Un veí de Quart de Poblet guanya 625.415 euros en el sorteig de la Primitiva

Un encertant de Quart de Poblet s’ha emportat el primer premi de la Primitiva en el sorteig d’aquest dissabte. L’encertant de la primera categoria (6 encerts) ha guanyat un premi de 625.415 euros i ha sigut validat en el Despatx
Receptor Núm. 80.810 de Quart de Poblet (València).

La combinació guanyadora del sorteig de la Primitiva, ha estat formada pels números 44, 25, 17, 13, 8 i 46. El número complementari és el 3 i el reintegrament el 9.

A més de segona categoria (5 encerts + Complementari) existeixen set bitllets encertants amb un premi de 26.803,53 euros.

No existeixen bitllets encertants de Categoria Especial (6 encerts + Reintegrament) ni de primera categoria (6 encerts), per la qual cosa amb el pot generat que es posarà en joc en el pròxim sorteig. L’encertant de Primera Categoria amb Categoria Especial podria guanyar 12.800.000 euros.

En el sorteig del JOKER, el bitllet encertant de primera categoria té un premi d’1.000.000,00 d’euros amb el número 7030161. La recaptació del sorteig d’aquest dissabte de la Primitiva ascendeix a 10.734.433 milions d’euros.

Últimes notícies

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.

Leyre Monente, heroïna de l’ascens del València CF Femení, es retira als 26 anys

La migcampista riojana Leyre Monente posa punt final a la seua carrera als 26 anys després de culminar l’ascens del València CF Femení a la Liga F amb un gol històric al minut 99.