Mor l’estrella de Hollywood, Kirk Douglas, als 103 anys

Kirk Douglas

Kirk Douglas ha mort este dimecres als 103 anys | Wikipedia

Kirk Douglas, l’últim actor viu de l’època daurada de Hollywood, ha mort este dimecres als 103 anys. La notícia la donaven els seus familiars a diferents mitjans de comunicació nord-americans. Poc després, ho ha confirmat un dels seus fills, el també actor Michael Douglas, a través del seu compte d’Instagram.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

It is with tremendous sadness that my brothers and I announce that Kirk Douglas left us today at the age of 103. To the world he was a legend, an actor from the golden age of movies who lived well into his golden years, a humanitarian whose commitment to justice and the causes he believed in set a standard for all of us to aspire to. But to me and my brothers Joel and Peter he was simply Dad, to Catherine, a wonderful father-in-law, to his grandchildren and great grandchild their loving grandfather, and to his wife Anne, a wonderful husband. Kirk’s life was well lived, and he leaves a legacy in film that will endure for generations to come, and a history as a renowned philanthropist who worked to aid the public and bring peace to the planet. Let me end with the words I told him on his last birthday and which will always remain true. Dad- I love you so much and I am so proud to be your son. #KirkDouglas

Una publicación compartida de Michael Douglas (@michaelkirkdouglas) el

 

«Una llegenda i actor de l’època daurada de Hollywood»

Kirk serà recordat com «una llegenda, un actor dels anys daurats del cinema» explica el seu fill, qui afegix que també era un home que lluitava per la «justícia i les causes en què ell creia», uns valors que va saber transmetre. Michael assenyala que pels seus serà recordat com un bon pare, iaio i marit i es despedia dient: «T’estime molt i estic molt orgullós de ser el teu fill».

 

Michael també assenyala que Kirk «deixa un llegat que es mantindrà en les pròximes generacions» i és que l’actor va interpretar més de 90 pel·lícules al llarg de la seua carrera amb personatges tan històrics com Espartac, Vincent Van Gogh en ‘Van Gogh, la passió de viure’, el coronel Dax de ‘Camins de glòria’ o l’arponer Nerd Land de ‘20.000 llegües de viatge submarí». Durant la seua carrera prolífica també va guanyar el Globus d’Or al millor actor dramàtic el 1957 o l’Òscar honorífic concedit per Hollywood l’any 1996.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.