Les dures paraules de Jorge Javier Vázquez sobre Mila Ximénez i el seu càncer

Mila Ximénez va entrar en directe el dimarts passat,16 de juny, en ‘Sálvame’ per a revelar que patix càncer de pulmó. L’exdona de Manolo Santana revelava que «el dilluns de la setmana anterior va anar a fer-se una ressonància perquè no podia amb els dolors i, després de la prova, li van comunicar que tenia càncer», segons va confessar en directe.

 

El presentador Jorge Javier Vázquez va intentar mantindre l’enteresa davant de la trista notícia de la seua amiga, i va intentar alçar l’ànim dels seus companys. El conductor de ‘Sálvame’ va enviar un missatge de suport a la seua amiga i confident. «T’estime molt, has fet un jurament i els juraments es complixen», assegurava el presentador.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

«Cal lluitar i fer front als problemes»

Minuts després, Jorge Javier decidia oferir el seu punt de vista sobre esta terrible situació. «Esta classe de situacions et deixen en xoc però crec que el missatge que cal enviar és que cal lluitar, cal fer front als problemes i cal no afonar-se. Entenc la preocupació de tots però hi ha molta gent que està lluitant amb ell, convivint amb ell i el venç», sentenciava Jordi.

 

Ara, el periodista ha compartit amb els seus seguidors el dinar que ha tingut amb Mila Ximénez, que afirma estar espantada. «M’impressiona escoltar a la meua amiga Mila dir que està espantada. Tindre por és una cosa normal, tots en tenim. Però ‘estar espantada’ implica un patiment, un temor més delicat que el que provoca la por», ha explicat el periodista.

 

El presentador de Telecinco ha explicat que la seua companya és molt pragmàtica. «Mila m’ha explicat que el que no li fa cap gràcia quan va a l’hospital és vore que la fiquen en sales senyalitzades amb cartells que diuen ‘Oncologia’ o ‘Radiologia’. Com que és molt pragmàtica, li recomane no llegir-los».

 

La causa pendent de Jorge Javier i Mila

El presentador ha confessat en el seu bloc de ‘Lecturas’ que té un viatge pendent amb la seua amiga Mila. «L’únic que diferencia este estiu dels anteriors és que no hem planejat cap viatge junts. Té igual. Queda pendent. Estic convençut que la vida ens oferirà encara molts motius per a fer-lo», ha tancat.

 

Jorge Javier Vázquez i Mila Ximénez han compartit grans moments junts. En juliol de l’any passat, el periodista i la col·laboradora van disfrutar d’una escapada en solitari a Londres, a on van fer turisme i van compartir confidències.

Últimes notícies

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.