10.4 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Impactants declaracions de Carmen Lomana sobre VOX i el seu germà

Carmen Lomana durant un acte promocional

Carmen Lomana ataca VOX i lamenta la situació actual del país | GTRES

Carmen Lomana ha reaccionat de manera molt negativa a l’auge de VOX en les eleccions del 10-N, formació a on el seu germà, Rafa Lomana, té un escó, després d’haver-se presentat per Albacete.

  

El partit de Santiago Abascal ha passat de 24 escons en el Congrés a 52 i un d’ells és el de Rafa Lomana, conegut popularment pel seu pas per ‘Supervivientes’. Carmen Lomana no ha volgut opinar sobre el seu germà, ja que no es parlen des de fa dos anys, però sí que s’ha manifestat sobre l’auge de VOX, que ha conseguit un bon grapat de diputats.

  

«Jo ja no crec res… Estic molt trista de vore això. Cada dia crec més en el Bipartidisme», ha confessat la germana del diputat de VOX. Esta reacció ha suposat tota una sorpresa per als seus seguidors, els qui creien que ella era defensora de Santiago Abascal i simpatitzant del partit, ja que ella mateixa es va presentar en la llista de VOX pel Senat en 2015.

 

Carmen Lomana es va desvincular de VOX

Després d’esta vincle amb la formació d’ultradreta, Carmen Lomana va voler fer marxa arrere. «Demane a la premsa i a tots els que em seguiu que ningú em vincule amb VOX. Em vaig equivocar», ha reconegut la col·laboradora de televisió. «No tenia cap intenció de votar a VOX. Després de vore les notícies de hui, menys encara. Mereixem polítics honrats, formats i amb un passat irreprotxable», ha declarat Lomana.

  

La popular col·laboradora d’alguns programes de televisió creu que este èxit de VOX és per culpa de Pedro Sánchez. «Gràcies a Pedro Sánchez tenim la gran pujada de VOX. L’exhumació de Franco i l’immobilisme en Catalunya han sigut la seua tomba», ha reconegut Carmen Lomana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.