18.1 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Christian Gálvez torna a la televisió amb «algo molt gran» en Telecinco

 

Fa molt de temps que Christian Gálvez està apartat de la televisió. Des que ‘Mediaset’ va haver de retirar de la graella televisiva ‘Pasapalabra‘, el seu concurs estrella per ordre judicial, la cara de Christian s’ha anat diluint de Telecinco.

 

Hi va haver un tímid intent per part de ‘Mediaset‘ d’intentar enganxar els espectadors amb un nou format anomenat ‘El Tirón‘ que s’emetia en els últims minuts dins ‘Sálvame’, però no va tindre l’efecte desitjat.

 

Amb l’arribada de la pandèmia, el concurs va desaparèixer del tot de la graella i res més s’ha sabut del parador de Christian Gálvez. No obstant això, s’entén que seguix vinculat al grup audiovisual.

 

De fet, va signar un contracte blindat per evitar que Antena 3 fitxarà al presentador per posar-se al capdavant de la nova etapa de ‘Pasapalabra‘ en Atresmedia, a on a poc a poc està conseguint desbancar ‘Sálvame‘.

 

El nou projecte professional de Christian Gálvez

Encara que Christian Gálvez no té ara mateix un programa a la televisió, el presentador no ha perdut el temps. Gálvez sempre ha compaginat el seu treball en antena amb la seua gran passió: la literatura.

 

De fet han sigut uns quants els llibres que ha publicat sobre Leonardo Da Vinci, una de les figures que més admira. A la vida d’este gran artista florentí, Christian ha trobat la seua inspiració a l’hora d’escriure les seues novel·les i donar algunes conferències al respecte.

 

Ara, el presentador ha acabat un altre llibre titulat ‘Hannah‘, a on narra el treball que va fer el cònsol alemany Gerhard Wolf, conegut com ‘El guardià del Pont Vecchio‘, i que va salvar la vida a un gran número de jueus durant la segona Guerra Mundial.

 

Amb motiu d’este nou llançament, Joaquín Prat comptava amb la presència de Christian Gálvez en ‘Cuatro al día’ per promocionar la seua nova novel·la. Durant l’entrevista, el presentador va revelar que té un nou projecte televisiu entre mans que li fa molta il·lusió i que farà un nou gir professional.

Salt a la ‘petita pantalla’

Pareix que la nova novel·la de Christian Gálvez ha creat molta expectació. Tot i que es va publicar dies abans que es decretarà l‘estat d’alarma i no va poder promocionar-la per diferents llocs del país, ‘Hannah’ podria tenir prompte una adaptació per a la televisió.

 

La veritat és que la faena que va fer Wolf forma part de la història de la Segona Guerra Mundial, i no és d’estranyar que siga portada a la ‘petita pantalla’. «M’han demanat el desenvolupament d’una minisèrie de quatre capítols, així que estic molt content», anunciava Christian en ‘Cuatro al día‘ molt emocionat per este nou encàrrec, que suposarà per a ell una experiència diferent en el món de la televisió.

 

El presentador no ha volgut revelar res més, de manera que es desconeix si és un projecte encarregat per ‘Mediaset’ o, per contra, es tracta d’una sèrie per a alguna plataforma. Siga com siga, al presentador no li falten projectes professionals.

 

Christian Gálvez torna a la televisió

Però l’adaptació del seu nou llibre a la televisió no és l’únic treball que té pendent. Quan l’entrevista estava a punt de finalitzar, Christian Gálvez ha volgut confessar-li a Joaquín Prat que d’aci a molt poc tornarà a estar al capdavant d’un nou programa de televisió.

 

«Et done un titular perquè vull que sigues tu el primer a saber-ho», començava dient Gálvez mentres Joaquín esperava impacient. «Fenix Media ja produirà alguna cosa molt gran i torne d’aci a molt poc a la tele. Volia que fores tu el primer a saber-ho», acabava confessant assegurant que este nou projecte té a vore «molt amb la cultura».

 

A principi de l’estiu, Manuel Villanueva, director de continguts de ‘Mediaset’, va parlar en una entrevista per ‘EFE’ sobre el futur professional de Christian Gálvez en la cadena.

 

En aquell temps, Villanueva ja va avançar que s’estava treballant en un nou format «adequat i molt ajustat per al perfil de Christian» i que no es tractaria d’un concurs sinó d’una cosa diferent.

 

A jutjar per les paraules de Christian Gálvez tocarà esperar un poc per vore-ho de nou en televisió, però tot pareix indicar que està més que preparat per a tornar a presentar un nou programa.

Últimes notícies

Detecten una microalga productora de ciguatoxinas en el Mediterrani peninsular

Han confirmat per primera vegada la presència de Gambierdiscus australs en aigües enfront de Dénia i Xàbia, amb abundàncies de 20-140 cèl·lules per litre. El risc per al consumidor es considera baix i es manté la vigilància científica.

El cim sobre finançament autonòmic se salda amb el rebuig de quasi totes les comunitats

El cim sobre el nou sistema de finançament autonòmic ha acabat amb el rebuig de quasi totes les comunitats, excepte Catalunya. El malestar per l'anunci previ d'Oriol Junqueras i l'exigència de majoria absoluta en el Congrés han anticipat un tràmit difícil

El PSOE demana la dimissió de l’alcalde de Benidorm per la multa rècord del APR-7

El PSPV-PSOE ha exigit la renúncia de Toni Pérez després de quedar ferma la condemna que obliga l'Ajuntament a pagar més de 350 milions pel APR-7. El partit alerta d'un impacte fiscal sense precedents i demana negociar i acudir al Fons d'Ordenació.

Benidorm sosté que el pagament de 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde de Benidorm ha assegurat que acatarà la sentència que fixa una indemnització de més de 350 milions pel sòl de Serra Gelada i que el pagament no portarà a la ruïna ni forçarà una intervenció estatal. El consistori estudia vies jurídiques i financeres amb els seus tècnics.

Schareina es col·loca tercer i Benavides recupera el lideratge després de la caiguda de Sanders

Benavides lidera per 41 segons després de ser segon en l'etapa guanyada per Van Beveren. La caiguda de Sanders ho va relegar i Schareina va pujar a tercer en la general.

València Basket es mesurarà al Durán Maquinaria Ensino en la Copa de la Reina

El sorteig va aparellar a València Basket amb Durán Maquinaria Ensino per al tancament del debut a Tarragona 2026. Casademont Zaragoza i IDK Euskotren obriran la Copa.

Matías Moreno: ‘El Madrid serà molt difícil però no anirem amb el cap cot’

El central del Llevant va explicar que, malgrat la dificultat de visitar el Bernabéu, l'equip viatjarà per a competir i buscar els tres punts. Va destacar l'impuls amb Luis Castro i el seu bon moment personal.

Corberán demana al València mentalitat de classificació davant el Burgos

Corberán va subratllar que el València ha de viatjar a Burgos amb la mentalitat d'estar en la següent ronda. Va mostrar respecte pel rival i malestar per l'horari.