Núria Roca confessa els detalls del seu tractament estètic desastrós

Núria Roca

La confessió de Núria Roca sobre el seu desastrós tractament estètic | GTRES

 

L’últim programa de ‘El Hormiguero’ va rebre a Miguel Ríos i Emilio Aragón amb motiu del concert ‘Lucha de Gigantes’ que se celebrarà el pròxim 18 de desembre en el Wizink Center de Madrid. Durant la seua trobada amb el presentador valencià Pablo Motos, van coincidir amb la també valenciana Núria Roca que va anar a fer la seua secció i va sorprendre els espectadors parlant d’un tractament estètic desastrós al que s’havia sotmès.

 

La col·laboradora va explicar que, fa un temps, es va sotmetre a una ‘criolipólisis’, que és una alternativa a la liposucció a on el fred és l’encarregat d’eliminar el greix del cos. «Este tractament és com la liposucció però sense ser agressiu, és a dir, no t’han d’obrir en canal» deia entre riures.

 

La col·laboradora confessava que ho havia provat, però a mitges

La periodista de Moncada va explicar que li havien dit que no feia mal «no té postoperatori i escolta, te trau ‘les molletes’» deia abans de mencionar que ella mateixa ho havia provat. En concret en les cames, però a mitges, ja que el fred era tan fort que no va poder aguantar-lo en les dos i s’ho va acabar fent només en una.

 

Els resultats van ser molt millors del que ella pensava i «amb el temps, tenia una cama més prima que l’altra» confessava avergonyida. El presentador va voler saber més sobre el tema i li va preguntar si encara tenia una cama més grossa que l’altra. Núria va contestar que «no, perquè ho vaig haver de compensar, vaig estar menjant rosques d’ou i gelat durant un temps i això ho va compensar».

 

Tambe pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.