La famosa de Telecinco que viu amb només 600 euros al mes

 

Gran part dels famosos del nostre país han eixit, en major o menor mesura, gràcies a la gran faena de Telecinco. El principal canal de Mediaset ha conseguit crear tot un món propi, en el que les trames ixen i es consumixen sense intermediaris, i en la majoria d’ocasions també salten a la premsa del cor. És el cas del salt a la vida pública de Macarena Millán, la parella sentimental de Rafa Mora, que fins fa poc seguia sent una autèntica desconeguda.

 

A poc a poc, ha conseguit el seu propi forat en el món dels famosos, i no només gràcies al seu nóvio, sinó també a ‘La casa fuerte’, l’últim ‘reality’ de Telecino. La revista ‘Lecturas’ ha aprofitat el seu pas pel programa per a preguntar-li algunes coses més íntimes, i la jove no ha dubtat en obrir-se i confessar els problemes econòmics que travessa actualment. 

 

Macarena Millán viu amb 600 euros mensuals i sap administrar-se molt bé

I és que, tot i el sou baix que té, fins i tot la seua parella ha assegurat que valora moltíssim la capacitat de la jove per a administrar-se. «600 euros és el que cobra en el gimnàs i amb això ho paga tot, i li permet seguir estudiant», ha assegurat.

 

Això sí, amb una quantitat tan baixa, és normal que s’hagen d’eliminar moltes despeses. Un bon exemple és el vestit que la concursant va decidir lluir en ‘La casa fuerte’, que hauria estat adquirit en un mercat ambulant per un preu econòmic de 4 euros. En definitiva, la jove sap que la vida no està per a despeses inútils. 

 

Il·lusionada al costat de Rafa Mora

Més enllà d’això, Macarena està més que feliç al costat de Rafa. En este sentit, la jove ha assegurat que viu un dels moments més bonics de la seua relació, i és que el fet d’estar separats durant el programa de Telecinco els ha fet valorar molt més el seu amor. 

 

És per això que els dos es mostren molt il·lusionats amb els plans de casar-se. Cinc anys després d’iniciar la seua relació, i alguna crisi de parella pel mig, Rafa i Macarena es donaran el «Sí». No es tracta d’un moment bo precisament econòmic, però la felicitat fa que els diners que s’hagen de gastar deixen de tindre importància. 

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.