L’afortunada vida de Pablo Motos en la televisió

El presentador inverteix molt en propietats

El presentador posseïx una gran fortuna | Antena 3

 

Pablo Motos és un dels presentadors amb més popularitat i una de les cares més conegudes d’Atresmedia, des que fa 13 anys començara a presentar el popular programa de televisió ‘El Hormiguero’. L’audiència segueix fidelment el seu programa, famós pel seu toc d’humor, i el carisma de Motos a l’hora d’entrevistar els personatges famosos ha guanyat el cor de molts teleespectadors.

 

Per molts és coneguda la seua gran fortuna i és que Pablo Motos ha conseguit facturar més de 30 milions d’euros. I no només per la seua feina de presentador, sinó també per les empreses que posseïx, una d’elles anomenada Japala Japala, dedicada a realitzar esdeveniments i publicitat i que està valorada en 20 milions d’euros.

 

Motos treballa al costat de la seua família a ‘El Hormiguero’

Però els diners no ho són tot, i la seua vertadera sort està en el fet de què la seua família treballa amb ell. La seua dona Laura Llopis, amb qui manté una relació des de fa 30 anys, és la cap de guions de ‘El Hormiguero’. A més, les seues dos filles, Cristina i Laura, formen part de la producció del programa; una d’elles és guionista i l’altra treballa en l’attrezzo.

 

La parella es va conéixer treballant en la ràdio quan Pablo presentava Radio 80: «El menyspreu més gran que t’han fet en la vida no és res comparat amb el que ella em feia a mi. Un dia vaig pensar que no podia morir-me sense besar-la, però l’oportunitat em va arribar gràcies al fred que feia en l’estudi de ràdio a on treballàvem. Una vegada ella va comentar que feia molt de fred i jo vaig eixir corrents i li vaig comprar un calefactor. En eixe moment, per primera vegada em va mirar, la vaig mirar i ens vam enamorar».

 

Pablo Motos es muda de casa amb la seva parella Laura Llopis

Pablo Motos es muda de casa amb la seua parella Laura Llopis | CatalunyaDiari.cat

L’anhelat primer bes no va tardar a arribar: «Vam entrar a una rotonda i li vaig preguntar si li agradava o no. Ella em va dir ‘bueno’. I ja no vaig agarrar ni la rotonda, me’n vaig anar recte, vaig parar i li vaig donar un bes».

 

Fa uns mesos, Laura Llopis i Pablo Motos es van traslladar a viure a un pis d’1,5 milions d’euros situat en el barri de Salamanca, que han pogut comprar gràcies a tot l’esforç d’anys invertint en propietats i gestionant empreses, a banda de les seues faenes en el sector de la comunicació.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.