L’espectacular castell a on es casaran Rafa Nadal i Xisca Perelló

Rafa Nadal i Xisca Perelló es va comprometre oficialment fa un any

Rafa Nadal i Xisca Perelló es va comprometre oficialment fa un any | València Diari

 

Rafa Nadal i Xisca Perelló es casaran el pròxim 19 d’octubre en Sa Fortalesa, una finca pràcticament inexpugnable de Pollença (Mallorca) amb 87.350 metres quadrats en total, set cases, jardins, més de mil metres quadrats de terrasses, piscines i cales privades, a més d’un heliport. Un lloc idíl·lic i privat a on disfrutar d’un dia molt important, acompanyats de familiars i amics.

 

Un lloc idíl·lic per a casar-se

Sa Fortalesa és un lloc amb molts anys d’història que reunirà els 500 convidats a l’enllaç entre el tenista número u i la seua parella des de fa catorze anys. En concret, es tracta d’una fortificació que va ser construïda el 1625 i reformada fa més de deu anys, amb un castell abandonat en el segle XVIII, localitzat en la península de la Punta Avançada de Pollença, en l’illa de Mallorca.

 

A la finca, que és un espai privat, és impossible accedir sense permís, ja que l’espai està extremadament controlat i vigilat. A pesar de tot, hi ha tres maneres d’arribar, la primera és per terra, a través d’una carretera; la segona és per mar, a través de dos cales privades a on es poden amarrar les embarcacions; i finalment, per aire, ja que compta amb un heliport. El lloc també està connectat amb l’aeròdrom militar de Pollença que és per a on s’espera que arribe a l’enllaç el rei emèrit Joan Carles.

 

Destaca el preu de Sa Fortalesa. L’espectacular finca és el lloc triat per moltes parelles estrangeres per a casar-se i per un dia de celebració s’han d’abonar uns 40.000 euros, que permeten disfrutar dels espais dels que disposa. A més de l’arrendament de les habitacions que poden sumar milers d’euros a la factura.

 

Vista aèrea de Sa Fortalesa, finca on Rafa Nadal i Xisca Perelló es casaran el pròxim 19 d'octubre

Vista aèria de Sa Fortalesa, finca a on Rafa Nadal i Xisca Perelló es casaran el pròxim 19 d’octubre | CEDIDA

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Trobes excepcionals en una necròpolis ibèrica amb armes i un pebeter de Tanit a l’Albufereta

Les obres en un solar privat de l’Albufereta han tret a la llum una necròpolis ibèrica del segle III aC, possiblement d’una elit guerrera, amb nombroses armes i un pebeter de la deessa Tanit en perfecte estat de conservació.

Sánchez veu el final del túnel en els incendis però alerta d’una nova onada de calor

Pedro Sánchez ha assegurat que es comença a vore el final del túnel en la lluita contra els grans incendis forestals a Espanya, però ha avisat que la nova onada de calor complicarà les tasques d’extinció i augmentarà el risc de focs.

Elx reunirà prop d’un miler de karatekes en la Lliga Nacional de Kárate

Elx acollirà els dies 24 i 25 d’octubre la segona ronda de la Lliga Nacional Cadet, Sènior i Para-Kárate, amb prop d’un miler de participants. La prova serà clau per a decidir els huit millors de cada categoria que lluitaran per la final de Guadalajara.

Fiscalia obri un expedient per la possible filtració d’informació reservada a Vox

La Inspecció Fiscal ha obert un expedient arran d’una queixa de Compromís sobre una possible filtració d’informació reservada del Ministeri Fiscal a un diputat de Vox en Les Corts Valencianes.

Arenales del Sol reunirà en setembre les finals de les Lligues Nacionals de Triatló

La platja d’Arenales del Sol acollirà els dies 12 i 13 de setembre les jornades decisives de les Lligues Nacionals de Triatló, amb tres Campionats d’Espanya en format SuperSprint i relleus mixtos.

Fiscalia obri un expedient per aclarir si Vox va rebre informació reservada

La Inspecció Fiscal de l'Estat ha obert un expedient governatiu arran d'una queixa de Compromís sobre una possible filtració d'informació reservada a un diputat de Vox en Les Corts Valencianes.

Sense avisos de robatoris als pobles desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Delegació del Govern ha confirmat que no hi ha constància de robatoris ni pillatges als municipis de l’interior de Castelló desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó, que continua actiu i amb diverses zones encara evacuades.

Metges alerten del fum dels incendis: el principal risc per a la salut

Societats mèdiques advertixen que el fum dels incendis forestals és el principal risc per a la salut, sobretot per a xiquets, majors, embarassades i pacients crònics, i oferixen pautes clares d’autoprotecció.
FILMOTECA D'ESTIU