Jorge Javier critica Joan Carles per l’escàndol en plena crisi del coronavirus

Jorge Javier Vázquez señalando  con el dedo

Jorge Javier Vázquez | València Diari

 

La crisi del coronavirus i totes les seues conseqüències no estan impedint a Jorge Javier Vázquez anar a treballar. El presentador de Telecinco seguix al capdavant de ‘Sálvame’ i de ‘Supervivientes’, a demés de publicar el seu blog setmanal en la revista ‘Lecturas’.

 

Si bé la crisi que està patint Espanya ha fet canviar els plans de les principals cadenes de televisió, de moment Jorge Javier no s’ha vist afectat i continua amb les seues aparicions habituals. En el seu blog de la revista ‘Lecturas’, sempre polèmic, ha parlat sobre la figura del rei i la monarquia espanyola, deixant algun titular que generarà debat.

 

Jorge Javier Vázquez carrega contra Joan Carles

«En plena crisi del coronavirus, en ple enfonsament d’una societat que desconeix a quants morts haurà d’enterrar i si li quedaran diners per a alimentar als vius, hem conegut com malbaratava el rei emèrit milions i milions d’euros en estimades, vols privats i ‘dolce vita’ en tota l’extensió de la paraula. La pitjor part no és que tinga vicis sinó saber qui i com li han costejat», ha assegurat.

 

Per al presentador, la figura del rei està desfasada: «Per a què servix un rei?», es preguntava. «Hem de ser prou madurs per a acceptar que els contes de fades no existixen i que amb tota seguretat hem tingut al capdavant de la Direcció de l’estat un ésser capritxós, egoista i molt poc solidari que prioritzava el seu plaer al benestar d’un poble cada volta més pobre i maltractat», confessava Jorge Javier en referència a Joan Carles.

 

No és la primera volta que el presentador parla de la monarquia. No obstant això, el que realment ha causat malestar al presentador ha sigut que, enmig d’esta crisi sanitària del coronavirus, haja eixit a la llum tot este escàndol sobre el rei emèrit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.