El pacte secret entre Joan Carles i Sofia que els ha fet rics

Juan Carlos i Sofía en una de les darreres aparicions | Diez Minutos

 

Joan Carles i Sofia ja fa temps que no amaguen la seua manca de relació matrimonial. No es divorciaran, però no fan vida de parella. Durant anys, els mitjans d’arreu de l’Estat van callar tot i saber-ho, però l’abdicació de Joan Carles ha democratitzat la família reial, que rep cops cada dos per tres. 

Ara ha tornat a tocar als reis emèrits. El portal ‘Cotilleo.es’ explica el motiu pel qual la parella encara manté una relació formal: els diners.  

 

Fa anys que es va acabar la relació amorosa

Segons explica el mitjà, la passió entre Joan Carles i Sofia va durar ben poc. La grega va intentar retornar a casa seua. De fet, el Parlament de Grècia va tractar el tema, ja que es va preguntar si es retornaria el dot públic al país en cas de divorci. Però Sofia va voler donar una nova oportunitat al Borbó, tot i que ja sabia l’existència d’algunes amigues especials. 

Ja fa temps que alguns mitjans asseguren que Joan Carles s’ha enriquit cobrant comissions. Com ara per barrils de petroli que l’Estat espanyol cobrava. I sembla que Sofia va decidir unir-se sota el lema «millor amb ell que contra ell». 

Una reina discreta però rica

Unas de les virtuts de la grega és el seu saber estar. No crida l’atenció, gairebé no es coneix cap polèmica exclusivament seva. Ara bé, això no impedeix que haja aconseguit reunir una quantitat de diners més que considerable. La revista Forbes xifrava la fortuna de la parella l’any 2003 en 1.790 milions d’euros.

Joan Carles no ha parat de fer negocis, alguns d’ells amb Corinna. I aquí Sofia ha sabut demanar la seua part. Dels seus recursos han eixit per exemple els estudis dels seus nets.  I no només això, fins i tot ha ajudat la seua germana Irene durant anys.

No només això, cal tenir en compte que ja cobren un sou públic, de manera que tots aquests negocis suposen un sobresou, probablement il·lícit i fora de la llei. El que és segur, és que Joan Carles assumeix un pacte on Sofia calla (tant dels seus negocis com de les seues altres relacions), a canvi d’aquesta fortuna milionària.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.