Els espanyols practiquen sexe 2,5 vegades per setmana

Després de la campanya ‘Mirant a Conca’ que animava a la ciutat a pujar la seua mitjana de relacions sexuals i que incloïa una enquesta nacional, la marca de potenciadors de sensacions Lubets ja coneix com flueixen els espanyols en temps post pandèmia.

Amb una mitjana nacional de 2,5 vegades a la setmana, les xifres més altes les registra Castella León, amb la província de Salamanca com a campiona indiscutible, en declarar els seus habitants que s’animen fins amb 3,4 relacions setmanals. Tan sols amb 1,8, Cantàbria i Balears són, per contra, les regions amb menor incidència.

Al costat dels de Salamanca, els orensans són també els vertaders medallistes deel fet de fluir a Espanya, amb una mitjana de 3,4 relacions setmanals. Els segueixen els ciutadans d’Àvila, Zamora i Sòria (3,3), per davant dels de Càceres (3,1), i Navarra (3,0).

És clar que, salvant la burxada de Burgos (1,8), malgrat que el fred hivern sembla que en la meitat nord d’Espanya hi ha molt de foc! En l’altra cara de la moneda, i malgrat el mite illenc i el caloret de la platja, els habitants de les Illes Canàries no aconsegueixen la mitjana (2,4), afonant-se en el soterrani de la classificació els de les Illes Balears, amb tan sols 1,8 vegades per setmana.

Per a fer bé l’amor, millor el nord que el sud

En la mateixa línia, una altra dada bastant significativa és el declarat pels andalusos, que semblen desmentir a Rafaella Carrá amb això que ‘per a fer bé l’amor cal vindre a Sud’. Perquè a Andalusia totes les seues províncies estan per davall de la mitjana nacional (Sevilla 2,3 / Cadis 2,4 / Jaén 2,2 / Còrdova 2,1 / Huelva i Almeria 2,0 / Màlaga i Granada 1,9) el que condiciona aqueixes 2,1 relacions setmanals amb les quals la regió cau als llocs baixos de la classificació.

Tornant al nord, els aragonesos (2,7) deixen alt el pavelló per davant de bascos i de La Rioja, que es queden en la mitjana (2,5), enfront de Galícia (2,2), Astúries (2,0) i Cantàbria (1,9) que s’allunyen d’ella de manera considerable. A l’oest, Extremadura (2,7) registra bones xifres gràcies a les 3,1 relacions setmanals que declaren els habitants de Càceres, compensant els 2,5 de Badajoz. En el costat aquest, València (2,5) i Múrcia (2,4) també aconsegueixen alçar lleugerament la mitjana de la seua Comunitat (2,6).

Els habitants de Castella-la Manxa s’ajusten a la mitjana, amb Ciudad Real (3,0) liderant el rànquing provincial, per davant de Toledo (2,8), Cuenca (2,5), Guadalajara (2,1) i Albacete (2,0). Finalment, Ceuta (2,9) supera a Melilla (2,5) però ambdues es troben en el nivell general, mentre que Madrid (2,4) i Barcelona (2,3) freguen la mitjana, però no aconsegueixen aconseguir-la.

Sobre Lubets i la seua campanya ‘Mirant a Conca’

Lubets va visitar la ciutat de Conca fa unes setmanes, inundant la ciutat amb missatges com “Tothom mirant a Conca i ací no pilla ni el tato”, i enquestant als seus paisans per a comprovar la seua freqüència, als qui va obsequiar amb 6.000 unitats dels seus productes.

A més, per a testar a nivell nacional l’índex de relacions a nivell que ha deixat la pandèmia, va activar una divertida enquesta en la qual han participat més prop de 2000 lovers espanyols, premiant-los amb el sorteig d’una escapada de cap de setmana per a dos, i un lot deels seus productes, tots ells formulats amb ingredients naturals i ecològics, acompanyats de molta creativitat, i presentats en format unidosi per a aplicar-se netament i fàcilment amb dos dits i en un sol clic.

Últimes notícies

Un exassessor del PP de València s’asseurà al banc dels acusats per mentir en el cas Imelsa

El Jutjat d’Instrucció 12 de València obri juí oral contra l’exassessor del PP Jesús Gordillo, a qui la Fiscalia acusa de fals testimoni per canviar la seua declaració sobre les suposades corrupteles d’Alfonso Grau en el cas Imelsa.

Avís groc dijous al litoral de València per temperatures màximes de 36 graus

Aemet activa per a dijous l’avís groc al litoral de la província de València per temperatures màximes que poden arribar als 36 graus entre les 14 i les 20 hores.

Deting per tres robatoris de cablejat de coure valorats en 30.000 euros a Bunyol i Alborache

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 50 anys per tres delictes de furt i un de robatori amb força de cablejat d’enllumenat públic a Bunyol i Alborache, amb danys valorats en 30.000 euros que van afectar un polígon industrial i un centre educatiu.

Un informe de docents defensa que hi ha diners per a atendre les reivindicacions del professorat en vaga

Un informe de la plataforma Docents en lluita conclou que les demandes del professorat de l’ensenyament public no universitari en vaga indefinida a la Comunitat Valenciana son assumibles amb els recursos disponibles i previstos.

La Guàrdia Civil desmantella una xarxa de contraban de tabac amb 11 milions de cigarrets intervinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal de l’Europa de l’Est que elaborava i distribuïa tabac il·legal des de Màlaga, Granada, Còrdova i Valencia, amb 11 milions de cigarrets i més de huit tones de picadura intervinguts.

L’assassí masclista de Callosa de Segura passarà a disposició judicial des de dijous

L’home que ha confessat l’assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura (Alacant) està previst que passe a disposició judicial a partir d’este dijous, una volta es complete la investigació forense.

Descens de temperatures este dimecres i ratxes fortes de vent al nord de la Comunitat

Este dimecres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana, amb possibles ruixats febles al nord d’Alacant i sud de València i ratxes de vent molt fortes en zones exposades del nord.

El professorat valencià encadena 18 dies de vaga i manté l’acampada en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària en la Comunitat Valenciana suma 18 dies lectius de vaga indefinida mentres continua l'acampada reivindicativa en el centre de València i el conflicte amb Educació seguix bloquejat.