11.1 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

La famosa de Telecinco que viu amb només 600 euros al mes

 

Gran part dels famosos del nostre país han eixit, en major o menor mesura, gràcies a la gran faena de Telecinco. El principal canal de Mediaset ha conseguit crear tot un món propi, en el que les trames ixen i es consumixen sense intermediaris, i en la majoria d’ocasions també salten a la premsa del cor. És el cas del salt a la vida pública de Macarena Millán, la parella sentimental de Rafa Mora, que fins fa poc seguia sent una autèntica desconeguda.

 

A poc a poc, ha conseguit el seu propi forat en el món dels famosos, i no només gràcies al seu nóvio, sinó també a ‘La casa fuerte’, l’últim ‘reality’ de Telecino. La revista ‘Lecturas’ ha aprofitat el seu pas pel programa per a preguntar-li algunes coses més íntimes, i la jove no ha dubtat en obrir-se i confessar els problemes econòmics que travessa actualment. 

 

Macarena Millán viu amb 600 euros mensuals i sap administrar-se molt bé

I és que, tot i el sou baix que té, fins i tot la seua parella ha assegurat que valora moltíssim la capacitat de la jove per a administrar-se. «600 euros és el que cobra en el gimnàs i amb això ho paga tot, i li permet seguir estudiant», ha assegurat.

 

Això sí, amb una quantitat tan baixa, és normal que s’hagen d’eliminar moltes despeses. Un bon exemple és el vestit que la concursant va decidir lluir en ‘La casa fuerte’, que hauria estat adquirit en un mercat ambulant per un preu econòmic de 4 euros. En definitiva, la jove sap que la vida no està per a despeses inútils. 

 

Il·lusionada al costat de Rafa Mora

Més enllà d’això, Macarena està més que feliç al costat de Rafa. En este sentit, la jove ha assegurat que viu un dels moments més bonics de la seua relació, i és que el fet d’estar separats durant el programa de Telecinco els ha fet valorar molt més el seu amor. 

 

És per això que els dos es mostren molt il·lusionats amb els plans de casar-se. Cinc anys després d’iniciar la seua relació, i alguna crisi de parella pel mig, Rafa i Macarena es donaran el «Sí». No es tracta d’un moment bo precisament econòmic, però la felicitat fa que els diners que s’hagen de gastar deixen de tindre importància. 

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.