Hisenda reclama a la Pantoja 269.549,87 euros després de ‘SV’

 

El dolç moment que estava vivint Isabel Pantoja després del seu triomfal pas per ‘Supervivientes 2019’, pareix que ha durat poc. L’encarregada de trencar eixa bona ratxa de la cantant ha sigut una de les seues pitjors enemigues: Hisenda.

 

En eixe sentit, l’administració pública li reclamaria ara un deute de 269.549,87 euros, fet que suposaria un nou mal de cap per la cantant.

 

No és el primer deute que ha de pagar a Hisenda

Cal recordar que eixe deute no és el primer al que s’ha d’enfrontar la popular cantant, ja que en una revisió dels seus comptes, Hisenda ja va decretar un embarg de ni més ni menys que d’1,8 milions d’euros.

 

Ara, segons apunten les primeres informacions, la màxima prioritat de la Pantoja seria salvar la finca de Cantora, espai emblemàtic per a ella, la seua família i els seus amics. La finca, que està a nom seu i del seu fill Kiko Rivera, podria perillar a causa dels deutes que els dos tenen amb Hisenda.

 

Per tant, caldrà esperar per a saber si, finalment, la cantant pot pagar este inesperat espant o si, de nou, s’ha de vore immersa en una lluita fiscal. Si tot va bé, la Pantoja no hauria de tindre massa problemes per a pagar els deutes que li reclamen, ja que hauria cobrat una elevada xifra per participar en ‘Supervivientes’ i, a més a més, hauria firmat un contracte per a seguir col·laborant amb la cadena.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Guido Rodríguez vol acomiadar Mestalla ‘com es mereix’ en la seua última temporada

Guido Rodríguez ha remarcat que el vestidor i l’afició han d’estar ‘més units que mai’ per a acomiadar Mestalla com es mereix abans del trasllat al Nou Mestalla, i ha explicat per què ha decidit continuar al València fins a 2028.

Onze detinguts a Torrevieja per dos laboratoris clandestins de ‘tusi’ destinats a l’oci nocturn

La Guàrdia Civil ha desarticulat a Torrevieja una organització que elaborava i venia ‘tusi’, amb dos laboratoris clandestins i onze persones detingudes, principalment vinculades a l’oci nocturn del municipi.

La Fe supera en mig any totes les donacions renals de viu de 2024 i s’acosta al rècord

L’Hospital La Fe ha realitzat deu trasplantaments renals de donant viu en el primer semestre de 2026, més que en tot 2024 i prop del rècord de 2025, gràcies a l’optimització del procés quirúrgic i de seguiment.

Jutgen tres persones per portar una patera amb migrants fins a la costa d’Oriola

L’Audiència Provincial d’Alacant jutja dos hòmens i una dona acusats d’haver traslladat en patera quatre migrants des d’Algèria fins a la costa d’Oriola, entre ells una menor, en un viatge que la fiscalia considera perillós.

Detingut a Elx un hostaler que pagava a persones vulnerables perquè furtaren llaunes gourmet

Un hostaler d’Elx ha sigut detingut per presumptament pagar a persones vulnerables perquè furtaren llaunes gourmet de supermercats, que després servia al seu bar sense garanties sanitàries.

Els voluntaris emocionals, clau per a les dones amb càncer de mama i ginecològic

Juanfran Pérez Llorca destaca a Benidorm el paper del voluntariat emocional per acompanyar dones amb càncer de mama i ginecològic i recorda la inversió de més de 23 milions en prevenció.

Rècord de rorquals davant la Marina Alta: 127 exemplars entre maig i juliol

Un equip de la UPV ha detectat 127 rorquals davant la Marina Alta entre el 25 de maig i el 6 de juliol, amb més fotoidentificacions i cries que mai en una campanya clau per a la conservació de l’espècie al Mediterrani.

Més de cent rorquals s’acosten a la Marina Alta entre maig i juliol

Un equip de la UPV ha registrat 127 rorquals davant la Marina Alta entre el 25 de maig i el 6 de juliol, amb més de 80 exemplars fotidentificats i diverses femelles amb cries en migració.