L’afortunada vida de Pablo Motos en la televisió

El presentador inverteix molt en propietats

El presentador posseïx una gran fortuna | Antena 3

 

Pablo Motos és un dels presentadors amb més popularitat i una de les cares més conegudes d’Atresmedia, des que fa 13 anys començara a presentar el popular programa de televisió ‘El Hormiguero’. L’audiència segueix fidelment el seu programa, famós pel seu toc d’humor, i el carisma de Motos a l’hora d’entrevistar els personatges famosos ha guanyat el cor de molts teleespectadors.

 

Per molts és coneguda la seua gran fortuna i és que Pablo Motos ha conseguit facturar més de 30 milions d’euros. I no només per la seua feina de presentador, sinó també per les empreses que posseïx, una d’elles anomenada Japala Japala, dedicada a realitzar esdeveniments i publicitat i que està valorada en 20 milions d’euros.

 

Motos treballa al costat de la seua família a ‘El Hormiguero’

Però els diners no ho són tot, i la seua vertadera sort està en el fet de què la seua família treballa amb ell. La seua dona Laura Llopis, amb qui manté una relació des de fa 30 anys, és la cap de guions de ‘El Hormiguero’. A més, les seues dos filles, Cristina i Laura, formen part de la producció del programa; una d’elles és guionista i l’altra treballa en l’attrezzo.

 

La parella es va conéixer treballant en la ràdio quan Pablo presentava Radio 80: «El menyspreu més gran que t’han fet en la vida no és res comparat amb el que ella em feia a mi. Un dia vaig pensar que no podia morir-me sense besar-la, però l’oportunitat em va arribar gràcies al fred que feia en l’estudi de ràdio a on treballàvem. Una vegada ella va comentar que feia molt de fred i jo vaig eixir corrents i li vaig comprar un calefactor. En eixe moment, per primera vegada em va mirar, la vaig mirar i ens vam enamorar».

 

Pablo Motos es muda de casa amb la seva parella Laura Llopis

Pablo Motos es muda de casa amb la seua parella Laura Llopis | CatalunyaDiari.cat

L’anhelat primer bes no va tardar a arribar: «Vam entrar a una rotonda i li vaig preguntar si li agradava o no. Ella em va dir ‘bueno’. I ja no vaig agarrar ni la rotonda, me’n vaig anar recte, vaig parar i li vaig donar un bes».

 

Fa uns mesos, Laura Llopis i Pablo Motos es van traslladar a viure a un pis d’1,5 milions d’euros situat en el barri de Salamanca, que han pogut comprar gràcies a tot l’esforç d’anys invertint en propietats i gestionant empreses, a banda de les seues faenes en el sector de la comunicació.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Comparació de penes: 24 anys per a Ábalos davant dels 22 de Maje reactiva la batalla política a València

La condemna de 24 anys de presó a José Luis Ábalos, superior a la de casos com Maje o Asunta, ha obert un intens debat polític en Les Corts, amb el PSPV qüestionant la proporcionalitat de les penes i PP i Vox reclamant eleccions generals urgents.

Sanitat i Sindicat Mèdic acosten postures sobre la jornada de 35 hores i les guàrdies

El Sindicat Mèdic CESMCV i la Conselleria de Sanitat han acostat postures en la negociació sobre la jornada de 35 hores, les guàrdies, els trasllats i la situació dels residents, encara que admeten que queden punts per resoldre.

Sagunt a Escena 2025 arranca amb ‘El Narciso en su opinión’ i grans espectacles al carrer

El festival Sagunt a Escena, que arriba a la 43 edició, obrirà l’1 d’agost al Teatre Romà amb ‘El Narciso en su opinión’ i oferirà 19 espectacles, molts d’ells de creació valenciana i alguns de gran format en espais públics de Sagunt.

Pérez Llorca gaudix de la quinta mascletà de les Fogueres de Sant Joan a Alacant

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assistit a la quinta mascletà del concurs de les Fogueres de Sant Joan a Alacant, disparada per Pirotècnia Ferrández, després de visitar els racons dels mitjans de comunicació als jardins del Palau Provincial.

Una mascletà digital a Alacant arriba als 124,2 decibels en plenes Fogueres

La pirotècnia Hermanos Ferrández de Beniel ha disparat a la plaça dels Luceros d'Alacant una mascletà digital de cinc minuts i 24 segons que ha arribat als 124,2 decibels, amb 150 quilos de pólvora.

Zorita i Sumacàrcer freguen els 39 graus en el segon dia del pic de calor a la Comunitat

Zorita del Maestrazgo i Sumacàrcer han registrat 38,8 graus en el segon dia del pic de l’episodi càlid, amb alerta groga per altes temperatures en tota la província de València i el sud d’Alacant.

Plans especials de seguretat i emergències per a l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost comptarà amb un Pla Especial de Seguretat i un altre de Protecció Civil per a ordenar la mobilitat, reforçar la seguretat i coordinar la resposta davant possibles emergències a tot l’Estat.

L’ATV facilita 29.314 declaracions de la renda a una setmana del tancament de campanya

El termini finalitza el 30 de juny i la cita prèvia es pot sol·licitar fins al dia 29