Es dispara la preocupació sobre Ortega Cano després de l’última notícia

 

Des de què Ana María Aldón saltara al centres mediàtic gràcies a la seua entrada en ‘Supervivientes’, el seu marit, l’extorer José Ortega Cano, torna a estar d’actualitat. Però l’extorer no estaria travessant el seu millor moment després de tot el que s’està dient sobre ell a Hondures, a on la resta de concursants estan preguntant a Ana María Aldón com era la relació entre l’extorer i la cantant Rocío Jurado.

 

José Ortega Cano, destrossat

La germana de l’afectat, Conchi Ortega, molt disgustada, ha volgut intervenir en ‘Sálvame’ per a explicar el moment tan delicat de salut que està travessant el seu germà a causa de les informacions que apunten que ell hauria estat infidel a Rocío Jurado durant el seu matrimoni: «Ell està fet pols, no hi ha dret, José està molt delicat. (…) Fa 14 anys que Rocío va morir, deixeu-la en pau».

 

A demés, ha volgut recalcar que la relació entre Ana María Aldón i José Ortega Cano és molt bona i no ha patit mai d’alts i baixos ni sobresalts. Fins i tot ha donat detalls de l’excel·lent relació que els unix amb la família de la dissenyadora, explicant un detall del dia del seu aniversari: «Va ser el seu aniversari fa poc i ella ens va convidar. A demés ve a la perruqueria a fer-se el monyo, tenim una relació molt normal», ha afirmat.

Últimes notícies

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.