Es dispara la preocupació sobre Ortega Cano després de l’última notícia

 

Des de què Ana María Aldón saltara al centres mediàtic gràcies a la seua entrada en ‘Supervivientes’, el seu marit, l’extorer José Ortega Cano, torna a estar d’actualitat. Però l’extorer no estaria travessant el seu millor moment després de tot el que s’està dient sobre ell a Hondures, a on la resta de concursants estan preguntant a Ana María Aldón com era la relació entre l’extorer i la cantant Rocío Jurado.

 

José Ortega Cano, destrossat

La germana de l’afectat, Conchi Ortega, molt disgustada, ha volgut intervenir en ‘Sálvame’ per a explicar el moment tan delicat de salut que està travessant el seu germà a causa de les informacions que apunten que ell hauria estat infidel a Rocío Jurado durant el seu matrimoni: «Ell està fet pols, no hi ha dret, José està molt delicat. (…) Fa 14 anys que Rocío va morir, deixeu-la en pau».

 

A demés, ha volgut recalcar que la relació entre Ana María Aldón i José Ortega Cano és molt bona i no ha patit mai d’alts i baixos ni sobresalts. Fins i tot ha donat detalls de l’excel·lent relació que els unix amb la família de la dissenyadora, explicant un detall del dia del seu aniversari: «Va ser el seu aniversari fa poc i ella ens va convidar. A demés ve a la perruqueria a fer-se el monyo, tenim una relació molt normal», ha afirmat.

Últimes notícies

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.

Xiulets massius a Kiat Lim en el seu primer partit de Lliga a Mestalla

Kiat Lim ha viscut a Mestalla el seu primer partit de Lliga com a president del Valencia entre xiulets, càntics contra Peter Lim i un vaciat parcial de la grada d’animació.

Part de Mestalla entra al minut 19 entre crits contra Lim

La Curva Nord ha accedit a Mestalla al minut 19 del Valencia-Barcelona, després d’una protesta fora de l’estadi i entre forts càntics contra Peter Lim i la seua gestió del club.

Llíria encapçala un primer diumenge de setembre tòrrid amb quasi 40 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut un primer diumenge de setembre excepcionalment calorós, amb 39,2 graus a Llíria i rècord de 38,4 graus a l’aeroport de València-Manises.

Aemet alerta per calor extrem amb avis groc en València i Alacant

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dilluns en tot la província de València i el litoral d’Alacant, amb temperatures que poden arribar fins als 38 graus.