Impactants declaracions de Carmen Lomana sobre VOX i el seu germà

Carmen Lomana durant un acte promocional

Carmen Lomana ataca VOX i lamenta la situació actual del país | GTRES

Carmen Lomana ha reaccionat de manera molt negativa a l’auge de VOX en les eleccions del 10-N, formació a on el seu germà, Rafa Lomana, té un escó, després d’haver-se presentat per Albacete.

  

El partit de Santiago Abascal ha passat de 24 escons en el Congrés a 52 i un d’ells és el de Rafa Lomana, conegut popularment pel seu pas per ‘Supervivientes’. Carmen Lomana no ha volgut opinar sobre el seu germà, ja que no es parlen des de fa dos anys, però sí que s’ha manifestat sobre l’auge de VOX, que ha conseguit un bon grapat de diputats.

  

«Jo ja no crec res… Estic molt trista de vore això. Cada dia crec més en el Bipartidisme», ha confessat la germana del diputat de VOX. Esta reacció ha suposat tota una sorpresa per als seus seguidors, els qui creien que ella era defensora de Santiago Abascal i simpatitzant del partit, ja que ella mateixa es va presentar en la llista de VOX pel Senat en 2015.

 

Carmen Lomana es va desvincular de VOX

Després d’esta vincle amb la formació d’ultradreta, Carmen Lomana va voler fer marxa arrere. «Demane a la premsa i a tots els que em seguiu que ningú em vincule amb VOX. Em vaig equivocar», ha reconegut la col·laboradora de televisió. «No tenia cap intenció de votar a VOX. Després de vore les notícies de hui, menys encara. Mereixem polítics honrats, formats i amb un passat irreprotxable», ha declarat Lomana.

  

La popular col·laboradora d’alguns programes de televisió creu que este èxit de VOX és per culpa de Pedro Sánchez. «Gràcies a Pedro Sánchez tenim la gran pujada de VOX. L’exhumació de Franco i l’immobilisme en Catalunya han sigut la seua tomba», ha reconegut Carmen Lomana.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.

Alerta groga per fort onatge este dijous i la matinada del divendres en el sud d’Alacant

Aemet activa l'avís groc per fenomenos costaners en el litoral sud d'Alacant entre el dijous al mediodia i la matinada del divendres, amb vent intens i ones de fins a tres metres.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.