10.6 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Mor Inmaculada Escrivà, alcaldessa de Palma de Gandia, als 47 anys

Commoció en la localitat valenciana de Palma de Gandia, en la comarca de la Safor, per la mort de la seua alcaldessa, Inmaculada Escrivà Fayos, este dimarts.

 

Compromís, el partit polític del que formava part, ha sigut l’encarregat d’anunciar la defunció en un comunicat a través de les xarxes socials. La formació ha traslladat el seu «dolor i consternació» davant la mort d’Escrivà. «Descansa en pau. Gràcies pel teu compromís», han agregat.

 

Escrivà era alcaldessa de Palma de Gandia des de juny de 2019, després de què la seua candidatura guanyara les últimes eleccions municipals del 26 de maig.

 

No va poder superar un càncer

Escrivà tenia 47 anys i patia un càncer que se li havia diagnosticat fa un temps i que, finalment, no ha pogut superar. L’alcaldesa de Palma de Gandia era mare de dos fills.

 

Segons ha informat el mateix Ajuntament de la localitat, el soterrament serà este dimecres a les 17 hores de la vesprada en l’església de Palma, tot i que, a partir de les 10 del matí, estarà en l’Ajuntament, a on es podran arrimar, amics, familiars i veïns a donar-li l’últim adéu.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.