Hisenda reclama a la Pantoja 269.549,87 euros després de ‘SV’

 

El dolç moment que estava vivint Isabel Pantoja després del seu triomfal pas per ‘Supervivientes 2019’, pareix que ha durat poc. L’encarregada de trencar eixa bona ratxa de la cantant ha sigut una de les seues pitjors enemigues: Hisenda.

 

En eixe sentit, l’administració pública li reclamaria ara un deute de 269.549,87 euros, fet que suposaria un nou mal de cap per la cantant.

 

No és el primer deute que ha de pagar a Hisenda

Cal recordar que eixe deute no és el primer al que s’ha d’enfrontar la popular cantant, ja que en una revisió dels seus comptes, Hisenda ja va decretar un embarg de ni més ni menys que d’1,8 milions d’euros.

 

Ara, segons apunten les primeres informacions, la màxima prioritat de la Pantoja seria salvar la finca de Cantora, espai emblemàtic per a ella, la seua família i els seus amics. La finca, que està a nom seu i del seu fill Kiko Rivera, podria perillar a causa dels deutes que els dos tenen amb Hisenda.

 

Per tant, caldrà esperar per a saber si, finalment, la cantant pot pagar este inesperat espant o si, de nou, s’ha de vore immersa en una lluita fiscal. Si tot va bé, la Pantoja no hauria de tindre massa problemes per a pagar els deutes que li reclamen, ja que hauria cobrat una elevada xifra per participar en ‘Supervivientes’ i, a més a més, hauria firmat un contracte per a seguir col·laborant amb la cadena.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PPCV demana a Compromís mesures contundents després de la detenció d’un regidor a Altea

Joserra González de Zárate ha exigit a Compromís actuar amb rapidesa i coherència després de la detenció d'un edil a Altea per un presumpte delicte de violència contra la seua parella.

Primera jornada de vaga mèdica en la Comunitat Valenciana: 90% segons CESM i 8,85% segons Sanitat

La primera jornada de la setmana d'aturs contra la reforma de l'estatut marc ha sigut seguida per un 90% segons el sindicat i per un 8,85% segons Sanitat. La protesta coincidix amb les Falles i suma actes simbòlics per a visibilitzar el malestar per la sobrecàrrega i les guàrdies de 24 hores.

El TSJCV arxiva i inadmet la querella contra la jutgessa de Catarroja i el seu marit

La Sala civil i Penal tanca la via penal contra la magistrada i el seu espòs per falta d'indicis. Tatxa de 'qüestionable' els àudios i de 'desorbitada' la nul·litat demanada.

El TSJCV rebutja investigar a Mazón per la seua gestió de la dana

El Tribunal Superior valencià ha descartat per unanimitat obrir una investigació penal a Carlos Mazón per la gestió de la dana al no veure base delictiva. La Sala conclou que no hi ha un 'fonament sòlid i objectiu' en els fets remesos per la jutgessa de Catarroja.

MariLuz, 85 anys i més de 60 desfilant en l’Ofrena: espera que no siga l’últim

Amb 85 anys, MariLuz Marín tornarà a desfilar en l'Ofrena floral, una tradició que manté des de les seues noces i que hui compartix amb fills i nets. Cus els seus vestits, es declara valenciana de cor i confia a continuar vivint-ho.

La renúncia de la Corunya impulsa al Nou Mestalla com a seu del Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i obri una vacant que reaviva l'opció del Nou Mestalla. La decisió prioritza la reforma integral de Riazor.

Farmamundi i la Generalitat repartixen a Líban aliments i kits d’higiene a famílies desplaçades

Farmamundi i la Generalitat han activat una resposta d'emergència a Líban per a assistir a més de 20.000 persones desplaçades amb aliments i articles d'higiene. La intervenció prioritza a dones, menors i col·lectius vulnerables en Chouf, Hasbaya i Rachaya.

La renúncia de la Corunya impulsa les opcions del Nou Mestalla per al Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i allibera una plaça que reforça la candidatura del Nou Mestalla. La decisió arriba per les exigències de la FIFA.