L’afortunada vida de Pablo Motos en la televisió

El presentador inverteix molt en propietats

El presentador posseïx una gran fortuna | Antena 3

 

Pablo Motos és un dels presentadors amb més popularitat i una de les cares més conegudes d’Atresmedia, des que fa 13 anys començara a presentar el popular programa de televisió ‘El Hormiguero’. L’audiència segueix fidelment el seu programa, famós pel seu toc d’humor, i el carisma de Motos a l’hora d’entrevistar els personatges famosos ha guanyat el cor de molts teleespectadors.

 

Per molts és coneguda la seua gran fortuna i és que Pablo Motos ha conseguit facturar més de 30 milions d’euros. I no només per la seua feina de presentador, sinó també per les empreses que posseïx, una d’elles anomenada Japala Japala, dedicada a realitzar esdeveniments i publicitat i que està valorada en 20 milions d’euros.

 

Motos treballa al costat de la seua família a ‘El Hormiguero’

Però els diners no ho són tot, i la seua vertadera sort està en el fet de què la seua família treballa amb ell. La seua dona Laura Llopis, amb qui manté una relació des de fa 30 anys, és la cap de guions de ‘El Hormiguero’. A més, les seues dos filles, Cristina i Laura, formen part de la producció del programa; una d’elles és guionista i l’altra treballa en l’attrezzo.

 

La parella es va conéixer treballant en la ràdio quan Pablo presentava Radio 80: «El menyspreu més gran que t’han fet en la vida no és res comparat amb el que ella em feia a mi. Un dia vaig pensar que no podia morir-me sense besar-la, però l’oportunitat em va arribar gràcies al fred que feia en l’estudi de ràdio a on treballàvem. Una vegada ella va comentar que feia molt de fred i jo vaig eixir corrents i li vaig comprar un calefactor. En eixe moment, per primera vegada em va mirar, la vaig mirar i ens vam enamorar».

 

Pablo Motos es muda de casa amb la seva parella Laura Llopis

Pablo Motos es muda de casa amb la seua parella Laura Llopis | CatalunyaDiari.cat

L’anhelat primer bes no va tardar a arribar: «Vam entrar a una rotonda i li vaig preguntar si li agradava o no. Ella em va dir ‘bueno’. I ja no vaig agarrar ni la rotonda, me’n vaig anar recte, vaig parar i li vaig donar un bes».

 

Fa uns mesos, Laura Llopis i Pablo Motos es van traslladar a viure a un pis d’1,5 milions d’euros situat en el barri de Salamanca, que han pogut comprar gràcies a tot l’esforç d’anys invertint en propietats i gestionant empreses, a banda de les seues faenes en el sector de la comunicació.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Presó per a tres hòmens que van intentar assaltar un caixer a Benifairó de la Valldigna

Tres hòmens han ingressat a la presó després de ser sorpresos per la Guàrdia Civil quan manipulaven la part posterior d'un caixer automàtic a Benifairó de la Valldigna. Estan acusats de robatori en grau de temptativa, falsedat documental, furt i pertinença a grup criminal.

El Consell aprovarà el divendres els Pressupostos de 2026 després de tancar un nou acord amb Vox

El Govern valencià aprovarà este divendres el projecte de Pressupostos de la Generalitat per a 2026, els primers de Juanfran Pérez Llorca, gràcies al suport de Vox i a un calendari parlamentari ampliat fins a juliol.

Entra a la presó per estafar 30.000 euros amb una falsa empresa de tendals a Santa Pola

Un home de 45 anys ha ingressat a la presó acusat d'estafar 30.000 euros a sis clients a Santa Pola mitjançant una empresa de muntatge de tendals els treballs dels quals mai arribava a realitzar.

Rafa Mir i Pablo Jara se senten en la banqueta a València per presumpta agressió sexual a dos dones

Rafa Mir i Pablo Jara compareixen en l'Audiència Provincial de València acusats d'agredir sexualment i lesionar a dos dones a Bétera en 2024, amb la Fiscalia demanant fins a 10,5 anys de presó.

Detingut a Vinaròs per robar patinets elèctrics i revendre’ls de segona mà

La Guàrdia Civil ha detingut a Vinaròs a un home de 44 anys pel presumpte robatori de diversos patinets elèctrics i ha investigat a una dona per receptació després de localitzar un dels vehicles i retornar-lo al seu amo.

La vaga docent encadena 14 dies a l’espera d’una octava negociació decisiva

La vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana complix 14 dies mentres la Conselleria d'Educació intenta tancar un acord en l'octava taula de negociació.

Cel buidat i temps estable en la Comunitat Valenciana abans de la calor del divendres

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels poc nuvolosos o buidats i temperatures sense grans canvis abans de l'augment tèrmic previst per al divendres, quan s'esperen màximes significativament altes en el prelitoral.

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.