Els espanyols practiquen sexe 2,5 vegades per setmana

Després de la campanya ‘Mirant a Conca’ que animava a la ciutat a pujar la seua mitjana de relacions sexuals i que incloïa una enquesta nacional, la marca de potenciadors de sensacions Lubets ja coneix com flueixen els espanyols en temps post pandèmia.

Amb una mitjana nacional de 2,5 vegades a la setmana, les xifres més altes les registra Castella León, amb la província de Salamanca com a campiona indiscutible, en declarar els seus habitants que s’animen fins amb 3,4 relacions setmanals. Tan sols amb 1,8, Cantàbria i Balears són, per contra, les regions amb menor incidència.

Al costat dels de Salamanca, els orensans són també els vertaders medallistes deel fet de fluir a Espanya, amb una mitjana de 3,4 relacions setmanals. Els segueixen els ciutadans d’Àvila, Zamora i Sòria (3,3), per davant dels de Càceres (3,1), i Navarra (3,0).

És clar que, salvant la burxada de Burgos (1,8), malgrat que el fred hivern sembla que en la meitat nord d’Espanya hi ha molt de foc! En l’altra cara de la moneda, i malgrat el mite illenc i el caloret de la platja, els habitants de les Illes Canàries no aconsegueixen la mitjana (2,4), afonant-se en el soterrani de la classificació els de les Illes Balears, amb tan sols 1,8 vegades per setmana.

Per a fer bé l’amor, millor el nord que el sud

En la mateixa línia, una altra dada bastant significativa és el declarat pels andalusos, que semblen desmentir a Rafaella Carrá amb això que ‘per a fer bé l’amor cal vindre a Sud’. Perquè a Andalusia totes les seues províncies estan per davall de la mitjana nacional (Sevilla 2,3 / Cadis 2,4 / Jaén 2,2 / Còrdova 2,1 / Huelva i Almeria 2,0 / Màlaga i Granada 1,9) el que condiciona aqueixes 2,1 relacions setmanals amb les quals la regió cau als llocs baixos de la classificació.

Tornant al nord, els aragonesos (2,7) deixen alt el pavelló per davant de bascos i de La Rioja, que es queden en la mitjana (2,5), enfront de Galícia (2,2), Astúries (2,0) i Cantàbria (1,9) que s’allunyen d’ella de manera considerable. A l’oest, Extremadura (2,7) registra bones xifres gràcies a les 3,1 relacions setmanals que declaren els habitants de Càceres, compensant els 2,5 de Badajoz. En el costat aquest, València (2,5) i Múrcia (2,4) també aconsegueixen alçar lleugerament la mitjana de la seua Comunitat (2,6).

Els habitants de Castella-la Manxa s’ajusten a la mitjana, amb Ciudad Real (3,0) liderant el rànquing provincial, per davant de Toledo (2,8), Cuenca (2,5), Guadalajara (2,1) i Albacete (2,0). Finalment, Ceuta (2,9) supera a Melilla (2,5) però ambdues es troben en el nivell general, mentre que Madrid (2,4) i Barcelona (2,3) freguen la mitjana, però no aconsegueixen aconseguir-la.

Sobre Lubets i la seua campanya ‘Mirant a Conca’

Lubets va visitar la ciutat de Conca fa unes setmanes, inundant la ciutat amb missatges com “Tothom mirant a Conca i ací no pilla ni el tato”, i enquestant als seus paisans per a comprovar la seua freqüència, als qui va obsequiar amb 6.000 unitats dels seus productes.

A més, per a testar a nivell nacional l’índex de relacions a nivell que ha deixat la pandèmia, va activar una divertida enquesta en la qual han participat més prop de 2000 lovers espanyols, premiant-los amb el sorteig d’una escapada de cap de setmana per a dos, i un lot deels seus productes, tots ells formulats amb ingredients naturals i ecològics, acompanyats de molta creativitat, i presentats en format unidosi per a aplicar-se netament i fàcilment amb dos dits i en un sol clic.

Últimes notícies

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.

Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any

Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.

Sagunt a Escena porta al Teatre Romà ‘La òpera dels tres cèntims’ amb Coque Malla

Sagunt a Escena programa este cap de setmana 'La òpera dels tres cèntims', protagonitzada per Coque Malla, i l'espectacle de dansa contemporània 'Públic' de la companyia valenciana Fil d'Arena.

La ciutadania europea ja pot posar denúncies en línia davant la Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha obert el seu sistema de denúncia telemàtica a la ciutadania europea amb identificació electrònica reconeguda pel Reglament eIDAS.

Elx dona llum verda a la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, amb més de 10 milions

L’Ajuntament d’Elx ha aprovat el projecte per a rehabilitar íntegrament el Convent de la Mercè, amb una inversió de més de 10 milions finançada per la Generalitat, per a crear un nou espai cultural i ciutadà. Les obres, amb un termini estimat de tres anys, inclouen la recuperació dels elements patrimonials i l’adaptació dels antics espais conventuals a nous usos públics.
FILMOTECA D'ESTIU