12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

L’espectacular castell a on es casaran Rafa Nadal i Xisca Perelló

Rafa Nadal i Xisca Perelló es va comprometre oficialment fa un any

Rafa Nadal i Xisca Perelló es va comprometre oficialment fa un any | València Diari

 

Rafa Nadal i Xisca Perelló es casaran el pròxim 19 d’octubre en Sa Fortalesa, una finca pràcticament inexpugnable de Pollença (Mallorca) amb 87.350 metres quadrats en total, set cases, jardins, més de mil metres quadrats de terrasses, piscines i cales privades, a més d’un heliport. Un lloc idíl·lic i privat a on disfrutar d’un dia molt important, acompanyats de familiars i amics.

 

Un lloc idíl·lic per a casar-se

Sa Fortalesa és un lloc amb molts anys d’història que reunirà els 500 convidats a l’enllaç entre el tenista número u i la seua parella des de fa catorze anys. En concret, es tracta d’una fortificació que va ser construïda el 1625 i reformada fa més de deu anys, amb un castell abandonat en el segle XVIII, localitzat en la península de la Punta Avançada de Pollença, en l’illa de Mallorca.

 

A la finca, que és un espai privat, és impossible accedir sense permís, ja que l’espai està extremadament controlat i vigilat. A pesar de tot, hi ha tres maneres d’arribar, la primera és per terra, a través d’una carretera; la segona és per mar, a través de dos cales privades a on es poden amarrar les embarcacions; i finalment, per aire, ja que compta amb un heliport. El lloc també està connectat amb l’aeròdrom militar de Pollença que és per a on s’espera que arribe a l’enllaç el rei emèrit Joan Carles.

 

Destaca el preu de Sa Fortalesa. L’espectacular finca és el lloc triat per moltes parelles estrangeres per a casar-se i per un dia de celebració s’han d’abonar uns 40.000 euros, que permeten disfrutar dels espais dels que disposa. A més de l’arrendament de les habitacions que poden sumar milers d’euros a la factura.

 

Vista aèrea de Sa Fortalesa, finca on Rafa Nadal i Xisca Perelló es casaran el pròxim 19 d'octubre

Vista aèria de Sa Fortalesa, finca a on Rafa Nadal i Xisca Perelló es casaran el pròxim 19 d’octubre | CEDIDA

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.