La història d’amor secreta de Mamen Mendizábal que sempre ha amagat

 

Una de les cares més conegudes de ‘La Sexta’ és Mamen Mendizábal, posant-se cada dia al capdavant de ‘Más vale tarde’, un programa d’actualitat de més de dos hores i mitja. Tant el directe com la preparació del programa, deixen molt poques hores al dia a la periodista madrilenya per a poder disfrutar del seu marit. Però, per sort, en casa té algú que la comprèn, un conegut company de professió: el periodista deportiu José Antonio Ponseti.

 

Una parella de periodistes molt consolidada

Mamen i José Antonio fa anys que mantenen una relació estable i discreta. El periodista és conegut per les seues retransmissions en la SER i destaca la seua passió per la muntanya que ha transmés a la seua dona. En este sentit, no és res estrany que un dels projectes de la parella siga la compra d’una casa a mig construir en Benasc, una bonica localitat del Pirineu aragonés de la que ella mateixa parla meravelles: «Un lloc únic, de bona gent, de menjar excel·lent i sobretot d’una cosa molt necessària en estos dies, PAU».

 

A pesar d’això, hi ha molt poques fotografies dels dos periodistes junts, només podem vore aquelles que ells mateixos han compartit a través de les seues xarxes socials. Una de les últimes és de fa uns mesos quan Ponseti va parlar en directe en el programa presentat per Mendizábal sobre la tràgica mort de Blanca Fernández Ochoa.

 

Deixant això de banda, la parella de periodistes formada per Mamen Mendizábal i José Antonio viu en la zona de ‘El Viso’, una de les millors de Madrid, en un pis per a ells dos a soles, ja que ella, que està divorciada, no ha volgut tindre cap fill, com va explicar en ‘No madres. Mujeres sin hijos contra los tópicos’, de la periodista María Fernández-Miranda, per no caure en la pressió social. Ella encara vol continuar vivint «una època de plenitud» i es va declarar «rebel davant tota esta gent que et marca el camí».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#Val D’Aran MARAVILLA #montaña #vacaciones

Una publicación compartida por Mamen Mendizabal (@mamenmendi) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.