Christian Gálvez torna a la televisió amb «algo molt gran» en Telecinco

 

Fa molt de temps que Christian Gálvez està apartat de la televisió. Des que ‘Mediaset’ va haver de retirar de la graella televisiva ‘Pasapalabra‘, el seu concurs estrella per ordre judicial, la cara de Christian s’ha anat diluint de Telecinco.

 

Hi va haver un tímid intent per part de ‘Mediaset‘ d’intentar enganxar els espectadors amb un nou format anomenat ‘El Tirón‘ que s’emetia en els últims minuts dins ‘Sálvame’, però no va tindre l’efecte desitjat.

 

Amb l’arribada de la pandèmia, el concurs va desaparèixer del tot de la graella i res més s’ha sabut del parador de Christian Gálvez. No obstant això, s’entén que seguix vinculat al grup audiovisual.

 

De fet, va signar un contracte blindat per evitar que Antena 3 fitxarà al presentador per posar-se al capdavant de la nova etapa de ‘Pasapalabra‘ en Atresmedia, a on a poc a poc està conseguint desbancar ‘Sálvame‘.

 

El nou projecte professional de Christian Gálvez

Encara que Christian Gálvez no té ara mateix un programa a la televisió, el presentador no ha perdut el temps. Gálvez sempre ha compaginat el seu treball en antena amb la seua gran passió: la literatura.

 

De fet han sigut uns quants els llibres que ha publicat sobre Leonardo Da Vinci, una de les figures que més admira. A la vida d’este gran artista florentí, Christian ha trobat la seua inspiració a l’hora d’escriure les seues novel·les i donar algunes conferències al respecte.

 

Ara, el presentador ha acabat un altre llibre titulat ‘Hannah‘, a on narra el treball que va fer el cònsol alemany Gerhard Wolf, conegut com ‘El guardià del Pont Vecchio‘, i que va salvar la vida a un gran número de jueus durant la segona Guerra Mundial.

 

Amb motiu d’este nou llançament, Joaquín Prat comptava amb la presència de Christian Gálvez en ‘Cuatro al día’ per promocionar la seua nova novel·la. Durant l’entrevista, el presentador va revelar que té un nou projecte televisiu entre mans que li fa molta il·lusió i que farà un nou gir professional.

Salt a la ‘petita pantalla’

Pareix que la nova novel·la de Christian Gálvez ha creat molta expectació. Tot i que es va publicar dies abans que es decretarà l‘estat d’alarma i no va poder promocionar-la per diferents llocs del país, ‘Hannah’ podria tenir prompte una adaptació per a la televisió.

 

La veritat és que la faena que va fer Wolf forma part de la història de la Segona Guerra Mundial, i no és d’estranyar que siga portada a la ‘petita pantalla’. «M’han demanat el desenvolupament d’una minisèrie de quatre capítols, així que estic molt content», anunciava Christian en ‘Cuatro al día‘ molt emocionat per este nou encàrrec, que suposarà per a ell una experiència diferent en el món de la televisió.

 

El presentador no ha volgut revelar res més, de manera que es desconeix si és un projecte encarregat per ‘Mediaset’ o, per contra, es tracta d’una sèrie per a alguna plataforma. Siga com siga, al presentador no li falten projectes professionals.

 

Christian Gálvez torna a la televisió

Però l’adaptació del seu nou llibre a la televisió no és l’únic treball que té pendent. Quan l’entrevista estava a punt de finalitzar, Christian Gálvez ha volgut confessar-li a Joaquín Prat que d’aci a molt poc tornarà a estar al capdavant d’un nou programa de televisió.

 

«Et done un titular perquè vull que sigues tu el primer a saber-ho», començava dient Gálvez mentres Joaquín esperava impacient. «Fenix Media ja produirà alguna cosa molt gran i torne d’aci a molt poc a la tele. Volia que fores tu el primer a saber-ho», acabava confessant assegurant que este nou projecte té a vore «molt amb la cultura».

 

A principi de l’estiu, Manuel Villanueva, director de continguts de ‘Mediaset’, va parlar en una entrevista per ‘EFE’ sobre el futur professional de Christian Gálvez en la cadena.

 

En aquell temps, Villanueva ja va avançar que s’estava treballant en un nou format «adequat i molt ajustat per al perfil de Christian» i que no es tractaria d’un concurs sinó d’una cosa diferent.

 

A jutjar per les paraules de Christian Gálvez tocarà esperar un poc per vore-ho de nou en televisió, però tot pareix indicar que està més que preparat per a tornar a presentar un nou programa.

Últimes notícies

La Oreja de Van Gogh converteix el Roig Arena en una festa de nostàlgia a València

La Oreja de Van Gogh ha omplit el Roig Arena de València amb 15.000 persones en el primer dels seus dos concerts, convertint el retrobament amb Amaia Montero en una autèntica festa de nostàlgia. El recinte celebra també el seu primer aniversari com a referent del mapa musical valencià.

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.