L’actor Jordi Rebellón, condemnat per l’Audiència Nacional

Jordi Rebellón condemnat a pagar 1,34 milions d'euros

Jordi Rebellón condemnat a pagar 1,34 milions d’euros | Twitter

 

Jordi Rebellón, conegut per interpretar al famós ‘Doctor Vílches’ en ‘Hospital Central’, acaba de rebre una mala notícia. L’actor ha sigut condemnat a pagar 1,34 milions d’euros a Hisenda.

 

Condemnat per l’Audiència Nacional

Rebellón fa molts anys que treballa d’actor en el teatre i en la televisió. A banda d’en Hospital Central, Jordi també ha tingut altres papers en ‘Servir y proteger’, ‘Médico de Familia’, ‘Amar en tiempos revueltos’, ‘Sin identidad’ o ‘Cuéntame cómo pasó’. Ara, a banda de l’historial professional, se li suma un altre, el de problemes amb Hisenda, i és que Jordi ha sigut condemnat per l’Audiència Nacional a pagar 1,34 milions d’euros a Hisenda per facturar indegudament a través d’una societat.

  

L’actor va presentar recursos, que van ser rebutjats pels jutges. L’actor encara pot recórrer al Tribunal Suprem, encara que els inspectors d’Hisenda, a banda de les irregularitats en les declaracions, també van rebutjar algunes deduccions fetes a través de la seua societat. Els inspectors van arribar a la conclusió de que no eren necessàries per a l’activitat coses com compres en grans superfícies, primes d’assegurances, despeses de comunitat de propietats, dentals i de farmàcia o reparacions de cotxes.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.

Víctor Muñoz i Christian Mosquera celebren un debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz marca en la seua estrena amb la selecció absoluta i destaca el suport del vestuari, mentres Christian Mosquera celebra un debut molt especial prop de casa en el 3-0 a Sèrbia.