L’actor Jordi Rebellón, condemnat per l’Audiència Nacional

Jordi Rebellón condemnat a pagar 1,34 milions d'euros

Jordi Rebellón condemnat a pagar 1,34 milions d’euros | Twitter

 

Jordi Rebellón, conegut per interpretar al famós ‘Doctor Vílches’ en ‘Hospital Central’, acaba de rebre una mala notícia. L’actor ha sigut condemnat a pagar 1,34 milions d’euros a Hisenda.

 

Condemnat per l’Audiència Nacional

Rebellón fa molts anys que treballa d’actor en el teatre i en la televisió. A banda d’en Hospital Central, Jordi també ha tingut altres papers en ‘Servir y proteger’, ‘Médico de Familia’, ‘Amar en tiempos revueltos’, ‘Sin identidad’ o ‘Cuéntame cómo pasó’. Ara, a banda de l’historial professional, se li suma un altre, el de problemes amb Hisenda, i és que Jordi ha sigut condemnat per l’Audiència Nacional a pagar 1,34 milions d’euros a Hisenda per facturar indegudament a través d’una societat.

  

L’actor va presentar recursos, que van ser rebutjats pels jutges. L’actor encara pot recórrer al Tribunal Suprem, encara que els inspectors d’Hisenda, a banda de les irregularitats en les declaracions, també van rebutjar algunes deduccions fetes a través de la seua societat. Els inspectors van arribar a la conclusió de que no eren necessàries per a l’activitat coses com compres en grans superfícies, primes d’assegurances, despeses de comunitat de propietats, dentals i de farmàcia o reparacions de cotxes.

 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana duplica les morts en carretera a l’abril fins a deu conductors morts

Deu conductors van morir en les carreteres de la Comunitat Valenciana a l'abril, sis més que en 2025, la qual cosa la situa com la regió amb major increment de sinistres mortals a Espanya.

La Generalitat accelera 117 vivendes protegides a Benidorm amb lloguer per davall del mercat

La Generalitat construïx 117 vivendes protegides a Benidorm dins del Pla Viu, destinades a lloguer assequible sobre sòl públic i amb prioritat per a jóvens i persones amb discapacitat.

Pérez Llorca reforça la integració de les arts a les aules com a via d’inclusió de l’alumnat

Juanfran Pérez Llorca destaca el programa Innov@arts i el seu projecte Innova@cant com a exemple de com la música i les arts impulsen creativitat, inclusió i desenrotllament integral de l'alumnat.

Óscar Puente visita la nova passarel·la de Picanya reconstruïda després de la dana amb 2,1 milions

La nova passarel·la de María Cambrils a Picanya ha entrat en servici després de ser arrasada per la dana, amb una inversió de 2,1 milions i un disseny més resilient davant futurs temporals.

Sumar es desmarca del PSOE pel cas Ábalos i presumix de no tindre corrupció

Ernest Urtasun reclama que la Justícia investigue fins al final el cas Ábalos, es distancia del PSOE i reivindica que l'espai de Sumar no ha estat afectat per casos greus de corrupció.

El PP vincula el juí del cas Koldo amb la suposada implicació de Pedro Sánchez

El PP sosté que les declaracions en el juí del cas Koldo en el Suprem reforcen la idea d'una implicació de Pedro Sánchez i apunten a un presumpte finançament il·legal del PSOE.

Ábalos nega que els folis anaren bitllets i acusa un juí mediàtic pel cas Koldo

Ábalos es defén en el Suprem pel cas Koldo negant que els folis al·ludiren a diners, rebutjant haver intervingut en contractes públics i denunciant un juí ja condemnat mediàticament.

El Barça es creua amb el Recol·lectes Valladolid i l’Enforne Alacant amb el Bada Huesca en els quarts de la Copa del Rei

El sorteig de la Copa del Rei d'handbol definix uns quarts de final amb un Barça-Recol·lectes Atlètic Valladolid i un Enforne Alacant-Bada Huesca com a creus estel·lars en el Centre de Tecnificació.