Les dures paraules de Jorge Javier Vázquez sobre Mila Ximénez i el seu càncer

Mila Ximénez va entrar en directe el dimarts passat,16 de juny, en ‘Sálvame’ per a revelar que patix càncer de pulmó. L’exdona de Manolo Santana revelava que «el dilluns de la setmana anterior va anar a fer-se una ressonància perquè no podia amb els dolors i, després de la prova, li van comunicar que tenia càncer», segons va confessar en directe.

 

El presentador Jorge Javier Vázquez va intentar mantindre l’enteresa davant de la trista notícia de la seua amiga, i va intentar alçar l’ànim dels seus companys. El conductor de ‘Sálvame’ va enviar un missatge de suport a la seua amiga i confident. «T’estime molt, has fet un jurament i els juraments es complixen», assegurava el presentador.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

«Cal lluitar i fer front als problemes»

Minuts després, Jorge Javier decidia oferir el seu punt de vista sobre esta terrible situació. «Esta classe de situacions et deixen en xoc però crec que el missatge que cal enviar és que cal lluitar, cal fer front als problemes i cal no afonar-se. Entenc la preocupació de tots però hi ha molta gent que està lluitant amb ell, convivint amb ell i el venç», sentenciava Jordi.

 

Ara, el periodista ha compartit amb els seus seguidors el dinar que ha tingut amb Mila Ximénez, que afirma estar espantada. «M’impressiona escoltar a la meua amiga Mila dir que està espantada. Tindre por és una cosa normal, tots en tenim. Però ‘estar espantada’ implica un patiment, un temor més delicat que el que provoca la por», ha explicat el periodista.

 

El presentador de Telecinco ha explicat que la seua companya és molt pragmàtica. «Mila m’ha explicat que el que no li fa cap gràcia quan va a l’hospital és vore que la fiquen en sales senyalitzades amb cartells que diuen ‘Oncologia’ o ‘Radiologia’. Com que és molt pragmàtica, li recomane no llegir-los».

 

La causa pendent de Jorge Javier i Mila

El presentador ha confessat en el seu bloc de ‘Lecturas’ que té un viatge pendent amb la seua amiga Mila. «L’únic que diferencia este estiu dels anteriors és que no hem planejat cap viatge junts. Té igual. Queda pendent. Estic convençut que la vida ens oferirà encara molts motius per a fer-lo», ha tancat.

 

Jorge Javier Vázquez i Mila Ximénez han compartit grans moments junts. En juliol de l’any passat, el periodista i la col·laboradora van disfrutar d’una escapada en solitari a Londres, a on van fer turisme i van compartir confidències.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem jutjarà a Ábalos i Koldo després de rebutjar enviar el cas a l’Audiència Nacional

El Suprem ha desestimat les peticions de les defenses i manté la causa. La vista oral es preveu després de Setmana Santa i podria durar entre sis i huit setmanes.

Ferit greu un home de 32 anys en un xoc de dos vehicles en la N-340 a Cocentaina

Un home de 32 anys ha resultat ferit greu després de la col·lisió de dos vehicles en la N-340 a l'altura de Cocentaina. El SAMU l'ha traslladat a l'hospital d'Alcoi per politraumatisme

El TSJCV rebutja suspendre els servicis mínims de la vaga de metges

El tribunal ha denegat les cautelars demanades per CESM contra els servicis mínims fixats per la Generalitat. Manté la seua vigència durant la vaga ja en curs i les noves jornades convocades.

Deu finalistes entre 735 novel·les opten al Premi Azorín; la fallada, el dijous

Deu obres han sigut seleccionades entre 735 per a la final del Premi Azorín de Novel·la 2026, dotat amb 45.000 euros. La gala se celebra el dijous en el ADDA sota el lema 'L'instant fet paraula'.

Investigat per deu estafes i tres usurpacions d’estat civil amb un perjuí superior a 110.000 euros

La Guàrdia Civil d'Onda ha investigat a un home de 32 anys per presumptes estafes i usurpacions d'estat civil després de captar a víctimes en xarxes, amb danys superiors a 110.000 euros.

L’arribada de turistes internacionals al gener a la Comunitat Valenciana va baixar un 3,5%

Al gener, la Comunitat Valenciana va rebre 578.700 turistes internacionals, un 3,5% menys que un any abans. A Espanya, el gasto va marcar rècord amb 7.805 milions.

Un comandament de la UME sosté que en el Cecopi manava la consellera, no Mazón, el 29-O

Un comandant de la UME ha declarat davant la jutgessa que la vesprada del 29-O en el Cecopi qui va dirigir l'emergència va ser la consellera Salomé Pradas. Segons el seu testimoniatge, Mazón va arribar, va fer preguntes i no va prendre decisions.

Avís groc per pluges este dijous a Castelló i en zones d’Alacant i València

Aemet ha establit per al dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant. Per a este dimecres està actiu a Alacant per vent i mala mar.