Els espanyols practiquen sexe 2,5 vegades per setmana

Després de la campanya ‘Mirant a Conca’ que animava a la ciutat a pujar la seua mitjana de relacions sexuals i que incloïa una enquesta nacional, la marca de potenciadors de sensacions Lubets ja coneix com flueixen els espanyols en temps post pandèmia.

Amb una mitjana nacional de 2,5 vegades a la setmana, les xifres més altes les registra Castella León, amb la província de Salamanca com a campiona indiscutible, en declarar els seus habitants que s’animen fins amb 3,4 relacions setmanals. Tan sols amb 1,8, Cantàbria i Balears són, per contra, les regions amb menor incidència.

Al costat dels de Salamanca, els orensans són també els vertaders medallistes deel fet de fluir a Espanya, amb una mitjana de 3,4 relacions setmanals. Els segueixen els ciutadans d’Àvila, Zamora i Sòria (3,3), per davant dels de Càceres (3,1), i Navarra (3,0).

És clar que, salvant la burxada de Burgos (1,8), malgrat que el fred hivern sembla que en la meitat nord d’Espanya hi ha molt de foc! En l’altra cara de la moneda, i malgrat el mite illenc i el caloret de la platja, els habitants de les Illes Canàries no aconsegueixen la mitjana (2,4), afonant-se en el soterrani de la classificació els de les Illes Balears, amb tan sols 1,8 vegades per setmana.

Per a fer bé l’amor, millor el nord que el sud

En la mateixa línia, una altra dada bastant significativa és el declarat pels andalusos, que semblen desmentir a Rafaella Carrá amb això que ‘per a fer bé l’amor cal vindre a Sud’. Perquè a Andalusia totes les seues províncies estan per davall de la mitjana nacional (Sevilla 2,3 / Cadis 2,4 / Jaén 2,2 / Còrdova 2,1 / Huelva i Almeria 2,0 / Màlaga i Granada 1,9) el que condiciona aqueixes 2,1 relacions setmanals amb les quals la regió cau als llocs baixos de la classificació.

Tornant al nord, els aragonesos (2,7) deixen alt el pavelló per davant de bascos i de La Rioja, que es queden en la mitjana (2,5), enfront de Galícia (2,2), Astúries (2,0) i Cantàbria (1,9) que s’allunyen d’ella de manera considerable. A l’oest, Extremadura (2,7) registra bones xifres gràcies a les 3,1 relacions setmanals que declaren els habitants de Càceres, compensant els 2,5 de Badajoz. En el costat aquest, València (2,5) i Múrcia (2,4) també aconsegueixen alçar lleugerament la mitjana de la seua Comunitat (2,6).

Els habitants de Castella-la Manxa s’ajusten a la mitjana, amb Ciudad Real (3,0) liderant el rànquing provincial, per davant de Toledo (2,8), Cuenca (2,5), Guadalajara (2,1) i Albacete (2,0). Finalment, Ceuta (2,9) supera a Melilla (2,5) però ambdues es troben en el nivell general, mentre que Madrid (2,4) i Barcelona (2,3) freguen la mitjana, però no aconsegueixen aconseguir-la.

Sobre Lubets i la seua campanya ‘Mirant a Conca’

Lubets va visitar la ciutat de Conca fa unes setmanes, inundant la ciutat amb missatges com “Tothom mirant a Conca i ací no pilla ni el tato”, i enquestant als seus paisans per a comprovar la seua freqüència, als qui va obsequiar amb 6.000 unitats dels seus productes.

A més, per a testar a nivell nacional l’índex de relacions a nivell que ha deixat la pandèmia, va activar una divertida enquesta en la qual han participat més prop de 2000 lovers espanyols, premiant-los amb el sorteig d’una escapada de cap de setmana per a dos, i un lot deels seus productes, tots ells formulats amb ingredients naturals i ecològics, acompanyats de molta creativitat, i presentats en format unidosi per a aplicar-se netament i fàcilment amb dos dits i en un sol clic.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.

Les víctimes de la dana rebutgen reunir-se amb la Generalitat per falta de respostes urgents

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 i els comités locals refusen acudir a la reunió convocada per la Generalitat en considerar que l'orde del dia ignora les prioritats urgents dels afectats.

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.