17 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

El nóvio de Techi talla amb ella en directe en ‘GH VIP 6’

Techi recibe la llamada de su novio Alejandro

Techi reb la telefonada del seu nóvio Alejandro | Telecinco

 

L’expulsió de Chabelita, l’arribada d’Omar Montes i l’escàndol amb Techi ha revolucionat per complet la casa de Guadalix de la Sierra. Ni 24 hores van esperar el ja exnóvio de Isa Pantoja —que la va deixar en directe després de ser expulsada per l’audiència— i la seua millor amiga —ara diu que no era la seua amiga, solament de 15 dies— per mantenir relacions íntimes.

  

Els altres concursants de ‘GH VIP 6’ es van escandalitzar per la jugada que li havien fet tots dos a Chabelita. D’Omar van creure que podria arribar a tenir molts enfrontaments amb Asraf, amb qui es diu que va tenir un poc més que una amistat Isa. Però de qui no l’hi van pensar mai va ser de Techi, que era el seu gran suport dins de la casa.

 

Techi i Omar, han trencat dos cors

Però va succeir la traïció i després, Suso, Makoke i la resta de la casa solament podien dir: «És una cerdada, quina amiga, falsa», entre altres qualificacions. I el primer ‘edredoning’entre Techi i Omar s’ha anat repetint nit si i nit també, arribant a un punt en què semblen una parella d’allò més unida. 

  

No obstant això, a Techi encara li desquadrava alguna cosa i li feia tenir un poc de remordiments, la seua parella Alejandro. Quan va entrar a la casa va dir que no anava a passar res amb ningú perquè volia molt al seu nóvio i abans de res ho anava a respectar —li va fer fins i tot un jurament— que tan sol 2 dies després va trencar.

 

Techi rompe a llorar después de que su novio rompiera con ella en directo

Techi trenca a plorar després que el seu nóvio trencara amb ella en directe | Telecinco

 

El nóvio de Techi li telefonada per tallar en directe

Ara, Alejandro li acaba de deixar les coses ben clares. En l’últim programa ‘Límite 48h’ de ‘Gran Hermano VIP 6’, Techi va rebre la inesperada telefonada del seu nóvio, i del que s’anava a convertir instants després en el seu ex. Perquè Alejandro no va cridar sinó per deixar-la en ple directe, fart de totes les faltes de respecte i infidelitats.

  

«Volia cridar-te per dir-te que des del primer dia que vas entrar a la casa no em va agradar gens com vas actuar, em sembla que m’has fet moltes faltes de respecte, que no has complert les teues paraules com vas dir que anaves a complir, i que per a mi, des del segon dia ja no estem junts. […]No m’interesses per res en la meua vida, gent com tu no vull», amb aquestes paraules Alejandro va posar fi a la seua relació amb Techi.

En ‘shock’ i sense poder deixar de plorar

Per descomptat, això era alguna cosa que Techi ja s’imaginava, la qual cosa no li havia passat pel cap és que el moment de la seua ruptura fora a ser en directe dins de la casa i tan prompte. «M’ha deixat en ‘shock’. No es… També sóc molt desconfiada però amb Tony no vaig arribar a fer res. […] Vam dir que això anava a ser com la prova de foc, on ens adonaríem si ens uniria o ens desuniria».

    

Finalment, sense poder acabar d’explicar-se, la que era millor amiga de Chabelita en Guadalix de la Sierra es va enfonsar completament, començant a plorar i dient al mateix temps: «És que sóc tocapilotes, t’ho promet». I així, dos parelles han tallat el seu intens romanç tan sol dos setmanes després que començara el concurs de Telecinco.

 

Últimes notícies

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.

La gigafactoria de PowerCo acaba el primer bloc i començarà a produir en 2026

La planta de cel·les de Sagunt finalitzarà l'obra civil del primer bloc abans de tancar l'any i instal·larà les sales blanques per a iniciar la producció al setembre de 2026. La logística per tren i carretera quedarà preparada i el segon bloc avança cap a 2027.