10.9 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

Pablo Alborán confessa la seua orientació sexual per primera volta

 

Pablo Alborán ha compartit este dimecres un missatge molt personal en un vídeo en el que confirma públicament davant tots els seus seguidors la seua homosexualitat.

 

«Tots ens sentim estranys, ens replantegem la vida i el treball, el que ens fa feliços i el que no. M’agradaria explicar-vos una cosa molt personal. Sempre he lluitat en contra de tota expressió que vaja en contra de qualsevol llibertat», ha afirmat el cantant.

 

Ha sigut en eixe moment quan l’artista ha dit: «Hui vullc que el meu crit es faça un poc més fort i tinga més valor i pes. Estic ací per a explicar-vos que soc homosexual. Que no passa res, que la vida seguix igual. Jo necessite ser un poc més feliç del que ja era».

 

«Sempre m’he sentit lliure d’estimar a qui he volgut»

En este vídeo, publicat en el seu compte d’Instagram, amb més de 5 milions de seguidors, Pablo apunta que «molta gent ho suposa, ho sap o simplement li és igual», al mateix temps que subratlla que en sa casa i en la seua família ha sentit «sempre la llibertat de poder estimar» a qui ha volgut, de dedicar-se al que ha volgut.

 

«M’he sentit recolzat i acompanyat a l’hora de complir cada un dels meus somnis. En el meu treball, entre els meus amics, en la meua companyia de discos mai em vaig sentir discriminat, odiat o vaig sentir que decebia a algú per ser jo», seguix. «Desgraciadament, hi ha molta gent que no ho viu d’esta manera. I, per això, sense por, també espere que este missatge li faça el camí més fàcil a algú».

 

«Però això ho faig per mi», remarca, i seguix explicant que sempre ha escrit cançons amb les que qualsevol es pot sentir «identificat sense importar el gènere, l’edat o fins i tot l’idioma». «Per a mi la música és lliure i vullc sentir-me igual de lliure que les meues cançons. Vullc ser coherent, conseqüent i el més responsable possible amb mi mateix», destaca.

 

Pots vore el vídeo fent clic ací.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

?

A post shared by Pablo Alborán (@pabloalboran) on

 

«Ve un disc molt especial»

Finalment, el músic ha avançat que continuarà centrant la seua vida pública en la seua música i que intentarà fer el seu treball el millor que sap, «des de les entranyes, amb respecte absolut a la professió i al públic». «Vullc donar-vos les gràcies per l’afecte que sempre he rebut, pel suport incondicional que em doneu. Estic boig perquè ens puguem vore prompte i ensenyar-vos tot el que estic preparant, ve un disc molt especial. Vos envie una abraçada molt forta i a viure», conclou.

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.