16.6 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

La història d’amor secreta de Mamen Mendizábal que sempre ha amagat

 

Una de les cares més conegudes de ‘La Sexta’ és Mamen Mendizábal, posant-se cada dia al capdavant de ‘Más vale tarde’, un programa d’actualitat de més de dos hores i mitja. Tant el directe com la preparació del programa, deixen molt poques hores al dia a la periodista madrilenya per a poder disfrutar del seu marit. Però, per sort, en casa té algú que la comprèn, un conegut company de professió: el periodista deportiu José Antonio Ponseti.

 

Una parella de periodistes molt consolidada

Mamen i José Antonio fa anys que mantenen una relació estable i discreta. El periodista és conegut per les seues retransmissions en la SER i destaca la seua passió per la muntanya que ha transmés a la seua dona. En este sentit, no és res estrany que un dels projectes de la parella siga la compra d’una casa a mig construir en Benasc, una bonica localitat del Pirineu aragonés de la que ella mateixa parla meravelles: «Un lloc únic, de bona gent, de menjar excel·lent i sobretot d’una cosa molt necessària en estos dies, PAU».

 

A pesar d’això, hi ha molt poques fotografies dels dos periodistes junts, només podem vore aquelles que ells mateixos han compartit a través de les seues xarxes socials. Una de les últimes és de fa uns mesos quan Ponseti va parlar en directe en el programa presentat per Mendizábal sobre la tràgica mort de Blanca Fernández Ochoa.

 

Deixant això de banda, la parella de periodistes formada per Mamen Mendizábal i José Antonio viu en la zona de ‘El Viso’, una de les millors de Madrid, en un pis per a ells dos a soles, ja que ella, que està divorciada, no ha volgut tindre cap fill, com va explicar en ‘No madres. Mujeres sin hijos contra los tópicos’, de la periodista María Fernández-Miranda, per no caure en la pressió social. Ella encara vol continuar vivint «una època de plenitud» i es va declarar «rebel davant tota esta gent que et marca el camí».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#Val D’Aran MARAVILLA #montaña #vacaciones

Una publicación compartida por Mamen Mendizabal (@mamenmendi) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.