Es dispara la preocupació sobre Ortega Cano després de l’última notícia

 

Des de què Ana María Aldón saltara al centres mediàtic gràcies a la seua entrada en ‘Supervivientes’, el seu marit, l’extorer José Ortega Cano, torna a estar d’actualitat. Però l’extorer no estaria travessant el seu millor moment després de tot el que s’està dient sobre ell a Hondures, a on la resta de concursants estan preguntant a Ana María Aldón com era la relació entre l’extorer i la cantant Rocío Jurado.

 

José Ortega Cano, destrossat

La germana de l’afectat, Conchi Ortega, molt disgustada, ha volgut intervenir en ‘Sálvame’ per a explicar el moment tan delicat de salut que està travessant el seu germà a causa de les informacions que apunten que ell hauria estat infidel a Rocío Jurado durant el seu matrimoni: «Ell està fet pols, no hi ha dret, José està molt delicat. (…) Fa 14 anys que Rocío va morir, deixeu-la en pau».

 

A demés, ha volgut recalcar que la relació entre Ana María Aldón i José Ortega Cano és molt bona i no ha patit mai d’alts i baixos ni sobresalts. Fins i tot ha donat detalls de l’excel·lent relació que els unix amb la família de la dissenyadora, explicant un detall del dia del seu aniversari: «Va ser el seu aniversari fa poc i ella ens va convidar. A demés ve a la perruqueria a fer-se el monyo, tenim una relació molt normal», ha afirmat.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.