Ford Almussafes manté les mateixes condicions al nou ERTO després de pactar amb UGT

Amb el pacte després de la reunió d’este dilluns entre la direcció de Ford Almussafes (València) i la UGT, sindicat majoritari a la planta, el nou Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació (ERTO) per a les plantes de vehicles i departaments auxiliars té ja establertes, de moment, les dates dels 15 dies laborals de parada completa este primer trimestre.

Es tracta d’una setmana per mes, que afectarà 4.764 treballadors, i que seran el 24, 28 i 31 de gener, el 4, 7, 11, 14, 21 i 25 de febrer i el 4, 14, 15, 16, 17 i 31 de març.

Quant a les condicions seran les mateixes que als anteriors expedients de regulació temporal d’ocupació, segons han informat. Tot i això, cal destacar que este acord únicament ha estat signat per este sindicat, mentre que la resta de les formacions sindicals han plantejat a la direcció altres condicions que per a Ford “estan fora de mercat”.

Per això, mentre que La UGT, han valorat que han estat “els únics” que han signat l’acord, destacant que este “protegeix els interessos dels treballadors” de Ford a Almussafes lamentant que la resta de les organitzacions sindicals “no arriben a acords”, per a STM, que no ha signat l’acord, “segueix clar” que “en qualsevol moment” es modificarà l’ERTO perquè “no és clar quan hi haurà problemes amb els xips”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís titlla d’infàmia l’obertura de juí oral a Mónica Oltra i el PSPV lamenta la seua persecució

L'Audiència Provincial ha ordenat obrir juí oral contra Mónica Oltra i dotze exmembres del seu equip. Compromís ho ha titllat d'infàmia i el PSPV ha lamentat la seua persecució.

Baleària eleva un 16% la facturació en 2025 i aconseguix 801 milions

Baleària ha augmentat un 16% la seua facturació en 2025, fins a 801 milions, amb 6,5 milions de passatgers i 1,6 milions de vehicles. El benefici ha sigut de 63 milions (+152%) i l'impuls internacional ha crescut un 68%, amb el nord d'Àfrica igualant el pes de Balears.

El comissionat demanarà al Govern incloure als municipis de Castelló en les ajudes per la DANA

Després de reunir-se amb 71 alcaldes, el comissionat per a la Recuperació ha anunciat que reclamarà en la Comissió mixta la inclusió dels municipis de Castelló en les ajudes estatals. La Generalitat defén neteja de llits, nova llei forestal i suport psicològic per a accelerar la recuperació.

Aldi reforça la seua presència en la Comunitat amb noves botigues i 442 contractacions

Aldi augmentarà la seua activitat en la Comunitat Valenciana amb l'obertura de noves botigues i 442 incorporacions. El centre logístic de Sagunt, que gestiona el 18% del volum nacional, sustenta el pla.

Morant exigix a Pérez Llorca expulsar del PP a Carlos Mazón i advertix d’encobriment

Diana Morant ha reclamat a Juanfran Pérez Llorca que apart a Carlos Mazón del PP i de Les Corts després de l'avanç de la causa per la DANA i la seua remissió al TSJCV.

La passarel·la de Picanya s’alça com a símbol de reconstrucció i resiliència després de la DANA

Pilar Bernabé ha destacat que la nova passarel·la de Picanya serà un símbol de reconstrucció després de la DANA. Les obres avancen amb inversions per a reforçar la seua resiliència i restablir connexions sobre el barranc de Poio.

Vox defén la presumpció d’innocència de Mazón i sosté que l’acta és personal

José María Llanos ha evitat valorar l'escrit remés al TSJCV sobre la DANA i ha remarcat que la renúncia a l'escó correspon a cada diputat.

Bernabé retrau la tranquil·litat de Feijóo davant la petició d’investigar a Mazón per la DANA

Pilar Bernabé ha dit que li fan mal i avergonyixen les paraules de Feijóo, que es declara molt tranquil davant la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA. La delegada reclama al PP que li demane l'acta i convertisca el cas en un punt d'inflexió intern.