La foto que demostra que Sergio Ramos té una gran obsessió

 

Per tots és sabut que els futbolistes estan sotmesos a diferents entrenaments al llarg de la setmana per tal de donar el millor de si per als partits, però hi ha alguns que el deport se’ls ha escapat de les mans, i molt. És el cas de Sergio Ramos, jugador del Reial Madrid.

 

Tot i ser un dels futbolistes més valorats del nostre país, l’home de Pilar Rubio pareix no tindre prou amb els entrenaments del seu equip i no dubta en sotmetre’s a hores i hores de gimnàs per a modelar el cos al seu gust. Sergio Ramos, igual que la seua dona, dediquen gran part del seu temps a entrenar, cosa que es pot vore en els seus esculturals cossos, i també en internet, a on acostuma a pujar fotos practicant deport.

 

L‘última imatge que ha publicat el futbolista andalús donarà molt que parlar. En la fotografia es veu a Ramos amb uns shorts negres i en el camp d’entrenament del seu equip marcant abdominals, bíceps i tríceps. El defensa blanc no ha dubtat en compartir la fotografia amb els seus seguidors per a fer gala del seu cos.

 

El missatge de Sergio Ramos en internet

«És el nostre torn. Som-hi! It ‘s our turn. Let ‘s go for it! #HalaMadrid», ha escrit Sergio Ramos per tal d’automotivar-se. De fet, el Real Madrid es pot convertir en campió de lliga este dijous si guanya o empata davant del Villarreal CF. La seua fotografia ha causat tal sensació que en pocs minuts arribava als 800.000 ‘m’agrada’. «Quin toro», asseguraven alguns comentaris en referència a la gran musculatura i l’excel·lent estat de forma del futbolista.

 

Als seus 34 anys, Sergio Ramos té una figura envejable i és considerat un dels millors futbolistes del seu equip. Tot i comptar amb tres fills, i un que ve en camí, el madridista sempre troba un forat per a entrenar i alliberar adrenalina.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Es nuestro turno. ¡Vamos! It’s our turn. Let’s go for it! #HalaMadrid

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos) on

 

Últimes notícies

Així és la nova imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 creada per Paco Roca

L’il·lustrador valencià Paco Roca ha dissenyat la imatge de Requena Ciutat Espanyola del Vi 2026 amb una sèrie de dibuixos que reunixen patrimoni, festes i cultura del vi del municipi.

Quatre referents femenines reben els Premis EVAP 2026 a València

Krista Walochik, Laura García, María Ángeles Marced i Vicky Sevilla han sigut distingides amb els Premis EVAP 2026 en Diversitat, Integritat, Professionalitat i Jove Talent, que es lliuraran el 22 d’octubre al Roig Arena de València.

Arresten un jove per enganyar majors en caixers automàtics a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 20 anys acusat d’almenys 13 delictes contra el patrimoni mitjançant el mètode del caixer espatlat en diverses localitats de les províncies de València i Alacant.

Frambuesa, mango i pistatxo: així és el nou gelat de La Roja per al Mundial

El gremi de gelaters artesans ha creat un gelat dedicat a La Roja, amb base de iogurt i xocolate blanc, vetejat de frambuesa i mango i un toc cruixent de pistatxo torrat, que podrà tastar-se en heladeries de tot Espanya durant el Mundial 2026.

Les víctimes mortals de la DANA reben el Premi 25 d’Abril a les Llibertats de CCOO

CCOO ha entregat el Premi 25 d’Abril a les Llibertats a dues associacions de víctimes mortals de la DANA del 29 d’octubre de 2024, en un acte emotiu celebrat a València que ha reivindicat memòria, justícia i reparació.

Oratge estable a la Comunitat: cel ras, brisa de l’est i temperatures un poc més baixes

L’últim divendres de juny arriba amb cel poc nuvolós o ras, brisa de l’est i temperatures lleugerament a la baixa, segons Aemet, després d’una jornada amb màximes al voltant dels 33 graus.

Els estudiants valencians, entre els que tenen pitjor nota d’accés a la universitat

La Comunitat Valenciana ha registrat una nota mitjana d’accés a la universitat de 6,35, la segona més baixa d’Espanya, mentres baixa lleugerament el percentatge d’aprovats en la PAU. Més de 50.000 alumnes es preparen ara per a la convocatòria extraordinària de 2026.

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón arran de la DANA

Paiporta, un dels municipis més castigats per la DANA, acollirà diumenge una manifestació convocada per més de 200 entitats per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el retard en la reconstrucció.