L’error de Rajoy en despedir-se per les xarxes de Rubalcaba

L’expresident del govern espanyol ha comés un error a l’hora d’enviar un missatge de condol a la família de Rubalcaba | València Diari

 

Mariano Rajoy, expresident del govern espanyol pel PP, ha tornat a ficar la pota en un moment important per a la història de la política estatal. Durant els seus anys de mandat ja va deixar alguna frase cèlebre que va donar peu a fer multitud d’acudits en les xarxes socials. Ara, ja retirat de la política activa, n’ha tornat a fer una altra. S’ha equivocat a l’hora d’enviar les seues condolences en motiu de la defunció d’Alfredo Pérez Rubalcaba pels familiars i amics en un missatge en les xarxes.

 

El missatge

D’eixa manera, un missatge que tenia la intenció de ser respectuós, amb to d’homenatge i enaltiment, ha acabat sent una pífia més en l’historial de Mariano Rajoy. El missatge és el següent:

 

En principi, podem dir que té tots els elements per a ser un missatge de condol i de respecte per a l’entorn d’Alfredo Pérez Rubalcaba, exvicepresident del govern de José Luís Rodríguez Zapatero, PSOE. L’error, però, ha sigut que ha etiquetat Rubalcaba no amb el seu perfil, sinó com a Joe Rubalcaba, un director de cinema nord-americà.

 

 

Joe Rubalcaba, director de cine americà

Joe Rubalcaba, director de cinema nord-americà | Twitter

 

Quan s’ha donat compte de l’error, l’expresident ha llevat l’etiqueta ràpidament del missatge. Tot i això, ha quedat constància del seu error en un moment tan delicat per la família de Rubalcaba.

 

Mor Alfredo Pérez Rubalcaba després de patir un ictus

Alfredo Pérez Rubalcaba va morir ahir amb 67 anys, després de patir un ictus. L’exsecretari general del PSOE i antic ministre de l’Interior estava ingressat des de dimecres de vesprada en l’Hospital Puerta de Hierro de Majadahonda, en la Comunitat de Madrid, en estat molt greu. 

 

El dijous dia 9 de maig, l’Hospital Puerta de Hierro de Majadahonda va emetre un segon comunicat per tal d’informar que l’estat de salut de Rubalcaba havia empitjorat i que l’exsecretari es trobava en estat d’«extrema gravetat» després de patir l’ictus.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.