L’espectacular castell a on es casaran Rafa Nadal i Xisca Perelló

Rafa Nadal i Xisca Perelló es va comprometre oficialment fa un any

Rafa Nadal i Xisca Perelló es va comprometre oficialment fa un any | València Diari

 

Rafa Nadal i Xisca Perelló es casaran el pròxim 19 d’octubre en Sa Fortalesa, una finca pràcticament inexpugnable de Pollença (Mallorca) amb 87.350 metres quadrats en total, set cases, jardins, més de mil metres quadrats de terrasses, piscines i cales privades, a més d’un heliport. Un lloc idíl·lic i privat a on disfrutar d’un dia molt important, acompanyats de familiars i amics.

 

Un lloc idíl·lic per a casar-se

Sa Fortalesa és un lloc amb molts anys d’història que reunirà els 500 convidats a l’enllaç entre el tenista número u i la seua parella des de fa catorze anys. En concret, es tracta d’una fortificació que va ser construïda el 1625 i reformada fa més de deu anys, amb un castell abandonat en el segle XVIII, localitzat en la península de la Punta Avançada de Pollença, en l’illa de Mallorca.

 

A la finca, que és un espai privat, és impossible accedir sense permís, ja que l’espai està extremadament controlat i vigilat. A pesar de tot, hi ha tres maneres d’arribar, la primera és per terra, a través d’una carretera; la segona és per mar, a través de dos cales privades a on es poden amarrar les embarcacions; i finalment, per aire, ja que compta amb un heliport. El lloc també està connectat amb l’aeròdrom militar de Pollença que és per a on s’espera que arribe a l’enllaç el rei emèrit Joan Carles.

 

Destaca el preu de Sa Fortalesa. L’espectacular finca és el lloc triat per moltes parelles estrangeres per a casar-se i per un dia de celebració s’han d’abonar uns 40.000 euros, que permeten disfrutar dels espais dels que disposa. A més de l’arrendament de les habitacions que poden sumar milers d’euros a la factura.

 

Vista aèrea de Sa Fortalesa, finca on Rafa Nadal i Xisca Perelló es casaran el pròxim 19 d'octubre

Vista aèria de Sa Fortalesa, finca a on Rafa Nadal i Xisca Perelló es casaran el pròxim 19 d’octubre | CEDIDA

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.

Reconegut l’ascens històric del Rugby Turia a la màxima categoria femenina

L’Ajuntament de València ha rebut el Rugby Turia per celebrar el seu primer ascens a Divisió d’Honor femenina, un èxit que culmina sis anys de treball i consolida la ciutat en l’elit del rugbi estatal.

Detingut per furtar les joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a l’hospital

Un home de 39 anys ha sigut detingut per furtar diverses joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a urgències del Hospital de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa. La Guàrdia Civil ha recuperat quasi totes les peces venudes en establiments de compravenda d’or.

Morata renova al capdavant de Cambra València amb un nou ple orientat a la competitivitat empresarial

José Vicente Morata ha sigut reelegit per unanimitat president de Cambra València per al període 2026-2030, amb un nou Ple de 60 representants empresarials i un Comitè Executiu renovat orientat a reforçar la competitivitat de les empreses valencianes.

Jutgen un germà d’Antonio Anglés per un brutal segrest i agressió a València

Joaquín Martins, germà d’Antonio Anglés, s’asseu a la banqueta amb altres cinc hòmens acusats de segrestar i torturar un home en 2021. La Fiscalia demana per a ell 27 anys de presó.

Més de 78 milions en beques de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027

Educació destina més de 78 milions d’euros a beques de menjador i ajudes individuals de transport escolar per al curs 2026-2027, amb especial atenció a zones rurals i famílies vulnerables.

Juny tanca amb 62 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la pitjor xifra des de 2015

Les altes temperatures han provocat 62 morts per calor en juny a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència en la setmana del 22 al 28, i situen 2026 com el pitjor any des que hi ha registres del MoMo.