15.1 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Hisenda reclama a la Pantoja 269.549,87 euros després de ‘SV’

 

El dolç moment que estava vivint Isabel Pantoja després del seu triomfal pas per ‘Supervivientes 2019’, pareix que ha durat poc. L’encarregada de trencar eixa bona ratxa de la cantant ha sigut una de les seues pitjors enemigues: Hisenda.

 

En eixe sentit, l’administració pública li reclamaria ara un deute de 269.549,87 euros, fet que suposaria un nou mal de cap per la cantant.

 

No és el primer deute que ha de pagar a Hisenda

Cal recordar que eixe deute no és el primer al que s’ha d’enfrontar la popular cantant, ja que en una revisió dels seus comptes, Hisenda ja va decretar un embarg de ni més ni menys que d’1,8 milions d’euros.

 

Ara, segons apunten les primeres informacions, la màxima prioritat de la Pantoja seria salvar la finca de Cantora, espai emblemàtic per a ella, la seua família i els seus amics. La finca, que està a nom seu i del seu fill Kiko Rivera, podria perillar a causa dels deutes que els dos tenen amb Hisenda.

 

Per tant, caldrà esperar per a saber si, finalment, la cantant pot pagar este inesperat espant o si, de nou, s’ha de vore immersa en una lluita fiscal. Si tot va bé, la Pantoja no hauria de tindre massa problemes per a pagar els deutes que li reclamen, ja que hauria cobrat una elevada xifra per participar en ‘Supervivientes’ i, a més a més, hauria firmat un contracte per a seguir col·laborant amb la cadena.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.