Anuncios

El pacte secret entre Joan Carles i Sofia que els ha fet rics

Juan Carlos i Sofía en una de les darreres aparicions | Diez Minutos

 

Joan Carles i Sofia ja fa temps que no amaguen la seua manca de relació matrimonial. No es divorciaran, però no fan vida de parella. Durant anys, els mitjans d’arreu de l’Estat van callar tot i saber-ho, però l’abdicació de Joan Carles ha democratitzat la família reial, que rep cops cada dos per tres. 

Anuncios

Ara ha tornat a tocar als reis emèrits. El portal ‘Cotilleo.es’ explica el motiu pel qual la parella encara manté una relació formal: els diners.  

 

Fa anys que es va acabar la relació amorosa

Segons explica el mitjà, la passió entre Joan Carles i Sofia va durar ben poc. La grega va intentar retornar a casa seua. De fet, el Parlament de Grècia va tractar el tema, ja que es va preguntar si es retornaria el dot públic al país en cas de divorci. Però Sofia va voler donar una nova oportunitat al Borbó, tot i que ja sabia l’existència d’algunes amigues especials. 

Ja fa temps que alguns mitjans asseguren que Joan Carles s’ha enriquit cobrant comissions. Com ara per barrils de petroli que l’Estat espanyol cobrava. I sembla que Sofia va decidir unir-se sota el lema «millor amb ell que contra ell». 

Una reina discreta però rica

Unas de les virtuts de la grega és el seu saber estar. No crida l’atenció, gairebé no es coneix cap polèmica exclusivament seva. Ara bé, això no impedeix que haja aconseguit reunir una quantitat de diners més que considerable. La revista Forbes xifrava la fortuna de la parella l’any 2003 en 1.790 milions d’euros.

Joan Carles no ha parat de fer negocis, alguns d’ells amb Corinna. I aquí Sofia ha sabut demanar la seua part. Dels seus recursos han eixit per exemple els estudis dels seus nets.  I no només això, fins i tot ha ajudat la seua germana Irene durant anys.

No només això, cal tenir en compte que ja cobren un sou públic, de manera que tots aquests negocis suposen un sobresou, probablement il·lícit i fora de la llei. El que és segur, és que Joan Carles assumeix un pacte on Sofia calla (tant dels seus negocis com de les seues altres relacions), a canvi d’aquesta fortuna milionària.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.
Anuncios