Es dispara la preocupació sobre Ortega Cano després de l’última notícia

 

Des de què Ana María Aldón saltara al centres mediàtic gràcies a la seua entrada en ‘Supervivientes’, el seu marit, l’extorer José Ortega Cano, torna a estar d’actualitat. Però l’extorer no estaria travessant el seu millor moment després de tot el que s’està dient sobre ell a Hondures, a on la resta de concursants estan preguntant a Ana María Aldón com era la relació entre l’extorer i la cantant Rocío Jurado.

 

José Ortega Cano, destrossat

La germana de l’afectat, Conchi Ortega, molt disgustada, ha volgut intervenir en ‘Sálvame’ per a explicar el moment tan delicat de salut que està travessant el seu germà a causa de les informacions que apunten que ell hauria estat infidel a Rocío Jurado durant el seu matrimoni: «Ell està fet pols, no hi ha dret, José està molt delicat. (…) Fa 14 anys que Rocío va morir, deixeu-la en pau».

 

A demés, ha volgut recalcar que la relació entre Ana María Aldón i José Ortega Cano és molt bona i no ha patit mai d’alts i baixos ni sobresalts. Fins i tot ha donat detalls de l’excel·lent relació que els unix amb la família de la dissenyadora, explicant un detall del dia del seu aniversari: «Va ser el seu aniversari fa poc i ella ens va convidar. A demés ve a la perruqueria a fer-se el monyo, tenim una relació molt normal», ha afirmat.

Últimes notícies

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.