La importància de passar temps de qualitat en família

Segons Nanas & Co, empresa de selecció de personal de servici domèstic, estar a carreg de xiquets i majors, d’àmbit nacional i internacional. Dedicar temps de qualitat en família millora l’autoestima, confiança i seguretat dels seus membres. Creix el coneixement mutu i la comunicació familiar i genera aprenentatges recíprocs.
Passar temps junts permet desenvolupar habilitats socials i ajuda a alliberar estrés i tensió. És important crear relacions positives per a ajudar a desenvolupar l’empatia i comprensió.

És important fomentar la comunicació per a crear un clima que afavorisca les ganes d’expressar-se dels menuts, contar experiències i inventar històries. La creativitat es pot utilitzar com a eina per a desenvolupar la confiança i escapar de la rutina, mentre es creen llaços per a tota la vida.

L’important per als nens no és la quantitat de temps que els dediquem, sinó la qualitat d’este temps. Per esta raó, cal intentar generar un entorn on el nen trobe afecte, confiança, aprenentatge, diversió i comprensió, tot això amb l’objectiu d’ajudar al seu desenvolupament integral.

En moltes ocasions les obligacions, el treball i el cansament ens priven de moments relaxats i en sintonia amb els nostres éssers estimats. Per això, és important plantejar-se l’opció de contractar una ajuda externa com una nannie qualificada. Estes professionals recolzen en les labors domèstiques. A més d’oferir les cures als nens i encarregar-se d’ajudar-los en les seues tasques, la mainadera serà un suport fonamental per a la família, ja que compartirà les preocupacions pels menuts i alleujarà les necessitats de la llar.

Què passa si no passem temps en família?

Quan no passes temps en família i comparteixes espais mínims en la vida dels teus fills, és molt probable que existisca un desgast en els vincles emocionals. Si un fill passa molt temps només es genera una sensació de falta de necessitat dels seus pares i és possible que siga més difícil compartir amb ells.

Per què és important passar temps amb els xiquets?
Segons els experts, passar temps en família fomenta la comunicació entre pares i fills: «l’estona que estem amb ells ens servirà per a escoltar-los i que ens compten les seues alegries o les seues inquietuds. … I és que dedicar temps als fills és tan important com fer-ho bé.

Què significa temps de qualitat en família?

Què és el temps de qualitat en família? Podríem definir el temps de qualitat en família com aquell que sentim com a especial, important, en el qual es generen bons records i vincles; moments on flueixen la comunicació, els riures i l’atenció de l’u/a l’altre/a.

Què és la falta de temps familiar?

La falta de temps en família és un problema comú en la majoria dels grups familiars on pare i mare han de sortir a treballar en horari complet i deixar als seus fills a cura d’empleades domèstiques o familiars. Comptant només amb els caps de setmana per a gaudir de la companyia dels seus fills.

Per què és important que els pares i fills dediquen temps per a compartir?

Els qui consideren que passar més temps amb els fills és bàsic indiquen que això porta avantatges com un millor coneixement entre pares i fills, una comunicació més fluida, s’enforteix el vincle i es troben solucions als problemes diaris de la criança.

Què significa compartir temps junts?

Pot semblar evident que totes les parelles comparteixen temps de qualitat. … Passar temps junts gaudint de les mateixes aficions és sens dubte un punt afegit que s’agraeix molt en les relacions, perquè fa que siga més simple elaborar plans d’oci on tots dos puguen gaudir.

 

Últimes notícies

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.