17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

El pacte secret entre Joan Carles i Sofia que els ha fet rics

Juan Carlos i Sofía en una de les darreres aparicions | Diez Minutos

 

Joan Carles i Sofia ja fa temps que no amaguen la seua manca de relació matrimonial. No es divorciaran, però no fan vida de parella. Durant anys, els mitjans d’arreu de l’Estat van callar tot i saber-ho, però l’abdicació de Joan Carles ha democratitzat la família reial, que rep cops cada dos per tres. 

Ara ha tornat a tocar als reis emèrits. El portal ‘Cotilleo.es’ explica el motiu pel qual la parella encara manté una relació formal: els diners.  

 

Fa anys que es va acabar la relació amorosa

Segons explica el mitjà, la passió entre Joan Carles i Sofia va durar ben poc. La grega va intentar retornar a casa seua. De fet, el Parlament de Grècia va tractar el tema, ja que es va preguntar si es retornaria el dot públic al país en cas de divorci. Però Sofia va voler donar una nova oportunitat al Borbó, tot i que ja sabia l’existència d’algunes amigues especials. 

Ja fa temps que alguns mitjans asseguren que Joan Carles s’ha enriquit cobrant comissions. Com ara per barrils de petroli que l’Estat espanyol cobrava. I sembla que Sofia va decidir unir-se sota el lema «millor amb ell que contra ell». 

Una reina discreta però rica

Unas de les virtuts de la grega és el seu saber estar. No crida l’atenció, gairebé no es coneix cap polèmica exclusivament seva. Ara bé, això no impedeix que haja aconseguit reunir una quantitat de diners més que considerable. La revista Forbes xifrava la fortuna de la parella l’any 2003 en 1.790 milions d’euros.

Joan Carles no ha parat de fer negocis, alguns d’ells amb Corinna. I aquí Sofia ha sabut demanar la seua part. Dels seus recursos han eixit per exemple els estudis dels seus nets.  I no només això, fins i tot ha ajudat la seua germana Irene durant anys.

No només això, cal tenir en compte que ja cobren un sou públic, de manera que tots aquests negocis suposen un sobresou, probablement il·lícit i fora de la llei. El que és segur, és que Joan Carles assumeix un pacte on Sofia calla (tant dels seus negocis com de les seues altres relacions), a canvi d’aquesta fortuna milionària.

Últimes notícies

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.

La gigafactoria de PowerCo acaba el primer bloc i començarà a produir en 2026

La planta de cel·les de Sagunt finalitzarà l'obra civil del primer bloc abans de tancar l'any i instal·larà les sales blanques per a iniciar la producció al setembre de 2026. La logística per tren i carretera quedarà preparada i el segon bloc avança cap a 2027.

Valenciaport obri el Port de Gandia a la ciutat amb una reurbanització de 6,8 milions

Valenciaport i l'Ajuntament de Gandia impulsen una reurbanització de 24.987 m² i 6,8 milions per a obrir el port a la ciutat amb passejos, zones verdes i ombra. La licitació arrancarà en breu i la comissió municipal abordarà abans de cap d'any l'ús dels embulls.

La grip puja un 144% i la covid cau un 80% en la Comunitat Valenciana

La vigilància de la setmana 46 mostra un fort repunt de la grip i un descens acusat de la COVID-19, amb el VRS també a l'alça. La incidència total d'IRA ha augmentat.

Vox supedita el seu suport a Pérez Llorca al discurs d’investidura en Les Corts

Vox va deixar en l'aire el seu suport al candidat del PP, Juanfran Pérez Llorca, i el va condicionar al que expose en el debat d'investidura d'este dijous en Les Corts.