Impactants declaracions de Carmen Lomana sobre VOX i el seu germà

Carmen Lomana durant un acte promocional

Carmen Lomana ataca VOX i lamenta la situació actual del país | GTRES

Carmen Lomana ha reaccionat de manera molt negativa a l’auge de VOX en les eleccions del 10-N, formació a on el seu germà, Rafa Lomana, té un escó, després d’haver-se presentat per Albacete.

  

El partit de Santiago Abascal ha passat de 24 escons en el Congrés a 52 i un d’ells és el de Rafa Lomana, conegut popularment pel seu pas per ‘Supervivientes’. Carmen Lomana no ha volgut opinar sobre el seu germà, ja que no es parlen des de fa dos anys, però sí que s’ha manifestat sobre l’auge de VOX, que ha conseguit un bon grapat de diputats.

  

«Jo ja no crec res… Estic molt trista de vore això. Cada dia crec més en el Bipartidisme», ha confessat la germana del diputat de VOX. Esta reacció ha suposat tota una sorpresa per als seus seguidors, els qui creien que ella era defensora de Santiago Abascal i simpatitzant del partit, ja que ella mateixa es va presentar en la llista de VOX pel Senat en 2015.

 

Carmen Lomana es va desvincular de VOX

Després d’esta vincle amb la formació d’ultradreta, Carmen Lomana va voler fer marxa arrere. «Demane a la premsa i a tots els que em seguiu que ningú em vincule amb VOX. Em vaig equivocar», ha reconegut la col·laboradora de televisió. «No tenia cap intenció de votar a VOX. Després de vore les notícies de hui, menys encara. Mereixem polítics honrats, formats i amb un passat irreprotxable», ha declarat Lomana.

  

La popular col·laboradora d’alguns programes de televisió creu que este èxit de VOX és per culpa de Pedro Sánchez. «Gràcies a Pedro Sánchez tenim la gran pujada de VOX. L’exhumació de Franco i l’immobilisme en Catalunya han sigut la seua tomba», ha reconegut Carmen Lomana.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.