Les dures paraules de Jorge Javier Vázquez sobre Mila Ximénez i el seu càncer

Mila Ximénez va entrar en directe el dimarts passat,16 de juny, en ‘Sálvame’ per a revelar que patix càncer de pulmó. L’exdona de Manolo Santana revelava que «el dilluns de la setmana anterior va anar a fer-se una ressonància perquè no podia amb els dolors i, després de la prova, li van comunicar que tenia càncer», segons va confessar en directe.

 

El presentador Jorge Javier Vázquez va intentar mantindre l’enteresa davant de la trista notícia de la seua amiga, i va intentar alçar l’ànim dels seus companys. El conductor de ‘Sálvame’ va enviar un missatge de suport a la seua amiga i confident. «T’estime molt, has fet un jurament i els juraments es complixen», assegurava el presentador.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

«Cal lluitar i fer front als problemes»

Minuts després, Jorge Javier decidia oferir el seu punt de vista sobre esta terrible situació. «Esta classe de situacions et deixen en xoc però crec que el missatge que cal enviar és que cal lluitar, cal fer front als problemes i cal no afonar-se. Entenc la preocupació de tots però hi ha molta gent que està lluitant amb ell, convivint amb ell i el venç», sentenciava Jordi.

 

Ara, el periodista ha compartit amb els seus seguidors el dinar que ha tingut amb Mila Ximénez, que afirma estar espantada. «M’impressiona escoltar a la meua amiga Mila dir que està espantada. Tindre por és una cosa normal, tots en tenim. Però ‘estar espantada’ implica un patiment, un temor més delicat que el que provoca la por», ha explicat el periodista.

 

El presentador de Telecinco ha explicat que la seua companya és molt pragmàtica. «Mila m’ha explicat que el que no li fa cap gràcia quan va a l’hospital és vore que la fiquen en sales senyalitzades amb cartells que diuen ‘Oncologia’ o ‘Radiologia’. Com que és molt pragmàtica, li recomane no llegir-los».

 

La causa pendent de Jorge Javier i Mila

El presentador ha confessat en el seu bloc de ‘Lecturas’ que té un viatge pendent amb la seua amiga Mila. «L’únic que diferencia este estiu dels anteriors és que no hem planejat cap viatge junts. Té igual. Queda pendent. Estic convençut que la vida ens oferirà encara molts motius per a fer-lo», ha tancat.

 

Jorge Javier Vázquez i Mila Ximénez han compartit grans moments junts. En juliol de l’any passat, el periodista i la col·laboradora van disfrutar d’una escapada en solitari a Londres, a on van fer turisme i van compartir confidències.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.