Es dispara la preocupació sobre Ortega Cano després de l’última notícia

 

Des de què Ana María Aldón saltara al centres mediàtic gràcies a la seua entrada en ‘Supervivientes’, el seu marit, l’extorer José Ortega Cano, torna a estar d’actualitat. Però l’extorer no estaria travessant el seu millor moment després de tot el que s’està dient sobre ell a Hondures, a on la resta de concursants estan preguntant a Ana María Aldón com era la relació entre l’extorer i la cantant Rocío Jurado.

 

José Ortega Cano, destrossat

La germana de l’afectat, Conchi Ortega, molt disgustada, ha volgut intervenir en ‘Sálvame’ per a explicar el moment tan delicat de salut que està travessant el seu germà a causa de les informacions que apunten que ell hauria estat infidel a Rocío Jurado durant el seu matrimoni: «Ell està fet pols, no hi ha dret, José està molt delicat. (…) Fa 14 anys que Rocío va morir, deixeu-la en pau».

 

A demés, ha volgut recalcar que la relació entre Ana María Aldón i José Ortega Cano és molt bona i no ha patit mai d’alts i baixos ni sobresalts. Fins i tot ha donat detalls de l’excel·lent relació que els unix amb la família de la dissenyadora, explicant un detall del dia del seu aniversari: «Va ser el seu aniversari fa poc i ella ens va convidar. A demés ve a la perruqueria a fer-se el monyo, tenim una relació molt normal», ha afirmat.

Últimes notícies

Set anys de presó per a un nebot de l’exconseller Blasco per amañar contractes sanitaris

L’exgerent del Consorci Hospital General Universitari de València Sergio Blasco ha sigut condemnat a set anys de presó i a més de dos milions d’euros en multes per amañar contractes sanitaris, cobrar comissions il·lícites i blanquejar capitals, en el conegut com a cas Osvaldos.

Detinguda a Gavarda una parella que robava a majors amb el mètode de labraç a Càrcer

La Guàrdia Civil ha detingut a Gavarda un home i una dona, de 19 i 20 anys i nacionalitat romanesa, acusats de robar una joia a un veí dedad avançada de Càrcer amb el mètode de labraç i relacionats amb dos assalts més a Jaén i Almería.

Huit morts atribuïts a la calor extrema en la Comunitat Valenciana en només tres dies

La calor extrema ha deixat huit morts en tres dies a la Comunitat Valenciana, totes persones majors excepte una, enmig d’una onada amb valors pròxims o superiors als 40 graus.

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.