Froilà s’encara amb uns periodistes en ple carrer

Felipe Juan Froilán de Marichalar i la seva xicota, Mar Torres, passejant per Madrid (1-10-19)

La parella ha protagonitzat una baralla contra els periodistes que l’esperaven a l’eixida d’un restaurant | G3

 

Froilà de Marichalar Borbó és notícia cada volta que ix pels carrers de Madrid. Si bé és sabut que la seua relació amb la premsa sempre ha sigut tensa, ara ha protagonitzat una nova baralla amb els periodistes amb l’ajuda de Mar Torres, la seua nóvia i hereva de la coneguda marca ‘El Pozo’.

 

La parella va eixir la passada nit del 15 de gener per a celebrar un romàntic sopar al restaurant Kabuki, un reconegut local japonés de Madrid. Després del menjar, es van donar compte de què un grup de periodistes els esperava fora per a captar una fotografia dels joves enamorats. D’esta forma, els joves van decidir eixir per separat per a intentar desorientar els paparazzis.

 

«Com dos superestrelles»

Mar Torres va ser la primera en eixir del restaurant, que va mostrar el seu malestar per la presència de la premsa i va demanar que no feren preguntes ni fotografies. Després, va ser el cosí gran de la princesa Elionor el que va eixir en primera línia per a ficar ordre a la situació.

 

El fill de la infanta Helena i Jaime de Marichalar no va dubtar en començar a cridar els periodistes, amenaçant-los de tocar a la Policia Nacional si continuaven amb la idea de seguir-los. Tots aquells que passaven per aquell moment pel carrer Velázquez de la capital no van poder evitar fixar-se en la cridanera escena que estava passant davant d’ells. Els testimonis que van observar esta xicoteta baralla asseguren que l’actitud de la parella era «com de dos superestrelles».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.