Mor Inmaculada Escrivà, alcaldessa de Palma de Gandia, als 47 anys

Commoció en la localitat valenciana de Palma de Gandia, en la comarca de la Safor, per la mort de la seua alcaldessa, Inmaculada Escrivà Fayos, este dimarts.

 

Compromís, el partit polític del que formava part, ha sigut l’encarregat d’anunciar la defunció en un comunicat a través de les xarxes socials. La formació ha traslladat el seu «dolor i consternació» davant la mort d’Escrivà. «Descansa en pau. Gràcies pel teu compromís», han agregat.

 

Escrivà era alcaldessa de Palma de Gandia des de juny de 2019, després de què la seua candidatura guanyara les últimes eleccions municipals del 26 de maig.

 

No va poder superar un càncer

Escrivà tenia 47 anys i patia un càncer que se li havia diagnosticat fa un temps i que, finalment, no ha pogut superar. L’alcaldesa de Palma de Gandia era mare de dos fills.

 

Segons ha informat el mateix Ajuntament de la localitat, el soterrament serà este dimecres a les 17 hores de la vesprada en l’església de Palma, tot i que, a partir de les 10 del matí, estarà en l’Ajuntament, a on es podran arrimar, amics, familiars i veïns a donar-li l’últim adéu.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Guido Rodríguez vol acomiadar Mestalla ‘com es mereix’ en la seua última temporada

Guido Rodríguez ha remarcat que el vestidor i l’afició han d’estar ‘més units que mai’ per a acomiadar Mestalla com es mereix abans del trasllat al Nou Mestalla, i ha explicat per què ha decidit continuar al València fins a 2028.

Onze detinguts a Torrevieja per dos laboratoris clandestins de ‘tusi’ destinats a l’oci nocturn

La Guàrdia Civil ha desarticulat a Torrevieja una organització que elaborava i venia ‘tusi’, amb dos laboratoris clandestins i onze persones detingudes, principalment vinculades a l’oci nocturn del municipi.

La Fe supera en mig any totes les donacions renals de viu de 2024 i s’acosta al rècord

L’Hospital La Fe ha realitzat deu trasplantaments renals de donant viu en el primer semestre de 2026, més que en tot 2024 i prop del rècord de 2025, gràcies a l’optimització del procés quirúrgic i de seguiment.

Jutgen tres persones per portar una patera amb migrants fins a la costa d’Oriola

L’Audiència Provincial d’Alacant jutja dos hòmens i una dona acusats d’haver traslladat en patera quatre migrants des d’Algèria fins a la costa d’Oriola, entre ells una menor, en un viatge que la fiscalia considera perillós.

Detingut a Elx un hostaler que pagava a persones vulnerables perquè furtaren llaunes gourmet

Un hostaler d’Elx ha sigut detingut per presumptament pagar a persones vulnerables perquè furtaren llaunes gourmet de supermercats, que després servia al seu bar sense garanties sanitàries.

Els voluntaris emocionals, clau per a les dones amb càncer de mama i ginecològic

Juanfran Pérez Llorca destaca a Benidorm el paper del voluntariat emocional per acompanyar dones amb càncer de mama i ginecològic i recorda la inversió de més de 23 milions en prevenció.

Rècord de rorquals davant la Marina Alta: 127 exemplars entre maig i juliol

Un equip de la UPV ha detectat 127 rorquals davant la Marina Alta entre el 25 de maig i el 6 de juliol, amb més fotoidentificacions i cries que mai en una campanya clau per a la conservació de l’espècie al Mediterrani.

Més de cent rorquals s’acosten a la Marina Alta entre maig i juliol

Un equip de la UPV ha registrat 127 rorquals davant la Marina Alta entre el 25 de maig i el 6 de juliol, amb més de 80 exemplars fotidentificats i diverses femelles amb cries en migració.