Impactants declaracions de Carmen Lomana sobre VOX i el seu germà

Carmen Lomana durant un acte promocional

Carmen Lomana ataca VOX i lamenta la situació actual del país | GTRES

Carmen Lomana ha reaccionat de manera molt negativa a l’auge de VOX en les eleccions del 10-N, formació a on el seu germà, Rafa Lomana, té un escó, després d’haver-se presentat per Albacete.

  

El partit de Santiago Abascal ha passat de 24 escons en el Congrés a 52 i un d’ells és el de Rafa Lomana, conegut popularment pel seu pas per ‘Supervivientes’. Carmen Lomana no ha volgut opinar sobre el seu germà, ja que no es parlen des de fa dos anys, però sí que s’ha manifestat sobre l’auge de VOX, que ha conseguit un bon grapat de diputats.

  

«Jo ja no crec res… Estic molt trista de vore això. Cada dia crec més en el Bipartidisme», ha confessat la germana del diputat de VOX. Esta reacció ha suposat tota una sorpresa per als seus seguidors, els qui creien que ella era defensora de Santiago Abascal i simpatitzant del partit, ja que ella mateixa es va presentar en la llista de VOX pel Senat en 2015.

 

Carmen Lomana es va desvincular de VOX

Després d’esta vincle amb la formació d’ultradreta, Carmen Lomana va voler fer marxa arrere. «Demane a la premsa i a tots els que em seguiu que ningú em vincule amb VOX. Em vaig equivocar», ha reconegut la col·laboradora de televisió. «No tenia cap intenció de votar a VOX. Després de vore les notícies de hui, menys encara. Mereixem polítics honrats, formats i amb un passat irreprotxable», ha declarat Lomana.

  

La popular col·laboradora d’alguns programes de televisió creu que este èxit de VOX és per culpa de Pedro Sánchez. «Gràcies a Pedro Sánchez tenim la gran pujada de VOX. L’exhumació de Franco i l’immobilisme en Catalunya han sigut la seua tomba», ha reconegut Carmen Lomana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi forestal de Castelló es concentra en dos fronts a Catí i Tírig

Els efectius contra l’incendi de Castelló treballen hui en dos fronts a Catí i Tírig, amb 300 professionals i 19 mitjans aeris mobilitzats.

Diakhaby demana a l’afició del València més unitat amb el club i la plantilla

Mouctar Diakhaby reclama després del Trofeu Taronja que l’afició del València CF es tanque files amb el club i l’equip en un any que considera clau. El central també analitza l’expulsió de Gayà i explica com es troba després de set mesos de baixa.

La pressió per l’impacte científic resta felicitat al personal investigador

Una recerca d’Ingenio, la UPV i la UV conclou que la pressió per aconseguir impacte científic pot reduir la satisfacció del personal investigador, tot i el reconeixement acadèmic.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’extinció de l’incendi de Tírig, agreujat pel relleu

Els mitjans aeris s’han sumat este diumenge de matí a les tasques d’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha obligat a confinar Catí i ja ha afectat unes 244 hectàrees. Altres tres incendis a l’interior de Castelló estan controlats, estabilitzats o extingits.

Ruixats a l’interior i desplom de les màximes al litoral sud de València

La jornada d’este diumenge ve marcada per intervals de núvols baixos, ruixats dispersos a l’interior i un descens notable de les màximes al litoral sud de València. Dilluns s’esperen tempestes que poden ser fortes o molt fortes en punts de Castelló i València, amb granís i ratxes de vent molt intenses.

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.