28.9 C
València
Dijous, 17 juliol, 2025

L’actor Jordi Rebellón, condemnat per l’Audiència Nacional

Jordi Rebellón condemnat a pagar 1,34 milions d'euros

Jordi Rebellón condemnat a pagar 1,34 milions d’euros | Twitter

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Jordi Rebellón, conegut per interpretar al famós ‘Doctor Vílches’ en ‘Hospital Central’, acaba de rebre una mala notícia. L’actor ha sigut condemnat a pagar 1,34 milions d’euros a Hisenda.

 

Condemnat per l’Audiència Nacional

Rebellón fa molts anys que treballa d’actor en el teatre i en la televisió. A banda d’en Hospital Central, Jordi també ha tingut altres papers en ‘Servir y proteger’, ‘Médico de Familia’, ‘Amar en tiempos revueltos’, ‘Sin identidad’ o ‘Cuéntame cómo pasó’. Ara, a banda de l’historial professional, se li suma un altre, el de problemes amb Hisenda, i és que Jordi ha sigut condemnat per l’Audiència Nacional a pagar 1,34 milions d’euros a Hisenda per facturar indegudament a través d’una societat.

  

L’actor va presentar recursos, que van ser rebutjats pels jutges. L’actor encara pot recórrer al Tribunal Suprem, encara que els inspectors d’Hisenda, a banda de les irregularitats en les declaracions, també van rebutjar algunes deduccions fetes a través de la seua societat. Els inspectors van arribar a la conclusió de que no eren necessàries per a l’activitat coses com compres en grans superfícies, primes d’assegurances, despeses de comunitat de propietats, dentals i de farmàcia o reparacions de cotxes.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vicent Mompó nega haver parlat amb Carlos Mazón sobre l’ÉS-Alert durant la DANA del 29 d’octubre

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, declara davant la jutgessa que no va tractar el sistema d'alerta ÉS-Alert amb el president Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre, assenyalant que este missatge va començar a considerar-se rellevant a partir de les 19.00 hores, quan es va alertar sobre el possible col·lapse de la presa de Forata.

Àmplies concentracions a València, Alacant i Castelló contra les retallades del Consell

Entitats socials i sindicats es mobilitzen a València, Alacant i Castelló per a protestar contra les polítiques de retallades del Consell, denunciant afectar drets culturals, socials i servicis públics.

Vicent Mompó assegura que no va parlar amb Carlos Mazón sobre l’ÉS-Alert el dia de la DANA

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, va declarar que el 29 d'octubre no va parlar amb el president Carlos Mazón sobre el sistema d'alerta ÉS-Alert, que per a ell va començar a existir a les 19.00 hores durant la DANA.

Protestes a València, Alacant i Castelló contra les retallades del Consell en servicis públics

Entitats socials i sindicats es manifesten a València, Alacant i Castelló contra les retallades en drets i servicis públics aprovats pel Consell amb suport de l'extrema dreta.

Detingut un conductor després d’atropellar a un pare i els seus dos fills a Xàbia

Un conductor de 50 anys va ser detingut a Xàbia després d'atropellar a un pare i els seus fills de 2 i 5 anys en un pas de zebra, amb ferides de diversa gravetat.

Vicent Mompó assegura davant la jutgessa no haver parlat amb Carlos Mazón sobre ES-Alert el dia de la DANA

Vicent Mompó, president de la Diputació de València, va declarar que no va parlar amb Carlos Mazón sobre el sistema ÉS-Alert fins que es va alertar del possible col·lapse de la presa de Forata el 29 d'octubre, dia de la DANA.

Darius Thompson s’incorpora al València Basket després de la negativa del Baskonia a igualar l’oferta

Darius Thompson jugarà a València Basket després que el Baskonia no igualara l'oferta de 9,5 milions d'euros per tres anys presentada per l'equip valencià.

Diversos vianants, inclosos dos xiquets, resulten ferits després de ser atropellats per un cotxe a Xàbia (Alacant)

Un cotxe atropella a diversos vianants, entre ells dos menors, en un pas de zebra a Xàbia, Alacant. El conductor ha sigut detingut i els ferits traslladats a l'hospital.