Froilà s’encara amb uns periodistes en ple carrer

Felipe Juan Froilán de Marichalar i la seva xicota, Mar Torres, passejant per Madrid (1-10-19)

La parella ha protagonitzat una baralla contra els periodistes que l’esperaven a l’eixida d’un restaurant | G3

 

Froilà de Marichalar Borbó és notícia cada volta que ix pels carrers de Madrid. Si bé és sabut que la seua relació amb la premsa sempre ha sigut tensa, ara ha protagonitzat una nova baralla amb els periodistes amb l’ajuda de Mar Torres, la seua nóvia i hereva de la coneguda marca ‘El Pozo’.

 

La parella va eixir la passada nit del 15 de gener per a celebrar un romàntic sopar al restaurant Kabuki, un reconegut local japonés de Madrid. Després del menjar, es van donar compte de què un grup de periodistes els esperava fora per a captar una fotografia dels joves enamorats. D’esta forma, els joves van decidir eixir per separat per a intentar desorientar els paparazzis.

 

«Com dos superestrelles»

Mar Torres va ser la primera en eixir del restaurant, que va mostrar el seu malestar per la presència de la premsa i va demanar que no feren preguntes ni fotografies. Després, va ser el cosí gran de la princesa Elionor el que va eixir en primera línia per a ficar ordre a la situació.

 

El fill de la infanta Helena i Jaime de Marichalar no va dubtar en començar a cridar els periodistes, amenaçant-los de tocar a la Policia Nacional si continuaven amb la idea de seguir-los. Tots aquells que passaven per aquell moment pel carrer Velázquez de la capital no van poder evitar fixar-se en la cridanera escena que estava passant davant d’ells. Els testimonis que van observar esta xicoteta baralla asseguren que l’actitud de la parella era «com de dos superestrelles».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.