El pacte secret entre Joan Carles i Sofia que els ha fet rics

Juan Carlos i Sofía en una de les darreres aparicions | Diez Minutos

 

Joan Carles i Sofia ja fa temps que no amaguen la seua manca de relació matrimonial. No es divorciaran, però no fan vida de parella. Durant anys, els mitjans d’arreu de l’Estat van callar tot i saber-ho, però l’abdicació de Joan Carles ha democratitzat la família reial, que rep cops cada dos per tres. 

Ara ha tornat a tocar als reis emèrits. El portal ‘Cotilleo.es’ explica el motiu pel qual la parella encara manté una relació formal: els diners.  

 

Fa anys que es va acabar la relació amorosa

Segons explica el mitjà, la passió entre Joan Carles i Sofia va durar ben poc. La grega va intentar retornar a casa seua. De fet, el Parlament de Grècia va tractar el tema, ja que es va preguntar si es retornaria el dot públic al país en cas de divorci. Però Sofia va voler donar una nova oportunitat al Borbó, tot i que ja sabia l’existència d’algunes amigues especials. 

Ja fa temps que alguns mitjans asseguren que Joan Carles s’ha enriquit cobrant comissions. Com ara per barrils de petroli que l’Estat espanyol cobrava. I sembla que Sofia va decidir unir-se sota el lema «millor amb ell que contra ell». 

Una reina discreta però rica

Unas de les virtuts de la grega és el seu saber estar. No crida l’atenció, gairebé no es coneix cap polèmica exclusivament seva. Ara bé, això no impedeix que haja aconseguit reunir una quantitat de diners més que considerable. La revista Forbes xifrava la fortuna de la parella l’any 2003 en 1.790 milions d’euros.

Joan Carles no ha parat de fer negocis, alguns d’ells amb Corinna. I aquí Sofia ha sabut demanar la seua part. Dels seus recursos han eixit per exemple els estudis dels seus nets.  I no només això, fins i tot ha ajudat la seua germana Irene durant anys.

No només això, cal tenir en compte que ja cobren un sou públic, de manera que tots aquests negocis suposen un sobresou, probablement il·lícit i fora de la llei. El que és segur, és que Joan Carles assumeix un pacte on Sofia calla (tant dels seus negocis com de les seues altres relacions), a canvi d’aquesta fortuna milionària.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.