Impactants declaracions de Carmen Lomana sobre VOX i el seu germà

Carmen Lomana durant un acte promocional

Carmen Lomana ataca VOX i lamenta la situació actual del país | GTRES

Carmen Lomana ha reaccionat de manera molt negativa a l’auge de VOX en les eleccions del 10-N, formació a on el seu germà, Rafa Lomana, té un escó, després d’haver-se presentat per Albacete.

  

El partit de Santiago Abascal ha passat de 24 escons en el Congrés a 52 i un d’ells és el de Rafa Lomana, conegut popularment pel seu pas per ‘Supervivientes’. Carmen Lomana no ha volgut opinar sobre el seu germà, ja que no es parlen des de fa dos anys, però sí que s’ha manifestat sobre l’auge de VOX, que ha conseguit un bon grapat de diputats.

  

«Jo ja no crec res… Estic molt trista de vore això. Cada dia crec més en el Bipartidisme», ha confessat la germana del diputat de VOX. Esta reacció ha suposat tota una sorpresa per als seus seguidors, els qui creien que ella era defensora de Santiago Abascal i simpatitzant del partit, ja que ella mateixa es va presentar en la llista de VOX pel Senat en 2015.

 

Carmen Lomana es va desvincular de VOX

Després d’esta vincle amb la formació d’ultradreta, Carmen Lomana va voler fer marxa arrere. «Demane a la premsa i a tots els que em seguiu que ningú em vincule amb VOX. Em vaig equivocar», ha reconegut la col·laboradora de televisió. «No tenia cap intenció de votar a VOX. Després de vore les notícies de hui, menys encara. Mereixem polítics honrats, formats i amb un passat irreprotxable», ha declarat Lomana.

  

La popular col·laboradora d’alguns programes de televisió creu que este èxit de VOX és per culpa de Pedro Sánchez. «Gràcies a Pedro Sánchez tenim la gran pujada de VOX. L’exhumació de Franco i l’immobilisme en Catalunya han sigut la seua tomba», ha reconegut Carmen Lomana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut en l’A-31 un conductor sense carnet que portava una arma elèctrica artesanal i va donar positiu en drogues

La Guàrdia Civil arresta en l'A-31 a un conductor alacantí de 32 anys que circulava sense carnet, sota els efectes de les drogues i amb una arma elèctrica artesanal prohibida en el vehicle.

Un informe alerta que l’empadronament i l’admissió frenen l’accés a la sanitat en la Comunitat

Un informe de Medicos del Món Comunitat Valenciana identifica l'empadronament i els filtres en admision com les principals barreres d'accés a la sanitat per a les persones mes vulnerabilizadas a València i Alacant.

Carlos Espí busca un rècord històric amb el Llevant en encadenar cinc jornades marcant

Carlos Espí arriba a Anoeta amb sis gols en les últimes quatre jornades i aspira a encadenar cinc partits seguits marcant, una cosa inèdita en la història del Llevant en Primera Divisió.

Marcelino firma ple de victòries davant el Girona en Montilivi

Marcelino García Toral suma quatre victòries en quatre visites de lliga a Montilivi, totes per marcadors ajustats, dirigint a València i Vila-real enfront del Girona.

Un detingut i tres investigats per enviar tabac de contraban des de Riba-roja

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Vigilància Duanera desmantella a Riba-roja de Túria un punt de picat i enviament de picada de tabac il·legal, amb 157 quilos intervinguts i quatre persones implicades.

Els noms inspirats en la Lluna arrasen enfront del Sol entre les espanyoles

Més de 19.000 dones a Espanya porten noms relacionats amb la Lluna, enfront de poc més de 2.000 que es diuen Sol, segons les dades de l'INE.

Abril arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats i vent fort en el nord

La Comunitat Valenciana inicia abril amb cels poc nuvolosos, lleugers canvis de temperatura i vent del nord que bufarà amb força en la mitat nord, especialment en zones de Castelló.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.