La famosa de Telecinco que viu amb només 600 euros al mes

 

Gran part dels famosos del nostre país han eixit, en major o menor mesura, gràcies a la gran faena de Telecinco. El principal canal de Mediaset ha conseguit crear tot un món propi, en el que les trames ixen i es consumixen sense intermediaris, i en la majoria d’ocasions també salten a la premsa del cor. És el cas del salt a la vida pública de Macarena Millán, la parella sentimental de Rafa Mora, que fins fa poc seguia sent una autèntica desconeguda.

 

A poc a poc, ha conseguit el seu propi forat en el món dels famosos, i no només gràcies al seu nóvio, sinó també a ‘La casa fuerte’, l’últim ‘reality’ de Telecino. La revista ‘Lecturas’ ha aprofitat el seu pas pel programa per a preguntar-li algunes coses més íntimes, i la jove no ha dubtat en obrir-se i confessar els problemes econòmics que travessa actualment. 

 

Macarena Millán viu amb 600 euros mensuals i sap administrar-se molt bé

I és que, tot i el sou baix que té, fins i tot la seua parella ha assegurat que valora moltíssim la capacitat de la jove per a administrar-se. «600 euros és el que cobra en el gimnàs i amb això ho paga tot, i li permet seguir estudiant», ha assegurat.

 

Això sí, amb una quantitat tan baixa, és normal que s’hagen d’eliminar moltes despeses. Un bon exemple és el vestit que la concursant va decidir lluir en ‘La casa fuerte’, que hauria estat adquirit en un mercat ambulant per un preu econòmic de 4 euros. En definitiva, la jove sap que la vida no està per a despeses inútils. 

 

Il·lusionada al costat de Rafa Mora

Més enllà d’això, Macarena està més que feliç al costat de Rafa. En este sentit, la jove ha assegurat que viu un dels moments més bonics de la seua relació, i és que el fet d’estar separats durant el programa de Telecinco els ha fet valorar molt més el seu amor. 

 

És per això que els dos es mostren molt il·lusionats amb els plans de casar-se. Cinc anys després d’iniciar la seua relació, i alguna crisi de parella pel mig, Rafa i Macarena es donaran el «Sí». No es tracta d’un moment bo precisament econòmic, però la felicitat fa que els diners que s’hagen de gastar deixen de tindre importància. 

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.