Anuncios

La millor amiga de Pilar Rubio provoca i confessa el secret del bebé amb Sergio Ramos

Fins al moment, el sexe del bebé de Pilar Rubio i Sergio Ramos era una incògnita. A pesar de les insistents preguntes dels periodistes, la feliç parella preferia no dir res, però el sexe del bebé ha eixit a la llum i la culpable ha sigut Vania Millán. L’amiga de Pilar Rubio prompte passarà per l’altar, però a demés de parlar sobre el seu futur casament amb Julián Bayón, la model també ha parlat sobre com està portant Pilar Rubio el seu quart mes d’embaràs, desvelant, sense pretendre-ho, el sexe del bebé.

 

Una periodista abordava a l’exparella de René Ramos, actual nóvio de Lorena Gómez, després d’un sopar amb amigues en una terrassa de Madrid. A pesar d’això, res feia presagiar que la jove acabaria desvelant el sexe del fill de la seua íntima amiga, que ja és mare de Sergio Jr, Marco i Alejandro.

 

Una xiqueta de nom Ginevra?

La periodista que li ha fet l’entrevista a Vania Millán sentenciava: «Ginevra està a punt d’arribar al món», cosa a la que la model contestava «Ja et saps el nom?». Amb esta resposta, Vania deixava entrevore que la periodista podria haver encertat el sexe del bebé però no el nom. De fet, fa uns dies saltaven totes les alarmes després de què la parella compartira un vídeo familiar en què un dels hashtags elegits era ‘Julieta’. Després de la inesperada revelació de la model, la parella ha preferit no fer declaracions.

 

Tot i que tenim moltes ganes de conéixer el nom del menut o de la menuda, la veritat és que tot pareix indicar que finalment serà per fi una xiqueta, encara que caldrà esperar que la presentadora done a llum.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.