La història d’amor secreta de Mamen Mendizábal que sempre ha amagat

 

Una de les cares més conegudes de ‘La Sexta’ és Mamen Mendizábal, posant-se cada dia al capdavant de ‘Más vale tarde’, un programa d’actualitat de més de dos hores i mitja. Tant el directe com la preparació del programa, deixen molt poques hores al dia a la periodista madrilenya per a poder disfrutar del seu marit. Però, per sort, en casa té algú que la comprèn, un conegut company de professió: el periodista deportiu José Antonio Ponseti.

 

Una parella de periodistes molt consolidada

Mamen i José Antonio fa anys que mantenen una relació estable i discreta. El periodista és conegut per les seues retransmissions en la SER i destaca la seua passió per la muntanya que ha transmés a la seua dona. En este sentit, no és res estrany que un dels projectes de la parella siga la compra d’una casa a mig construir en Benasc, una bonica localitat del Pirineu aragonés de la que ella mateixa parla meravelles: «Un lloc únic, de bona gent, de menjar excel·lent i sobretot d’una cosa molt necessària en estos dies, PAU».

 

A pesar d’això, hi ha molt poques fotografies dels dos periodistes junts, només podem vore aquelles que ells mateixos han compartit a través de les seues xarxes socials. Una de les últimes és de fa uns mesos quan Ponseti va parlar en directe en el programa presentat per Mendizábal sobre la tràgica mort de Blanca Fernández Ochoa.

 

Deixant això de banda, la parella de periodistes formada per Mamen Mendizábal i José Antonio viu en la zona de ‘El Viso’, una de les millors de Madrid, en un pis per a ells dos a soles, ja que ella, que està divorciada, no ha volgut tindre cap fill, com va explicar en ‘No madres. Mujeres sin hijos contra los tópicos’, de la periodista María Fernández-Miranda, per no caure en la pressió social. Ella encara vol continuar vivint «una època de plenitud» i es va declarar «rebel davant tota esta gent que et marca el camí».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#Val D’Aran MARAVILLA #montaña #vacaciones

Una publicación compartida por Mamen Mendizabal (@mamenmendi) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les temperatures del migdia cauen a valors no vistos des de juny en molts pobles valencians

Les temperatures registrades a les 13 hores en molts municipis de la Comunitat Valenciana han sigut les més baixes des de juny, amb 19 graus a Ares del Maestrat. Segons Aemet, el valor més alt s’ha donat a Castelló, amb 30,4 graus.

Turistes desallotjats per l’incendi d’El Saler: ‘No volem tornar a casa sense les nostres coses’

Uns 130 desallotjats per l’incendi d’El Saler, molts d’ells turistes allotjats en càmpings, han passat la nit al pavelló de la Fonteta i reclamen tornar per a recuperar les seues pertinences.

Confirmen dos anys de presó per l’agressió sexual a una menor de 16 anys a València

El TSJCV ha confirmat la condemna de dos anys de presó a un home per agredir sexualment una menor de 16 anys, filla de la seua parella, amb la qual convivía a València. El tribunal rebutja el recurs de l’acusat i dona plena credibilitat al relat de la víctima.

Les proves amb 5G reforcen les comunicacions d’emergències a la Comunitat Valenciana

La Generalitat, a través d’ISTEC, ha impulsat proves pilot i projectes europeus amb 5G i satèl·lits per a reforçar la connectivitat dels servicis públics i d’emergència i garantir respostes més segures i resilients.

Detenen a Elx un presumpte sicari reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua

Un home de 26 anys, reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua per un presumpte crim per encàrrec el 2024, ha sigut detingut a Elx gràcies a un dispositiu de la Policia Nacional coordinat a través d'Interpol.

A presó dos detinguts per robar 32.000 euros a un saló de jocs d’Alzira

Tres hòmens de 26, 32 i 36 anys han sigut detinguts per assaltar a punta de pistola un recaptador d’un saló de jocs d’Alzira i furtar-li 32.000 euros. Dos d’ells han ingressat en presó provisional, i el tercer està relacionat amb altres robatoris violents en la província de València.

Localitzen un cadàver al pantà de Bellús on buscaven un home desaparegut

Han trobat este divendres de matí un cadàver al pantà de Bellús, on des de dijous es buscava un home desaparegut. La Guàrdia Civil treballa ara en la identificació del cos.

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.