Els espanyols practiquen sexe 2,5 vegades per setmana

Després de la campanya ‘Mirant a Conca’ que animava a la ciutat a pujar la seua mitjana de relacions sexuals i que incloïa una enquesta nacional, la marca de potenciadors de sensacions Lubets ja coneix com flueixen els espanyols en temps post pandèmia.

Amb una mitjana nacional de 2,5 vegades a la setmana, les xifres més altes les registra Castella León, amb la província de Salamanca com a campiona indiscutible, en declarar els seus habitants que s’animen fins amb 3,4 relacions setmanals. Tan sols amb 1,8, Cantàbria i Balears són, per contra, les regions amb menor incidència.

Al costat dels de Salamanca, els orensans són també els vertaders medallistes deel fet de fluir a Espanya, amb una mitjana de 3,4 relacions setmanals. Els segueixen els ciutadans d’Àvila, Zamora i Sòria (3,3), per davant dels de Càceres (3,1), i Navarra (3,0).

És clar que, salvant la burxada de Burgos (1,8), malgrat que el fred hivern sembla que en la meitat nord d’Espanya hi ha molt de foc! En l’altra cara de la moneda, i malgrat el mite illenc i el caloret de la platja, els habitants de les Illes Canàries no aconsegueixen la mitjana (2,4), afonant-se en el soterrani de la classificació els de les Illes Balears, amb tan sols 1,8 vegades per setmana.

Per a fer bé l’amor, millor el nord que el sud

En la mateixa línia, una altra dada bastant significativa és el declarat pels andalusos, que semblen desmentir a Rafaella Carrá amb això que ‘per a fer bé l’amor cal vindre a Sud’. Perquè a Andalusia totes les seues províncies estan per davall de la mitjana nacional (Sevilla 2,3 / Cadis 2,4 / Jaén 2,2 / Còrdova 2,1 / Huelva i Almeria 2,0 / Màlaga i Granada 1,9) el que condiciona aqueixes 2,1 relacions setmanals amb les quals la regió cau als llocs baixos de la classificació.

Tornant al nord, els aragonesos (2,7) deixen alt el pavelló per davant de bascos i de La Rioja, que es queden en la mitjana (2,5), enfront de Galícia (2,2), Astúries (2,0) i Cantàbria (1,9) que s’allunyen d’ella de manera considerable. A l’oest, Extremadura (2,7) registra bones xifres gràcies a les 3,1 relacions setmanals que declaren els habitants de Càceres, compensant els 2,5 de Badajoz. En el costat aquest, València (2,5) i Múrcia (2,4) també aconsegueixen alçar lleugerament la mitjana de la seua Comunitat (2,6).

Els habitants de Castella-la Manxa s’ajusten a la mitjana, amb Ciudad Real (3,0) liderant el rànquing provincial, per davant de Toledo (2,8), Cuenca (2,5), Guadalajara (2,1) i Albacete (2,0). Finalment, Ceuta (2,9) supera a Melilla (2,5) però ambdues es troben en el nivell general, mentre que Madrid (2,4) i Barcelona (2,3) freguen la mitjana, però no aconsegueixen aconseguir-la.

Sobre Lubets i la seua campanya ‘Mirant a Conca’

Lubets va visitar la ciutat de Conca fa unes setmanes, inundant la ciutat amb missatges com “Tothom mirant a Conca i ací no pilla ni el tato”, i enquestant als seus paisans per a comprovar la seua freqüència, als qui va obsequiar amb 6.000 unitats dels seus productes.

A més, per a testar a nivell nacional l’índex de relacions a nivell que ha deixat la pandèmia, va activar una divertida enquesta en la qual han participat més prop de 2000 lovers espanyols, premiant-los amb el sorteig d’una escapada de cap de setmana per a dos, i un lot deels seus productes, tots ells formulats amb ingredients naturals i ecològics, acompanyats de molta creativitat, i presentats en format unidosi per a aplicar-se netament i fàcilment amb dos dits i en un sol clic.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

José María Lozano (CVC): “Juan Roig d’alguna forma és el Blasco Ibáñez d’estos moments”

Entrevista a José María Lozano, president del Consell Valencià de Cultura

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.