Desmentixen que David Bisbal es porte malament amb la seua família, com va dir Elena Tablada

David Bisbal junto a sus padres, en una fotografía de hace varios años.

David Bisbal al costat dels seus pares, en una fotografia de fa diversos anys. | València Diari
 

Algú proper a David Bisbal es va encarregar de negar les paraules d’Elena Tablado i la seua mare, els qui asseguraven que el caràcter del cantant era tan complicat que ja ni amb la seua família es portava bé.

  

Fins i tot van assegurar que és una persona preocupada per compartir amb la seua gent. A més van manifestar que estan feliços amb la presència de Rosanna Zanetti en la seua vida i pels projectes que tenen junts.

 

Aquestes reaccions han eixit després de les recents declaracions que l’ex del d’Almeria va donar al programa ‘Viva la vida’ i a les quals van seguir altres paraules de la seua mare. David Bisbal no s’ha quedat de braços creuats i també els ha enviat un missatge.

 

Rosanna Zanetti junto a su pareja, el cantante David Bisbal.

Rosanna Zanetti al costat de la seua parella, el cantant David Bisbal. | València Diari
 

Elena Tablada diu que la relació amb David és «insostenible»

Al programa de Toñi Moreno, la dissenyadora va dir que la relació amb el pare de la seua filla Ella no anava per bon camí i que era tal la seua actitud amb tot món que fins es portava malament amb la seua família. També va assegurar que aquest mal moment s’havia iniciat per la publicació en Instagram d’una foto de Rosanna Zanetti al costat de la xiqueta.

    

En poc temps el mateix David Bisbal li va respondre: «Si hem tingut una mala relació és perquè jo sempre he defensat la no comercialització amb la meua filla… És incert que tinguem mala relació per culpa de Rosanna, ella sempre s’ha mantingut al marge i ha estat educada i generosa».

    

Després va aprofitar per dir-li al seu exparella guanyara diners «d’una altra forma i no fent mal a la seua família» i que si les coses seguien malament entre els dos, com a pares, era per «la personalitat d’Elena i per la seua educació».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rosanna Zanetti (@rosannazanetti) on

 

La relació de David Bisbal amb la seua família

La revista ‘Jaleos’ va publicar aquest dimecres les paraules de una persona de l’entorn de David Bisbal, qui va dir que estan molests per les afirmacions de les Tablada en les quals parlen de la relació amb la família.

  

«L’entorn està dolgut i indignat. És mentida que David no es parle amb la seua família. Es porta igual de bé que sempre. David és una persona molt familiar i ho demostra quan pugues, qui es va a creure això?», va dir.

  

Després d’aclarir que aquests atacs són «inadmissibles», va assegurar que en la família estan contents amb l’arribada de Rosanna Zanetti a la vida del cantant i que estan feliços de veure’ls junts construint la seua nova casa a Almeria, «tenen una il·lusió tremenda. David és molt dels seus i de la seua terra», va aclarir.

Últimes notícies

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.