La millor amiga de Pilar Rubio provoca i confessa el secret del bebé amb Sergio Ramos

Fins al moment, el sexe del bebé de Pilar Rubio i Sergio Ramos era una incògnita. A pesar de les insistents preguntes dels periodistes, la feliç parella preferia no dir res, però el sexe del bebé ha eixit a la llum i la culpable ha sigut Vania Millán. L’amiga de Pilar Rubio prompte passarà per l’altar, però a demés de parlar sobre el seu futur casament amb Julián Bayón, la model també ha parlat sobre com està portant Pilar Rubio el seu quart mes d’embaràs, desvelant, sense pretendre-ho, el sexe del bebé.

 

Una periodista abordava a l’exparella de René Ramos, actual nóvio de Lorena Gómez, després d’un sopar amb amigues en una terrassa de Madrid. A pesar d’això, res feia presagiar que la jove acabaria desvelant el sexe del fill de la seua íntima amiga, que ja és mare de Sergio Jr, Marco i Alejandro.

 

Una xiqueta de nom Ginevra?

La periodista que li ha fet l’entrevista a Vania Millán sentenciava: «Ginevra està a punt d’arribar al món», cosa a la que la model contestava «Ja et saps el nom?». Amb esta resposta, Vania deixava entrevore que la periodista podria haver encertat el sexe del bebé però no el nom. De fet, fa uns dies saltaven totes les alarmes després de què la parella compartira un vídeo familiar en què un dels hashtags elegits era ‘Julieta’. Després de la inesperada revelació de la model, la parella ha preferit no fer declaracions.

 

Tot i que tenim moltes ganes de conéixer el nom del menut o de la menuda, la veritat és que tot pareix indicar que finalment serà per fi una xiqueta, encara que caldrà esperar que la presentadora done a llum.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.