Christian Gálvez torna a la televisió amb «algo molt gran» en Telecinco

 

Fa molt de temps que Christian Gálvez està apartat de la televisió. Des que ‘Mediaset’ va haver de retirar de la graella televisiva ‘Pasapalabra‘, el seu concurs estrella per ordre judicial, la cara de Christian s’ha anat diluint de Telecinco.

 

Hi va haver un tímid intent per part de ‘Mediaset‘ d’intentar enganxar els espectadors amb un nou format anomenat ‘El Tirón‘ que s’emetia en els últims minuts dins ‘Sálvame’, però no va tindre l’efecte desitjat.

 

Amb l’arribada de la pandèmia, el concurs va desaparèixer del tot de la graella i res més s’ha sabut del parador de Christian Gálvez. No obstant això, s’entén que seguix vinculat al grup audiovisual.

 

De fet, va signar un contracte blindat per evitar que Antena 3 fitxarà al presentador per posar-se al capdavant de la nova etapa de ‘Pasapalabra‘ en Atresmedia, a on a poc a poc està conseguint desbancar ‘Sálvame‘.

 

El nou projecte professional de Christian Gálvez

Encara que Christian Gálvez no té ara mateix un programa a la televisió, el presentador no ha perdut el temps. Gálvez sempre ha compaginat el seu treball en antena amb la seua gran passió: la literatura.

 

De fet han sigut uns quants els llibres que ha publicat sobre Leonardo Da Vinci, una de les figures que més admira. A la vida d’este gran artista florentí, Christian ha trobat la seua inspiració a l’hora d’escriure les seues novel·les i donar algunes conferències al respecte.

 

Ara, el presentador ha acabat un altre llibre titulat ‘Hannah‘, a on narra el treball que va fer el cònsol alemany Gerhard Wolf, conegut com ‘El guardià del Pont Vecchio‘, i que va salvar la vida a un gran número de jueus durant la segona Guerra Mundial.

 

Amb motiu d’este nou llançament, Joaquín Prat comptava amb la presència de Christian Gálvez en ‘Cuatro al día’ per promocionar la seua nova novel·la. Durant l’entrevista, el presentador va revelar que té un nou projecte televisiu entre mans que li fa molta il·lusió i que farà un nou gir professional.

Salt a la ‘petita pantalla’

Pareix que la nova novel·la de Christian Gálvez ha creat molta expectació. Tot i que es va publicar dies abans que es decretarà l‘estat d’alarma i no va poder promocionar-la per diferents llocs del país, ‘Hannah’ podria tenir prompte una adaptació per a la televisió.

 

La veritat és que la faena que va fer Wolf forma part de la història de la Segona Guerra Mundial, i no és d’estranyar que siga portada a la ‘petita pantalla’. «M’han demanat el desenvolupament d’una minisèrie de quatre capítols, així que estic molt content», anunciava Christian en ‘Cuatro al día‘ molt emocionat per este nou encàrrec, que suposarà per a ell una experiència diferent en el món de la televisió.

 

El presentador no ha volgut revelar res més, de manera que es desconeix si és un projecte encarregat per ‘Mediaset’ o, per contra, es tracta d’una sèrie per a alguna plataforma. Siga com siga, al presentador no li falten projectes professionals.

 

Christian Gálvez torna a la televisió

Però l’adaptació del seu nou llibre a la televisió no és l’únic treball que té pendent. Quan l’entrevista estava a punt de finalitzar, Christian Gálvez ha volgut confessar-li a Joaquín Prat que d’aci a molt poc tornarà a estar al capdavant d’un nou programa de televisió.

 

«Et done un titular perquè vull que sigues tu el primer a saber-ho», començava dient Gálvez mentres Joaquín esperava impacient. «Fenix Media ja produirà alguna cosa molt gran i torne d’aci a molt poc a la tele. Volia que fores tu el primer a saber-ho», acabava confessant assegurant que este nou projecte té a vore «molt amb la cultura».

 

A principi de l’estiu, Manuel Villanueva, director de continguts de ‘Mediaset’, va parlar en una entrevista per ‘EFE’ sobre el futur professional de Christian Gálvez en la cadena.

 

En aquell temps, Villanueva ja va avançar que s’estava treballant en un nou format «adequat i molt ajustat per al perfil de Christian» i que no es tractaria d’un concurs sinó d’una cosa diferent.

 

A jutjar per les paraules de Christian Gálvez tocarà esperar un poc per vore-ho de nou en televisió, però tot pareix indicar que està més que preparat per a tornar a presentar un nou programa.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.