La història real d’Antonio Montero, de la llista negra de Letícia a lluitar contra el càncer

El periodista Antonio Montero

Antonio Montero desvela algun dels secrets de la seua professió en el llibre ‘Paparazzi Confidencial’ | València Diari

 

Antonio Montero, un dels personatges més reconeguts de la televisió gràcies a la seua participació en el programa ‘Sálvame‘, explica en el seu llibre de memòries ‘Paparazzi Confidencial. Historias de una profesión maldita‘ moltes de les seues aventures professionals que el van dur fins a la seua exparella, Marisa Martín Blázquez, i fins a l’Olimp de la indústria i de les exclusives del cor durant els anys 90.

 

Crítiques al món de la televisió

El periodista va començar la seua trajectòria professional com a paparazzi, però ara ha decidit que el seu lloc es troba en la televisió. Montero sempre ha criticat este mitjà, arribant a afirmar que «La televisió aborda el nostre món des d’una perspectiva recurrent i estèril: setmanes i setmanes parlant del mateix tema fins a esgotar-lo. Fins a ofegar-nos a tots. És igual que es parle del cor o d’un succés tràgic: esperem fins a l’avorriment, a voltes fins a la nàusea». Tenint en compte el paper que té actualment Montero en la televisió, en especial en el programa ‘Sálvame’, estes paraules cobren especial rellevància

 

«Seguiré treballant ací o allí, a on em deixen. No renunciaré mai a una notícia fins que em muiga (…) Però he tornat i no tinc por. No tinc por al futur, ni a la incertesa, ni a la mort», va expressar Antonio Montero en el seu llibre, paraules que també impacten després de què el mateix Montero anunciara recentment que patix càncer.

 

Fotografies que l’han fet estar en la llista negra de Zarzuela

Durant l’època en què Montero treballava com a paparazzi, va fer fotografies que han passat a la història del país. Imàtgens d’Eva SannumGigi Howard, alguns dels amors del rei Felip VI, instantànies a on apareixia el rei de caça, exclusives de la Infanta Elena durant la seua lluna de mel amb Jaime de Marichalar i, fins i tot, imàtgens de la Reina Letícia amb biquini, van fer que Zarzuela incloguera al paparazzi en la seua llista negra. 

 

Com el mateix Montero explicava, totes les exclusives les va conseguir després de dies de persecució a la Família Reial. «L’existència d’una llista negra és una paranoia comuna entre els paparazzis. Tan comú que ningú de nosaltres dubta de la seua existència. Quan el teu nom ingressa en la llista negra comencen a passar-te coses inhabituals».

 

«El primer símptoma sol vindre en forma d’inspecció exhaustiva d’hisenda. També et fallen les fonts, reps informacions equivocades, ningú compra el teu treball, et descobrixen els escoltes abans de què hages arribat al teu destí, reps tocades de telèfon estranyes, documents incriminadors en la teua bústia…», detallava el periodista. Montero finalment explicava com l’entorn directe de la Casa Reial va conseguir «neutralitzar-lo» abans de què poguera fotografiar als Reis durant el seu viatge secret a Camboya: «No et preocupes per Montero. No ens tornarà a fer un reportatge ni res. Touché».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.