La història d’amor secreta de Mamen Mendizábal que sempre ha amagat

 

Una de les cares més conegudes de ‘La Sexta’ és Mamen Mendizábal, posant-se cada dia al capdavant de ‘Más vale tarde’, un programa d’actualitat de més de dos hores i mitja. Tant el directe com la preparació del programa, deixen molt poques hores al dia a la periodista madrilenya per a poder disfrutar del seu marit. Però, per sort, en casa té algú que la comprèn, un conegut company de professió: el periodista deportiu José Antonio Ponseti.

 

Una parella de periodistes molt consolidada

Mamen i José Antonio fa anys que mantenen una relació estable i discreta. El periodista és conegut per les seues retransmissions en la SER i destaca la seua passió per la muntanya que ha transmés a la seua dona. En este sentit, no és res estrany que un dels projectes de la parella siga la compra d’una casa a mig construir en Benasc, una bonica localitat del Pirineu aragonés de la que ella mateixa parla meravelles: «Un lloc únic, de bona gent, de menjar excel·lent i sobretot d’una cosa molt necessària en estos dies, PAU».

 

A pesar d’això, hi ha molt poques fotografies dels dos periodistes junts, només podem vore aquelles que ells mateixos han compartit a través de les seues xarxes socials. Una de les últimes és de fa uns mesos quan Ponseti va parlar en directe en el programa presentat per Mendizábal sobre la tràgica mort de Blanca Fernández Ochoa.

 

Deixant això de banda, la parella de periodistes formada per Mamen Mendizábal i José Antonio viu en la zona de ‘El Viso’, una de les millors de Madrid, en un pis per a ells dos a soles, ja que ella, que està divorciada, no ha volgut tindre cap fill, com va explicar en ‘No madres. Mujeres sin hijos contra los tópicos’, de la periodista María Fernández-Miranda, per no caure en la pressió social. Ella encara vol continuar vivint «una època de plenitud» i es va declarar «rebel davant tota esta gent que et marca el camí».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#Val D’Aran MARAVILLA #montaña #vacaciones

Una publicación compartida por Mamen Mendizabal (@mamenmendi) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.