Pablo Alborán confessa la seua orientació sexual per primera volta

 

Pablo Alborán ha compartit este dimecres un missatge molt personal en un vídeo en el que confirma públicament davant tots els seus seguidors la seua homosexualitat.

 

«Tots ens sentim estranys, ens replantegem la vida i el treball, el que ens fa feliços i el que no. M’agradaria explicar-vos una cosa molt personal. Sempre he lluitat en contra de tota expressió que vaja en contra de qualsevol llibertat», ha afirmat el cantant.

 

Ha sigut en eixe moment quan l’artista ha dit: «Hui vullc que el meu crit es faça un poc més fort i tinga més valor i pes. Estic ací per a explicar-vos que soc homosexual. Que no passa res, que la vida seguix igual. Jo necessite ser un poc més feliç del que ja era».

 

«Sempre m’he sentit lliure d’estimar a qui he volgut»

En este vídeo, publicat en el seu compte d’Instagram, amb més de 5 milions de seguidors, Pablo apunta que «molta gent ho suposa, ho sap o simplement li és igual», al mateix temps que subratlla que en sa casa i en la seua família ha sentit «sempre la llibertat de poder estimar» a qui ha volgut, de dedicar-se al que ha volgut.

 

«M’he sentit recolzat i acompanyat a l’hora de complir cada un dels meus somnis. En el meu treball, entre els meus amics, en la meua companyia de discos mai em vaig sentir discriminat, odiat o vaig sentir que decebia a algú per ser jo», seguix. «Desgraciadament, hi ha molta gent que no ho viu d’esta manera. I, per això, sense por, també espere que este missatge li faça el camí més fàcil a algú».

 

«Però això ho faig per mi», remarca, i seguix explicant que sempre ha escrit cançons amb les que qualsevol es pot sentir «identificat sense importar el gènere, l’edat o fins i tot l’idioma». «Per a mi la música és lliure i vullc sentir-me igual de lliure que les meues cançons. Vullc ser coherent, conseqüent i el més responsable possible amb mi mateix», destaca.

 

Pots vore el vídeo fent clic ací.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

?

A post shared by Pablo Alborán (@pabloalboran) on

 

«Ve un disc molt especial»

Finalment, el músic ha avançat que continuarà centrant la seua vida pública en la seua música i que intentarà fer el seu treball el millor que sap, «des de les entranyes, amb respecte absolut a la professió i al públic». «Vullc donar-vos les gràcies per l’afecte que sempre he rebut, pel suport incondicional que em doneu. Estic boig perquè ens puguem vore prompte i ensenyar-vos tot el que estic preparant, ve un disc molt especial. Vos envie una abraçada molt forta i a viure», conclou.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.