Mor Inmaculada Escrivà, alcaldessa de Palma de Gandia, als 47 anys

Commoció en la localitat valenciana de Palma de Gandia, en la comarca de la Safor, per la mort de la seua alcaldessa, Inmaculada Escrivà Fayos, este dimarts.

 

Compromís, el partit polític del que formava part, ha sigut l’encarregat d’anunciar la defunció en un comunicat a través de les xarxes socials. La formació ha traslladat el seu «dolor i consternació» davant la mort d’Escrivà. «Descansa en pau. Gràcies pel teu compromís», han agregat.

 

Escrivà era alcaldessa de Palma de Gandia des de juny de 2019, després de què la seua candidatura guanyara les últimes eleccions municipals del 26 de maig.

 

No va poder superar un càncer

Escrivà tenia 47 anys i patia un càncer que se li havia diagnosticat fa un temps i que, finalment, no ha pogut superar. L’alcaldesa de Palma de Gandia era mare de dos fills.

 

Segons ha informat el mateix Ajuntament de la localitat, el soterrament serà este dimecres a les 17 hores de la vesprada en l’església de Palma, tot i que, a partir de les 10 del matí, estarà en l’Ajuntament, a on es podran arrimar, amics, familiars i veïns a donar-li l’últim adéu.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig