L’actor Jordi Rebellón, condemnat per l’Audiència Nacional

Jordi Rebellón condemnat a pagar 1,34 milions d'euros

Jordi Rebellón condemnat a pagar 1,34 milions d’euros | Twitter

 

Jordi Rebellón, conegut per interpretar al famós ‘Doctor Vílches’ en ‘Hospital Central’, acaba de rebre una mala notícia. L’actor ha sigut condemnat a pagar 1,34 milions d’euros a Hisenda.

 

Condemnat per l’Audiència Nacional

Rebellón fa molts anys que treballa d’actor en el teatre i en la televisió. A banda d’en Hospital Central, Jordi també ha tingut altres papers en ‘Servir y proteger’, ‘Médico de Familia’, ‘Amar en tiempos revueltos’, ‘Sin identidad’ o ‘Cuéntame cómo pasó’. Ara, a banda de l’historial professional, se li suma un altre, el de problemes amb Hisenda, i és que Jordi ha sigut condemnat per l’Audiència Nacional a pagar 1,34 milions d’euros a Hisenda per facturar indegudament a través d’una societat.

  

L’actor va presentar recursos, que van ser rebutjats pels jutges. L’actor encara pot recórrer al Tribunal Suprem, encara que els inspectors d’Hisenda, a banda de les irregularitats en les declaracions, també van rebutjar algunes deduccions fetes a través de la seua societat. Els inspectors van arribar a la conclusió de que no eren necessàries per a l’activitat coses com compres en grans superfícies, primes d’assegurances, despeses de comunitat de propietats, dentals i de farmàcia o reparacions de cotxes.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.