7.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Froilà s’encara amb uns periodistes en ple carrer

Felipe Juan Froilán de Marichalar i la seva xicota, Mar Torres, passejant per Madrid (1-10-19)

La parella ha protagonitzat una baralla contra els periodistes que l’esperaven a l’eixida d’un restaurant | G3

 

Froilà de Marichalar Borbó és notícia cada volta que ix pels carrers de Madrid. Si bé és sabut que la seua relació amb la premsa sempre ha sigut tensa, ara ha protagonitzat una nova baralla amb els periodistes amb l’ajuda de Mar Torres, la seua nóvia i hereva de la coneguda marca ‘El Pozo’.

 

La parella va eixir la passada nit del 15 de gener per a celebrar un romàntic sopar al restaurant Kabuki, un reconegut local japonés de Madrid. Després del menjar, es van donar compte de què un grup de periodistes els esperava fora per a captar una fotografia dels joves enamorats. D’esta forma, els joves van decidir eixir per separat per a intentar desorientar els paparazzis.

 

«Com dos superestrelles»

Mar Torres va ser la primera en eixir del restaurant, que va mostrar el seu malestar per la presència de la premsa i va demanar que no feren preguntes ni fotografies. Després, va ser el cosí gran de la princesa Elionor el que va eixir en primera línia per a ficar ordre a la situació.

 

El fill de la infanta Helena i Jaime de Marichalar no va dubtar en començar a cridar els periodistes, amenaçant-los de tocar a la Policia Nacional si continuaven amb la idea de seguir-los. Tots aquells que passaven per aquell moment pel carrer Velázquez de la capital no van poder evitar fixar-se en la cridanera escena que estava passant davant d’ells. Els testimonis que van observar esta xicoteta baralla asseguren que l’actitud de la parella era «com de dos superestrelles».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.