18.8 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Froilà s’encara amb uns periodistes en ple carrer

Felipe Juan Froilán de Marichalar i la seva xicota, Mar Torres, passejant per Madrid (1-10-19)

La parella ha protagonitzat una baralla contra els periodistes que l’esperaven a l’eixida d’un restaurant | G3

 

Froilà de Marichalar Borbó és notícia cada volta que ix pels carrers de Madrid. Si bé és sabut que la seua relació amb la premsa sempre ha sigut tensa, ara ha protagonitzat una nova baralla amb els periodistes amb l’ajuda de Mar Torres, la seua nóvia i hereva de la coneguda marca ‘El Pozo’.

 

La parella va eixir la passada nit del 15 de gener per a celebrar un romàntic sopar al restaurant Kabuki, un reconegut local japonés de Madrid. Després del menjar, es van donar compte de què un grup de periodistes els esperava fora per a captar una fotografia dels joves enamorats. D’esta forma, els joves van decidir eixir per separat per a intentar desorientar els paparazzis.

 

«Com dos superestrelles»

Mar Torres va ser la primera en eixir del restaurant, que va mostrar el seu malestar per la presència de la premsa i va demanar que no feren preguntes ni fotografies. Després, va ser el cosí gran de la princesa Elionor el que va eixir en primera línia per a ficar ordre a la situació.

 

El fill de la infanta Helena i Jaime de Marichalar no va dubtar en començar a cridar els periodistes, amenaçant-los de tocar a la Policia Nacional si continuaven amb la idea de seguir-los. Tots aquells que passaven per aquell moment pel carrer Velázquez de la capital no van poder evitar fixar-se en la cridanera escena que estava passant davant d’ells. Els testimonis que van observar esta xicoteta baralla asseguren que l’actitud de la parella era «com de dos superestrelles».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alacant frega el 10% de la construcció i rehabilitació de vivendes a Espanya

Alacant va concentrar el 9,2% dels visats d'obra nova i rehabilitació residencial en 2025, amb focus a Torrevieja, Elx, Sant Joan d'Alacant i la capital. L'impuls es va recolzar en obra nova i en una forta pujada de la rehabilitació de vivenda.

Aemet activarà al migdia l’avís taronja per ratxes de 90 km/h en el litoral i sud de València

Aemet activarà l'avís taronja en el litoral i l'interior sud de València per vent d'oest amb ratxes de fins a 90 km/h. Castelló i Alacant quedaran en avís groc.

Chiva recupera el carrer Buñol i el Pont Vell, la seua zona zero de la DANA

L'Ajuntament ha culminat la reconstrucció del carrer Buñol i del Pont Vell, oberts al trànsit i al pas per als vianants des d'agost, després dels danys de la DANA. La intervenció retorna la normalitat al barri antic i reforça la seguretat al costat del barranc.

La província de València registra la nit de febrer més càlida de l’última dècada

Les mínimes han repuntat pel vent de ponent i han deixat la nit de febrer més càlida en deu anys a la província de València, amb 18,8 °C a Miramar.

Tres comunitats en alerta taronja i altres onze en groc per vent, pluja i onatge

Andalusia, Galícia i la Comunitat Valenciana estan en nivell taronja per vent, pluja i mala mar, mentres altres onze comunitats mantenen avisos grocs.

Benidorm Fest 2026 obri els seus semifinals amb Kenneth com a favorit i marge per a sorpreses

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 arranca amb Kenneth com a favorit per l'impacte de 'Els ulls no mentixen' i un cartell divers que pot oferir sorpreses. El vot 50/50 entre jurat i públic promet una nit oberta.

11 de febrer posa el focus en dones i ciència: avanços i bretxes encara per tancar

L'11 de febrer visibilitza el paper de xiquetes i dones en la ciència. Les dades d'ONU i d'Espanya assenyalen avanços desiguals i bretxes en STEM i lideratge.

El president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer compareixerà al Senat per la dana

Miguel Polo acudirà este dimarts a la comissió d'investigació del Senat per a detallar l'actuació de la CHJ en la dana d'octubre de 2024. La cita arriba després de la seua declaració judicial i en ple debat polític sobre l'ús del SAIH i la coordinació en el Cecopi.