14.1 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

La millor amiga de Pilar Rubio provoca i confessa el secret del bebé amb Sergio Ramos

Fins al moment, el sexe del bebé de Pilar Rubio i Sergio Ramos era una incògnita. A pesar de les insistents preguntes dels periodistes, la feliç parella preferia no dir res, però el sexe del bebé ha eixit a la llum i la culpable ha sigut Vania Millán. L’amiga de Pilar Rubio prompte passarà per l’altar, però a demés de parlar sobre el seu futur casament amb Julián Bayón, la model també ha parlat sobre com està portant Pilar Rubio el seu quart mes d’embaràs, desvelant, sense pretendre-ho, el sexe del bebé.

 

Una periodista abordava a l’exparella de René Ramos, actual nóvio de Lorena Gómez, després d’un sopar amb amigues en una terrassa de Madrid. A pesar d’això, res feia presagiar que la jove acabaria desvelant el sexe del fill de la seua íntima amiga, que ja és mare de Sergio Jr, Marco i Alejandro.

 

Una xiqueta de nom Ginevra?

La periodista que li ha fet l’entrevista a Vania Millán sentenciava: «Ginevra està a punt d’arribar al món», cosa a la que la model contestava «Ja et saps el nom?». Amb esta resposta, Vania deixava entrevore que la periodista podria haver encertat el sexe del bebé però no el nom. De fet, fa uns dies saltaven totes les alarmes després de què la parella compartira un vídeo familiar en què un dels hashtags elegits era ‘Julieta’. Després de la inesperada revelació de la model, la parella ha preferit no fer declaracions.

 

Tot i que tenim moltes ganes de conéixer el nom del menut o de la menuda, la veritat és que tot pareix indicar que finalment serà per fi una xiqueta, encara que caldrà esperar que la presentadora done a llum.

Últimes notícies

Un llibre per a parlar sense por del porno amb els més jóvens i desmuntar les seues mentides

El professor Enric Senabre publica una obra per a preadolescents que convida a tractar el porno sense tabús, entendre la seua ficció i demanar ajuda adulta. Inclou reflexions per capítols i una guia per a famílies i docents.

Indonèsia va reprendre la busca d’un espanyol i tres menors després d’un naufragi

Els equips de rescat van reprendre la busca d'un espanyol i tres dels seus fills després de l'enfonsament d'un vaixell turístic en Padar. L'operació se centra en localitzar el casc per a enviar bussos malgrat els corrents i el mal temps.

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.