Els espanyols practiquen sexe 2,5 vegades per setmana

Després de la campanya ‘Mirant a Conca’ que animava a la ciutat a pujar la seua mitjana de relacions sexuals i que incloïa una enquesta nacional, la marca de potenciadors de sensacions Lubets ja coneix com flueixen els espanyols en temps post pandèmia.

Amb una mitjana nacional de 2,5 vegades a la setmana, les xifres més altes les registra Castella León, amb la província de Salamanca com a campiona indiscutible, en declarar els seus habitants que s’animen fins amb 3,4 relacions setmanals. Tan sols amb 1,8, Cantàbria i Balears són, per contra, les regions amb menor incidència.

Al costat dels de Salamanca, els orensans són també els vertaders medallistes deel fet de fluir a Espanya, amb una mitjana de 3,4 relacions setmanals. Els segueixen els ciutadans d’Àvila, Zamora i Sòria (3,3), per davant dels de Càceres (3,1), i Navarra (3,0).

És clar que, salvant la burxada de Burgos (1,8), malgrat que el fred hivern sembla que en la meitat nord d’Espanya hi ha molt de foc! En l’altra cara de la moneda, i malgrat el mite illenc i el caloret de la platja, els habitants de les Illes Canàries no aconsegueixen la mitjana (2,4), afonant-se en el soterrani de la classificació els de les Illes Balears, amb tan sols 1,8 vegades per setmana.

Per a fer bé l’amor, millor el nord que el sud

En la mateixa línia, una altra dada bastant significativa és el declarat pels andalusos, que semblen desmentir a Rafaella Carrá amb això que ‘per a fer bé l’amor cal vindre a Sud’. Perquè a Andalusia totes les seues províncies estan per davall de la mitjana nacional (Sevilla 2,3 / Cadis 2,4 / Jaén 2,2 / Còrdova 2,1 / Huelva i Almeria 2,0 / Màlaga i Granada 1,9) el que condiciona aqueixes 2,1 relacions setmanals amb les quals la regió cau als llocs baixos de la classificació.

Tornant al nord, els aragonesos (2,7) deixen alt el pavelló per davant de bascos i de La Rioja, que es queden en la mitjana (2,5), enfront de Galícia (2,2), Astúries (2,0) i Cantàbria (1,9) que s’allunyen d’ella de manera considerable. A l’oest, Extremadura (2,7) registra bones xifres gràcies a les 3,1 relacions setmanals que declaren els habitants de Càceres, compensant els 2,5 de Badajoz. En el costat aquest, València (2,5) i Múrcia (2,4) també aconsegueixen alçar lleugerament la mitjana de la seua Comunitat (2,6).

Els habitants de Castella-la Manxa s’ajusten a la mitjana, amb Ciudad Real (3,0) liderant el rànquing provincial, per davant de Toledo (2,8), Cuenca (2,5), Guadalajara (2,1) i Albacete (2,0). Finalment, Ceuta (2,9) supera a Melilla (2,5) però ambdues es troben en el nivell general, mentre que Madrid (2,4) i Barcelona (2,3) freguen la mitjana, però no aconsegueixen aconseguir-la.

Sobre Lubets i la seua campanya ‘Mirant a Conca’

Lubets va visitar la ciutat de Conca fa unes setmanes, inundant la ciutat amb missatges com “Tothom mirant a Conca i ací no pilla ni el tato”, i enquestant als seus paisans per a comprovar la seua freqüència, als qui va obsequiar amb 6.000 unitats dels seus productes.

A més, per a testar a nivell nacional l’índex de relacions a nivell que ha deixat la pandèmia, va activar una divertida enquesta en la qual han participat més prop de 2000 lovers espanyols, premiant-los amb el sorteig d’una escapada de cap de setmana per a dos, i un lot deels seus productes, tots ells formulats amb ingredients naturals i ecològics, acompanyats de molta creativitat, i presentats en format unidosi per a aplicar-se netament i fàcilment amb dos dits i en un sol clic.

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.