Hisenda reclama a la Pantoja 269.549,87 euros després de ‘SV’

 

El dolç moment que estava vivint Isabel Pantoja després del seu triomfal pas per ‘Supervivientes 2019’, pareix que ha durat poc. L’encarregada de trencar eixa bona ratxa de la cantant ha sigut una de les seues pitjors enemigues: Hisenda.

 

En eixe sentit, l’administració pública li reclamaria ara un deute de 269.549,87 euros, fet que suposaria un nou mal de cap per la cantant.

 

No és el primer deute que ha de pagar a Hisenda

Cal recordar que eixe deute no és el primer al que s’ha d’enfrontar la popular cantant, ja que en una revisió dels seus comptes, Hisenda ja va decretar un embarg de ni més ni menys que d’1,8 milions d’euros.

 

Ara, segons apunten les primeres informacions, la màxima prioritat de la Pantoja seria salvar la finca de Cantora, espai emblemàtic per a ella, la seua família i els seus amics. La finca, que està a nom seu i del seu fill Kiko Rivera, podria perillar a causa dels deutes que els dos tenen amb Hisenda.

 

Per tant, caldrà esperar per a saber si, finalment, la cantant pot pagar este inesperat espant o si, de nou, s’ha de vore immersa en una lluita fiscal. Si tot va bé, la Pantoja no hauria de tindre massa problemes per a pagar els deutes que li reclamen, ja que hauria cobrat una elevada xifra per participar en ‘Supervivientes’ i, a més a més, hauria firmat un contracte per a seguir col·laborant amb la cadena.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

‘El Apio’, l’assassí masclista confés de Callosa de Segura, acumulava un llarg historial delictiu

L’home de 48 anys conegut com ‘El Apio’, que ha confessat haver estrangulat la seua parella en Callosa de Segura, compta amb prop d’una vintena de detencions prèvies per robatoris violents i maltractaments anteriors.

El consum d’esperit uoses cau un 3,8 % en 2025 per canvis en els hàbits de beure

La venda de begudes espirituoses en Espanya baixa un 3,8 % en 2025, fins als 173 milions de litres, per un canvi en els hàbits de consum cap a menys freqüència i més qualitat, amb auge de productes de baixa o nul·la graduació i formats 'ready to drink'.

Mbappé i Lamine desbanquen Cristiano i Messi com a reis de les marques registrades

Kylian Mbappé lidera amb 15 marques registrades i un dibuix davant l’EUIPO d’Alacant, seguit de Lamine Yamal amb set, i desplaça Lionel Messi i Cristiano Ronaldo en explotació comercial del seu nom a Europa.

Quatre ferits lleus en bolcar un cotxe després d’un xoc en el centre de València

Un abast entre dos cotxes a la cruïlla de la gran via Marquès del Túria amb el carrer Félix Pizcueta, en hora punta, deixa un vehicle bolcat, quatre persones ferides lleus i importants retencions.

Reprenen la busca de l’home desaparegut mentres es banyava a la platja d’Almassora

Els equips d’emergència reprenen este divendres a primera hora la busca de l’home que va desaparèixer ahir a la vesprada mentre es banyava a la platja Pla de la Torre d’Almassora.

Javi Guerra torna a posar un valencianista al mapa de la selecció espanyola

El migcampista del Valencia, Javi Guerra, debuta amb la selecció espanyola absoluta en l amistós contra l Irak i es convertix en el primer jugador valencianista que s estrena amb Espanya en quasi cinc anys.

La UPV desenvolupa un xip fotònic reprogramable ràpid i sense consum elèctric continu

Un equip del Photonic Research Lab de la UPV lidera el desenvolupament d'un xip fotònic reprogramable que aconseguix grans velocitats de funcionament sense necessitat d'alimentació elèctrica contínua, clau per a la computació òptica i la IA del futur.

Reclamen més protecció per a llauradors i ramaders davant els efectes del canvi climàtic

En els últims set anys ha pujat de manera sostinguda la contractació de seguros agraris a Espanya, mentre la Fundació Microfinanzas BBVA alerta que llauradors, ramaders i xicotetes empreses continuen molt exposats als impactes del canvi climàtic.