La famosa de Telecinco que viu amb només 600 euros al mes

 

Gran part dels famosos del nostre país han eixit, en major o menor mesura, gràcies a la gran faena de Telecinco. El principal canal de Mediaset ha conseguit crear tot un món propi, en el que les trames ixen i es consumixen sense intermediaris, i en la majoria d’ocasions també salten a la premsa del cor. És el cas del salt a la vida pública de Macarena Millán, la parella sentimental de Rafa Mora, que fins fa poc seguia sent una autèntica desconeguda.

 

A poc a poc, ha conseguit el seu propi forat en el món dels famosos, i no només gràcies al seu nóvio, sinó també a ‘La casa fuerte’, l’últim ‘reality’ de Telecino. La revista ‘Lecturas’ ha aprofitat el seu pas pel programa per a preguntar-li algunes coses més íntimes, i la jove no ha dubtat en obrir-se i confessar els problemes econòmics que travessa actualment. 

 

Macarena Millán viu amb 600 euros mensuals i sap administrar-se molt bé

I és que, tot i el sou baix que té, fins i tot la seua parella ha assegurat que valora moltíssim la capacitat de la jove per a administrar-se. «600 euros és el que cobra en el gimnàs i amb això ho paga tot, i li permet seguir estudiant», ha assegurat.

 

Això sí, amb una quantitat tan baixa, és normal que s’hagen d’eliminar moltes despeses. Un bon exemple és el vestit que la concursant va decidir lluir en ‘La casa fuerte’, que hauria estat adquirit en un mercat ambulant per un preu econòmic de 4 euros. En definitiva, la jove sap que la vida no està per a despeses inútils. 

 

Il·lusionada al costat de Rafa Mora

Més enllà d’això, Macarena està més que feliç al costat de Rafa. En este sentit, la jove ha assegurat que viu un dels moments més bonics de la seua relació, i és que el fet d’estar separats durant el programa de Telecinco els ha fet valorar molt més el seu amor. 

 

És per això que els dos es mostren molt il·lusionats amb els plans de casar-se. Cinc anys després d’iniciar la seua relació, i alguna crisi de parella pel mig, Rafa i Macarena es donaran el «Sí». No es tracta d’un moment bo precisament econòmic, però la felicitat fa que els diners que s’hagen de gastar deixen de tindre importància. 

Últimes notícies

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.

Noves ajudes de 2,5 milions per a programes de família i infància el 2026

La Conselleria de Serveis Socials ha convocat 2,5 milions en subvencions per a programes de família, infància i adolescència el 2026, dirigits a ajuntaments i entitats socials. Les ajudes prioritzaran la prevenció de la violència, el bon tracte, l’acolliment familiar i el suport a famílies vulnerables i municipis en risc de despoblament.

La Fe es consolida com a centre capdavanter en tractaments respiratoris mínimament invasius

El Ministeri de Sanitat ha acreditat la Unitat de Neumologia Intervencionista i Endoscòpia d'Adults de La Fe com a CSUR, fet que la convertix en un dels huit centres de referència a Espanya en patologies respiratòries complexes. El reconeixement es basa en l'alta activitat assistencial, la qualitat dels procediments i la seua intensa tasca investigadora i docent.