15.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

La història d’amor secreta de Mamen Mendizábal que sempre ha amagat

 

Una de les cares més conegudes de ‘La Sexta’ és Mamen Mendizábal, posant-se cada dia al capdavant de ‘Más vale tarde’, un programa d’actualitat de més de dos hores i mitja. Tant el directe com la preparació del programa, deixen molt poques hores al dia a la periodista madrilenya per a poder disfrutar del seu marit. Però, per sort, en casa té algú que la comprèn, un conegut company de professió: el periodista deportiu José Antonio Ponseti.

 

Una parella de periodistes molt consolidada

Mamen i José Antonio fa anys que mantenen una relació estable i discreta. El periodista és conegut per les seues retransmissions en la SER i destaca la seua passió per la muntanya que ha transmés a la seua dona. En este sentit, no és res estrany que un dels projectes de la parella siga la compra d’una casa a mig construir en Benasc, una bonica localitat del Pirineu aragonés de la que ella mateixa parla meravelles: «Un lloc únic, de bona gent, de menjar excel·lent i sobretot d’una cosa molt necessària en estos dies, PAU».

 

A pesar d’això, hi ha molt poques fotografies dels dos periodistes junts, només podem vore aquelles que ells mateixos han compartit a través de les seues xarxes socials. Una de les últimes és de fa uns mesos quan Ponseti va parlar en directe en el programa presentat per Mendizábal sobre la tràgica mort de Blanca Fernández Ochoa.

 

Deixant això de banda, la parella de periodistes formada per Mamen Mendizábal i José Antonio viu en la zona de ‘El Viso’, una de les millors de Madrid, en un pis per a ells dos a soles, ja que ella, que està divorciada, no ha volgut tindre cap fill, com va explicar en ‘No madres. Mujeres sin hijos contra los tópicos’, de la periodista María Fernández-Miranda, per no caure en la pressió social. Ella encara vol continuar vivint «una època de plenitud» i es va declarar «rebel davant tota esta gent que et marca el camí».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#Val D’Aran MARAVILLA #montaña #vacaciones

Una publicación compartida por Mamen Mendizabal (@mamenmendi) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Bernabé demana al PP donar suport al nou finançament autonòmic per a no defraudar al poble valencià

Bernabé ha demanat al PP i a Pérez Llorca que recolzen el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.670 milions més en 2027 per a la Comunitat. Ha defés que permetria duplicar personal essencial i accelerar vivenda i sanitat.

Bernabé sosté que l’acarament confirma que Pradas va atendre a Conca per a no confinar el 29-O

Bernabé ha assegurat que l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca ha deixat clar que es va obeir el 'Sale, de confinar res' i que el primer És-Alert no incloïa confinament. També ha acusat el PP de voler canviar el relat i ha defés el treball de la Guàrdia Civil després de l'incident a Catarroja.

El València Basket es juga davant el Venècia el salt al segon lloc en l’Eurolliga

L'equip rep al Umana Reyer Venècia en el Roig Arena amb l'opció de pujar al segon lloc del grup si gana i Basket Landes no suma davant Fenerbahce.

Experts valencians condicionen la reforma del finançament a la condonació de deute i a un fons transitori

La comissió d'experts veu que la proposta del Govern podria aportar un increment substancial de recursos si s'acompanya de condonació de deute i un fons transitori. El Consell i els grups fixen posició davant el CPFF mentres reclamen transparència i detalls.

Betis i Elx es juguen el passe a habitacions en La Cartoixa

Betis i Elx s'enfronten en octaus de la Copa del Rei a partit únic en La Cartoixa. La passada es decidix en una sola trobada, amb factor camp per al Betis i nombroses baixes.

Bernabé defén denunciar davant les acusacions a Julio Iglesias per assetjament sexual

La secretària d'Igualtat del PSOE ha ressaltat que el masclisme és estructural i ha cridat a denunciar qualsevol assetjament o agressió, arran de les acusacions contra el cantant.

Experts valencians vinculen la reforma del finançament a la condonació del deute

La comissió d'experts de Les Corts considera que la proposta del Govern pot augmentar de manera substancial els recursos per a la Comunitat Valenciana. Demana aplicar la reforma al costat de la condonació del deute i un fons d'anivellament en 2026 davant l'entrada del nou model en 2027.

Pérez Llorca retrau que el Govern subvencione transvasaments al Marroc i els retalle a Espanya

Pérez Llorca ha criticat que l'Executiu finance transvasaments al Marroc mentres limita el Tajo-Segura. Ha demanat explicacions i ha defés criteris tècnics.