Les dures paraules de Jorge Javier Vázquez sobre Mila Ximénez i el seu càncer

Mila Ximénez va entrar en directe el dimarts passat,16 de juny, en ‘Sálvame’ per a revelar que patix càncer de pulmó. L’exdona de Manolo Santana revelava que «el dilluns de la setmana anterior va anar a fer-se una ressonància perquè no podia amb els dolors i, després de la prova, li van comunicar que tenia càncer», segons va confessar en directe.

 

El presentador Jorge Javier Vázquez va intentar mantindre l’enteresa davant de la trista notícia de la seua amiga, i va intentar alçar l’ànim dels seus companys. El conductor de ‘Sálvame’ va enviar un missatge de suport a la seua amiga i confident. «T’estime molt, has fet un jurament i els juraments es complixen», assegurava el presentador.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

«Cal lluitar i fer front als problemes»

Minuts després, Jorge Javier decidia oferir el seu punt de vista sobre esta terrible situació. «Esta classe de situacions et deixen en xoc però crec que el missatge que cal enviar és que cal lluitar, cal fer front als problemes i cal no afonar-se. Entenc la preocupació de tots però hi ha molta gent que està lluitant amb ell, convivint amb ell i el venç», sentenciava Jordi.

 

Ara, el periodista ha compartit amb els seus seguidors el dinar que ha tingut amb Mila Ximénez, que afirma estar espantada. «M’impressiona escoltar a la meua amiga Mila dir que està espantada. Tindre por és una cosa normal, tots en tenim. Però ‘estar espantada’ implica un patiment, un temor més delicat que el que provoca la por», ha explicat el periodista.

 

El presentador de Telecinco ha explicat que la seua companya és molt pragmàtica. «Mila m’ha explicat que el que no li fa cap gràcia quan va a l’hospital és vore que la fiquen en sales senyalitzades amb cartells que diuen ‘Oncologia’ o ‘Radiologia’. Com que és molt pragmàtica, li recomane no llegir-los».

 

La causa pendent de Jorge Javier i Mila

El presentador ha confessat en el seu bloc de ‘Lecturas’ que té un viatge pendent amb la seua amiga Mila. «L’únic que diferencia este estiu dels anteriors és que no hem planejat cap viatge junts. Té igual. Queda pendent. Estic convençut que la vida ens oferirà encara molts motius per a fer-lo», ha tancat.

 

Jorge Javier Vázquez i Mila Ximénez han compartit grans moments junts. En juliol de l’any passat, el periodista i la col·laboradora van disfrutar d’una escapada en solitari a Londres, a on van fer turisme i van compartir confidències.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.