7.1 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

El nóvio de Techi talla amb ella en directe en ‘GH VIP 6’

Techi recibe la llamada de su novio Alejandro

Techi reb la telefonada del seu nóvio Alejandro | Telecinco

 

L’expulsió de Chabelita, l’arribada d’Omar Montes i l’escàndol amb Techi ha revolucionat per complet la casa de Guadalix de la Sierra. Ni 24 hores van esperar el ja exnóvio de Isa Pantoja —que la va deixar en directe després de ser expulsada per l’audiència— i la seua millor amiga —ara diu que no era la seua amiga, solament de 15 dies— per mantenir relacions íntimes.

  

Els altres concursants de ‘GH VIP 6’ es van escandalitzar per la jugada que li havien fet tots dos a Chabelita. D’Omar van creure que podria arribar a tenir molts enfrontaments amb Asraf, amb qui es diu que va tenir un poc més que una amistat Isa. Però de qui no l’hi van pensar mai va ser de Techi, que era el seu gran suport dins de la casa.

 

Techi i Omar, han trencat dos cors

Però va succeir la traïció i després, Suso, Makoke i la resta de la casa solament podien dir: «És una cerdada, quina amiga, falsa», entre altres qualificacions. I el primer ‘edredoning’entre Techi i Omar s’ha anat repetint nit si i nit també, arribant a un punt en què semblen una parella d’allò més unida. 

  

No obstant això, a Techi encara li desquadrava alguna cosa i li feia tenir un poc de remordiments, la seua parella Alejandro. Quan va entrar a la casa va dir que no anava a passar res amb ningú perquè volia molt al seu nóvio i abans de res ho anava a respectar —li va fer fins i tot un jurament— que tan sol 2 dies després va trencar.

 

Techi rompe a llorar después de que su novio rompiera con ella en directo

Techi trenca a plorar després que el seu nóvio trencara amb ella en directe | Telecinco

 

El nóvio de Techi li telefonada per tallar en directe

Ara, Alejandro li acaba de deixar les coses ben clares. En l’últim programa ‘Límite 48h’ de ‘Gran Hermano VIP 6’, Techi va rebre la inesperada telefonada del seu nóvio, i del que s’anava a convertir instants després en el seu ex. Perquè Alejandro no va cridar sinó per deixar-la en ple directe, fart de totes les faltes de respecte i infidelitats.

  

«Volia cridar-te per dir-te que des del primer dia que vas entrar a la casa no em va agradar gens com vas actuar, em sembla que m’has fet moltes faltes de respecte, que no has complert les teues paraules com vas dir que anaves a complir, i que per a mi, des del segon dia ja no estem junts. […]No m’interesses per res en la meua vida, gent com tu no vull», amb aquestes paraules Alejandro va posar fi a la seua relació amb Techi.

En ‘shock’ i sense poder deixar de plorar

Per descomptat, això era alguna cosa que Techi ja s’imaginava, la qual cosa no li havia passat pel cap és que el moment de la seua ruptura fora a ser en directe dins de la casa i tan prompte. «M’ha deixat en ‘shock’. No es… També sóc molt desconfiada però amb Tony no vaig arribar a fer res. […] Vam dir que això anava a ser com la prova de foc, on ens adonaríem si ens uniria o ens desuniria».

    

Finalment, sense poder acabar d’explicar-se, la que era millor amiga de Chabelita en Guadalix de la Sierra es va enfonsar completament, començant a plorar i dient al mateix temps: «És que sóc tocapilotes, t’ho promet». I així, dos parelles han tallat el seu intens romanç tan sol dos setmanes després que començara el concurs de Telecinco.

 

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.