8.8 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

El tuit de Jordi Évole sobre les eleccions que triomfa en les xarxes

Jordi Évole acostuma a valorar l’actualitat política i més encara en dies com este diumenge. Les eleccions espanyoles han deixat diferents titulars, entre ells l’ascens de Vox, que ha superat els 50 diputats i s’ha consolidat com a tercera força. El periodista no ha volgut deixar passar el moment per a llançar un missatge ben clar

 

 

I per si no n’hi havia prou, Évole ha sigut encara més crític amb Pedro Sánchez. Si primer ha volgut deixar el PSOE com a culpable de l’ascens de Vox, una segona piulada encara ho ha evidenciat més:

 

 

Évole ja havia collat Pedro Sánchez en aquella famosa entrevista just quan deixava de ser Secretari General del PSOE. Va ser allà a on es va vore el Pedro Sánchez més proper a la militància i a Podem. Sánchez mirava a l’esquerra i s’allunyava del centre i dels poders econòmics. Ara bé, en els últims mesos, l’actual president en funcions ha fet el camí invers i s’ha allunyat de Podem, fet que pareix que no ha agradat massa a Évole.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dimecres amb núvols alts, poques variacions tèrmiques i vent fluix en la Comunitat

Jornada estable amb cel poc nuvolós i intervals de núvols alts. El vent bufarà fluix de l'oest i el dijous es mantindrà el mateix patró.

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.