Hisenda reclama a la Pantoja 269.549,87 euros després de ‘SV’

 

El dolç moment que estava vivint Isabel Pantoja després del seu triomfal pas per ‘Supervivientes 2019’, pareix que ha durat poc. L’encarregada de trencar eixa bona ratxa de la cantant ha sigut una de les seues pitjors enemigues: Hisenda.

 

En eixe sentit, l’administració pública li reclamaria ara un deute de 269.549,87 euros, fet que suposaria un nou mal de cap per la cantant.

 

No és el primer deute que ha de pagar a Hisenda

Cal recordar que eixe deute no és el primer al que s’ha d’enfrontar la popular cantant, ja que en una revisió dels seus comptes, Hisenda ja va decretar un embarg de ni més ni menys que d’1,8 milions d’euros.

 

Ara, segons apunten les primeres informacions, la màxima prioritat de la Pantoja seria salvar la finca de Cantora, espai emblemàtic per a ella, la seua família i els seus amics. La finca, que està a nom seu i del seu fill Kiko Rivera, podria perillar a causa dels deutes que els dos tenen amb Hisenda.

 

Per tant, caldrà esperar per a saber si, finalment, la cantant pot pagar este inesperat espant o si, de nou, s’ha de vore immersa en una lluita fiscal. Si tot va bé, la Pantoja no hauria de tindre massa problemes per a pagar els deutes que li reclamen, ja que hauria cobrat una elevada xifra per participar en ‘Supervivientes’ i, a més a més, hauria firmat un contracte per a seguir col·laborant amb la cadena.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.