Christian Gálvez torna a la televisió amb «algo molt gran» en Telecinco

 

Fa molt de temps que Christian Gálvez està apartat de la televisió. Des que ‘Mediaset’ va haver de retirar de la graella televisiva ‘Pasapalabra‘, el seu concurs estrella per ordre judicial, la cara de Christian s’ha anat diluint de Telecinco.

 

Hi va haver un tímid intent per part de ‘Mediaset‘ d’intentar enganxar els espectadors amb un nou format anomenat ‘El Tirón‘ que s’emetia en els últims minuts dins ‘Sálvame’, però no va tindre l’efecte desitjat.

 

Amb l’arribada de la pandèmia, el concurs va desaparèixer del tot de la graella i res més s’ha sabut del parador de Christian Gálvez. No obstant això, s’entén que seguix vinculat al grup audiovisual.

 

De fet, va signar un contracte blindat per evitar que Antena 3 fitxarà al presentador per posar-se al capdavant de la nova etapa de ‘Pasapalabra‘ en Atresmedia, a on a poc a poc està conseguint desbancar ‘Sálvame‘.

 

El nou projecte professional de Christian Gálvez

Encara que Christian Gálvez no té ara mateix un programa a la televisió, el presentador no ha perdut el temps. Gálvez sempre ha compaginat el seu treball en antena amb la seua gran passió: la literatura.

 

De fet han sigut uns quants els llibres que ha publicat sobre Leonardo Da Vinci, una de les figures que més admira. A la vida d’este gran artista florentí, Christian ha trobat la seua inspiració a l’hora d’escriure les seues novel·les i donar algunes conferències al respecte.

 

Ara, el presentador ha acabat un altre llibre titulat ‘Hannah‘, a on narra el treball que va fer el cònsol alemany Gerhard Wolf, conegut com ‘El guardià del Pont Vecchio‘, i que va salvar la vida a un gran número de jueus durant la segona Guerra Mundial.

 

Amb motiu d’este nou llançament, Joaquín Prat comptava amb la presència de Christian Gálvez en ‘Cuatro al día’ per promocionar la seua nova novel·la. Durant l’entrevista, el presentador va revelar que té un nou projecte televisiu entre mans que li fa molta il·lusió i que farà un nou gir professional.

Salt a la ‘petita pantalla’

Pareix que la nova novel·la de Christian Gálvez ha creat molta expectació. Tot i que es va publicar dies abans que es decretarà l‘estat d’alarma i no va poder promocionar-la per diferents llocs del país, ‘Hannah’ podria tenir prompte una adaptació per a la televisió.

 

La veritat és que la faena que va fer Wolf forma part de la història de la Segona Guerra Mundial, i no és d’estranyar que siga portada a la ‘petita pantalla’. «M’han demanat el desenvolupament d’una minisèrie de quatre capítols, així que estic molt content», anunciava Christian en ‘Cuatro al día‘ molt emocionat per este nou encàrrec, que suposarà per a ell una experiència diferent en el món de la televisió.

 

El presentador no ha volgut revelar res més, de manera que es desconeix si és un projecte encarregat per ‘Mediaset’ o, per contra, es tracta d’una sèrie per a alguna plataforma. Siga com siga, al presentador no li falten projectes professionals.

 

Christian Gálvez torna a la televisió

Però l’adaptació del seu nou llibre a la televisió no és l’únic treball que té pendent. Quan l’entrevista estava a punt de finalitzar, Christian Gálvez ha volgut confessar-li a Joaquín Prat que d’aci a molt poc tornarà a estar al capdavant d’un nou programa de televisió.

 

«Et done un titular perquè vull que sigues tu el primer a saber-ho», començava dient Gálvez mentres Joaquín esperava impacient. «Fenix Media ja produirà alguna cosa molt gran i torne d’aci a molt poc a la tele. Volia que fores tu el primer a saber-ho», acabava confessant assegurant que este nou projecte té a vore «molt amb la cultura».

 

A principi de l’estiu, Manuel Villanueva, director de continguts de ‘Mediaset’, va parlar en una entrevista per ‘EFE’ sobre el futur professional de Christian Gálvez en la cadena.

 

En aquell temps, Villanueva ja va avançar que s’estava treballant en un nou format «adequat i molt ajustat per al perfil de Christian» i que no es tractaria d’un concurs sinó d’una cosa diferent.

 

A jutjar per les paraules de Christian Gálvez tocarà esperar un poc per vore-ho de nou en televisió, però tot pareix indicar que està més que preparat per a tornar a presentar un nou programa.

Últimes notícies

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.