L’espectacular castell a on es casaran Rafa Nadal i Xisca Perelló

Rafa Nadal i Xisca Perelló es va comprometre oficialment fa un any

Rafa Nadal i Xisca Perelló es va comprometre oficialment fa un any | València Diari

 

Rafa Nadal i Xisca Perelló es casaran el pròxim 19 d’octubre en Sa Fortalesa, una finca pràcticament inexpugnable de Pollença (Mallorca) amb 87.350 metres quadrats en total, set cases, jardins, més de mil metres quadrats de terrasses, piscines i cales privades, a més d’un heliport. Un lloc idíl·lic i privat a on disfrutar d’un dia molt important, acompanyats de familiars i amics.

 

Un lloc idíl·lic per a casar-se

Sa Fortalesa és un lloc amb molts anys d’història que reunirà els 500 convidats a l’enllaç entre el tenista número u i la seua parella des de fa catorze anys. En concret, es tracta d’una fortificació que va ser construïda el 1625 i reformada fa més de deu anys, amb un castell abandonat en el segle XVIII, localitzat en la península de la Punta Avançada de Pollença, en l’illa de Mallorca.

 

A la finca, que és un espai privat, és impossible accedir sense permís, ja que l’espai està extremadament controlat i vigilat. A pesar de tot, hi ha tres maneres d’arribar, la primera és per terra, a través d’una carretera; la segona és per mar, a través de dos cales privades a on es poden amarrar les embarcacions; i finalment, per aire, ja que compta amb un heliport. El lloc també està connectat amb l’aeròdrom militar de Pollença que és per a on s’espera que arribe a l’enllaç el rei emèrit Joan Carles.

 

Destaca el preu de Sa Fortalesa. L’espectacular finca és el lloc triat per moltes parelles estrangeres per a casar-se i per un dia de celebració s’han d’abonar uns 40.000 euros, que permeten disfrutar dels espais dels que disposa. A més de l’arrendament de les habitacions que poden sumar milers d’euros a la factura.

 

Vista aèrea de Sa Fortalesa, finca on Rafa Nadal i Xisca Perelló es casaran el pròxim 19 d'octubre

Vista aèria de Sa Fortalesa, finca a on Rafa Nadal i Xisca Perelló es casaran el pròxim 19 d’octubre | CEDIDA

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.