La famosa de Telecinco que viu amb només 600 euros al mes

 

Gran part dels famosos del nostre país han eixit, en major o menor mesura, gràcies a la gran faena de Telecinco. El principal canal de Mediaset ha conseguit crear tot un món propi, en el que les trames ixen i es consumixen sense intermediaris, i en la majoria d’ocasions també salten a la premsa del cor. És el cas del salt a la vida pública de Macarena Millán, la parella sentimental de Rafa Mora, que fins fa poc seguia sent una autèntica desconeguda.

 

A poc a poc, ha conseguit el seu propi forat en el món dels famosos, i no només gràcies al seu nóvio, sinó també a ‘La casa fuerte’, l’últim ‘reality’ de Telecino. La revista ‘Lecturas’ ha aprofitat el seu pas pel programa per a preguntar-li algunes coses més íntimes, i la jove no ha dubtat en obrir-se i confessar els problemes econòmics que travessa actualment. 

 

Macarena Millán viu amb 600 euros mensuals i sap administrar-se molt bé

I és que, tot i el sou baix que té, fins i tot la seua parella ha assegurat que valora moltíssim la capacitat de la jove per a administrar-se. «600 euros és el que cobra en el gimnàs i amb això ho paga tot, i li permet seguir estudiant», ha assegurat.

 

Això sí, amb una quantitat tan baixa, és normal que s’hagen d’eliminar moltes despeses. Un bon exemple és el vestit que la concursant va decidir lluir en ‘La casa fuerte’, que hauria estat adquirit en un mercat ambulant per un preu econòmic de 4 euros. En definitiva, la jove sap que la vida no està per a despeses inútils. 

 

Il·lusionada al costat de Rafa Mora

Més enllà d’això, Macarena està més que feliç al costat de Rafa. En este sentit, la jove ha assegurat que viu un dels moments més bonics de la seua relació, i és que el fet d’estar separats durant el programa de Telecinco els ha fet valorar molt més el seu amor. 

 

És per això que els dos es mostren molt il·lusionats amb els plans de casar-se. Cinc anys després d’iniciar la seua relació, i alguna crisi de parella pel mig, Rafa i Macarena es donaran el «Sí». No es tracta d’un moment bo precisament econòmic, però la felicitat fa que els diners que s’hagen de gastar deixen de tindre importància. 

Últimes notícies

Deting el gerent d’una empresa per simular un robatori violent de 6.500 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alacant el gerent d’una empresa nacional acusat de simular un robatori violent de 6.500 euros i de quedar-se amb diners de la mercantil. Les lesions que presentava eren superficials i compatibles amb autolesions, i ja s’havia produït un altre furt de 2.450 euros en la mateixa empresa.

Un detingut a Monòver per robar quatre motos i diversos objectes en una casa de camp

La Guàrdia Civil ha detingut un home a Monòver acusat de robar amb força quatre motocicletes i diversos objectes en una casa de camp. Tres de les motos i part del material sostret s’han recuperat i s’han tornat al propietari.

Detingut a Chiva amb drogues i dos boligrafs-pistola en plenes festes

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 62 anys a Chiva durant les festes patronals per portar diverses drogues i dos bolígrafs-pistola, a més de munició, i resistir-se greument als agents.

Les víctimes de la DANA tornaran a omplir València per reclamar que Mazón perda l’aforament

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i moviments socials han convocat este dissabte una concentració a València per exigir la fi de l’aforament de l’expresident de la Generalitat Carlos Mazón, quan es complixen 22 mesos de les inundacions que van causar 231 morts a la província de València.

Netflix estrena la sèrie de ‘Tota la veritat de les meues mentires’ d’Elísabet Benavent

La nova miniserie de Netflix basada en la novel·la 'Toda la verdad de mis mentiras' d'Elísabet Benavent s'estrena el 28 d'agost amb cinc episodis que exploren els límits entre amor i amistat durant un viatge en caravana.

Intervals de núvols i algun ruixat aïllat en l’últim dimecres d’agost

L’últim dimecres d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, possibilitat de pluja feble i temperatures amb pocs canvis. Dijous s’espera un ambient més estable, amb cels poc nuvolosos i descens de les màximes en l’interior nord de València.

Buñol es prepara per a una Tomatina amb 150 tones de tomates i 22.000 participants

Buñol acollirà hui una nova edició de la Tomatina, amb 150 tones de tomates i 22.000 participants en una hora de batalla festiva. La festa reforça l’accessibilitat i comptarà amb més trens de Cercanies per a facilitar l’arribada de visitants.

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un matrimoni irlandés en un jacuzzi a Cullera

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per la mort d’un matrimoni irlandés de 50 i 45 anys a Cullera, localitzat sense vida en el jacuzzi de la vivenda pels seus fills menors.