Jorge Javier critica Joan Carles per l’escàndol en plena crisi del coronavirus

Jorge Javier Vázquez señalando  con el dedo

Jorge Javier Vázquez | València Diari

 

La crisi del coronavirus i totes les seues conseqüències no estan impedint a Jorge Javier Vázquez anar a treballar. El presentador de Telecinco seguix al capdavant de ‘Sálvame’ i de ‘Supervivientes’, a demés de publicar el seu blog setmanal en la revista ‘Lecturas’.

 

Si bé la crisi que està patint Espanya ha fet canviar els plans de les principals cadenes de televisió, de moment Jorge Javier no s’ha vist afectat i continua amb les seues aparicions habituals. En el seu blog de la revista ‘Lecturas’, sempre polèmic, ha parlat sobre la figura del rei i la monarquia espanyola, deixant algun titular que generarà debat.

 

Jorge Javier Vázquez carrega contra Joan Carles

«En plena crisi del coronavirus, en ple enfonsament d’una societat que desconeix a quants morts haurà d’enterrar i si li quedaran diners per a alimentar als vius, hem conegut com malbaratava el rei emèrit milions i milions d’euros en estimades, vols privats i ‘dolce vita’ en tota l’extensió de la paraula. La pitjor part no és que tinga vicis sinó saber qui i com li han costejat», ha assegurat.

 

Per al presentador, la figura del rei està desfasada: «Per a què servix un rei?», es preguntava. «Hem de ser prou madurs per a acceptar que els contes de fades no existixen i que amb tota seguretat hem tingut al capdavant de la Direcció de l’estat un ésser capritxós, egoista i molt poc solidari que prioritzava el seu plaer al benestar d’un poble cada volta més pobre i maltractat», confessava Jorge Javier en referència a Joan Carles.

 

No és la primera volta que el presentador parla de la monarquia. No obstant això, el que realment ha causat malestar al presentador ha sigut que, enmig d’esta crisi sanitària del coronavirus, haja eixit a la llum tot este escàndol sobre el rei emèrit.

Últimes notícies

Saint-Supéry tria València Basket per créixer en l’Eurolliga

Mario Saint-Supéry ha explicat que ha triat València Basket per competir en l’Eurolliga, estar prop de casa i seguir creixent com a jugador. El base ha destacat el fitxatge de Mirotic i la confiança en el projecte abans de la Supercopa Endesa.

Alicant tancarà els parcs municipals dijous per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant ha anunciat que clausurarà tots els parcs públics municipals dijous davant l’alerta taronja per pluges i groga per tempestes decretada per Aemet al litoral sud.

Alerta taronja per fortes pluges en tota la província de València i litoral d’Alacant

El Centre de Coordinació d'Emergències ha decretat alerta taronja per fortes pluges este dimecres a l'interior i litoral nord de València i al sud de Castelló, i l'avís s'estendrà dijous al litoral d'Alacant i al litoral sud de València.

Nova campanya de la Generalitat per a deixar de normalitzar la prostitució

La Generalitat ha llançat la campanya 'La prostitución vive aquí' per a conscienciar la ciutadania que la prostitució és violència contra les dones i frenar-ne la demanda en la Comunitat Valenciana.

Sis anys de presó per violar una dona en una vivenda de Vinaròs

La Audiencia Provincial de Castelló ha imposat sis anys de presó a un home per violar una dona en la seua vivenda de Vinaròs en 2021, i tres anys més de presó a un amic seu com a còmplice.

Els plats preparats prenen força: del producte a les solucions en el supermercat

La reducció del tamany de les llars, l’envelliment i la falta de temps han impulsat una nova generació de plats preparats i han transformat el paper del supermercat, que passa de vendre productes a oferir solucions basades en salut, sabor i conveniència.

José Luis Vera nega davant el jutge haver cobrat en negre en el cas Azud

L’advocat José Luis Vera ha tornat a declarar davant el Jutjat d’Instrucció número 13 de València pel cas Azud i ha negat haver cobrat en negre o haver tingut vincles amb el PSPV-PSOE, en una macrocausa que tanca nou anys d’instrucció amb 38 processats.

Arde Bogotá portarà la gira ‘Hervideros’ a València i Alacant en desembre

El grup murcià Arde Bogotá inclou València i Alacant en la seua gira 'Hervideros Vibra Mahou', amb concerts els dies 3 i 4 de desembre i entrades només a taquilla física.