Les dures paraules de Jorge Javier Vázquez sobre Mila Ximénez i el seu càncer

Mila Ximénez va entrar en directe el dimarts passat,16 de juny, en ‘Sálvame’ per a revelar que patix càncer de pulmó. L’exdona de Manolo Santana revelava que «el dilluns de la setmana anterior va anar a fer-se una ressonància perquè no podia amb els dolors i, després de la prova, li van comunicar que tenia càncer», segons va confessar en directe.

 

El presentador Jorge Javier Vázquez va intentar mantindre l’enteresa davant de la trista notícia de la seua amiga, i va intentar alçar l’ànim dels seus companys. El conductor de ‘Sálvame’ va enviar un missatge de suport a la seua amiga i confident. «T’estime molt, has fet un jurament i els juraments es complixen», assegurava el presentador.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

«Cal lluitar i fer front als problemes»

Minuts després, Jorge Javier decidia oferir el seu punt de vista sobre esta terrible situació. «Esta classe de situacions et deixen en xoc però crec que el missatge que cal enviar és que cal lluitar, cal fer front als problemes i cal no afonar-se. Entenc la preocupació de tots però hi ha molta gent que està lluitant amb ell, convivint amb ell i el venç», sentenciava Jordi.

 

Ara, el periodista ha compartit amb els seus seguidors el dinar que ha tingut amb Mila Ximénez, que afirma estar espantada. «M’impressiona escoltar a la meua amiga Mila dir que està espantada. Tindre por és una cosa normal, tots en tenim. Però ‘estar espantada’ implica un patiment, un temor més delicat que el que provoca la por», ha explicat el periodista.

 

El presentador de Telecinco ha explicat que la seua companya és molt pragmàtica. «Mila m’ha explicat que el que no li fa cap gràcia quan va a l’hospital és vore que la fiquen en sales senyalitzades amb cartells que diuen ‘Oncologia’ o ‘Radiologia’. Com que és molt pragmàtica, li recomane no llegir-los».

 

La causa pendent de Jorge Javier i Mila

El presentador ha confessat en el seu bloc de ‘Lecturas’ que té un viatge pendent amb la seua amiga Mila. «L’únic que diferencia este estiu dels anteriors és que no hem planejat cap viatge junts. Té igual. Queda pendent. Estic convençut que la vida ens oferirà encara molts motius per a fer-lo», ha tancat.

 

Jorge Javier Vázquez i Mila Ximénez han compartit grans moments junts. En juliol de l’any passat, el periodista i la col·laboradora van disfrutar d’una escapada en solitari a Londres, a on van fer turisme i van compartir confidències.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.