Jorge Javier critica Joan Carles per l’escàndol en plena crisi del coronavirus

Jorge Javier Vázquez señalando  con el dedo

Jorge Javier Vázquez | València Diari

 

La crisi del coronavirus i totes les seues conseqüències no estan impedint a Jorge Javier Vázquez anar a treballar. El presentador de Telecinco seguix al capdavant de ‘Sálvame’ i de ‘Supervivientes’, a demés de publicar el seu blog setmanal en la revista ‘Lecturas’.

 

Si bé la crisi que està patint Espanya ha fet canviar els plans de les principals cadenes de televisió, de moment Jorge Javier no s’ha vist afectat i continua amb les seues aparicions habituals. En el seu blog de la revista ‘Lecturas’, sempre polèmic, ha parlat sobre la figura del rei i la monarquia espanyola, deixant algun titular que generarà debat.

 

Jorge Javier Vázquez carrega contra Joan Carles

«En plena crisi del coronavirus, en ple enfonsament d’una societat que desconeix a quants morts haurà d’enterrar i si li quedaran diners per a alimentar als vius, hem conegut com malbaratava el rei emèrit milions i milions d’euros en estimades, vols privats i ‘dolce vita’ en tota l’extensió de la paraula. La pitjor part no és que tinga vicis sinó saber qui i com li han costejat», ha assegurat.

 

Per al presentador, la figura del rei està desfasada: «Per a què servix un rei?», es preguntava. «Hem de ser prou madurs per a acceptar que els contes de fades no existixen i que amb tota seguretat hem tingut al capdavant de la Direcció de l’estat un ésser capritxós, egoista i molt poc solidari que prioritzava el seu plaer al benestar d’un poble cada volta més pobre i maltractat», confessava Jorge Javier en referència a Joan Carles.

 

No és la primera volta que el presentador parla de la monarquia. No obstant això, el que realment ha causat malestar al presentador ha sigut que, enmig d’esta crisi sanitària del coronavirus, haja eixit a la llum tot este escàndol sobre el rei emèrit.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.