Els okupes abandonen un poble després de les protestes veïnals

 

Els veïns de Almonacid de Toledo s’han mobilitzat contra els okupes. Uns 300 veïns d’este poble han aconseguit desallotjar a un grup d’okupes que s’havia situat en 4 habitatges. El temor a noves okupacions s’havia instal·lat al poble que va decidir actuar.

En la nit del divendres, una gran protesta veïnal convocada en la plaça de la localitat va aconseguir la zona de les cases ocupades. Més de 300 veïns van caminar fins a l’àrea presa pels okupes.

La Guàrdia Civil va escortar la marxa i, més enllà d’estes provocacions, no va caldre lamentar cap incident.
El poble unit amb una casserolada va aconseguir tirar als okupes de les 4 cases i després immediatament les han tapiades perquè no puguen tornar.

Encara així, estan intranquils. Sempre es concentren al carrer dels habitatges grups de veïns per a vigilar. No volen que torne a ocórrer encara que han aconseguit que es vagen pacíficament.

Els veïns havien vist com els okupes entraven fins a 4 cases en 2 dies i no pacíficament. Conten que el dia de la manifestació els van intentar fins i tot atropellar i agredir-los. Casserola en mà es van unir i van protestar enfront dels habitatges okupades per a manifestar la seua indignació. Alguns fins i tot porten diversos dies sense dormir i han hagut de fer guàrdia en els seus domicilis.

Hores després, es van emportar una sorpresa en comprovar que havien marxat. L’alcaldessa de la localitat, Almudena González, temia fins i tot que hi haguera represàlies perquè eren molt agressius. Continuen vigilant encara que, de moment, ha tornat la pau al poble.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.