Mor l’escriptora Soco Cordente als 36 anys

L’escriptora de Conca Soco Cordente ha mort aquest dissabte als 36 anys. El funeral ha sigut aquest diumenge, 28 de novembre, a les 13.30 hores a l’església de Sant Pere i les seues restes mortals reben sepultura en Villares del Saz.

Cordente és autora de llibres com a ‘Egos’ o ‘Cromatismos’ i va rebre el Premi Cercle Roig per ‘Encuentros entre notas discordantes’, la seua òpera preval. També va treballar com a cronista i entrevistadora per a la revista musical ‘100% Pop Espanyol’ des de setembre de 2016. A més va col·laborar amb mitjans locals com ‘LifeCuenca’.

La mort de la jove ha commocionat ciutat; polítics, veïns i personalitats del món de la cultura han volgut donar el condol a la seua família. «Commocionat, com molts veïns i veïnes de Conca. Qualsevol comiat és trist, però Soco s’ha anat massa prompte», ha assenyalat perfil de Facebook l’alcalde de Conca, Darío Dolz.

 

«La societat de Conca està de dol perquè s’ha anat una dona massa jove i amb moltíssim talent. Sempre estaràs en els nostres cors», ha dit el president de la Diputació de Conca, Álvaro Martínez Chana.

 

El president de Castella-la Manxa, Emiliano García-Page, ha expressat també el seu pesar per la defunció de l’escriptora: «Hi ha talents que marxen massa prompte. Hui Cuenca acomiada a l’escriptora Soco Cordente. El meu suport i afecte per a la seua família i amics». També ha volgut recordar-se d’ella la Biblioteca Pública de l’Estat de Conca. En un missatge de Twitter ha assenyalat: «Ens ha deixat sense paraules; ha marxat amb tan sols 36 anys. Nostres més sinceres condolences a la seua família».

 

 

Últimes notícies

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.