18.5 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

La història real d’Antonio Montero, de la llista negra de Letícia a lluitar contra el càncer

El periodista Antonio Montero

Antonio Montero desvela algun dels secrets de la seua professió en el llibre ‘Paparazzi Confidencial’ | València Diari

 

Antonio Montero, un dels personatges més reconeguts de la televisió gràcies a la seua participació en el programa ‘Sálvame‘, explica en el seu llibre de memòries ‘Paparazzi Confidencial. Historias de una profesión maldita‘ moltes de les seues aventures professionals que el van dur fins a la seua exparella, Marisa Martín Blázquez, i fins a l’Olimp de la indústria i de les exclusives del cor durant els anys 90.

 

Crítiques al món de la televisió

El periodista va començar la seua trajectòria professional com a paparazzi, però ara ha decidit que el seu lloc es troba en la televisió. Montero sempre ha criticat este mitjà, arribant a afirmar que «La televisió aborda el nostre món des d’una perspectiva recurrent i estèril: setmanes i setmanes parlant del mateix tema fins a esgotar-lo. Fins a ofegar-nos a tots. És igual que es parle del cor o d’un succés tràgic: esperem fins a l’avorriment, a voltes fins a la nàusea». Tenint en compte el paper que té actualment Montero en la televisió, en especial en el programa ‘Sálvame’, estes paraules cobren especial rellevància

 

«Seguiré treballant ací o allí, a on em deixen. No renunciaré mai a una notícia fins que em muiga (…) Però he tornat i no tinc por. No tinc por al futur, ni a la incertesa, ni a la mort», va expressar Antonio Montero en el seu llibre, paraules que també impacten després de què el mateix Montero anunciara recentment que patix càncer.

 

Fotografies que l’han fet estar en la llista negra de Zarzuela

Durant l’època en què Montero treballava com a paparazzi, va fer fotografies que han passat a la història del país. Imàtgens d’Eva SannumGigi Howard, alguns dels amors del rei Felip VI, instantànies a on apareixia el rei de caça, exclusives de la Infanta Elena durant la seua lluna de mel amb Jaime de Marichalar i, fins i tot, imàtgens de la Reina Letícia amb biquini, van fer que Zarzuela incloguera al paparazzi en la seua llista negra. 

 

Com el mateix Montero explicava, totes les exclusives les va conseguir després de dies de persecució a la Família Reial. «L’existència d’una llista negra és una paranoia comuna entre els paparazzis. Tan comú que ningú de nosaltres dubta de la seua existència. Quan el teu nom ingressa en la llista negra comencen a passar-te coses inhabituals».

 

«El primer símptoma sol vindre en forma d’inspecció exhaustiva d’hisenda. També et fallen les fonts, reps informacions equivocades, ningú compra el teu treball, et descobrixen els escoltes abans de què hages arribat al teu destí, reps tocades de telèfon estranyes, documents incriminadors en la teua bústia…», detallava el periodista. Montero finalment explicava com l’entorn directe de la Casa Reial va conseguir «neutralitzar-lo» abans de què poguera fotografiar als Reis durant el seu viatge secret a Camboya: «No et preocupes per Montero. No ens tornarà a fer un reportatge ni res. Touché».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca assistix al centenari de la coronació de la patrona de Benidorm

Pérez Llorca ha assistit al centenari de la coronació de la Verge del Sufragi a Benidorm. La romeria i una missa de campanya han tancat el programa commemoratiu.

Un home de 46 anys mor per un tret en les escales d’un edifici de Catarroja

Un home de 46 anys ha mort este diumenge a Catarroja per una ferida d'arma de foc. El CICU i la Guàrdia Civil han rebut avisos i s'ha obert una investigació.

Vila-real i Espanyol se citen per a trencar les seues ratxes i assegurar Europa

Vila-real i Espanyol tanquen la jornada 23 en La Ceràmica amb la necessitat de tornar a guanyar. Els separen huit punts i els dos es juguen les seues places europees.

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.