Anuncios

T’agrada passejar per la natura? Pots disfrutar de ‘passejos saludables’

La Mancomunitat de l’Alt Túria, en el marc del seu programa esportiu per al foment del benestar físic i la vida sana, ha posat en marxa un programa gratuït de “passejos saludables” que ofereix diferents rutes setmanals pels municipis de la zona.

Dirigits pel tècnic d’Esports, David Valcárcel, s’han programat de dilluns a divendres diferents passejos per Aras de los Olmos, Benaixeve, Xelva, Titaigües i Tuéjar; una activitat que, tal com detalla Valcárcel, treballarà a més en la personalització dels exercicis adaptats a les necessitats de cada participant.

“Les rutes consistiran en una sèrie de passejos per diferents zones dels municipis. Dins d’estes rutes es realitzaran tres accions: en l’inici, es realitzarà un calfament específic per a totes les edats, sempre dins de les possibilitats de les persones que estiguen interessades a realitzar estos passejos; en l’intermedi de la ruta, es realitzaran uns exercicis de manteniment específic per a cada persona en funció de les malalties físiques que cada persona patisca; i finalment, es realitzaran una sèrie d’estiraments, els quals no seran molt pesats quant a la seua intensitat, ja que la intensitat i el ritme el marcarà cadascuna de les persones. D’esta manera, podran realitzar estos exercicis de manera correcta sense arribar a sobrepassar els seus propis límits físics”.

Per descomptat, estes rutes s’han de realitzar complint la normativa actual de Sanitat en relació amb la COVID-19, és a dir, ús obligatori de mascareta durant tota la ruta i respectant sempre la distància de seguretat.

Els grups seran d’un màxim de 19 persones més el tècnic. “Hi ha la possibilitat de realitzar dos grups si la demanda és alta”, subratlla el tècnic.

Des de mitjan mes d’abril s’ha iniciat l’activitat, que està oberta a la participació de persones de qualsevol edat.

Des de la Mancomunitat s’estan duent a terme a més xarrades informatives en els diferents municipis per a donar a conéixer el programa i animar a la població a sumar-se a una proposta que permet fer exercici, mantindre’s en forma i fer-ho, a més, en companyia de persones amb inquietud similar i recorrent els inigualables paratges de l’Alt Túria.

Més informació i inscripcions en el correu deportes@altoturia.es o en telèfon 637265210

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un gen clau en càncer de mama marca si les cèl·lules metastatizan o queden en repòs

Investigadors han identificat el gen Prrx1 com a regulador del potencial metastásico en càncer de mama, distingint entre cèl·lules capaces de disseminar-se i cèl·lules que romanen en letargia.

Pérez Llorca reivindica l’aposta del Consell pels servicis socials i la vivenda pública a Sant Joan

Juanfran Pérez Llorca subratlla a Sant Joan d'Alacant el compromís del Consell amb projectes socials, educatius, sanitaris, de vivenda pública i d'infraestructures per a millorar la qualitat de vida.

Morrissey presentarà a Barcelona i Madrid el seu nou disc Make-up is a lie al juliol

Morrissey presentarà el seu catorzé disc en solitari, Make-up is a lie, el 25 de juliol a Barcelona i el 29 de juliol a Madrid, dins del seu gira europea.

Tallada l’A-3 a Honrubia sentit Madrid després de la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments activats.

Seattle Storm confirma que Awa Fam acaba la temporada amb València Basket i s’incorporarà tard

Seattle Storm confirma que Awa Fam completarà la temporada amb València Basket i s'unirà més tard a la pretemporada WNBA, on també arribaran amb retard Leo Fiebich i Raquel Carrera.

Barcelona i Reial Madrid reprenen la batalla per LaLiga després del colp europeu

Barcelona i Reial Madrid reprenen la seua mà a mà pel títol de LaLiga després de quedar fora de la Lliga de Campions, en una jornada marcada també per dols directes per Europa i per la permanència.

El Llevant s’agarra al Ciutat per a encadenar dos triomfs i continuar viu en LaLiga

El Llevant rep al Sevilla en el Ciutat de València amb l'opció de sumar per primera vegada dos triomfs consecutius en LaLiga i retallar el seu desavantatge amb la permanència.

Les Corts reactiven la comissió de la dana i citen a tres consellers el 28 d’abril

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts tornarà a reunir-se el 28 d'abril, després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de tres consellers i representants de sindicats policials i tècnics.