Pablo Alborán confessa la seua orientació sexual per primera volta

 

Pablo Alborán ha compartit este dimecres un missatge molt personal en un vídeo en el que confirma públicament davant tots els seus seguidors la seua homosexualitat.

 

«Tots ens sentim estranys, ens replantegem la vida i el treball, el que ens fa feliços i el que no. M’agradaria explicar-vos una cosa molt personal. Sempre he lluitat en contra de tota expressió que vaja en contra de qualsevol llibertat», ha afirmat el cantant.

 

Ha sigut en eixe moment quan l’artista ha dit: «Hui vullc que el meu crit es faça un poc més fort i tinga més valor i pes. Estic ací per a explicar-vos que soc homosexual. Que no passa res, que la vida seguix igual. Jo necessite ser un poc més feliç del que ja era».

 

«Sempre m’he sentit lliure d’estimar a qui he volgut»

En este vídeo, publicat en el seu compte d’Instagram, amb més de 5 milions de seguidors, Pablo apunta que «molta gent ho suposa, ho sap o simplement li és igual», al mateix temps que subratlla que en sa casa i en la seua família ha sentit «sempre la llibertat de poder estimar» a qui ha volgut, de dedicar-se al que ha volgut.

 

«M’he sentit recolzat i acompanyat a l’hora de complir cada un dels meus somnis. En el meu treball, entre els meus amics, en la meua companyia de discos mai em vaig sentir discriminat, odiat o vaig sentir que decebia a algú per ser jo», seguix. «Desgraciadament, hi ha molta gent que no ho viu d’esta manera. I, per això, sense por, també espere que este missatge li faça el camí més fàcil a algú».

 

«Però això ho faig per mi», remarca, i seguix explicant que sempre ha escrit cançons amb les que qualsevol es pot sentir «identificat sense importar el gènere, l’edat o fins i tot l’idioma». «Per a mi la música és lliure i vullc sentir-me igual de lliure que les meues cançons. Vullc ser coherent, conseqüent i el més responsable possible amb mi mateix», destaca.

 

Pots vore el vídeo fent clic ací.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

?

A post shared by Pablo Alborán (@pabloalboran) on

 

«Ve un disc molt especial»

Finalment, el músic ha avançat que continuarà centrant la seua vida pública en la seua música i que intentarà fer el seu treball el millor que sap, «des de les entranyes, amb respecte absolut a la professió i al públic». «Vullc donar-vos les gràcies per l’afecte que sempre he rebut, pel suport incondicional que em doneu. Estic boig perquè ens puguem vore prompte i ensenyar-vos tot el que estic preparant, ve un disc molt especial. Vos envie una abraçada molt forta i a viure», conclou.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.