La foto que demostra que Sergio Ramos té una gran obsessió

 

Per tots és sabut que els futbolistes estan sotmesos a diferents entrenaments al llarg de la setmana per tal de donar el millor de si per als partits, però hi ha alguns que el deport se’ls ha escapat de les mans, i molt. És el cas de Sergio Ramos, jugador del Reial Madrid.

 

Tot i ser un dels futbolistes més valorats del nostre país, l’home de Pilar Rubio pareix no tindre prou amb els entrenaments del seu equip i no dubta en sotmetre’s a hores i hores de gimnàs per a modelar el cos al seu gust. Sergio Ramos, igual que la seua dona, dediquen gran part del seu temps a entrenar, cosa que es pot vore en els seus esculturals cossos, i també en internet, a on acostuma a pujar fotos practicant deport.

 

L‘última imatge que ha publicat el futbolista andalús donarà molt que parlar. En la fotografia es veu a Ramos amb uns shorts negres i en el camp d’entrenament del seu equip marcant abdominals, bíceps i tríceps. El defensa blanc no ha dubtat en compartir la fotografia amb els seus seguidors per a fer gala del seu cos.

 

El missatge de Sergio Ramos en internet

«És el nostre torn. Som-hi! It ‘s our turn. Let ‘s go for it! #HalaMadrid», ha escrit Sergio Ramos per tal d’automotivar-se. De fet, el Real Madrid es pot convertir en campió de lliga este dijous si guanya o empata davant del Villarreal CF. La seua fotografia ha causat tal sensació que en pocs minuts arribava als 800.000 ‘m’agrada’. «Quin toro», asseguraven alguns comentaris en referència a la gran musculatura i l’excel·lent estat de forma del futbolista.

 

Als seus 34 anys, Sergio Ramos té una figura envejable i és considerat un dels millors futbolistes del seu equip. Tot i comptar amb tres fills, i un que ve en camí, el madridista sempre troba un forat per a entrenar i alliberar adrenalina.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Es nuestro turno. ¡Vamos! It’s our turn. Let’s go for it! #HalaMadrid

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos) on

 

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.