Mor l’escriptora Soco Cordente als 36 anys

L’escriptora de Conca Soco Cordente ha mort aquest dissabte als 36 anys. El funeral ha sigut aquest diumenge, 28 de novembre, a les 13.30 hores a l’església de Sant Pere i les seues restes mortals reben sepultura en Villares del Saz.

Cordente és autora de llibres com a ‘Egos’ o ‘Cromatismos’ i va rebre el Premi Cercle Roig per ‘Encuentros entre notas discordantes’, la seua òpera preval. També va treballar com a cronista i entrevistadora per a la revista musical ‘100% Pop Espanyol’ des de setembre de 2016. A més va col·laborar amb mitjans locals com ‘LifeCuenca’.

La mort de la jove ha commocionat ciutat; polítics, veïns i personalitats del món de la cultura han volgut donar el condol a la seua família. «Commocionat, com molts veïns i veïnes de Conca. Qualsevol comiat és trist, però Soco s’ha anat massa prompte», ha assenyalat perfil de Facebook l’alcalde de Conca, Darío Dolz.

 

«La societat de Conca està de dol perquè s’ha anat una dona massa jove i amb moltíssim talent. Sempre estaràs en els nostres cors», ha dit el president de la Diputació de Conca, Álvaro Martínez Chana.

 

El president de Castella-la Manxa, Emiliano García-Page, ha expressat també el seu pesar per la defunció de l’escriptora: «Hi ha talents que marxen massa prompte. Hui Cuenca acomiada a l’escriptora Soco Cordente. El meu suport i afecte per a la seua família i amics». També ha volgut recordar-se d’ella la Biblioteca Pública de l’Estat de Conca. En un missatge de Twitter ha assenyalat: «Ens ha deixat sense paraules; ha marxat amb tan sols 36 anys. Nostres més sinceres condolences a la seua família».

 

 

Últimes notícies

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.