Pablo Alborán confessa la seua orientació sexual per primera volta

 

Pablo Alborán ha compartit este dimecres un missatge molt personal en un vídeo en el que confirma públicament davant tots els seus seguidors la seua homosexualitat.

 

«Tots ens sentim estranys, ens replantegem la vida i el treball, el que ens fa feliços i el que no. M’agradaria explicar-vos una cosa molt personal. Sempre he lluitat en contra de tota expressió que vaja en contra de qualsevol llibertat», ha afirmat el cantant.

 

Ha sigut en eixe moment quan l’artista ha dit: «Hui vullc que el meu crit es faça un poc més fort i tinga més valor i pes. Estic ací per a explicar-vos que soc homosexual. Que no passa res, que la vida seguix igual. Jo necessite ser un poc més feliç del que ja era».

 

«Sempre m’he sentit lliure d’estimar a qui he volgut»

En este vídeo, publicat en el seu compte d’Instagram, amb més de 5 milions de seguidors, Pablo apunta que «molta gent ho suposa, ho sap o simplement li és igual», al mateix temps que subratlla que en sa casa i en la seua família ha sentit «sempre la llibertat de poder estimar» a qui ha volgut, de dedicar-se al que ha volgut.

 

«M’he sentit recolzat i acompanyat a l’hora de complir cada un dels meus somnis. En el meu treball, entre els meus amics, en la meua companyia de discos mai em vaig sentir discriminat, odiat o vaig sentir que decebia a algú per ser jo», seguix. «Desgraciadament, hi ha molta gent que no ho viu d’esta manera. I, per això, sense por, també espere que este missatge li faça el camí més fàcil a algú».

 

«Però això ho faig per mi», remarca, i seguix explicant que sempre ha escrit cançons amb les que qualsevol es pot sentir «identificat sense importar el gènere, l’edat o fins i tot l’idioma». «Per a mi la música és lliure i vullc sentir-me igual de lliure que les meues cançons. Vullc ser coherent, conseqüent i el més responsable possible amb mi mateix», destaca.

 

Pots vore el vídeo fent clic ací.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

?

A post shared by Pablo Alborán (@pabloalboran) on

 

«Ve un disc molt especial»

Finalment, el músic ha avançat que continuarà centrant la seua vida pública en la seua música i que intentarà fer el seu treball el millor que sap, «des de les entranyes, amb respecte absolut a la professió i al públic». «Vullc donar-vos les gràcies per l’afecte que sempre he rebut, pel suport incondicional que em doneu. Estic boig perquè ens puguem vore prompte i ensenyar-vos tot el que estic preparant, ve un disc molt especial. Vos envie una abraçada molt forta i a viure», conclou.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig

La Fonteta fulmina el rècord de públic de la Copa del Rei amb 6.125 persones

La final entre Conectabalear CV Manacor i CV Melilla va reunir 6.125 persones a la Fonteta i va batre un rècord que portava 37 anys vigent.

Una eixordadora mascletà ha obert 19 dies de Falles a València

Una mascletà clàssica en la plaça de l'Ajuntament ha inaugurat 19 dies de Falles amb milers d'assistents i perímetre de seguretat ampliat. El tret ha superat els 130 dB i ha deixat 43 atencions sanitàries.

Nova protesta exigix presó per a Mazón la setmana en què la jutgessa demana imputar-li

València ha viscut una altra marxa que reclama presó per a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana, coincidint amb la petició de la jutgessa d'imputar-li. Les víctimes han redoblat la pressió amb un manifest davant el TSJCV.

Ramazani decidix al València amb un penal repetit davant Osasuna

Un penal transformat per Largie Ramazani a la segona va donar al València un 1-0 davant Osasuna a Mestalla. El triomf va ampliar a cinc punts la distància amb el descens i va tallar la ratxa navarresa.

Ramazani decidix de penal repetit i el València pren aire davant Osasuna

Un penal transformat per Largie Ramazani, repetit per invasió d'àrea de Gayà, va donar al València un 1-0 a Mestalla que talla la ratxa d'Osasuna i amplia a cinc punts el seu matalàs sobre el descens.

Un penal repetit de Ramazani dona la victòria al València davant Osasuna (1-0)

Ramazani va transformar un penal repetit per a segellar el 1-0 i tallar la ratxa de sis partits sense perdre d'Osasuna. El València va prendre aire i es va allunyar cinc punts del descens.

Un penal de Ramazani dona al València un triomf vital davant Osasuna

Ramazani va anotar de penal després de repetició per entrada de Gayà en l'àrea. El 1-0 a Mestalla allunya al València cinc punts del descens i frena a Osasuna.