divendres un oratge estable, sense pluges i amb cels en general rasos. A la Comunitat Valenciana les temperatures es mantindran, amb lleuger repunt de les màximes a l’interior de València.

La Universitat de València marca noves regles per a usar la IA de manera responsable

La Universitat de València ha aprovat unes noves directrius per a l’ús responsable de la intel·ligència artificial i ha iniciat un pla estratègic amb infraestructures pròpies, convenis amb proveïdors i formació per a tota la comunitat universitària.

El còctel ‘Puig d’Amaltea’ triomfa com a còctel de l’any a Benidorm

El còctel 'Puig d'Amaltea', que combina ron, vermut a l'oli d'oliva, formatge de cabra i mel cítrica, ha sigut distingit com el millor còctel de 2026 en un concurs organitzat per l'associació de bars, restaurants i cafeteries de Benidorm.

Pérez Llorca defensarà en Les Corts la ‘normalitat’ i la reconstrucció després de la dana

Juanfran Pérez Llorca defensarà dilluns en Les Corts les polítiques del Consell per recuperar la normalitat del debat públic, l’estabilitat institucional i l’eficàcia de la reconstrucció després de la dana. El debat de política general servirà també per repassar la gestió d’esta legislatura i avançar els principals reptes i mesures de futur per a la Comunitat Valenciana.

La fàbrica de Ford Almussafes es consolida com a pol mundial d’innovació amb quatre premis en tres anys

La planta de Ford Almussafes ha encadenat quatre Henry Ford Technology Award entre 2023 i 2025 gràcies a projectes d’intel·ligència artificial aplicats a qualitat, pintura, ferramentes i producció.

L’Alzheimer ja es pot detectar prompte, però l’accés no és igual per a tots

La neurobiòloga Mara Dierssen alerta a Alfara del Patriarca que el diagnòstic precoç de l’Alzheimer ja és possible, però el Sistema Nacional de Salut encara no el garantix de manera homogènia i equitativa. També reclama abordar els dilemes legals i ètics que genera esta malaltia devastadora i creixent.