El pacte secret entre Joan Carles i Sofia que els ha fet rics

Juan Carlos i Sofía en una de les darreres aparicions | Diez Minutos

 

Joan Carles i Sofia ja fa temps que no amaguen la seua manca de relació matrimonial. No es divorciaran, però no fan vida de parella. Durant anys, els mitjans d’arreu de l’Estat van callar tot i saber-ho, però l’abdicació de Joan Carles ha democratitzat la família reial, que rep cops cada dos per tres. 

Ara ha tornat a tocar als reis emèrits. El portal ‘Cotilleo.es’ explica el motiu pel qual la parella encara manté una relació formal: els diners.  

 

Fa anys que es va acabar la relació amorosa

Segons explica el mitjà, la passió entre Joan Carles i Sofia va durar ben poc. La grega va intentar retornar a casa seua. De fet, el Parlament de Grècia va tractar el tema, ja que es va preguntar si es retornaria el dot públic al país en cas de divorci. Però Sofia va voler donar una nova oportunitat al Borbó, tot i que ja sabia l’existència d’algunes amigues especials. 

Ja fa temps que alguns mitjans asseguren que Joan Carles s’ha enriquit cobrant comissions. Com ara per barrils de petroli que l’Estat espanyol cobrava. I sembla que Sofia va decidir unir-se sota el lema «millor amb ell que contra ell». 

Una reina discreta però rica

Unas de les virtuts de la grega és el seu saber estar. No crida l’atenció, gairebé no es coneix cap polèmica exclusivament seva. Ara bé, això no impedeix que haja aconseguit reunir una quantitat de diners més que considerable. La revista Forbes xifrava la fortuna de la parella l’any 2003 en 1.790 milions d’euros.

Joan Carles no ha parat de fer negocis, alguns d’ells amb Corinna. I aquí Sofia ha sabut demanar la seua part. Dels seus recursos han eixit per exemple els estudis dels seus nets.  I no només això, fins i tot ha ajudat la seua germana Irene durant anys.

No només això, cal tenir en compte que ja cobren un sou públic, de manera que tots aquests negocis suposen un sobresou, probablement il·lícit i fora de la llei. El que és segur, és que Joan Carles assumeix un pacte on Sofia calla (tant dels seus negocis com de les seues altres relacions), a canvi d’aquesta fortuna milionària.

Últimes notícies

Oratge estable i temperatures a l’alça per a encetar el cap de setmana de juny

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb oratge estable, pocs núvols i temperatures en ascens, amb el vent més intens a la província d’Alacant.

El Ford Kuga fabricat a Almussafes estrena a Espanya la conducció sense mans

El nou Ford Kuga produït a Almussafes s-ha convertit en el primer cotxe fabricat a Espanya amb tecnologia de conducció sense mans homologada per a les carreteres espanyoles, gràcies al sistema BlueCruise de nivell 2.

El nou Passeig de la Mar de Torrevieja crea 400 llocs de faena i renova tot el front portuari

El nou espai d’oci Passeig de la Mar de Torrevieja ha suposat una inversio de mes de 100 milions, transforma el port i preveu 400 llocs de faena directes. El Consell destaca la col·laboracio publicoprivada i altres projectes en marxa al municipi.

Elx suspén el concert de Beret després de la seua detenció per una agressió sexual

L’Ajuntament d’Elx ha suspés el concert de Beret previst per al 10 d’agost dins de Nits de Festa, després que el cantant haja sigut detingut a Sevilla com a presumpte autor d’una agressió sexual el passat mes d’abril.

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.