Christian Gálvez torna a la televisió amb «algo molt gran» en Telecinco

 

Fa molt de temps que Christian Gálvez està apartat de la televisió. Des que ‘Mediaset’ va haver de retirar de la graella televisiva ‘Pasapalabra‘, el seu concurs estrella per ordre judicial, la cara de Christian s’ha anat diluint de Telecinco.

 

Hi va haver un tímid intent per part de ‘Mediaset‘ d’intentar enganxar els espectadors amb un nou format anomenat ‘El Tirón‘ que s’emetia en els últims minuts dins ‘Sálvame’, però no va tindre l’efecte desitjat.

 

Amb l’arribada de la pandèmia, el concurs va desaparèixer del tot de la graella i res més s’ha sabut del parador de Christian Gálvez. No obstant això, s’entén que seguix vinculat al grup audiovisual.

 

De fet, va signar un contracte blindat per evitar que Antena 3 fitxarà al presentador per posar-se al capdavant de la nova etapa de ‘Pasapalabra‘ en Atresmedia, a on a poc a poc està conseguint desbancar ‘Sálvame‘.

 

El nou projecte professional de Christian Gálvez

Encara que Christian Gálvez no té ara mateix un programa a la televisió, el presentador no ha perdut el temps. Gálvez sempre ha compaginat el seu treball en antena amb la seua gran passió: la literatura.

 

De fet han sigut uns quants els llibres que ha publicat sobre Leonardo Da Vinci, una de les figures que més admira. A la vida d’este gran artista florentí, Christian ha trobat la seua inspiració a l’hora d’escriure les seues novel·les i donar algunes conferències al respecte.

 

Ara, el presentador ha acabat un altre llibre titulat ‘Hannah‘, a on narra el treball que va fer el cònsol alemany Gerhard Wolf, conegut com ‘El guardià del Pont Vecchio‘, i que va salvar la vida a un gran número de jueus durant la segona Guerra Mundial.

 

Amb motiu d’este nou llançament, Joaquín Prat comptava amb la presència de Christian Gálvez en ‘Cuatro al día’ per promocionar la seua nova novel·la. Durant l’entrevista, el presentador va revelar que té un nou projecte televisiu entre mans que li fa molta il·lusió i que farà un nou gir professional.

Salt a la ‘petita pantalla’

Pareix que la nova novel·la de Christian Gálvez ha creat molta expectació. Tot i que es va publicar dies abans que es decretarà l‘estat d’alarma i no va poder promocionar-la per diferents llocs del país, ‘Hannah’ podria tenir prompte una adaptació per a la televisió.

 

La veritat és que la faena que va fer Wolf forma part de la història de la Segona Guerra Mundial, i no és d’estranyar que siga portada a la ‘petita pantalla’. «M’han demanat el desenvolupament d’una minisèrie de quatre capítols, així que estic molt content», anunciava Christian en ‘Cuatro al día‘ molt emocionat per este nou encàrrec, que suposarà per a ell una experiència diferent en el món de la televisió.

 

El presentador no ha volgut revelar res més, de manera que es desconeix si és un projecte encarregat per ‘Mediaset’ o, per contra, es tracta d’una sèrie per a alguna plataforma. Siga com siga, al presentador no li falten projectes professionals.

 

Christian Gálvez torna a la televisió

Però l’adaptació del seu nou llibre a la televisió no és l’únic treball que té pendent. Quan l’entrevista estava a punt de finalitzar, Christian Gálvez ha volgut confessar-li a Joaquín Prat que d’aci a molt poc tornarà a estar al capdavant d’un nou programa de televisió.

 

«Et done un titular perquè vull que sigues tu el primer a saber-ho», començava dient Gálvez mentres Joaquín esperava impacient. «Fenix Media ja produirà alguna cosa molt gran i torne d’aci a molt poc a la tele. Volia que fores tu el primer a saber-ho», acabava confessant assegurant que este nou projecte té a vore «molt amb la cultura».

 

A principi de l’estiu, Manuel Villanueva, director de continguts de ‘Mediaset’, va parlar en una entrevista per ‘EFE’ sobre el futur professional de Christian Gálvez en la cadena.

 

En aquell temps, Villanueva ja va avançar que s’estava treballant en un nou format «adequat i molt ajustat per al perfil de Christian» i que no es tractaria d’un concurs sinó d’una cosa diferent.

 

A jutjar per les paraules de Christian Gálvez tocarà esperar un poc per vore-ho de nou en televisió, però tot pareix indicar que està més que preparat per a tornar a presentar un nou programa.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.