L’espectacular castell a on es casaran Rafa Nadal i Xisca Perelló

Rafa Nadal i Xisca Perelló es va comprometre oficialment fa un any

Rafa Nadal i Xisca Perelló es va comprometre oficialment fa un any | València Diari

 

Rafa Nadal i Xisca Perelló es casaran el pròxim 19 d’octubre en Sa Fortalesa, una finca pràcticament inexpugnable de Pollença (Mallorca) amb 87.350 metres quadrats en total, set cases, jardins, més de mil metres quadrats de terrasses, piscines i cales privades, a més d’un heliport. Un lloc idíl·lic i privat a on disfrutar d’un dia molt important, acompanyats de familiars i amics.

 

Un lloc idíl·lic per a casar-se

Sa Fortalesa és un lloc amb molts anys d’història que reunirà els 500 convidats a l’enllaç entre el tenista número u i la seua parella des de fa catorze anys. En concret, es tracta d’una fortificació que va ser construïda el 1625 i reformada fa més de deu anys, amb un castell abandonat en el segle XVIII, localitzat en la península de la Punta Avançada de Pollença, en l’illa de Mallorca.

 

A la finca, que és un espai privat, és impossible accedir sense permís, ja que l’espai està extremadament controlat i vigilat. A pesar de tot, hi ha tres maneres d’arribar, la primera és per terra, a través d’una carretera; la segona és per mar, a través de dos cales privades a on es poden amarrar les embarcacions; i finalment, per aire, ja que compta amb un heliport. El lloc també està connectat amb l’aeròdrom militar de Pollença que és per a on s’espera que arribe a l’enllaç el rei emèrit Joan Carles.

 

Destaca el preu de Sa Fortalesa. L’espectacular finca és el lloc triat per moltes parelles estrangeres per a casar-se i per un dia de celebració s’han d’abonar uns 40.000 euros, que permeten disfrutar dels espais dels que disposa. A més de l’arrendament de les habitacions que poden sumar milers d’euros a la factura.

 

Vista aèrea de Sa Fortalesa, finca on Rafa Nadal i Xisca Perelló es casaran el pròxim 19 d'octubre

Vista aèria de Sa Fortalesa, finca a on Rafa Nadal i Xisca Perelló es casaran el pròxim 19 d’octubre | CEDIDA

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.