Jorge Javier critica Joan Carles per l’escàndol en plena crisi del coronavirus

Jorge Javier Vázquez señalando  con el dedo

Jorge Javier Vázquez | València Diari

 

La crisi del coronavirus i totes les seues conseqüències no estan impedint a Jorge Javier Vázquez anar a treballar. El presentador de Telecinco seguix al capdavant de ‘Sálvame’ i de ‘Supervivientes’, a demés de publicar el seu blog setmanal en la revista ‘Lecturas’.

 

Si bé la crisi que està patint Espanya ha fet canviar els plans de les principals cadenes de televisió, de moment Jorge Javier no s’ha vist afectat i continua amb les seues aparicions habituals. En el seu blog de la revista ‘Lecturas’, sempre polèmic, ha parlat sobre la figura del rei i la monarquia espanyola, deixant algun titular que generarà debat.

 

Jorge Javier Vázquez carrega contra Joan Carles

«En plena crisi del coronavirus, en ple enfonsament d’una societat que desconeix a quants morts haurà d’enterrar i si li quedaran diners per a alimentar als vius, hem conegut com malbaratava el rei emèrit milions i milions d’euros en estimades, vols privats i ‘dolce vita’ en tota l’extensió de la paraula. La pitjor part no és que tinga vicis sinó saber qui i com li han costejat», ha assegurat.

 

Per al presentador, la figura del rei està desfasada: «Per a què servix un rei?», es preguntava. «Hem de ser prou madurs per a acceptar que els contes de fades no existixen i que amb tota seguretat hem tingut al capdavant de la Direcció de l’estat un ésser capritxós, egoista i molt poc solidari que prioritzava el seu plaer al benestar d’un poble cada volta més pobre i maltractat», confessava Jorge Javier en referència a Joan Carles.

 

No és la primera volta que el presentador parla de la monarquia. No obstant això, el que realment ha causat malestar al presentador ha sigut que, enmig d’esta crisi sanitària del coronavirus, haja eixit a la llum tot este escàndol sobre el rei emèrit.

Últimes notícies

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.

Sánchez visita la nova fàbrica centenària de condiments Carmencita a Novelda

Pedro Sánchez ha visitat a Novelda la nova fàbrica de l’empresa centenària de condiments Carmencita, que culmina estos dies el trasllat des de les antigues instal·lacions. El recorregut ha inclòs diverses àrees de producció i laboratori, amb explicacions detallades del procés de les espècies.

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.

Descobrixen a l’Eliana un refugi de la Guerra Civil durant unes obres al centre

Les obres de reordenació del centre de l’Eliana han tret a la llum un refugi antiaeri de la Guerra Civil, que ara s’estudiarà i es protegirà com a part del patrimoni històric del municipi.

Més de 500.000 alumnes valencians patixen les tempestes del 2025, segons Unicef

Un informe d'Unicef assenyala que més de 500.000 estudiants de la Comunitat Valenciana es van vore afectats per les tempestes del 2025 i que la calor extrema va obligar a parar classes en diferents zones d'Espanya.

Les universitats públiques valencianes rebran 1.097 milions de la Generalitat en 2026

La Generalitat ha previst 1.097 milions d’euros en transferències per a les universitats públiques dins dels pressupostos de 2026, la xifra més alta fins ara, i reforça les beques, la gratuïtat de la primera matrícula i el suport a la investigació.

The Terminal Hub destinarà 3 milions a rehabilitar la base del Victory a la Marina de València

The Terminal Hub ha anunciat una inversió de quasi 3 milions d’euros per a rehabilitar l’antiga base del Victory Challenge a la Marina de València i convertir-la en un nou hub tecnològic internacional.