Froilà s’encara amb uns periodistes en ple carrer

Felipe Juan Froilán de Marichalar i la seva xicota, Mar Torres, passejant per Madrid (1-10-19)

La parella ha protagonitzat una baralla contra els periodistes que l’esperaven a l’eixida d’un restaurant | G3

 

Froilà de Marichalar Borbó és notícia cada volta que ix pels carrers de Madrid. Si bé és sabut que la seua relació amb la premsa sempre ha sigut tensa, ara ha protagonitzat una nova baralla amb els periodistes amb l’ajuda de Mar Torres, la seua nóvia i hereva de la coneguda marca ‘El Pozo’.

 

La parella va eixir la passada nit del 15 de gener per a celebrar un romàntic sopar al restaurant Kabuki, un reconegut local japonés de Madrid. Després del menjar, es van donar compte de què un grup de periodistes els esperava fora per a captar una fotografia dels joves enamorats. D’esta forma, els joves van decidir eixir per separat per a intentar desorientar els paparazzis.

 

«Com dos superestrelles»

Mar Torres va ser la primera en eixir del restaurant, que va mostrar el seu malestar per la presència de la premsa i va demanar que no feren preguntes ni fotografies. Després, va ser el cosí gran de la princesa Elionor el que va eixir en primera línia per a ficar ordre a la situació.

 

El fill de la infanta Helena i Jaime de Marichalar no va dubtar en començar a cridar els periodistes, amenaçant-los de tocar a la Policia Nacional si continuaven amb la idea de seguir-los. Tots aquells que passaven per aquell moment pel carrer Velázquez de la capital no van poder evitar fixar-se en la cridanera escena que estava passant davant d’ells. Els testimonis que van observar esta xicoteta baralla asseguren que l’actitud de la parella era «com de dos superestrelles».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.