Anuncios

Els okupes abandonen un poble després de les protestes veïnals

 

Els veïns de Almonacid de Toledo s’han mobilitzat contra els okupes. Uns 300 veïns d’este poble han aconseguit desallotjar a un grup d’okupes que s’havia situat en 4 habitatges. El temor a noves okupacions s’havia instal·lat al poble que va decidir actuar.

En la nit del divendres, una gran protesta veïnal convocada en la plaça de la localitat va aconseguir la zona de les cases ocupades. Més de 300 veïns van caminar fins a l’àrea presa pels okupes.

Anuncios

La Guàrdia Civil va escortar la marxa i, més enllà d’estes provocacions, no va caldre lamentar cap incident.
El poble unit amb una casserolada va aconseguir tirar als okupes de les 4 cases i després immediatament les han tapiades perquè no puguen tornar.

Encara així, estan intranquils. Sempre es concentren al carrer dels habitatges grups de veïns per a vigilar. No volen que torne a ocórrer encara que han aconseguit que es vagen pacíficament.

Els veïns havien vist com els okupes entraven fins a 4 cases en 2 dies i no pacíficament. Conten que el dia de la manifestació els van intentar fins i tot atropellar i agredir-los. Casserola en mà es van unir i van protestar enfront dels habitatges okupades per a manifestar la seua indignació. Alguns fins i tot porten diversos dies sense dormir i han hagut de fer guàrdia en els seus domicilis.

Hores després, es van emportar una sorpresa en comprovar que havien marxat. L’alcaldessa de la localitat, Almudena González, temia fins i tot que hi haguera represàlies perquè eren molt agressius. Continuen vigilant encara que, de moment, ha tornat la pau al poble.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.
Anuncios