Mor l’escriptora Soco Cordente als 36 anys

L’escriptora de Conca Soco Cordente ha mort aquest dissabte als 36 anys. El funeral ha sigut aquest diumenge, 28 de novembre, a les 13.30 hores a l’església de Sant Pere i les seues restes mortals reben sepultura en Villares del Saz.

Cordente és autora de llibres com a ‘Egos’ o ‘Cromatismos’ i va rebre el Premi Cercle Roig per ‘Encuentros entre notas discordantes’, la seua òpera preval. També va treballar com a cronista i entrevistadora per a la revista musical ‘100% Pop Espanyol’ des de setembre de 2016. A més va col·laborar amb mitjans locals com ‘LifeCuenca’.

La mort de la jove ha commocionat ciutat; polítics, veïns i personalitats del món de la cultura han volgut donar el condol a la seua família. «Commocionat, com molts veïns i veïnes de Conca. Qualsevol comiat és trist, però Soco s’ha anat massa prompte», ha assenyalat perfil de Facebook l’alcalde de Conca, Darío Dolz.

 

«La societat de Conca està de dol perquè s’ha anat una dona massa jove i amb moltíssim talent. Sempre estaràs en els nostres cors», ha dit el president de la Diputació de Conca, Álvaro Martínez Chana.

 

El president de Castella-la Manxa, Emiliano García-Page, ha expressat també el seu pesar per la defunció de l’escriptora: «Hi ha talents que marxen massa prompte. Hui Cuenca acomiada a l’escriptora Soco Cordente. El meu suport i afecte per a la seua família i amics». També ha volgut recordar-se d’ella la Biblioteca Pública de l’Estat de Conca. En un missatge de Twitter ha assenyalat: «Ens ha deixat sense paraules; ha marxat amb tan sols 36 anys. Nostres més sinceres condolences a la seua família».

 

 

Últimes notícies

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.