12.2 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Mor Inmaculada Escrivà, alcaldessa de Palma de Gandia, als 47 anys

Commoció en la localitat valenciana de Palma de Gandia, en la comarca de la Safor, per la mort de la seua alcaldessa, Inmaculada Escrivà Fayos, este dimarts.

 

Compromís, el partit polític del que formava part, ha sigut l’encarregat d’anunciar la defunció en un comunicat a través de les xarxes socials. La formació ha traslladat el seu «dolor i consternació» davant la mort d’Escrivà. «Descansa en pau. Gràcies pel teu compromís», han agregat.

 

Escrivà era alcaldessa de Palma de Gandia des de juny de 2019, després de què la seua candidatura guanyara les últimes eleccions municipals del 26 de maig.

 

No va poder superar un càncer

Escrivà tenia 47 anys i patia un càncer que se li havia diagnosticat fa un temps i que, finalment, no ha pogut superar. L’alcaldesa de Palma de Gandia era mare de dos fills.

 

Segons ha informat el mateix Ajuntament de la localitat, el soterrament serà este dimecres a les 17 hores de la vesprada en l’església de Palma, tot i que, a partir de les 10 del matí, estarà en l’Ajuntament, a on es podran arrimar, amics, familiars i veïns a donar-li l’últim adéu.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.