Jorge Javier critica Joan Carles per l’escàndol en plena crisi del coronavirus

Jorge Javier Vázquez señalando  con el dedo

Jorge Javier Vázquez | València Diari

 

La crisi del coronavirus i totes les seues conseqüències no estan impedint a Jorge Javier Vázquez anar a treballar. El presentador de Telecinco seguix al capdavant de ‘Sálvame’ i de ‘Supervivientes’, a demés de publicar el seu blog setmanal en la revista ‘Lecturas’.

 

Si bé la crisi que està patint Espanya ha fet canviar els plans de les principals cadenes de televisió, de moment Jorge Javier no s’ha vist afectat i continua amb les seues aparicions habituals. En el seu blog de la revista ‘Lecturas’, sempre polèmic, ha parlat sobre la figura del rei i la monarquia espanyola, deixant algun titular que generarà debat.

 

Jorge Javier Vázquez carrega contra Joan Carles

«En plena crisi del coronavirus, en ple enfonsament d’una societat que desconeix a quants morts haurà d’enterrar i si li quedaran diners per a alimentar als vius, hem conegut com malbaratava el rei emèrit milions i milions d’euros en estimades, vols privats i ‘dolce vita’ en tota l’extensió de la paraula. La pitjor part no és que tinga vicis sinó saber qui i com li han costejat», ha assegurat.

 

Per al presentador, la figura del rei està desfasada: «Per a què servix un rei?», es preguntava. «Hem de ser prou madurs per a acceptar que els contes de fades no existixen i que amb tota seguretat hem tingut al capdavant de la Direcció de l’estat un ésser capritxós, egoista i molt poc solidari que prioritzava el seu plaer al benestar d’un poble cada volta més pobre i maltractat», confessava Jorge Javier en referència a Joan Carles.

 

No és la primera volta que el presentador parla de la monarquia. No obstant això, el que realment ha causat malestar al presentador ha sigut que, enmig d’esta crisi sanitària del coronavirus, haja eixit a la llum tot este escàndol sobre el rei emèrit.

Últimes notícies

Pérez Llorca insta la nova presidenta de l’AVL a reforçar el diàleg i el consens

Juanfran Pérez Llorca ha demanat a Maria Àngels Francés que la nova etapa de l’AVL es base en el diàleg, el rigor i el consens, i ella s’ha compromés a impulsar el valencià amb independència i objectivitat.

Bamba acosta als lectors valencians ‘La vida en la escritura’ d’Annie Dillard

'La vida en la escritura', clàssic contemporani sobre l'ofici d'escriure d'Annie Dillard, es publica per primera vegada a Espanya de la mà de l'editorial valenciana Bamba, que continua així el seu projecte de recuperació de l'autora.

Avís groc per calor extrema a València este dijous i divendres

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dijous a l’interior nord de València i divendres a tota la província, amb màximes de fins a 38 graus.

Els espanyols Los Gallos arriben a València decidits a guanyar el Gran Premi SailGP

L’equip espanyol Los Gallos, segon en la general del SailGP i vigent finalista en tots els grans premis, afronta este cap de setmana el Gran Premi de València amb l’objectiu de conquistar el volant i reforçar les seues opcions de ser a la gran final d’Abu Dhabi.

Affengruber s’acomiada de l’Elx després de dos temporades i deixa 12 milions

El central austríac David Affengruber s’ha acomiadat de l’Elx en xarxes socials després del seu traspàs al Fulham, amb un missatge emotiu i una operació xifrada en uns 12 milions d’euros.

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.