La foto que demostra que Sergio Ramos té una gran obsessió

 

Per tots és sabut que els futbolistes estan sotmesos a diferents entrenaments al llarg de la setmana per tal de donar el millor de si per als partits, però hi ha alguns que el deport se’ls ha escapat de les mans, i molt. És el cas de Sergio Ramos, jugador del Reial Madrid.

 

Tot i ser un dels futbolistes més valorats del nostre país, l’home de Pilar Rubio pareix no tindre prou amb els entrenaments del seu equip i no dubta en sotmetre’s a hores i hores de gimnàs per a modelar el cos al seu gust. Sergio Ramos, igual que la seua dona, dediquen gran part del seu temps a entrenar, cosa que es pot vore en els seus esculturals cossos, i també en internet, a on acostuma a pujar fotos practicant deport.

 

L‘última imatge que ha publicat el futbolista andalús donarà molt que parlar. En la fotografia es veu a Ramos amb uns shorts negres i en el camp d’entrenament del seu equip marcant abdominals, bíceps i tríceps. El defensa blanc no ha dubtat en compartir la fotografia amb els seus seguidors per a fer gala del seu cos.

 

El missatge de Sergio Ramos en internet

«És el nostre torn. Som-hi! It ‘s our turn. Let ‘s go for it! #HalaMadrid», ha escrit Sergio Ramos per tal d’automotivar-se. De fet, el Real Madrid es pot convertir en campió de lliga este dijous si guanya o empata davant del Villarreal CF. La seua fotografia ha causat tal sensació que en pocs minuts arribava als 800.000 ‘m’agrada’. «Quin toro», asseguraven alguns comentaris en referència a la gran musculatura i l’excel·lent estat de forma del futbolista.

 

Als seus 34 anys, Sergio Ramos té una figura envejable i és considerat un dels millors futbolistes del seu equip. Tot i comptar amb tres fills, i un que ve en camí, el madridista sempre troba un forat per a entrenar i alliberar adrenalina.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Es nuestro turno. ¡Vamos! It’s our turn. Let’s go for it! #HalaMadrid

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos) on

 

Últimes notícies

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.