Les famílies amb ingressos baixos rebran ajudes de 100 euros per fill

 

Els pressupostos generals de l’Estat (PGE) inclouran una ajuda de fins a 100 euros per a famílies amb fills que perceben l’Ingrés Mínim Vital o tinguen ingressos econòmics baixos.

Unidas Podemos i el PSOE han arribat on acord per incloure esta mesura mitjançant esmena transaccional a les noves comptes públics. Este complement tindrà com a finalitat avançar en el suport a les famílies en situació de vulnerabilitat i reduir la pobresa infantil a Espanya.

Quatre tipus de famílies

 

-Famílies amb ingressos de fins a 27.000 euros a l’any en el cas de famílies de 2 persones adultes i un xiquet/ a.

-Famílies de 2 adults i 2 xiquets/es amb ingressos familiars totals de fins a 32.100 € / any.

-Família monoparental amb un xiquet/a amb ingressos de fins a 25.700 € / any.

-Família monoparental amb dos xiquets/es  amb ingressos fins a 30.800 € / any.

 

Millorar l’Ingrés Mínim Vital

 

La ministra Belarra ha assenyalat en una entrevista a Onda Zero que van acordar este dimecres la mesura «in extremis». «Les famílies de baixos ingressos també van a rebre un suport, no absolutament totes com voldríem, però sí una part important», ha explicat.

La titular de Drets Socials ha admès que l’Ingrés Mínim Vital «no estava funcionant tan bé a nivell administratiu» pel que van a «incorporar esmenes per millorar-lo».

«Jo estava obstinada a avançar en una prestació per criança universal. Ara els pares que tenen infants de 0 a 3 anys i estan treballant reben 100 euros al mes per cada infant a càrrec, però, les famílies fora del mercat laboral no es rep, perquè es va pensar com a mesura de conciliació», ha dit.

Últimes notícies

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.

Alberto Moleiro agafa el 10 de Parejo i Macià lluirà el 26 al Villarreal

Alberto Moleiro lluirà el dorsal 10 que ha deixat lliure Dani Parejo, mentre que el jove Carlos Macià tindrà el 26 i podrà alternar el primer equip amb el filial del Villarreal.

El Consell acusa Diana Morant de gastar 72.000 euros en una ‘juerga’ per l’eclipsi

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, acusa la ministra Diana Morant d’haver organitzat amb diners públics una festa amb barra lliure, càtering i concert per seguir el minut de l’eclipsi al Observatorio de Yebes. Exigix explicacions al Govern de Pedro Sánchez i demana més respecte pel diners públics.

Pérez Llorca denuncia un greuge amb Cofrents davant la pròrroga d’Almaraz

Juanfran Pérez Llorca critica que Cofrents rep un tracte diferent al d’Almaraz tot i tindre, segons defensa, els mateixos informes i garanties de seguretat. La Generalitat reclama que es resolga ja la continuïtat de la central valenciana més enllà de 2030.

Abiel Osorio es presenta a l’Elx: gols, esforç i humilitat

El davanter argentí Abiel Osorio s’ha presentat amb l’Elx amb el repte de marcar gols, aportar competència en atac i treballar amb humilitat.