Pablo Alborán confessa la seua orientació sexual per primera volta

 

Pablo Alborán ha compartit este dimecres un missatge molt personal en un vídeo en el que confirma públicament davant tots els seus seguidors la seua homosexualitat.

 

«Tots ens sentim estranys, ens replantegem la vida i el treball, el que ens fa feliços i el que no. M’agradaria explicar-vos una cosa molt personal. Sempre he lluitat en contra de tota expressió que vaja en contra de qualsevol llibertat», ha afirmat el cantant.

 

Ha sigut en eixe moment quan l’artista ha dit: «Hui vullc que el meu crit es faça un poc més fort i tinga més valor i pes. Estic ací per a explicar-vos que soc homosexual. Que no passa res, que la vida seguix igual. Jo necessite ser un poc més feliç del que ja era».

 

«Sempre m’he sentit lliure d’estimar a qui he volgut»

En este vídeo, publicat en el seu compte d’Instagram, amb més de 5 milions de seguidors, Pablo apunta que «molta gent ho suposa, ho sap o simplement li és igual», al mateix temps que subratlla que en sa casa i en la seua família ha sentit «sempre la llibertat de poder estimar» a qui ha volgut, de dedicar-se al que ha volgut.

 

«M’he sentit recolzat i acompanyat a l’hora de complir cada un dels meus somnis. En el meu treball, entre els meus amics, en la meua companyia de discos mai em vaig sentir discriminat, odiat o vaig sentir que decebia a algú per ser jo», seguix. «Desgraciadament, hi ha molta gent que no ho viu d’esta manera. I, per això, sense por, també espere que este missatge li faça el camí més fàcil a algú».

 

«Però això ho faig per mi», remarca, i seguix explicant que sempre ha escrit cançons amb les que qualsevol es pot sentir «identificat sense importar el gènere, l’edat o fins i tot l’idioma». «Per a mi la música és lliure i vullc sentir-me igual de lliure que les meues cançons. Vullc ser coherent, conseqüent i el més responsable possible amb mi mateix», destaca.

 

Pots vore el vídeo fent clic ací.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

?

A post shared by Pablo Alborán (@pabloalboran) on

 

«Ve un disc molt especial»

Finalment, el músic ha avançat que continuarà centrant la seua vida pública en la seua música i que intentarà fer el seu treball el millor que sap, «des de les entranyes, amb respecte absolut a la professió i al públic». «Vullc donar-vos les gràcies per l’afecte que sempre he rebut, pel suport incondicional que em doneu. Estic boig perquè ens puguem vore prompte i ensenyar-vos tot el que estic preparant, ve un disc molt especial. Vos envie una abraçada molt forta i a viure», conclou.

Últimes notícies

Compromís acusa Vox de marcar els pressupostos i d’oblidar els valencians

Compromís presenta una esmena a la totalitat als pressupostos de la Generalitat per a 2026 i assegura que responen a les exigències de Vox i no a les necessitats reals de la ciutadania valenciana.

Desmantellen a Alacant un laboratori de falsificació de documents per a tota Europa

La Policia Nacional desmantella a Alacant un laboratori de falsificació de documents d’identitat i viatge que operava a diversos països europeus i deté el principal responsable, ara en presó provisional.

Barrera (Vox) acusa el consens progre europeu de provocar la crisi migratòria

El president de Vox València, Vicente Barrera, responsabilitza els partits tradicionals europeus del creixement dels problemes migratoris i climàtics i defensa el paper dels partits sobiranistes i conservadors en un fòrum internacional a València.

Mónica Oltra i Gabriel Rufián compartiran un acte polític el 19 de juny al parc de Capçalera

L’exvicepresidenta del Consell i líder de Compromís, Mónica Oltra, i el portaveu d’ERC al Congrés, Gabriel Rufián, celebraran el 19 de juny un acte conjunt al parc de Capçalera, en ple debat intern sobre la candidatura d’Oltra a l’alcaldia de València.

Detenen a Alacant un fugit de França que es amagava amb diverses identitats falses

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 23 anys buscat per la Justícia de França per una agressió grupal amb arma blanca comesa el 2020 a Pantin, que es ocultava amb múltiples identitats falses.

A la presó dos hòmens detinguts en Dénia quan anaven a embarcar a Eivissa amb dos quilos de cocaïna

Dos hòmens de 24 i 30 anys ingressen a la presó provisional després de ser detinguts en el port de Dénia quan anaven a embarcar cap a Eivissa amb més de dos quilos de cocaïna amagats en una maleta.

‘El Apio’, l’assassí masclista confés de Callosa de Segura, acumulava un llarg historial delictiu

L’home de 48 anys conegut com ‘El Apio’, que ha confessat haver estrangulat la seua parella en Callosa de Segura, compta amb prop d’una vintena de detencions prèvies per robatoris violents i maltractaments anteriors.

El consum d’esperit uoses cau un 3,8 % en 2025 per canvis en els hàbits de beure

La venda de begudes espirituoses en Espanya baixa un 3,8 % en 2025, fins als 173 milions de litres, per un canvi en els hàbits de consum cap a menys freqüència i més qualitat, amb auge de productes de baixa o nul·la graduació i formats 'ready to drink'.