L’afortunada vida de Pablo Motos en la televisió

El presentador inverteix molt en propietats

El presentador posseïx una gran fortuna | Antena 3

 

Pablo Motos és un dels presentadors amb més popularitat i una de les cares més conegudes d’Atresmedia, des que fa 13 anys començara a presentar el popular programa de televisió ‘El Hormiguero’. L’audiència segueix fidelment el seu programa, famós pel seu toc d’humor, i el carisma de Motos a l’hora d’entrevistar els personatges famosos ha guanyat el cor de molts teleespectadors.

 

Per molts és coneguda la seua gran fortuna i és que Pablo Motos ha conseguit facturar més de 30 milions d’euros. I no només per la seua feina de presentador, sinó també per les empreses que posseïx, una d’elles anomenada Japala Japala, dedicada a realitzar esdeveniments i publicitat i que està valorada en 20 milions d’euros.

 

Motos treballa al costat de la seua família a ‘El Hormiguero’

Però els diners no ho són tot, i la seua vertadera sort està en el fet de què la seua família treballa amb ell. La seua dona Laura Llopis, amb qui manté una relació des de fa 30 anys, és la cap de guions de ‘El Hormiguero’. A més, les seues dos filles, Cristina i Laura, formen part de la producció del programa; una d’elles és guionista i l’altra treballa en l’attrezzo.

 

La parella es va conéixer treballant en la ràdio quan Pablo presentava Radio 80: «El menyspreu més gran que t’han fet en la vida no és res comparat amb el que ella em feia a mi. Un dia vaig pensar que no podia morir-me sense besar-la, però l’oportunitat em va arribar gràcies al fred que feia en l’estudi de ràdio a on treballàvem. Una vegada ella va comentar que feia molt de fred i jo vaig eixir corrents i li vaig comprar un calefactor. En eixe moment, per primera vegada em va mirar, la vaig mirar i ens vam enamorar».

 

Pablo Motos es muda de casa amb la seva parella Laura Llopis

Pablo Motos es muda de casa amb la seua parella Laura Llopis | CatalunyaDiari.cat

L’anhelat primer bes no va tardar a arribar: «Vam entrar a una rotonda i li vaig preguntar si li agradava o no. Ella em va dir ‘bueno’. I ja no vaig agarrar ni la rotonda, me’n vaig anar recte, vaig parar i li vaig donar un bes».

 

Fa uns mesos, Laura Llopis i Pablo Motos es van traslladar a viure a un pis d’1,5 milions d’euros situat en el barri de Salamanca, que han pogut comprar gràcies a tot l’esforç d’anys invertint en propietats i gestionant empreses, a banda de les seues faenes en el sector de la comunicació.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.